abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 november 2012 @ 20:53:25 #151
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_118754591
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 20:51 schreef Ole het volgende:
Klaar nu?
Waarmee?
Dit zijn toch gewoon reacties en meningen nav. shownieuws? :o Leuk juist, een beetje pittig kijven in SHO. O+
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator / Miss SHO vrijdag 2 november 2012 @ 20:57:45 #152
22592 crew  Ole
pi_118754807
Nou vooruit dan maar ;)
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_118755223
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 20:51 schreef Ole het volgende:
Klaar nu?
We mogen nier niet over discussieren? Of je vind het vervelend dat dit topic weer actief is?
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_118755447
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 20:47 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Het is een tochtige schuur.
Haar koelkast staat in de tuin onder een ingezakte partytent.
Haar man is dood.
Ze heeft geen cent.
Ze zit in een rouwperiode.
Ze heeft geen huis, ook geen tijdelijk huis. Ze bewoont een hutje in the middle of nowhere.

Of ze nou een domme kut is of niet (geen idee, ken haar niet), dit lijkt me voor iedereen genoeg reden om weg te willen en een normaal dak boven het hoofd te willen.

Maar goed, ze is BN'er en dus heeft ze niets te willen want ze is een domme kut en ze zeikt en moet ophoepelen en heeft het allemaal zelf gedaan.

Gut, wat laat je je dan kennen zeg, als je de behoefte hebt BN'ers op een dusdanig voetstuk te plaatsen dat je ze ergere dingen gunt dan je gemiddelde buurman of -vrouw.
Is het nu echt zo'n drama dat ze idd niet in een perfect flat woont? We krijgen niet allemaal precies wat we willen hebben. Ze heeft het er maar even mee te doen. Ik maak trouwens helemaal geen onderscheid mbt het BNer zijn of niet. Dit is gewoon mijn mening in het algemeen. Ik heb gewoon een hekel aan mensen die in zo'n slachtofferrol kruipen en dan dit in dit geval nog eens via de media uitspelen en niet zelf de schouders eronder gooien om er gewoon wat van te maken. Raar dat jij mij dan beschuldigt van het bashen van een BNer..... Ik kan je op een briefje geven, dat als ze een perfect flatje zou krijgen, maar bv. in een ver weg dorp in Friesland, dat ze een week later weer jankend in de roddelbladen staat......
  Trouwste user 2022 vrijdag 2 november 2012 @ 21:12:13 #155
7889 tong80
Spleenheup
pi_118755494
Wel grappig dat ze in Laren wil gaan wonen.

Tweede optie is Wassenaar denk ik.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator / Miss SHO vrijdag 2 november 2012 @ 21:12:52 #156
22592 crew  Ole
pi_118755534
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:12 schreef tong80 het volgende:
Wel grappig dat ze in Laren wil gaan wonen.

Tweede optie is Wassenaar denk ik.

:P
:D
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  vrijdag 2 november 2012 @ 21:20:12 #157
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_118755895
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:11 schreef Samson het volgende:

[..]

Is het nu echt zo'n drama dat ze idd niet in een perfect flat woont? We krijgen niet allemaal precies wat we willen hebben. Ze heeft het er maar even mee te doen. Ik maak trouwens helemaal geen onderscheid mbt het BNer zijn of niet. Dit is gewoon mijn mening in het algemeen. Ik heb gewoon een hekel aan mensen die in zo'n slachtofferrol kruipen en dan dit in dit geval nog eens via de media uitspelen en niet zelf de schouders eronder gooien om er gewoon wat van te maken. Raar dat jij mij dan beschuldigt van het bashen van een BNer..... Ik kan je op een briefje geven, dat als ze een perfect flatje zou krijgen, maar bv. in een ver weg dorp in Friesland, dat ze een week later weer jankend in de roddelbladen staat......
Je kunt in een slachtofferrol kruipen en je kunt er (helaas) eentje zijn.

Kijk ik ben verder geen José-adept hoor, zie ook maar mijn eerdere cynisme. Maar ik denk wel dat zij het erg moeilijk heeft gehad en veel tegenslag heeft gekend. Waarom zou je haar niet iets beters gunnen dan een houten hut? Dat snap ik niet zo. Wat heeft zij precies misdaan dan?

Net als dat ik je Friesland-opmerking niet erg begrijp. Er staan gewoon flats in Laren e.o. hoor. Waarom zou ze genoegen moeten nemen met Friesland (of welke regio dan ook) als haar leven zich daar niet afspeelt? We leven niet in oorlog, waarin we blij moeten zijn met een onderduikadres of zo. Wat een pathetisch drama maak je ervan.

En ja, dat het in de media gebeurt... daarin is ze nu eenmaal werkzaam. Ontkom er dan maar eens aan. En wij smullen er maar mooi van en hangen niet voor niets rond in dit subforum, dus laten we ook niet heiliger zijn dan de paus.
Snobs have more fun!
KLIK!
  † In Memoriam † vrijdag 2 november 2012 @ 21:21:01 #158
37843 lady-wrb
kortaf
pi_118755931
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:20 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Kijk ik ben verder geen José-adept hoor, zie ook maar mijn eerdere cynisme. Maar ik denk wel dat zij het erg moeilijk heeft gehad en veel tegenslag heeft gekend. Waarom zou je haar niet iets beters gunnen dan een houten hut? Dat snap ik niet zo. Wat heeft zij precies misdaan dan?

Net als dat ik je Friesland-opmerking niet erg begrijp. Er staan gewoon flats in Laren e.o. hoor. Waarom zou ze genoegen moeten nemen met Friesland (og welke regio dan ook) als haar leven zich daar niet afspeelt? We leven niet in oorlog, waarin we blij moeten zijn met een onderduikadres of zo. Wat een pathetisch drama maak je ervan.

En ja, dat het in de media gebeurt... daarin is ze nu eenmaal werkzaam. Ontkom er dan maar eens aan. En wij smullen er maar mooi van en hangen niet voor niets rond in dit subforum, dus laten we ook niet heiliger zijn dan de paus.
amen!
pi_118757698
quote:

[..]

Net als dat ik je Friesland-opmerking niet erg begrijp. Er staan gewoon flats in Laren e.o. hoor. Waarom zou ze genoegen moeten nemen met Friesland (of welke regio dan ook) als haar leven zich daar niet afspeelt? We leven niet in oorlog, waarin we blij moeten zijn met een onderduikadres of zo. Wat een pathetisch drama maak je ervan.

Ik ben het helemaal niet met jou eens, zal wel het verschil tussen mannen en vrouwen zijn denk ik, klaar :)
pi_118765722
Is Almere Buiten dicht genoeg bij Laren?
  zaterdag 3 november 2012 @ 08:29:46 #161
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_118766820
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 18:17 schreef Samson het volgende:
Bah, dat soort negatieve zeikmensen, die moeten echt snel ophoepelen.
Helemaal mee eens. Heb een enorme hekel aan zeikmensen die alles en iedereen vanuit een negatieve insteek bekijken en veroordelen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_118766851
quote:

Net als dat ik je Friesland-opmerking niet erg begrijp. Er staan gewoon flats in Laren e.o. hoor.
Je kan idd onder de 200.000 wat kopen in Laren
http://www.funda.nl/koop/(...)rnelis-bakkerlaan-3/
Eenvoudig gestoffeerd en gemeubileerd tweekamer appartement op de begane grond nabij de Brink in het centrum van Laren gelegen.
http://www.funda.nl/koop/(...)nelis-bakkerlaan-15/
Het appartement is ideaal te gebruiken als pied-à-terre, voor een jong persoon of actieve oudere.
Zeer geschikt voor degenen, die op zoek zijn naar kleinschalig wonen, in 't hartje"van Laren, of werken in de directe omgeving, niet elke dag in de file willen staan en in het weekend elders verblijven.

Maar goed, als ze nu al klaagt over dat ze geen geld heeft en haar leen-huisje te klein is zou ik zelf ook niet mijn zinnen zetten op een van de duurste dorpen van het Gooi. Dus ik snap die opmerking wel.
  zaterdag 3 november 2012 @ 08:48:34 #163
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_118766899
Ze is dan ook op zoek naar een sociale huurwoning in die buurt. Een koopwoning ligt even niet binnen haar mogelijkheden.
  † In Memoriam † zaterdag 3 november 2012 @ 09:05:37 #164
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_118767002
Tsja, weet je wat denk ik meespeelt?

Wij gewone simpele stervelingen moeten ons hele louzige leventje werken om op z'n best een modaal inkomen bij elkaar te sprokkelen, wat vervolgens ook nog gretig wordt afgepakt door alles en iedereen, van SP tot PVV.

We wéten dat José ooit betere tijden gekend heeft. Zij heeft die kansen wél gekregen die wij nooit hadden. En er dan to-taal niks van maken, gewoon alles er doorheen jagen en geen idee hebben waar het gebleven is. Maar dan wel verwachten dat wij, plebs en sappelaars, haar dat ouwe leventje weer terug geven. Ja, dan hebben sommigen iets van: koe! ):O
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_118767018
quote:
9s.gif Op zaterdag 3 november 2012 09:05 schreef Cynix ® het volgende:
Tsja, weet je wat denk ik meespeelt?

Wij gewone simpele stervelingen moeten ons hele louzige leventje werken om op z'n best een modaal inkomen bij elkaar te sprokkelen, wat vervolgens ook nog gretig wordt afgepakt door alles en iedereen, van SP tot PVV.

We wéten dat José ooit betere tijden gekend heeft. Zij heeft die kansen wél gekregen die wij nooit hadden. En er dan to-taal niks van maken, gewoon alles er doorheen jagen en geen idee hebben waar het gebleven is. Maar dan wel verwachten dat wij, plebs en sappelaars, haar dat ouwe leventje weer terug geven. Ja, dan hebben sommigen iets van: koe! ):O
Exact. Die lui hoeven maar ergens even aanwezig te zijn en ze hebben weer een stapeltje geld waar jij en ik een maand voor moeten werken.
  zaterdag 3 november 2012 @ 09:10:53 #166
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_118767035
Oh, een gevalletje afgunst dat is geëvolueerd tot een net goed. Maar natuurlijk.
  † In Memoriam † zaterdag 3 november 2012 @ 09:13:51 #167
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_118767057
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 november 2012 09:10 schreef Copycat het volgende:
Oh, een gevalletje afgunst dat is geëvolueerd tot een net goed. Maar natuurlijk.
Ik gok zo maar dat het 'net goed'-aspect bij sommigen wel meespeelt ja. :Y
Mij kan José niet zo veel schelen, maar op de een of andere manier zie ik schrijnender gevallen voor me, waar mijn Euro's beter aan besteedt zijn. Maar geef gul, ze zal je dankbaar zijn. :')
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
  zaterdag 3 november 2012 @ 11:56:16 #168
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_118769417
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 november 2012 09:13 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Ik gok zo maar dat het 'net goed'-aspect bij sommigen wel meespeelt ja. :Y
Mij kan José niet zo veel schelen, maar op de een of andere manier zie ik schrijnender gevallen voor me, waar mijn Euro's beter aan besteedt zijn. Maar geef gul, ze zal je dankbaar zijn. :')
Jij kent haar medische en financiele situatie kennelijk goed, dat jij die af kan zetten tegen de schrijnende gevallen in je omgeving.

En dan nog. Wat calvinistisch en zuur dat Lijden pas Echt Lijden is als er geen Erger Lijden meer mogelijk is.

Maar eerlijk is eerlijk: je geeft het in elk geval toe dat het zo voor jou werkt.
Het lijkt me zo'n zure instelling in het leven. Ik zou er niet erg blij van worden, denk ik. :)
Snobs have more fun!
KLIK!
  † In Memoriam † zaterdag 3 november 2012 @ 12:37:22 #169
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_118770414
Nee hoor, leven in een houten huisje in een donker bos is net zo goed een ondraaglijke lijdensweg als hongersnood of een terminale ziekte. ;)
  zaterdag 3 november 2012 @ 12:46:54 #170
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_118770686
Waarom moet er per se een meetlat naast worden gelegd?
Vind ik zo klein- en naargeestig. Lijden is relatief, empathie ook.
  zaterdag 3 november 2012 @ 12:47:06 #171
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_118770692
quote:
99s.gif Op zaterdag 3 november 2012 12:37 schreef Cynix ® het volgende:
Nee hoor, leven in een houten huisje in een donker bos is net zo goed een ondraaglijke lijdensweg als hongersnood of een terminale ziekte. ;)
Er heerst hongersnood in je directe omgeving? :o

Damn.
Snobs have more fun!
KLIK!
  † In Memoriam † zaterdag 3 november 2012 @ 12:48:35 #172
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_118770729
Nou goed, jullie je zin, José is zielig en moet vooral geholpen worden. Vraag haar bankrekeningnummer op en stort gul of kap met anderen bekritiseren die dat ook niet doen, ok? :)
  zaterdag 3 november 2012 @ 12:52:19 #173
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_118770833
:')

Sorry hoor. Je mag dus niet zeggen dat je dat negatieve neersabelen niet kunt begrijpen als je geen gulle gever bent?
Is ook, Cynix.
  † In Memoriam † zaterdag 3 november 2012 @ 12:54:03 #174
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_118770883
Jij mag álles zeggen. En dude ook. O+
  zaterdag 3 november 2012 @ 12:57:07 #175
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_118770981
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 november 2012 12:48 schreef Cynix ® het volgende:
Nou goed, jullie je zin, José is zielig en moet vooral geholpen worden. Vraag haar bankrekeningnummer op en stort gul of kap met anderen bekritiseren die dat ook niet doen, ok? :)
Huh? Ik ben je even kwijt geloof ik.

Dus als je lijden niet in gradaties wilt zetten (wat een interessante meta-discussie is) moet je geld storten? De discussie ging toch niet over al dan niet geld storten voor ene Hoebée?

Maar goed. We kunnen het ook wel weer over andere dingen hebben natuurlijk, dat is misschien ook wel gezelliger. Zo vond ik José in Boulevard enorm lijken op Patty. Kennelijk is dat de LUV-look Op Leeftijd.
Snobs have more fun!
KLIK!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')