Allebei goeie muziek, maar je mag blijkbaar maar 1 soort luisterenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:44 schreef Rijst het volgende:
[..]
Als je nou eens luistert naar de teksten van sommige nrs kan je weten dat het gewoon prima muziek is. Je hoeft het niet goed te vinden je weet dat sommige nrs gewoon met gevoel zijn gemaakt![]()
Als je deze 2 gaat vergelijken bijv. dan is het hetzelfde als je Slipknot en Coldplay met elkaar gaat vergelijken![]()
Die Pots & Pans van Ross is niet zo gangster vind ik hoor..quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:47 schreef Rijst het volgende:
Ja sorry ik heb echt een hekel aan gangster rap.
Eto'o in de Gelredomequote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:48 schreef marcie216 het volgende:
Vitesse mag tegen Anzhi als ze doorgaan
quote:
GERRIE!quote:
Heeft dat er niet mee te maken dat Twente een geplaatste club is?quote:
Waarom open je ze nu dan?quote:
Omdat ik nu niets te doen heb en vanavond toch niet al die pakjes ga openen. Er staan maar 2 andere op de marktquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waarom open je ze nu dan?![]()
Ik pik nu een Situ 4-4-2 op voor 650c en die stond er al een uur op (de BIN was 1.2k) Mensen letten gewoon totaal niet op
Ik dacht hetzelfde als met Feyenoord. Twente heeft een paar jaar aardig in europa gedaan en zijn nu geplaatst.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:51 schreef marcie216 het volgende:
Ik weet het eigenlijk niet, heeft volgens mij niet met voorrondes te maken, maar in de poule pas toch?
Is dat goedkoop?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waarom open je ze nu dan?![]()
Ik pik nu een Situ 4-4-2 op voor 650c en die stond er al een uur op (de BIN was 1.2k) Mensen letten gewoon totaal niet op
zou best kunnen. Ik dacht dat dat pas in ging voor de loting van de poulequote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik dacht hetzelfde als met Feyenoord. Twente heeft een paar jaar aardig in europa gedaan en zijn nu geplaatst.
So fucking wat. Hij is daar niet eens je serieus bezig.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
DFD heeft ook nummertjes over chicks neuken enzo hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |