was wel leuk geweest jaquote:
teringnaar, vooral op je toetsenbord blijft zo lang plakkenquote:Op zondag 22 juli 2012 21:57 schreef leeell het volgende:
goed, kleine tegenslag zojuist, mn flesje 7up was waarschijnlijk geschud, dus er kwam een ruime hoeveelheid schuim over mn toetsenbord en monitor, en mn dropjes
ik snap deze nietquote:Op zondag 22 juli 2012 21:55 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Geef die jongen een nieuw broertje toch
niks RIP drop, gewoon dooreten, ben toch zeker geen casual.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
teringnaar, vooral op je toetsenbord blijft zo lang plakkenRIP drop
hardcore, mss wel lekkerder geworden zo kan ookquote:Op zondag 22 juli 2012 21:59 schreef leeell het volgende:
[..]
niks RIP drop, gewoon dooreten, ben toch zeker geen casual.
Dat hij de moeder van PtR moet bezwangeren zodat hij een nieuw broertje krijgt met DNA van lellquote:
mijn ubermensch DNA is gereserveerd voor een waardige kandidaat.quote:Op zondag 22 juli 2012 22:01 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Dat hij de moeder van PtR moet bezwangeren zodat hij een nieuw broertje krijgt met DNA van lell
jwel, maar hij verdient het nietquote:Op zondag 22 juli 2012 22:04 schreef leeell het volgende:
das de technical test tok
de beta begint over 1/1.5 week
neuh, technical test invites gaan niet om priority maar puur om systemspecsquote:Op zondag 22 juli 2012 22:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
jwel, maar hij verdient het niet
en mensen in de technical test krijgen toch ook eerder toegang of had ik dat verkeerd?
maar toch heeft hij plezier en ik nietquote:Op zondag 22 juli 2012 22:06 schreef leeell het volgende:
[..]
neuh, technical test invites gaan niet om priority maar puur om systemspecs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |