quote:
Uhmm Wiz scheld in bijna geen een liedje van Rolling papersquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:53 schreef Rijst het volgende:
[..]
So fucking wat. Hij is daar niet eens je serieus bezig.
Rappers als Wiz en Rick Ross knnen geen eens een liedje schrijven zonder erin te gaan vloeken en schelden
Er staan genoeg op voor onder de 1k maar in 4-4-2 is hij sowieso 2k waard, dus ja, dan is het best goedkoopquote:
Ik heb die keeper nodig in 4-4-2 om een hybrid te maken met IF Quigley, maar het is nog de vraag of ik hem ga maken omdat ik al zoveel teams hebquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
Omdat ik nu niets te doen heb en vanavond toch niet al die pakjes ga openen. Er staan maar 2 andere op de markt
De IF's worden wel slechter, ik begon bij 157 en zit nu bij ongeveer 8
Taylor Gangquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:54 schreef BDIL het volgende:
[..]
Uhmm Wiz scheld in bijna geen een liedje van Rolling papers
Misschien zijn Wiz en Ross ook nooit serieus bezigquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:53 schreef Rijst het volgende:
[..]
So fucking wat. Hij is daar niet eens je serieus bezig.
Rappers als Wiz en Rick Ross knnen geen eens een liedje schrijven zonder erin te gaan vloeken en schelden
Dit zijn momenteel de enige op de markt met die van mijquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Er staan genoeg op voor onder de 1k maar in 4-4-2 is hij sowieso 2k waard, dus ja, dan is het best goedkoop
[..]
Ik heb die keeper nodig in 4-4-2 om een hybrid te maken met IF Quigley, maar het is nog de vraag of ik hem ga maken omdat ik al zoveel teams heb
Een van de 12quote:
Neger aub, Rick Ross kan helemaal niksquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Misschien zijn Wiz en Ross ook nooit serieus bezig [ afbeelding ]
Selectief kiezen hè, hij moet toch iets hebben om je op af te zeikenquote:
Ricky Ross kan genoeg, kijk maar naar z'n bankrekeningquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:56 schreef Rijst het volgende:
[..]
Neger aub, Rick Ross kan helemaal niksWiz heeft wel veel potentieel maar 75% wat hij uitbrengt is kanker.
Ja Justin Bieber kan ook iets, maar ik hoef het niet te horen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ricky Ross kan genoeg, kijk maar naar z'n bankrekening
Krijgt 'ie niet omdat mensen donaties geven
Justin Bieber, ik noem maar iets, krijgt toch ook geldquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Krijgt 'ie niet omdat mensen donaties geven
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Briljante actie ja. En die 'speler' die daarna erin komtquote:
Nigga welke rapper heeft geen scheldwoord gebruikt in een hiphop song... Zelfs Childish Gambino doet hetquote:
Ja, ik ook niet, maar ik zeg niet dat 'ie niks kan. Hij heeft menig meisje een nat onderbroekje bezorgdquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja Justin Bieber kan ook iets, maar ik hoef het niet te horen.
Justin Bieber kan echt wel zingenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:58 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Justin Bieber, ik noem maar iets, krijgt toch ook geld
Jouw redenatiesquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:58 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nigga welke rapper heeft geen scheldwoord gebruikt in een hiphop song... Zelfs Childish Gambino doet hetRijst is een Tree Hugger
Ja, alleen dat quoten ook hèquote:
haha ik ken er genoegquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:58 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nigga welke rapper heeft geen scheldwoord gebruikt in een hiphop song... Zelfs Childish Gambino doet hetRijst is een Tree Hugger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |