Ja! Wel inclusief partytent dus hè, want Viool is niets te gek natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 november 2012 07:04 schreef Cynix ® het volgende:
Dus dankzij de bedelactie van Viola Holt woont José nu in een donker, kil tuinhuisje?
Maar wel in Nederland, dus ze heeft wel recht op een bijstandsuitkeringquote:Op vrijdag 2 november 2012 07:04 schreef Cynix ® het volgende:
Dus dankzij de bedelactie van Viola Holt woont José nu in een donker, kil tuinhuisje?
Weinig zorgpremie.quote:Op vrijdag 2 november 2012 08:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar wel in Nederland, dus ze heeft wel recht op een bijstandsuitkering
quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:30 schreef lady-wrb het volgende:
binnenkort in fhf: wie verhuist josé hoebee?
Of je met dat aanbod nu zo happy moet zijn ...quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:36 schreef Duderinnetje het volgende:
En ongetwijfeld een nieuwe vriend, want die krijg je er in FHF ook bij.
Nou ja, ze heeft al een partytent.quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Of je met dat aanbod nu zo happy moet zijn ...
Wat is een garminquote:Op vrijdag 2 november 2012 13:35 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]![]()
Zit ze meteen gebakken met een dekbed, espressokopjes en een garmin.
Geen idee, maar kennelijk kun je niet zonderquote:
Dat was hét onderwerp van een FHF-rel. Maar ik weet er het fijne ook niet van Ole.quote:
Pfff... moet ik zeker die 100 FC topics doorspittenquote:Op vrijdag 2 november 2012 14:15 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat was hét onderwerp van een FHF-rel. Maar ik weet er het fijne ook niet van Ole.
De LUV-boat zeker.quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:39 schreef Leandra het volgende:
De site levert in eerste instantie iig niets op waarvan ik denk dat m'n leven over is omdat ik het niet heb.
Maar.... dat kan uiteraard aan mij liggen.
Die maritieme kaartgarantie lijkt me wel handig![]()
Maar ik denk dat ik eerst de boot maar verkoop voor ik me in FHF meld
Welcome to my Partytentquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:35 schreef lezzer het volgende:
[..]
En ik maar heel die video af kijken...
Enlighten us!quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:04 schreef Cynix ® het volgende:
Ik héb een Garmin en ik vraag me wel eens af hoe ik ooit zonder gekund heb!
quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:14 schreef Ole het volgende:
Jullie weten anders verdomd goed wat er allemaal speelt in het FHF forum
Ik had anders nooit van een garmi gehoord hoor!quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij kennelijk ook, anders had je die conclusie niet kunnen trekken
Zijn ze ook nog komen schilderen en zo? En heb je al onder een kloon een kerstpakket aangevraagd?quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:15 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Moet je mijn 'nieuwe' huisraad eens zien!
Ja mijn huis van 62m2 is ook te klein met 2 mensen en 2 katten.quote:“Het is te klein”, gaat ze verder. Ze heeft inmiddels een urgentiebrief gekregen van haar huisarts waardoor ze mogelijk snel een andere woning kan betrekken.
Jij bent ook recentelijk je man verloren, bent in een schuldenkermis terechtgekomen en woont depressief in een nog depressiever makend bos?quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:17 schreef vosss het volgende:
Ja mijn huis van 62m2 is ook te klein met 2 mensen en 2 katten.
Domme kut.
Het staat vast niet in een deprimerend bos, verhuur het aan Joséquote:Op vrijdag 2 november 2012 16:17 schreef vosss het volgende:
[..]
Domme kut.
Nee ik ben hartstikke gelukkig, heb (buiten hypotheek om) nul schulden en woon in het centrum van een dorpje.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij bent ook recentelijk je man verloren, bent in een schuldenkermis terechtgekomen en woont depressief in een nog depressiever makend bos?
kan jij nou echt niets anders dan schelden en over sex praten?quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:17 schreef vosss het volgende:
[..]
Domme kut.
Jawel hoor. Echter vind ik het een domme kut en dan zeg ik dat gewoon.quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:19 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
kan jij nou echt niets anders dan schelden en over sex praten?
Misschien niet, maar ik neem zo maar aan dat élke Nederlander wel wat vage klachten heeft (of kan bedenken) en daar al naar gelang de situatie zijn of haar voordeel mee doet.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:22 schreef Ole het volgende:
Ik heb trouwens een keer bij Bonje Met De Buren gezien dat een brief van de huisarts geen indruk maakt op woningbouwverenigingen.
Zo leer je nog eens wat!
Daarom. Terecht dat een brief van de HA niet uitmaakt. Moet echt een officiele keuring zijn dat je bijvoorbeeld recht hebt op benedenwoning ed. Er zijn zoveel mensen die gaan scheiden, psychische klachten hebben oid. Kom je als 'normaal' werkend burger helemaal nooit meer aan de beurt voor een woning.quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:45 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Misschien niet, maar ik neem zo maar aan dat élke Nederlander wel wat vage klachten heeft (of kan bedenken) en daar al naar gelang de situatie zijn of haar voordeel mee doet.
En ja, als je na een grootse en meeslepende internationale carrière eindigt in een gammel klein kil schuurtje mag je je best afvragen of je iets meer had kunnen doen om dat te vermijden.
mij als normaal werkende donkere persoon blijft anders ook weinig bespaard hoorquote:Op vrijdag 2 november 2012 17:50 schreef Ole het volgende:
Maar ja, tegenwoordig word je als normaal werkend blank persoon die ook nog netjes voor zijn pensioen gespaard heeft aan alle kanten gepakt.
Ik zeg op de barricaden!
ohw sorry, dat was off topic
Ja dat is ook zo! Zal het ff fixenquote:Op vrijdag 2 november 2012 18:02 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
mij als normaal werkende donkere persoon blijft anders ook weinig bespaard hoor
Flikker toch op, ik denk dat er legio alleenstaande mensen in NL zijn die een moord zouden doen voor zo'n huisje in het bos. Dat werkt toch juist helend zo lekker buiten. En met die schulden kan ik echt geen medelijden hebben. Dat hebben ze zelf dus gewoon slecht geregeld en nu bij anderen komen uithuilen. Bah, dat soort negatieve zeikmensen, die moeten echt snel ophoepelen. Een depressief makend bos, doe ff normaal zegquote:Op vrijdag 2 november 2012 16:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij bent ook recentelijk je man verloren, bent in een schuldenkermis terechtgekomen en woont depressief in een nog depressiever makend bos?
Het is een tochtige schuur.quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:17 schreef Samson het volgende:
[..]
Flikker toch op, ik denk dat er legio alleenstaande mensen in NL zijn die een moord zouden doen voor zo'n huisje in het bos. Dat werkt toch juist helend zo lekker buiten. En met die schulden kan ik echt geen medelijden hebben. Dat hebben ze zelf dus gewoon slecht geregeld en nu bij anderen komen uithuilen. Bah, dat soort negatieve zeikmensen, die moeten echt snel ophoepelen. Een depressief makend bos, doe ff normaal zeg
Waarmee?quote:
We mogen nier niet over discussieren? Of je vind het vervelend dat dit topic weer actief is?quote:
Is het nu echt zo'n drama dat ze idd niet in een perfect flat woont? We krijgen niet allemaal precies wat we willen hebben. Ze heeft het er maar even mee te doen. Ik maak trouwens helemaal geen onderscheid mbt het BNer zijn of niet. Dit is gewoon mijn mening in het algemeen. Ik heb gewoon een hekel aan mensen die in zo'n slachtofferrol kruipen en dan dit in dit geval nog eens via de media uitspelen en niet zelf de schouders eronder gooien om er gewoon wat van te maken. Raar dat jij mij dan beschuldigt van het bashen van een BNer..... Ik kan je op een briefje geven, dat als ze een perfect flatje zou krijgen, maar bv. in een ver weg dorp in Friesland, dat ze een week later weer jankend in de roddelbladen staat......quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:47 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Het is een tochtige schuur.
Haar koelkast staat in de tuin onder een ingezakte partytent.
Haar man is dood.
Ze heeft geen cent.
Ze zit in een rouwperiode.
Ze heeft geen huis, ook geen tijdelijk huis. Ze bewoont een hutje in the middle of nowhere.
Of ze nou een domme kut is of niet (geen idee, ken haar niet), dit lijkt me voor iedereen genoeg reden om weg te willen en een normaal dak boven het hoofd te willen.
Maar goed, ze is BN'er en dus heeft ze niets te willen want ze is een domme kut en ze zeikt en moet ophoepelen en heeft het allemaal zelf gedaan.
Gut, wat laat je je dan kennen zeg, als je de behoefte hebt BN'ers op een dusdanig voetstuk te plaatsen dat je ze ergere dingen gunt dan je gemiddelde buurman of -vrouw.
quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:12 schreef tong80 het volgende:
Wel grappig dat ze in Laren wil gaan wonen.
Tweede optie is Wassenaar denk ik.
Je kunt in een slachtofferrol kruipen en je kunt er (helaas) eentje zijn.quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:11 schreef Samson het volgende:
[..]
Is het nu echt zo'n drama dat ze idd niet in een perfect flat woont? We krijgen niet allemaal precies wat we willen hebben. Ze heeft het er maar even mee te doen. Ik maak trouwens helemaal geen onderscheid mbt het BNer zijn of niet. Dit is gewoon mijn mening in het algemeen. Ik heb gewoon een hekel aan mensen die in zo'n slachtofferrol kruipen en dan dit in dit geval nog eens via de media uitspelen en niet zelf de schouders eronder gooien om er gewoon wat van te maken. Raar dat jij mij dan beschuldigt van het bashen van een BNer..... Ik kan je op een briefje geven, dat als ze een perfect flatje zou krijgen, maar bv. in een ver weg dorp in Friesland, dat ze een week later weer jankend in de roddelbladen staat......
amen!quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:20 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Je kunt in een slachtofferrol kruipen en je kunt er (helaas) eentje zijn.
Kijk ik ben verder geen José-adept hoor, zie ook maar mijn eerdere cynisme. Maar ik denk wel dat zij het erg moeilijk heeft gehad en veel tegenslag heeft gekend. Waarom zou je haar niet iets beters gunnen dan een houten hut? Dat snap ik niet zo. Wat heeft zij precies misdaan dan?
Net als dat ik je Friesland-opmerking niet erg begrijp. Er staan gewoon flats in Laren e.o. hoor. Waarom zou ze genoegen moeten nemen met Friesland (og welke regio dan ook) als haar leven zich daar niet afspeelt? We leven niet in oorlog, waarin we blij moeten zijn met een onderduikadres of zo. Wat een pathetisch drama maak je ervan.
En ja, dat het in de media gebeurt... daarin is ze nu eenmaal werkzaam. Ontkom er dan maar eens aan. En wij smullen er maar mooi van en hangen niet voor niets rond in dit subforum, dus laten we ook niet heiliger zijn dan de paus.
Ik ben het helemaal niet met jou eens, zal wel het verschil tussen mannen en vrouwen zijn denk ik, klaarquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:20 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Je kunt in een slachtofferrol kruipen en je kunt er (helaas) eentje zijn.
Kijk ik ben verder geen José-adept hoor, zie ook maar mijn eerdere cynisme. Maar ik denk wel dat zij het erg moeilijk heeft gehad en veel tegenslag heeft gekend. Waarom zou je haar niet iets beters gunnen dan een houten hut? Dat snap ik niet zo. Wat heeft zij precies misdaan dan?
Net als dat ik je Friesland-opmerking niet erg begrijp. Er staan gewoon flats in Laren e.o. hoor. Waarom zou ze genoegen moeten nemen met Friesland (of welke regio dan ook) als haar leven zich daar niet afspeelt? We leven niet in oorlog, waarin we blij moeten zijn met een onderduikadres of zo. Wat een pathetisch drama maak je ervan.
En ja, dat het in de media gebeurt... daarin is ze nu eenmaal werkzaam. Ontkom er dan maar eens aan. En wij smullen er maar mooi van en hangen niet voor niets rond in dit subforum, dus laten we ook niet heiliger zijn dan de paus.
Helemaal mee eens. Heb een enorme hekel aan zeikmensen die alles en iedereen vanuit een negatieve insteek bekijken en veroordelen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:17 schreef Samson het volgende:
Bah, dat soort negatieve zeikmensen, die moeten echt snel ophoepelen.
Je kan idd onder de 200.000 wat kopen in Larenquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:20 schreef Duderinnetje het volgende:
Net als dat ik je Friesland-opmerking niet erg begrijp. Er staan gewoon flats in Laren e.o. hoor.
Exact. Die lui hoeven maar ergens even aanwezig te zijn en ze hebben weer een stapeltje geld waar jij en ik een maand voor moeten werken.quote:Op zaterdag 3 november 2012 09:05 schreef Cynix ® het volgende:
Tsja, weet je wat denk ik meespeelt?
Wij gewone simpele stervelingen moeten ons hele louzige leventje werken om op z'n best een modaal inkomen bij elkaar te sprokkelen, wat vervolgens ook nog gretig wordt afgepakt door alles en iedereen, van SP tot PVV.
We wéten dat José ooit betere tijden gekend heeft. Zij heeft die kansen wél gekregen die wij nooit hadden. En er dan to-taal niks van maken, gewoon alles er doorheen jagen en geen idee hebben waar het gebleven is. Maar dan wel verwachten dat wij, plebs en sappelaars, haar dat ouwe leventje weer terug geven. Ja, dan hebben sommigen iets van: koe!
Ik gok zo maar dat het 'net goed'-aspect bij sommigen wel meespeelt ja.quote:Op zaterdag 3 november 2012 09:10 schreef Copycat het volgende:
Oh, een gevalletje afgunst dat is geëvolueerd tot een net goed. Maar natuurlijk.
Jij kent haar medische en financiele situatie kennelijk goed, dat jij die af kan zetten tegen de schrijnende gevallen in je omgeving.quote:Op zaterdag 3 november 2012 09:13 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik gok zo maar dat het 'net goed'-aspect bij sommigen wel meespeelt ja.
Mij kan José niet zo veel schelen, maar op de een of andere manier zie ik schrijnender gevallen voor me, waar mijn Euro's beter aan besteedt zijn. Maar geef gul, ze zal je dankbaar zijn.
Er heerst hongersnood in je directe omgeving?quote:Op zaterdag 3 november 2012 12:37 schreef Cynix ® het volgende:
Nee hoor, leven in een houten huisje in een donker bos is net zo goed een ondraaglijke lijdensweg als hongersnood of een terminale ziekte.
Huh? Ik ben je even kwijt geloof ik.quote:Op zaterdag 3 november 2012 12:48 schreef Cynix ® het volgende:
Nou goed, jullie je zin, José is zielig en moet vooral geholpen worden. Vraag haar bankrekeningnummer op en stort gul of kap met anderen bekritiseren die dat ook niet doen, ok?
Als ze dat werkelijk in het AD heeft gezegd (ergens tussen half juni en half juli dus) staat ze er lang niet zo beroerd voor als Viola doet voorkomen.quote:Hoebee woont in de Belgische stad Lommel. Daar woonde ze ook met haar man, platenproducer Will Hoebee. Will Hoebee overleed op 10 juni 2012 aan de gevolgen van kanker op 64-jarige leeftijd.
José wilde zo snel mogelijk België inruilen voor Nederland, in het Algemeen Dagblad zegt ze "Ik heb geen zin om in m'n eentje in Vlaanderen te gaan zitten kniezen. Verhuizen is ook relatief gemakkelijk want ik woon in Lommel in een huurhuis met Tim. Hij wil het liefste naar Eindhoven waar mijn moeder en zus wonen. Volgens hem zit ik dan dichtbij familie. Zelf wil ik liever naar 't Gooi: het epicentrum van de Nederlandse showbizz. De laatste jaren heb ik niet veel opgetreden. Dat zal de komende tijd moeten veranderen. Ik zal moeten gaan werken om brood op de plank te krijgen. De financiële schaapjes moeten ook voor mij op het droge blijven. Natuurlijk, Will heeft jarenlang platen geproduceerd waarvan er miljoenen zijn verkocht. Toch zijn extra inkomsten noodzakelijk. Sinds LUV recent werd ontbonden, is een groot deel van mijn inkomen weggevallen. Om die reden wil ik met Patty en Marga toch eens gaan praten over een doorstart. We gaan goed met elkaar om, dus dat zou best mogelijk moeten zijn".
een fiets is ook te duurquote:Op zaterdag 3 november 2012 14:04 schreef Ole het volgende:
Ja maar ze staat doodsangsten uit! En tot overmaat van ramp stopt de bus niet direct voor de deur!
Ik ben allergisch voor mensen die niet zelf de verantwoording nemen maar het afschuiven op een advies van een therapeutquote:“Ik heb van mijn psycholoog het advies gekregen om niet in een bos te gaan wonen. Het is te somber.” zegt de zangeres tegenover de camera's van RTL Boulevard
Ik denk dat jij het precies ziet zoals het idd is.quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:13 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor mensen die niet zelf de verantwoording nemen maar het afschuiven op een advies van een therapeut![]()
In een bos wonen is juist heel rustgevend, vreemd dat haar psycholoog dat anders ziet of zou het komen doordat Jose hem dat ingefluisterd heeft?
Als je klaagt dat je zo afgelegen woont en daar depri van word, tja, dan kan je psycholoog dat natuurlijk niet weerleggen en komt dan met het advies om daar weg te gaan.
Maar zeg dan gewoon dat je niet tevreden bent met de hulp zover en dat je liever ergens anders woont.
Maar dat klinkt zo ondankbaar, dan kan je beter de schuld aan je psycholoog geven.
Met de makelaar van het gruwelijke boshuisje?quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:04 schreef Duderinnetje het volgende:
O en trouwens, ze moet er ook gewoon uit. Dat was de afspraak met de makelaar.
Jep.quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met de makelaar van het gruwelijke boshuisje?
Ze wist dus dat het maar voor een paar maanden was? Dat zijn de betere cadeautjes Viola
Mwah, als je nog woonruimte hebt, en je verlaat die alleen maar omdat je daar weg wilt, dan weet ik niet of het wel zo verstandig is om je appartement op te geven voor een huisje waar je maar 3 maanden kunt wonen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:09 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Jep.![]()
Nou is op zich beter dan niks toch, voor de eerste maanden?
Ik ben het hier totaal mee eens. Er zijn in Nederland zát vrouwen, geen BN-er, die vanwege bijvoorbeeld een scheiding noodgedwongen in een klein rotflatje zitten, of in de klem komen te zitten vanwege het niet-verkrijgen van een urgentieverklaring, en dan komt Mevrouw Hoebeetje even klagen over haar vrijstaande vakantiewoning in een bos... Geloof me, er zijn meer dan genoeg vrouwen die gráág met haar woning zouden willen ruilen!quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:46 schreef Samson het volgende:
De hele discussie gaat wat mij betreft gewoon om de instelling van iemand zoals Jose. Ik denk dat het veel mensen stoort dat als er nogal iets voor je geregeld wordt in moeilijke tijden, het niet nogal kies is om vervolgens allemaal eisen te gaan stellen aan wat je gekregen hebt. Het is idd niet fijn wat zij voor haar kiezen krijgt, maar het is ook niet bepaald slim geweest hoe ze blijkbaar met haar financiën is omgesprongen. Nu maakt zij van haar bekendheid gebruik om te vertellen hoe erg ze het allemaal heeft en rekent er op dat ze dus door anderen wordt geholpen. Wat heeft ze zelf dan ondernomen om haar situatie te verbeteren? Ik denk dat er zat vrouwen rondlopen die bijvoorbeeld ook door het overlijden van een partner of door een scheiding nu elke cent tellend in een klein rothuisje zitten maar die er ook maar het beste van maken. Die wonen vaak niet in de beste buurten met misschien allemaal andere ongemakken, junks in je portiek, criminaliteit of wat dan ook. Maar nee hoor, madame wordt depressief in dit afschuwelijke huisje (erg subjectief en bewerkelijk dus moeilijk vast te stellen) en ze moet toch echt met spoed geholpen worden.
Viola bood tijdelijk onderdak op deze manier, vind ik te prijzen juist.quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met de makelaar van het gruwelijke boshuisje?
Ze wist dus dat het maar voor een paar maanden was? Dat zijn de betere cadeautjes Viola
Ze miept nu zodat er mogelijk iets anders komt, want ze kan wel hopen op een sociale huurwoning, maar het lijkt me sterk dat ze die gaat krijgen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:17 schreef Samson het volgende:
Dan begrijp ik er weinig meer van. Wat loop je dan te miepen dat het zo erg in dat huisje is terwijl je op voorhand al weet dat het tijdelijk is? Dan zakt helemaal mn broek ervan af
Als ik dit op haar wikipagina lees, wat uit een interview met het AD geciteerd zou zijn, dan lees ik daar niet echt een enorme noodzaak tot verhuizen, maar vooral de wens.quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Viola bood tijdelijk onderdak op deze manier, vind ik te prijzen juist.
Ze had een dak boven d'r hoofd, ze zei zelf dat ze zsm naar Nederland moest voor die uitkering of bijstand oid. Nu regelt Viola dat ze echt per direct daar onderdak en een bed had (ik snap best dat je iemand niet maanden in je eigen huis te logeren wilt hoor...), dus dat staat haar netjes juist. Vind ik
quote:Hoebee woont in de Belgische stad Lommel. Daar woonde ze ook met haar man, platenproducer Will Hoebee. Will Hoebee overleed op 10 juni 2012 aan de gevolgen van kanker op 64-jarige leeftijd.
José wilde zo snel mogelijk België inruilen voor Nederland, in het Algemeen Dagblad zegt ze "Ik heb geen zin om in m'n eentje in Vlaanderen te gaan zitten kniezen. Verhuizen is ook relatief gemakkelijk want ik woon in Lommel in een huurhuis met Tim. Hij wil het liefste naar Eindhoven waar mijn moeder en zus wonen. Volgens hem zit ik dan dichtbij familie. Zelf wil ik liever naar 't Gooi: het epicentrum van de Nederlandse showbizz. De laatste jaren heb ik niet veel opgetreden. Dat zal de komende tijd moeten veranderen. Ik zal moeten gaan werken om brood op de plank te krijgen. De financiële schaapjes moeten ook voor mij op het droge blijven. Natuurlijk, Will heeft jarenlang platen geproduceerd waarvan er miljoenen zijn verkocht. Toch zijn extra inkomsten noodzakelijk. Sinds LUV recent werd ontbonden, is een groot deel van mijn inkomen weggevallen. Om die reden wil ik met Patty en Marga toch eens gaan praten over een doorstart. We gaan goed met elkaar om, dus dat zou best mogelijk moeten zijn".
Het is gissen natuurlijk wat nou waar is en wat nietquote:Op zaterdag 3 november 2012 16:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ik dit op haar wikipagina lees, wat uit een interview met het AD geciteerd zou zijn, dan lees ik daar niet echt een enorme noodzaak tot verhuizen, maar vooral de wens.
[..]
Haar man was toen net overleden, kan me voorstellen dat het er dan nogal inhakt, maar ik kan echt niet begrijpen dat je jaren op locatie X kunt wonen, en je dat per direct niet meer kunt permitteren als je man (van 64!) overlijdt.quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is gissen natuurlijk wat nou waar is en wat niet
Ik zag destijds geloof ik een interview (gewoon op camera) waar ze een stukje lieten zien van het afscheid van LUV en dat ze huilde omdat haar man daar vaak bij was en toen zei ze volgens mij iets over de toch wel noodzaak om zsm naar Nederland te komen voor een uitkering.
Ze heeft in al die jaren geen echte vriendschappen opgebouwd? Ik heb ooit mijn beste vriendin een jaar in huis gehad, geen haar op mijn hoofd dat haar onder een brug zou laten slapen. En zij had geen ouders,kinderen of broers en zusjes om op terug te vallen. Maar wél een heleboel goede vrienden.quote:En als ze niet in Boulevard kwam dan had niemand geweten van haar dramatische situatie,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |