ohjaquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:34 schreef Blogman het volgende:
Het nummer in de OP loopt nu 2 achter. Misschien moet dat nummer er gewoon uit ?
De meeste liggen aardig voor de hand.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:05 schreef Blogman het volgende:
Noem eens naast Levon Helm en Ringo Starr 10 bandleden van Ringo Starr & His All-Starr Band.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:19 schreef Blogman het volgende:
[..]
De meeste liggen aardig voor de hand. U heeft de keuze uit 40 artiesten maar liefst.
Als het moeilijk wordt, maak ik er wel wat minder dan 10 van.
Nee, nog niet inderdaad. De albums zijn van 1990 t/m nu.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:23 schreef ranja het volgende:
George Harrison
Paul McCartney
Elton John
Linda McCartney
Zak Starkey
Eric Clapton
dat is nog lang geen 10
Alle 5 goed !quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:12 schreef methodmich het volgende:
Rick Danko
Billy Preston
Nils Lofgren
Todd Rundgren
Rod Argent
Standen worden slechts periodiek geupdate.quote:
Of zijn laatste band. Is ook geweldig. Rare naam waar ik nu niet op kom.quote:
Wat van wie?quote:I've been down and
I'm wondering why
These little black clouds
Keep walking around
With me
With me
Klopt! We konden wel een lostrekker gebruiken.quote:
Zal ik er vast 1 zeggen die jij waarschijnlijk niet in je hoofd had.quote:
quote:Op maandag 23 juli 2012 14:45 schreef Bosbeetle het volgende:
Hardstyle Masterz - Rambo Is A Pussy (heb ik nog op vinyl)
Met op de b-kant, gabber jacobquote:
Ik heb het even opgezocht, jij had dus deze: http://www.discogs.com/Dr(...)Pussy/release/218068quote:
whaha is daar een nieuwe versie vanquote:Op maandag 23 juli 2012 14:48 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik heb het even opgezocht, jij had dus deze: http://www.discogs.com/Dr(...)Pussy/release/218068
Ik had het over deze: http://www.discogs.com/Ha(...)-Pussy/master/230502
Je vroeg om titels met een katquote:
quote:Op maandag 23 juli 2012 15:15 schreef Mark het volgende:
Maar, maar.... ranja maakte ook een fout:
[..]
Je vroeg om titels met een kat
quote:See these eyes so green
I can stare for a thousand years
Colder than the moon
It's been so long
And I've been putting out fire
With gasoline
Wie is de artiest ?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 08:00 schreef bartrid het volgende:
Opgezocht, ken de artiest natuurlijk wel, nummer niet.
Idemquote:Op dinsdag 24 juli 2012 08:00 schreef bartrid het volgende:
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 08:00 schreef bartrid het volgende:
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 08:00 schreef bartrid het volgende:
Garry Moore ?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 07:15 schreef bartrid het volgende:
Nieuwe dan maar? Gisteren viel ik in een documentaire over Thin Lizzy. Wie was volgens eigen zeggen de slechtste gitarist die Thin Lizzy ooit gehad heeft?
Nee, iemand die je absoluut niet bij een band als Thin Lizzy (of zelfs als gitarist) verwacht...quote:
Sorry, pas.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 09:02 schreef bartrid het volgende:
[..]
Nee, iemand die je absoluut niet bij een band als Thin Lizzy (of zelfs als gitarist) verwacht...
n00biedoobiedoo +1quote:
Die traden niet op.quote:
tong80 + 1quote:
n00biedoobiedoo +1quote:Op zaterdag 28 juli 2012 10:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Sex Pistols, God Save the Queen?
quote:If the wind don't catch you, I will, I will
If the wind's not there, I'm here
quote:is an instrumental written by Jerry Lordan. It has been recorded by many people, but the first released version was recorded by British group
in June 1960 and released the following month. The song topped the UK Singles Chart for five weeks. In March 2005, Q magazine placed
at No.96 in its list of the 100 Greatest Guitar Tracks.
Dat levert je wel een eervolle vermelding opquote:
quote:Wine your body, wriggle your belly,
Dip and go down in a new style
Wine and go up, wine and go down,
Bubble and a rock-a to the new style around
Alweer een eervolle vermeldingquote:
Goed, zover was je al..nu nog het vervolgvraaggehalte meerekenen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:09 schreef methodmich het volgende:
Ik dacht dat het Shaggy was. Dan weet ik niet hoe die kerel heette. Bij nader inzien was het inderdaad een soort indiaan.
Apache Indian?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:09 schreef methodmich het volgende:
Ik dacht dat het Shaggy was. Dan weet ik niet hoe die kerel heette. Bij nader inzien was het inderdaad een soort indiaan.
Als iemand morgen raadt kan ik trouwens waarschijnlijk niet antwoorden want zit in het vliegtuig, antwoord is:quote:Plaudite, amici, comedia finita est. ("Applaudisseert, mijn vrienden, de voorstelling is voorbij"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 28-07-2012 21:26:00 ]
Een heel stuk ouder dan Brel.quote:
Dat was juist, zag ik in de spoiler. Weet niet of Saind nog vliegt, maar anders voor de voortgang:quote:
Met welke Amerikaanse gitaarband tourde The Nozems door europa ?quote:
methodmich +1quote:
Opgezocht, lijkt me goed.quote:
Sparklehorse. Tragisch.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:19 schreef bigshadow het volgende:
Volgens mij niet al te moeilijk, over wie gaat deze tekst? Voor de duidelijkheid, ik zoekfirst album,
featuring
of the Silos and Cracker, was a modest college radio success. In 1996, while touring Europe with Radiohead shortly after the album's release,
consumed a combination of anti-depressants, valium, alcohol, and heroin in a London hotel room. Unconscious and with his legs pinned beneath him for almost fourteen hours, the resulting potassium build up caused his heart to stop for several minutes after his body was lifted up. The ensuing surgery almost caused him to lose the use of both legs and left him wheelchair-bound for six months.
De onderwerpen in dit topic zijn vrij breed. Wat voor vragen zou jij wel kunnen beantwoorden?quote:Op maandag 30 juli 2012 15:30 schreef Robijn48 het volgende:
Dit bedoel ik. Bandjes waar bijna geen mens ooit van gehoord heeft.
Nou, dat hoop ik dan maar....tot nu toe nog niet gezien. Maar ik ben hier ook pas net.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:33 schreef Z het volgende:
[..]
De onderwerpen in dit topic zijn vrij breed.
Nee, er zijn niet genoeg mensen die de vraag kunnen raden. Jij ja. En dat is er precies eentjequote:Op maandag 30 juli 2012 15:47 schreef emokid het volgende:
Sparklehorse is aardig bekend. Ik snap niet hoe het nog bekender zou moeten, dat zou alleen maar jammer zijn. Zoals je ziet zijn er genoeg mensen die de vragen kunnen raden. Mensen die van popmuziek houden, je bedoelt Top 2000 volk? Ja.. liever niet.
De volgende obscure vraag:
Van deze supergroep uit de early 90s, is de zanger wellicht het meest bekend door zijn successen in de 80s (vooral op gebied van hardcore, post-hardcore en later wat algemener alternatieve rock). De band brengt nu, of in de zeer nabije toekomst een 20th Anniversary Reissue uit van deze plaat en toert de wereld rond voor een laatste keer. In deze nieuwe bezetting zit een lid van Superchunk.
Nee, het gaat me niet om makkelijke vragen, het gaat me om de ontoegankelijkheid van dit topic.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:54 schreef BoerBert het volgende:
Je kan wel makkelijke vragen gaan doen, maar dan gaat het erom wie het snelst post. Ook niet echt de bedoeling.
Je kan maar zoveel vragen over Bono stellen voordat je jezelf gaat herhalen...quote:Op maandag 30 juli 2012 15:55 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nee, het gaat me niet om makkelijke vragen, het gaat me om de ontoegankelijkheid van dit topic.
Terwijl het topic op zich heel leuk kan zijn.
Nou, als dat zo is, dan zie een paar posts hierboven waarin ik me dat al afvroeg: of is dit al in de vorige topics aan de hand geweest?quote:Op maandag 30 juli 2012 15:58 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Je kan maar zoveel vragen over Bono stellen voordat je jezelf gaat herhalen...
Dit topic loopt al jaren, het lukt je echt niet om dan vragen te blijven stellen die 70% van de mensen kan beantwoorden
stond vanmorgen nog op Pitchfork, had ik kunnen wetenquote:
Vragen over popartiesten hebben inderdaad de neiging onbeantwoord te blijven.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:23 schreef Robijn48 het volgende:
BohDit topic, in zover ik kan zien, gaat over veel te alternatieve obscure bandjes. Vragen waar bijna niemand antwoord op weet.
Jammer.
Nee hoorquote:
Voel je vrij om een "Bekende muziek-trivia" topic te openenquote:Op maandag 30 juli 2012 16:05 schreef Robijn48 het volgende:
Is nu een topic voor onbekende bandjes. Prima. Noem het dan ook zo.
Nee, jullie zouden hier moeten zetten: trivia over onbekende bandjes. Niet andersom.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:08 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Voel je vrij om een "Bekende muziek-trivia" topic te openen
staan wel op Pukkelpop, niet op Lowlands (tuurlijk niet op Lowlands, hier zit nederland natuurlijk niet op te wachten)quote:
Yes! 11 Augustus in Paradiso.quote:
Inderdaad. Scherp.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:05 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
stond vanmorgen nog op Pitchfork, had ik kunnen weten
Dit is GEEN toegankelijk topic.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:13 schreef emokid het volgende:
[..]
Yes! 11 Augustus in Paradiso.
n00biedoobiedoo +1!
[..]
Inderdaad. Scherp.
Zie je Robijn48? Genoeg mensen die het weten. Ik vind je een beetje gepikeerd over komen, wellicht omdat je heel graag het antwoord op de vragen zou willen weten maar daarvoor niet over genoeg muziekkennis beschikt.
Ah...als 1 iemand het weet zijn jullie al blij. En dat bedoel ik. Het is geen toegankelijk topic, en gaat enkel over onbekende bandjes. En waarom zijn ze onbekend? Juist. Geef mij maar muziek die de wereld iets gedaan heeft, niet enkel Pukkelpop.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:13 schreef emokid het volgende:
[..]
Yes! 11 Augustus in Paradiso.
n00biedoobiedoo +1!
[..]
Inderdaad. Scherp.
Zie je Robijn48? Genoeg mensen die het weten. Ik vind je een beetje gepikeerd over komen, wellicht omdat je heel graag het antwoord op de vragen zou willen weten.
Doe dat, je punt is overgekomenquote:Op maandag 30 juli 2012 16:17 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Dit is GEEN toegankelijk topic.
En nee, ik hoef de vragen erop niet te weten, aangezien ik niet van dat soort muziek hou.Dus daar verdiep ik me dan ook niet in.
[..]
Ah...als 1 iemand het weet zijn jullie al blij. En dat bedoel ik. Het is geen toegankelijk topic, en gaat enkel over onbekende bandjes. En waarom zijn ze onbekend? Juist. Geef mij maar muziek die de wereld iets gedaan heeft, niet enkel Pukkelpop.
Maar hee, ik trek me gewoon terug, veel plezier nog.
Nummer 1 in Amerika?quote:Op maandag 30 juli 2012 16:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Oke, hits, hits, hits!
Wat is de overeenkomst tussen
Shocking Blue - Venus
the Archies - Sugar Sugar
the Sparks - Beat the Clock?
Jaja. Pardon. Laat ik idd de kans geven aan de paar mensen die hier nog wel posten.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nee. Maar je had je toch teruggetrokken?
Dit staat dichter bij de werkelijkheidquote:Op maandag 30 juli 2012 16:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Je trekt je alleen terug tot je een vraag ziet waar je wat mee kunt.
En dat is precies wat iedereen hier doet. Er is voor ieder wat wils hier, alleen het is erg verdeeld.
Er is ook ooit wel eens een moment waar ik niks mee kan. Je moet het geduld ervoor hebben.
Klopt, de enige niet-Beatles nummers die gebruikt zijn in Stars On 45, om precies te zijnquote:Op maandag 30 juli 2012 16:39 schreef MadMaster het volgende:
Allen opgenomen in de Stars On 45-medley...
VPRO heeft eens een documentaire over ze uitgezonden.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:30 schreef Robijn48 het volgende:
Dit bedoel ik. Bandjes waar bijna geen mens ooit van gehoord heeft.
Bob Mouldquote:
Voor jou onbekende bandjes. Ik ken 90 van de shitparade tegenwoordig niet meer.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:08 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nee, jullie zouden hier moeten zetten: trivia over onbekende bandjes. Niet andersom.
Hüsker Dü....1987.....Pinkpop....quote:Op maandag 30 juli 2012 16:13 schreef ranja het volgende:
[..]
staan wel op Pukkelpop, niet op Lowlands (tuurlijk niet op Lowlands, hier zit nederland natuurlijk niet op te wachten)
Helaas was ik net te jong en kende ik Husker Du niet...Heel jammerquote:
Ik bedoelde: hier zit volgens de Lowlands organisatie natuurlijk niemand op te wachtenquote:
Nou, kop die openstaande vraag dan maar in...quote:Op maandag 30 juli 2012 18:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ken 90 van de shitparade tegenwoordig niet meer.
Ik stond vooraanquote:Op maandag 30 juli 2012 18:54 schreef bartrid het volgende:
[..]
Helaas was ik net te jong en kende ik Husker Du niet...Heel jammer
Ik pijnig me suf.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nou, kop die openstaande vraag dan maar in...
De enige nummers die in de hitparade stonden ?quote:Op maandag 30 juli 2012 16:52 schreef MadMaster het volgende:
Kijk, dat was mij dan weer niet opgevallen...
Wat is de overeenkomst tussen de volgende songs van De Dijk:
- Bloedend Hart
- Binnen Zonder Kloppen
- Dansen Op De Vulkaan
- Wat Een Vrouw
Allemaal gezongen door Huub van der Lubbe?quote:Op maandag 30 juli 2012 16:52 schreef MadMaster het volgende:
Kijk, dat was mij dan weer niet opgevallen...
Wat is de overeenkomst tussen de volgende songs van De Dijk:
- Bloedend Hart
- Binnen Zonder Kloppen
- Dansen Op De Vulkaan
- Wat Een Vrouw
Held!quote:
Inderdaad. Was één brok graniet. Daarna Sugar en Nova Mob nog gezien. Was goed. Maar niet meer briljant. Copper Blue is natuurlijk wel een geweldig album. GVD 1987. Da's 25 jaar geleden beseft opa.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:49 schreef bartrid het volgende:
[..]
Held!
Geweldig trouwens, dit was vlak voordat ze uit elkaar gingen, spanningen waren hoog opgelopen, Grant Hart afkickverschijnselen en zo en dan toch zo'n set spleen.
quote:Op maandag 30 juli 2012 19:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
De enige nummers die in de hitparade stonden ?
quote:Op maandag 30 juli 2012 19:40 schreef Berkery het volgende:
[..]
Allemaal gezongen door Huub van der Lubbe?
Ook overeenkomsten, maar dat zijn er wel meer geweest...quote:
Vooruit dan maar...quote:Op maandag 30 juli 2012 20:19 schreef bartrid het volgende:
De enige nummers die NIET in de hitlijsten zijn gekomen?
quote:has been sued by the Dinnes Memorial Veterinary Hospital owner, Martin Dinnes, in early January 2006 for unpaid bills, as the payment for the maintenance of his pets
Nee...Deze leeft niet meer.quote:
Nee, een stuk meer de pop kant opquote:
Robijn48 +1quote:
Dit schip is inderdaad groter dan een kayak, maar de Titanic is het niet.quote:
KLF ?quote:Op maandag 30 juli 2012 23:53 schreef Bol_Wan het volgende:
Recenter. En de vervolgvraag is erg duidelijk
quote:
Iemand uit de jaren 70 lijkt me.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:34 schreef bigshadow het volgende:
Andere boeg, wie zien we hier?
[ afbeelding ]
Vooruit, omdat niemand hem tot nu toe heeft aangevuld.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:09 schreef methodmich het volgende:
Nee, Daniel van De Beste Singer / Songwriter.
Hoop dat je me vergeeft dat ik zijn achternaam niet weet.
In één keer goed!quote:
quote:Top dogg buy them all nigga burn this shit up
D-P-G-C my nigga turn that shit up
CPT, LBC yeah we hookin' back up
N' when they bang this in the club baby you gotta get up
thug niggas, drug dealers yeah they givin' it up
low life, your life boy we livin' it up
take a chance thats why we dancin'
in the party fo' sho'
De correcte titel, maar in de volksmond ook wel aangehaald als Smoke weed everyday. Subtiele Doe Maar verwijzing! Je hebt je aardigheidspunt al gehad MM!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:58 schreef WeezerButler het volgende:
Dr Dre ft Snoop Dog - the Next episode
Nee, in de baarmoederquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:16 schreef bartrid het volgende:
Ze hebben elkaar zeker op de breiclub ontmoet?
Om even mee te spelen, ondanks geen herkenning:quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Lostrekkert.
Noem 2 acts waar we hunnie van kunnen kennen
[ afbeelding ]
Nee, het EK met Shag van Gelder duurde slechts 3 avonden en dan was er op die dagen ook nog eens geen reden om nog naar Shag te kijken/luisteren...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:17 schreef methodmich het volgende:
Ik was ook voor Double Date gegaan, maar nu weet ik het niet meer.
Denk dat het een te bekend bandje is voor dit spel.
Sowieso is er geen voetballiefhebber te vinden die Shag kijkt natuurlijk, maar dat geheel terzijde.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, het EK met Shag van Gelder duurde slechts 3 avonden en dan was er op die dagen ook nog eens geen reden om nog naar Shag te kijken/luisteren...
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:33 schreef methodmich het volgende:
Zegt me niks.
Andere lostrekker proberen? Ik was immers in principe aan de beurt voor een vraag.
MadMaster +1quote:
Herman Brood ongetwijfeld...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:59 schreef methodmich het volgende:
[..]
MadMaster +1
Bonus ook goed, mag er alleen geen punten voor geven.... Weet je ook wie de zoon van Marco Bakker was?
Of Pussy Riot goed is weet ik niet, het antwoord is in ieder geval wel in orde...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:15 schreef methodmich het volgende:
Ik gok op Pussy Riot
Herman Brood was goed
Pussycat ?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:06 schreef methodmich het volgende:
Boefjes zijn het.
Welke Nederlandse popgroep, die in de jaren zeventig met een nummer over een rivier een wereldhit scoorde en zelfs de nummer 1 positie bereikte in Engeland, bestond o.a. uit de zussen Tonny (ook wel Toni), Betty en Marianne Kowalczyk?
Zeker. Ook een soort van vervolgvraag was dat.quote:
Leden Russische Protest-Punk-Band misschien 7 jaar de cel inquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:06 schreef MadMaster het volgende:
Maar wie zijn dit dan?
[ afbeelding ]
Zal ik een nieuwe vraag stellen. Ik ben van twee acts zeker. De namen die jij noemt zouden er ook bij kunnen horen. Beetje stomme vraag van me.quote:
Sting en de Red Hot Chili Peppers...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:15 schreef tong80 het volgende:
Noem twee "grote" artiesten of bands die Pussy Riot steunen.
MadMaster +1quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sting en de Red Hot Chili Peppers...
Wat van wie?quote:I tried to get to my taxi
The man in a tracksuit attacks me
He said that he saw it before me
And wants to get things a bit gory
Girls scrabble round with no clothes on
To borrow a pound for a condom
If it wasn't for chip fat they'd be frozen
they're not very sensible
quote:
en deze? ok lang geen 250 euroquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:36 schreef belsen het volgende:
Ik heb het merendeel van de remasters al en heb eigenlijk geen zin om 250 euro neer te tellen voor 2 rarities cd's en een dvd, die ik hier nog op video heb liggen...
Ha, dat is wel genoeg ja. Bongiovi vind ik nog steeds erg opmerkelijkquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:24 schreef methodmich het volgende:
Amy MacDonald
Metallica
Paloma Faith
Lucinda Williams
Spoon
Jon Bongiovi
Gary Lightbody
Frank Black
Mumford & Sons
Mando Diao
Bruce Springsteen
en dan mis ik er nog een paar, maar je vroeg er maar 5.
Freskuquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:29 schreef methodmich het volgende:
Ja, ik ook. En Metallica vond ik persoonlijk ook ruk, maar dat is mijn smaak niet. Heb de CD wel weken in de auto gehad, vandaar dat ik hem redelijk kan dromen.
Soortgelijke opzet voor de volgende vraag dan maar.
Rapper Kempi is opgepakt. Hij was één van de rappers die met Ali B mee deed in 'Op volle toeren', waarin rappers een nummer van een Nederlandse artiest onder handen namen en andersom. Kempi schitterde met Huilen Is Voor Jou Te Laat.
Mag ik nog 5 rappers die aan deze serie hebben meegewerkt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
Kempi zat al in de vraag, maar Dio en Hef is gelukkig goed.quote:
Ohja. Hij stond te lang open, denk ikquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:29 schreef methodmich het volgende:
[..]
Kempi zat al in de vraag, maar Dio en Hef is gelukkig goed.
n00biedoobiedoo +1
Iets te wild.quote:
quote:, (Apeldoorn, 7 juli 1978) is een Nederlandse zangeres uit Haarlem die door haar image met Björk werd vergeleken.
In 1996 speelde ze op Oerol en Lowlands. Twee jaar later bracht ze de cd Zink uit, welke haar in het live circuit de nodige bekendheid gaf. In 1999 werd ze genomineerd voor een Edison in de categorie 'Beste zangeres', maar ze verloor van Ilse DeLange. Daarna studeerde ze aan de kunstacademie in Rotterdam en Londen.
Die is nog best actief in de muziek, maar wel in de UK en onder andere namen. Vond haar als Bloem toch beter dan wat ze tegenwoordig allemaal doet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |