SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)![]()
Nee? Ik luister niet naar indie rock maar het schijnt dus in te zijn.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Rijst loopt echt achter dat chickie aan hè![]()
Ariana?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Rijst loopt echt achter dat chickie aan hè![]()
Het is niet echt hot ofzo, dat is al wel voorbij.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:17 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee? Ik luister niet naar indie rock maar het schijnt dus in te zijn.
Wou net zeggenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:17 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee? Ik luister niet naar indie rock maar het schijnt dus in te zijn.
Oh nu luisteren ze zeker Dubstep?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:18 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het is niet echt hot ofzo, dat is al wel voorbij.
The Scientistquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:19 schreef Thorb het volgende:
The Wombats, Keane, Coldplay, Snow Patrol, 3 Doors Down, Mumford & Sons, Foo Fighters, Live, R.E.M., Kaiser Chiefs, Bruce Springsteen, Simple Plan, The Editors, The Gaslight Anthem, Kings of Leon![]()
Dat soort muziek luister ik.
dikgedrukt heb ik live gezienquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:19 schreef Thorb het volgende:
The Wombats, Keane, Coldplay, Snow Patrol, 3 Doors Down, Mumford & Sons, Foo Fighters, Live, R.E.M., Kaiser Chiefs, Bruce Springsteen, Simple Plan, The Editors, The Gaslight Anthem, Kings of Leon![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:19 schreef Thorb het volgende:
The Wombats, Keane, Coldplay, Snow Patrol, 3 Doors Down, Mumford & Sons, Foo Fighters, Live, R.E.M., Kaiser Chiefs, Bruce Springsteen, Simple Plan, The Editors, The Gaslight Anthem, Kings of Leon , The Killers![]()
...en Musequote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:21 schreef arachide. het volgende:
[..]
dikgedrukt heb ik live gezien
EditorsFoo's!
Mijn grote liefde: Muse!Maar die heb jij dan niet op je lijstje.
Luister ik ook wel, maar geen zin om alles te typen. Ook nog wel wat kleinere bands enzoquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:21 schreef arachide. het volgende:
[..]
dikgedrukt heb ik live gezien
EditorsFoo's!
Mijn grote liefde: Muse!Maar die heb jij dan niet op je lijstje.
Behalve bij jouw artiesten zoals Polska en Rick Rossquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Allemaal even eenbij elke artiest neerzetten, hebben we dat ook weer gehad
Ahahaha deze mannetje weetquote:
Cool story bro.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:23 schreef vandermar het volgende:
Naast Indie rock luister ik ook house, top 40, pop, rnb, hip hop, apres ski en nog veel meerik moet alleen weer even muziek op mijn computer zetten omdat alles eraf is gehaald
Kryptonite heb ik te vaak gehoord, nu vind ik die niet meer zo leukquote:
Iwan ookquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:24 schreef Thorb het volgende:
Er zijn dus serieus mensen die Rick Ross luisteren
M-m-m-m-maybach musicquote:
Roy psvquote:
Nee joh, dezequote:
Roy Jones Junior!!!quote:
Die is wel goed jaquote:
Wel man, die heb ik bij favourites op joetjoepquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Volgens mij trollt VDM trouwens
No way dat hij dit luistert
Gaat Rotjoch dit jaar weer?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:28 schreef arachide. het volgende:
nog mensen hier die ook naar sziget gaan?
JA! Toevallig dat je het vraagt.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:28 schreef arachide. het volgende:
nog mensen hier die ook naar sziget gaan?
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wel man, die heb ik bij favourites op joetjoep
Gaafquote:
Ik geniet gewoon van alles.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:30 schreef arachide. het volgende:
[..]
GaafLine up is niet zo goed als vorig jaar, maar maakt niet uit. Ik ga cocktails drinken en genieten van al het onbekende.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:19 schreef Thorb het volgende:
Keane, Coldplay, Snow Patrol, Mumford & Sons, Foo Fighters, The Gaslight Anthem, Kings of Leon, The Killers![]()
Nee, dat is kut! Ik luister bijna geen neger rap maar vind dat nummer wel baas!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je moet Rich Ross The Boss ook maar even faven
Dat vond ik lang niet het beste nummer van FIFA 10quote:
Hij is meer fancy met vechten, da's wel mooiquote:
quote:
ja ben em aan het kijken, die moves. geweldigquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hij is meer fancy met vechten, da's wel mooi
Arrogante boksers vind ik meestal kneusjes, maar deze heeft een reden om arrogant te doenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:33 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ja ben em aan het kijken, die moves. geweldig
quote:
Inderdaad, dit wou ik helemaal niet typenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:32 schreef vandermar het volgende:
[..]ga je toetsenbord wassen man, er komt enkel rare meuk uit!
Feyenooitquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:34 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Inderdaad, dit wou ik helemaal niet typen
DINAMO KIEV INMAKEN![]()
Iedereen die denkt dat Feyenoord kansloos is
Underdogquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:34 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
DINAMO KIEV INMAKEN![]()
FEYENOORD IS KANSLOOSquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:34 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
DINAMO KIEV INMAKEN![]()
Wat luister jij dan op je stream?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:35 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dit meen ik echt. Als ik soms zie wat er allemaal gepost wordt door GJE en anderen.
Die fucking draak elke keerquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:36 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Wat luister jij dan op je stream?
Ik heb een vrij brede muzieksmaak, rap hoort daar ook bij.quote:
Kutmuziek.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:36 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Overloper ben je wel hèquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:35 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dit meen ik echt. Als ik soms zie wat er allemaal gepost wordt door GJE en anderen.
Noem eens wat goede rapquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:37 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik heb een vrij brede muzieksmaak, rap hoort daar ook bij.
Goede rap dan, niet Rik Ros en gansterbitchesmoney rappers
WINNNEEEquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:35 schreef vandermar het volgende:
Winnemet het shirt van de mooiste club ter wereld aan!
De (meeste) muziek waari k naar luister wordt met gevoel gemaakt en gaat niet alleen over geld,sletjes en auto's. Ik noem dat van mij geen rap maar eerder poëziequote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:36 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Winne slecht vindenquote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:38 schreef Rijst het volgende:
[..]
De (meeste) muziek waari k naar luister wordt met gevoel gemaakt en gaat niet alleen over geld,sletjes en auto's. Ik noem dat van mij geen rap maar eerder poëzie
In het land der blinden is eenoog koning..quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Winne slecht vinden
Beste rapper van NL'se bodem!
Hoedenplank en verre oostenquote:
Ik klik, achteraf tot mijn spijt, weleens die filmpjes hier aan en daar zit weinig bij waarvan ik denk dat klinkt wel goedquote:
check Dont kick the chairquote:
Ik luister naar hiphop in het algemeen en soms R&B. Slow jams vind ik weer te gay. Old skool ( Tupac, biggie, dre, nate dogg, ice cube, mos def ) tot wat nu wordt gemaakt ( Meek Mill, The Game, YMCMB behalve nicky minaj, Childish Gambino, Rick Ross, Wiz Khalifa, Waka Flocka etc.)quote:
Hier luisterde ik 6 jaar geleden al naarquote:
Vitessequote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:40 schreef marcie216 het volgende:
zometeen de loting voor Twente/Vitesse en Heerenveen.
Feyenoord is niet kansloos, maar het wordt een zware kluif hoor
Mooi wedstrijd gisteren of niet?quote:
mooie goalquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:37 schreef poker4lifee het volgende:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/127516027
deze man met h2h helemaal weggespeeldbij 6-0 ging hij achterin rondtikken. Aardig wat skillgoals gemaakt
Als je nou eens luistert naar de teksten van sommige nrs kan je weten dat het gewoon prima muziek is. Je hoeft het niet goed te vinden je weet dat sommige nrs gewoon met gevoel zijn gemaaktquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik klik, achteraf tot mijn spijt, weleens die filmpjes hieraan en daar zit weinig bij waarvan ik denk dat klinkt wel goed
Ik ben nu bij mijn vriend, dan kijk ik sowieso geen voetbal. Alleen kampioenswedstrijd van Ajax geluisterd op de radio. Mijn vriend is Ajacied.quote:
Jij was toen dumbfounded aan het hypen dus heb ik zo'n album gedownload. Ik shuffelde iets van 2500 nummers en steeds als ik dacht deze moet ik verwijderen was het dumbfoundedquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:44 schreef Rijst het volgende:
[..]
Als je nou eens luistert naar de teksten van sommige nrs kan je weten dat het gewoon prima muziek is. Je hoeft het niet goed te vinden je weet dat sommige nrs gewoon met gevoel zijn gemaakt![]()
Als je deze 2 gaat vergelijken bijv. dan is het hetzelfde als je Slipknot en Coldplay met elkaar gaat vergelijken![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:45 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ben nu bij mijn vriend, dan kijk ik sowieso geen voetbal. Alleen kampioenswedstrijd van Ajax geluisterd op de radio. Mijn vriend is Ajacied.
Allebei goeie muziek, maar je mag blijkbaar maar 1 soort luisterenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:44 schreef Rijst het volgende:
[..]
Als je nou eens luistert naar de teksten van sommige nrs kan je weten dat het gewoon prima muziek is. Je hoeft het niet goed te vinden je weet dat sommige nrs gewoon met gevoel zijn gemaakt![]()
Als je deze 2 gaat vergelijken bijv. dan is het hetzelfde als je Slipknot en Coldplay met elkaar gaat vergelijken![]()
Die Pots & Pans van Ross is niet zo gangster vind ik hoor..quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:47 schreef Rijst het volgende:
Ja sorry ik heb echt een hekel aan gangster rap.
Eto'o in de Gelredomequote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:48 schreef marcie216 het volgende:
Vitesse mag tegen Anzhi als ze doorgaan
quote:
GERRIE!quote:
Heeft dat er niet mee te maken dat Twente een geplaatste club is?quote:
Waarom open je ze nu dan?quote:
Omdat ik nu niets te doen heb en vanavond toch niet al die pakjes ga openen. Er staan maar 2 andere op de marktquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waarom open je ze nu dan?![]()
Ik pik nu een Situ 4-4-2 op voor 650c en die stond er al een uur op (de BIN was 1.2k) Mensen letten gewoon totaal niet op
Ik dacht hetzelfde als met Feyenoord. Twente heeft een paar jaar aardig in europa gedaan en zijn nu geplaatst.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:51 schreef marcie216 het volgende:
Ik weet het eigenlijk niet, heeft volgens mij niet met voorrondes te maken, maar in de poule pas toch?
Is dat goedkoop?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waarom open je ze nu dan?![]()
Ik pik nu een Situ 4-4-2 op voor 650c en die stond er al een uur op (de BIN was 1.2k) Mensen letten gewoon totaal niet op
zou best kunnen. Ik dacht dat dat pas in ging voor de loting van de poulequote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik dacht hetzelfde als met Feyenoord. Twente heeft een paar jaar aardig in europa gedaan en zijn nu geplaatst.
So fucking wat. Hij is daar niet eens je serieus bezig.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
DFD heeft ook nummertjes over chicks neuken enzo hoor
quote:
Uhmm Wiz scheld in bijna geen een liedje van Rolling papersquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:53 schreef Rijst het volgende:
[..]
So fucking wat. Hij is daar niet eens je serieus bezig.
Rappers als Wiz en Rick Ross knnen geen eens een liedje schrijven zonder erin te gaan vloeken en schelden
Er staan genoeg op voor onder de 1k maar in 4-4-2 is hij sowieso 2k waard, dus ja, dan is het best goedkoopquote:
Ik heb die keeper nodig in 4-4-2 om een hybrid te maken met IF Quigley, maar het is nog de vraag of ik hem ga maken omdat ik al zoveel teams hebquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
Omdat ik nu niets te doen heb en vanavond toch niet al die pakjes ga openen. Er staan maar 2 andere op de markt
De IF's worden wel slechter, ik begon bij 157 en zit nu bij ongeveer 8
Taylor Gangquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:54 schreef BDIL het volgende:
[..]
Uhmm Wiz scheld in bijna geen een liedje van Rolling papers
Misschien zijn Wiz en Ross ook nooit serieus bezigquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:53 schreef Rijst het volgende:
[..]
So fucking wat. Hij is daar niet eens je serieus bezig.
Rappers als Wiz en Rick Ross knnen geen eens een liedje schrijven zonder erin te gaan vloeken en schelden
Dit zijn momenteel de enige op de markt met die van mijquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Er staan genoeg op voor onder de 1k maar in 4-4-2 is hij sowieso 2k waard, dus ja, dan is het best goedkoop
[..]
Ik heb die keeper nodig in 4-4-2 om een hybrid te maken met IF Quigley, maar het is nog de vraag of ik hem ga maken omdat ik al zoveel teams heb
Een van de 12quote:
Neger aub, Rick Ross kan helemaal niksquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Misschien zijn Wiz en Ross ook nooit serieus bezig [ afbeelding ]
Selectief kiezen hè, hij moet toch iets hebben om je op af te zeikenquote:
Ricky Ross kan genoeg, kijk maar naar z'n bankrekeningquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:56 schreef Rijst het volgende:
[..]
Neger aub, Rick Ross kan helemaal niksWiz heeft wel veel potentieel maar 75% wat hij uitbrengt is kanker.
Ja Justin Bieber kan ook iets, maar ik hoef het niet te horen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ricky Ross kan genoeg, kijk maar naar z'n bankrekening
Krijgt 'ie niet omdat mensen donaties geven
Justin Bieber, ik noem maar iets, krijgt toch ook geldquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Krijgt 'ie niet omdat mensen donaties geven
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Briljante actie ja. En die 'speler' die daarna erin komtquote:
Nigga welke rapper heeft geen scheldwoord gebruikt in een hiphop song... Zelfs Childish Gambino doet hetquote:
Ja, ik ook niet, maar ik zeg niet dat 'ie niks kan. Hij heeft menig meisje een nat onderbroekje bezorgdquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja Justin Bieber kan ook iets, maar ik hoef het niet te horen.
Justin Bieber kan echt wel zingenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:58 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Justin Bieber, ik noem maar iets, krijgt toch ook geld
Jouw redenatiesquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:58 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nigga welke rapper heeft geen scheldwoord gebruikt in een hiphop song... Zelfs Childish Gambino doet hetRijst is een Tree Hugger
Ja, alleen dat quoten ook hèquote:
haha ik ken er genoegquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:58 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nigga welke rapper heeft geen scheldwoord gebruikt in een hiphop song... Zelfs Childish Gambino doet hetRijst is een Tree Hugger
Hoezo mijn redenaties ?quote:
Nee serieus, Justin Bieber heeft echt wel talent.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:00 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
OKE SORRY. RIK ROOS IS GEWOON KUT.
Steen heeft best harde nummers, Fock Steen is prima.quote:
Wat wil je hiermee bereiken?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Kijk Rijst, goed nummer!!11!!!1 Kijk, Draak staat erachter, goed nummertjen!!1!1!1
Nee. Je hoeft niet iedereen een goede muzikant te noemen, dat heet een mening hebben.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:05 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wat wil je hiermee bereiken?
Ik geef je wel gelijk dan. Rick Ross heeft veel geld dus het moet wel een goede "muzikant" zijn.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee. Je hoeft niet iedereen een goede muzikant te noemen, dat heet een mening hebben.
Maar zeggen dat iemand niets kan slaat gewoon als een pik op een drumstel.
Hij kan idd wel iets. Langzaam op een beat praten en het woord fuck in iedere zin stoppen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee. Je hoeft niet iedereen een goede muzikant te noemen, dat heet een mening hebben.
Maar zeggen dat iemand niets kan slaat gewoon als een pik op een drumstel.
Wanneer hou je nou op? Je komt uit fucking Friesland man.quote:
Ik dacht dat het wel toepasselijk is. Iedereen kan geld verdienen met muziek, zolang fuck you maar in het nummer zit.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:09 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wanneer hou je nou op? Je komt uit fucking Friesland man.
Wat ben je toch een baas.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Even een toepasselijke UI ingesteld
Wie is dat?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Even een toepasselijke UI ingesteld
Montoya is een RBquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:10 schreef Reemi het volgende:
Wie is de beste zilveren Spaanse LB? Montoya of Lora?
Welke rapper heb jij in je ui?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:11 schreef Thorb het volgende:
Al 5k op mijn keepertje, bin is 12 maar die zal ik wel niet krijgen
Beter dan dumbfoundead, dat is wel echt takke herriequote:
Jij haat op alles wat ik leuk vind en visa versa. Dus primaquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Beter dan dumbfoundead, dat is wel echt takke herrie
Om Shakira te ballen zekerquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:17 schreef Rijst het volgende:
Als jullie een dagje een profvoetballer mochten zijn wie zouden jullie dan zijn?
Ik
[ afbeelding ]
Kutquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:18 schreef vandermar het volgende:
Pique heeft toch niet meer met Shakira?
Son heeft al gewonnenquote:
twitter:Feyenoord twitterde op vrijdag 20-07-2012 om 14:15:23"@VijftigCentWie is sneller usain bolt of jij zelf? #vraagruben " reageer retweet
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:31 schreef vandermar het volgende:
Vandaag was vragenuurtje aan Ruben Schaken op twitter, komt deze vraag voorbijtwitter:Feyenoord twitterde op vrijdag 20-07-2012 om 14:15:23"@VijftigCentWie is sneller usain bolt of jij zelf? #vraagruben " reageer retweet
http://www.hln.be/hln/nl/(...)-orka.dhtml?show=artquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:18 schreef vandermar het volgende:
Pique heeft toch niet meer met Shakira?
Sneijderom Yolanthe
60x60quote:
Hassanquote:
Jazekersquote:
www.resizer.nlquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:36 schreef vandermar het volgende:
Waar kan je een plaatje aanpassen naar UI groote?
Tik 'm aan.quote:
Nice man, babyface!quote:
Mooie UI hoorquote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als ik puur naar de stats kijk Figueroa
Anders Olsson of Traore.
Thanks!quote:
Quoten kan ook hèquote:
Zit ik hier met mijn IF'jequote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ok, ik wil jullie nu niet jaloers maken maar ik heb mijn doel voor dit jaar bereikt
[ afbeelding ]
Ja, maar ik zit hier met mijn IF Leite die 300.000 in prijs is gedaald want er werd vanmorgen 1 verkocht voor 1.1 miljoenquote:
Chelsea RB!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ok, ik wil jullie nu niet jaloers maken maar ik heb mijn doel voor dit jaar bereikt
[ afbeelding ]
Wat dan wel?quote:
Maar je doel was toch om hem in een 400 pack te krijgenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, maar ik zit hier met mijn IF Leite die 300.000 in prijs is gedaald want er werd vanmorgen 1 verkocht voor 1.1 miljoen
Sick! Jimmy motherfucking Hemptequote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ]
Oh lol, vind ik kut om te lezenquote:
Nee, gewoon om hem in een pack te krijgen. Ik heb pas 1x gezien dat iemand Leite in een 400c pack kreeg. De Palmeiras home kit had ik eerder vandaag al en die verkocht voor 2.2kquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
Maar je doel was toch om hem in een 400 pack te krijgen
Bij mij is dat per dag verschillend, de ene dag krijg ik bijna geen goede Engelse bronzes en de andere dag wel. Gisteren had ik zelfs 3x Mousinho (maar hij is nog geen 1k waardquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:24 schreef Thorb het volgende:
Ik vind het wel vreemd dat ik nog nooit een van de waardevolle Engelse bronzes in een pack heb gehad
Behalve die SIF Powell, maar bedoel Westcarr etc
Net nog wel de 93 pace RB uit Korea maar die is niet zo duur meer volgens mijquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Bij mij is dat per dag verschillend, de ene dag krijg ik bijna geen goede Engelse bronzes en de andere dag wel. Gisteren had ik zelfs 3x Mousinho (maar hij is nog geen 1k waard)
1200 ofzo in een goede formatie, misschien zelfs 1500. Het enige goede dat ik uit bronze pakjes heb gehaald (op squadfitness na) zijn 2x Osborne en 2x een IF en voor de rest nietsquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
Net nog wel de 93 pace RB uit Korea maar die is niet zo duur meer volgens mij
Paar weekjes niet gedaan gister weer begonnen met Pogba en vandaag een IF en deze RBquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
1200 ofzo in een goede formatie, misschien zelfs 1500. Het enige goede dat ik uit bronze pakjes heb gehaald (op squadfitness na) zijn 2x Osborne en 2x een IF en voor de rest nietsen ik heb ook heel wat bronze geopend
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:40 schreef vandermar het volgende:
Als je een brief naar een postbus stuurt, moet er dan een postzegel op?
Klopt.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Antwoordnummer is gratis, postbus niet.
Waarom maak je nou foto's van je eten?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:45 schreef Rijst het volgende:
Wat heb ik weer lekker gegeten net![]()
[ afbeelding ]
Ligt aan het gewicht en het soort postzegels die je hebt. Als je die met een 1 erop hebt is dat waarschijnlijk goed.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:44 schreef vandermar het volgende:
Gewoon 1 postzegel op een brief of niet?
Ik stuur normaal nooit brieven hoor dus ik heb geen idee en ook geen zin om op te zoekenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wtf gast
Tuurlijk 1 postzegel, [ afbeelding ]
Dat doen alleen hipstersquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Waarom maak je nou foto's van je eten?
Ik snap die mensen nooit
wat is het?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:45 schreef Rijst het volgende:
Wat heb ik weer lekker gegeten net![]()
[ afbeelding ]
Dus laat je mij het maar opzoekenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik stuur normaal nooit brieven hoor dus ik heb geen idee en ook geen zin om op te zoeken
Hont en mihoenquote:
Ja, jij hebt zeeën van tijdquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dus laat je mij het maar opzoeken
Grote bal met saus ofzoquote:
Jeweetzquote:
Dat is ijs met chocoladesaus.quote:
Ben nog niet thuis.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
Vandaar dat je pas om half vier thuis bent van je etentje
Gepost vanuit Doggy positie.quote:
FMPquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:51 schreef Rijst het volgende:
hahaha kijk ze dit typen vanuit hun hok
Ik heb zin in Batman
Dat is je hok ja.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:53 schreef vandermar het volgende:
Raar hok heb ik als ik in de woonkamer zit.
Die SC is inderdaad erg terecht.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:00 schreef Toefjes het volgende:
Als je kunt vertellen waar elk topic over gaat in deze reeks, heb je echt geen leven.
Zijn NIF is 66 rated dacht ikquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:04 schreef Thorb het volgende:
Michu naar Swansea![]()
1.5 miljoen voor een TOTY speler
Wat is de voorlopige planning?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:07 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
We zijn weer aan het opbouwen
Wat is je plan?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:07 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
We zijn weer aan het opbouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |