Als ze dat werkelijk in het AD heeft gezegd (ergens tussen half juni en half juli dus) staat ze er lang niet zo beroerd voor als Viola doet voorkomen.quote:Hoebee woont in de Belgische stad Lommel. Daar woonde ze ook met haar man, platenproducer Will Hoebee. Will Hoebee overleed op 10 juni 2012 aan de gevolgen van kanker op 64-jarige leeftijd.
José wilde zo snel mogelijk België inruilen voor Nederland, in het Algemeen Dagblad zegt ze "Ik heb geen zin om in m'n eentje in Vlaanderen te gaan zitten kniezen. Verhuizen is ook relatief gemakkelijk want ik woon in Lommel in een huurhuis met Tim. Hij wil het liefste naar Eindhoven waar mijn moeder en zus wonen. Volgens hem zit ik dan dichtbij familie. Zelf wil ik liever naar 't Gooi: het epicentrum van de Nederlandse showbizz. De laatste jaren heb ik niet veel opgetreden. Dat zal de komende tijd moeten veranderen. Ik zal moeten gaan werken om brood op de plank te krijgen. De financiële schaapjes moeten ook voor mij op het droge blijven. Natuurlijk, Will heeft jarenlang platen geproduceerd waarvan er miljoenen zijn verkocht. Toch zijn extra inkomsten noodzakelijk. Sinds LUV recent werd ontbonden, is een groot deel van mijn inkomen weggevallen. Om die reden wil ik met Patty en Marga toch eens gaan praten over een doorstart. We gaan goed met elkaar om, dus dat zou best mogelijk moeten zijn".
een fiets is ook te duurquote:Op zaterdag 3 november 2012 14:04 schreef Ole het volgende:
Ja maar ze staat doodsangsten uit! En tot overmaat van ramp stopt de bus niet direct voor de deur!
Ik ben allergisch voor mensen die niet zelf de verantwoording nemen maar het afschuiven op een advies van een therapeutquote:“Ik heb van mijn psycholoog het advies gekregen om niet in een bos te gaan wonen. Het is te somber.” zegt de zangeres tegenover de camera's van RTL Boulevard
Ik denk dat jij het precies ziet zoals het idd is.quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:13 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor mensen die niet zelf de verantwoording nemen maar het afschuiven op een advies van een therapeut![]()
In een bos wonen is juist heel rustgevend, vreemd dat haar psycholoog dat anders ziet of zou het komen doordat Jose hem dat ingefluisterd heeft?
Als je klaagt dat je zo afgelegen woont en daar depri van word, tja, dan kan je psycholoog dat natuurlijk niet weerleggen en komt dan met het advies om daar weg te gaan.
Maar zeg dan gewoon dat je niet tevreden bent met de hulp zover en dat je liever ergens anders woont.
Maar dat klinkt zo ondankbaar, dan kan je beter de schuld aan je psycholoog geven.
Met de makelaar van het gruwelijke boshuisje?quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:04 schreef Duderinnetje het volgende:
O en trouwens, ze moet er ook gewoon uit. Dat was de afspraak met de makelaar.
Jep.quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met de makelaar van het gruwelijke boshuisje?
Ze wist dus dat het maar voor een paar maanden was? Dat zijn de betere cadeautjes Viola
Mwah, als je nog woonruimte hebt, en je verlaat die alleen maar omdat je daar weg wilt, dan weet ik niet of het wel zo verstandig is om je appartement op te geven voor een huisje waar je maar 3 maanden kunt wonen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:09 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Jep.![]()
Nou is op zich beter dan niks toch, voor de eerste maanden?
Ik ben het hier totaal mee eens. Er zijn in Nederland zát vrouwen, geen BN-er, die vanwege bijvoorbeeld een scheiding noodgedwongen in een klein rotflatje zitten, of in de klem komen te zitten vanwege het niet-verkrijgen van een urgentieverklaring, en dan komt Mevrouw Hoebeetje even klagen over haar vrijstaande vakantiewoning in een bos... Geloof me, er zijn meer dan genoeg vrouwen die gráág met haar woning zouden willen ruilen!quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:46 schreef Samson het volgende:
De hele discussie gaat wat mij betreft gewoon om de instelling van iemand zoals Jose. Ik denk dat het veel mensen stoort dat als er nogal iets voor je geregeld wordt in moeilijke tijden, het niet nogal kies is om vervolgens allemaal eisen te gaan stellen aan wat je gekregen hebt. Het is idd niet fijn wat zij voor haar kiezen krijgt, maar het is ook niet bepaald slim geweest hoe ze blijkbaar met haar financiën is omgesprongen. Nu maakt zij van haar bekendheid gebruik om te vertellen hoe erg ze het allemaal heeft en rekent er op dat ze dus door anderen wordt geholpen. Wat heeft ze zelf dan ondernomen om haar situatie te verbeteren? Ik denk dat er zat vrouwen rondlopen die bijvoorbeeld ook door het overlijden van een partner of door een scheiding nu elke cent tellend in een klein rothuisje zitten maar die er ook maar het beste van maken. Die wonen vaak niet in de beste buurten met misschien allemaal andere ongemakken, junks in je portiek, criminaliteit of wat dan ook. Maar nee hoor, madame wordt depressief in dit afschuwelijke huisje (erg subjectief en bewerkelijk dus moeilijk vast te stellen) en ze moet toch echt met spoed geholpen worden.
Viola bood tijdelijk onderdak op deze manier, vind ik te prijzen juist.quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met de makelaar van het gruwelijke boshuisje?
Ze wist dus dat het maar voor een paar maanden was? Dat zijn de betere cadeautjes Viola
Ze miept nu zodat er mogelijk iets anders komt, want ze kan wel hopen op een sociale huurwoning, maar het lijkt me sterk dat ze die gaat krijgen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:17 schreef Samson het volgende:
Dan begrijp ik er weinig meer van. Wat loop je dan te miepen dat het zo erg in dat huisje is terwijl je op voorhand al weet dat het tijdelijk is? Dan zakt helemaal mn broek ervan af
Als ik dit op haar wikipagina lees, wat uit een interview met het AD geciteerd zou zijn, dan lees ik daar niet echt een enorme noodzaak tot verhuizen, maar vooral de wens.quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Viola bood tijdelijk onderdak op deze manier, vind ik te prijzen juist.
Ze had een dak boven d'r hoofd, ze zei zelf dat ze zsm naar Nederland moest voor die uitkering of bijstand oid. Nu regelt Viola dat ze echt per direct daar onderdak en een bed had (ik snap best dat je iemand niet maanden in je eigen huis te logeren wilt hoor...), dus dat staat haar netjes juist. Vind ik
quote:Hoebee woont in de Belgische stad Lommel. Daar woonde ze ook met haar man, platenproducer Will Hoebee. Will Hoebee overleed op 10 juni 2012 aan de gevolgen van kanker op 64-jarige leeftijd.
José wilde zo snel mogelijk België inruilen voor Nederland, in het Algemeen Dagblad zegt ze "Ik heb geen zin om in m'n eentje in Vlaanderen te gaan zitten kniezen. Verhuizen is ook relatief gemakkelijk want ik woon in Lommel in een huurhuis met Tim. Hij wil het liefste naar Eindhoven waar mijn moeder en zus wonen. Volgens hem zit ik dan dichtbij familie. Zelf wil ik liever naar 't Gooi: het epicentrum van de Nederlandse showbizz. De laatste jaren heb ik niet veel opgetreden. Dat zal de komende tijd moeten veranderen. Ik zal moeten gaan werken om brood op de plank te krijgen. De financiële schaapjes moeten ook voor mij op het droge blijven. Natuurlijk, Will heeft jarenlang platen geproduceerd waarvan er miljoenen zijn verkocht. Toch zijn extra inkomsten noodzakelijk. Sinds LUV recent werd ontbonden, is een groot deel van mijn inkomen weggevallen. Om die reden wil ik met Patty en Marga toch eens gaan praten over een doorstart. We gaan goed met elkaar om, dus dat zou best mogelijk moeten zijn".
Het is gissen natuurlijk wat nou waar is en wat nietquote:Op zaterdag 3 november 2012 16:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ik dit op haar wikipagina lees, wat uit een interview met het AD geciteerd zou zijn, dan lees ik daar niet echt een enorme noodzaak tot verhuizen, maar vooral de wens.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |