Winne slecht vindenquote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:38 schreef Rijst het volgende:
[..]
De (meeste) muziek waari k naar luister wordt met gevoel gemaakt en gaat niet alleen over geld,sletjes en auto's. Ik noem dat van mij geen rap maar eerder poëzie
In het land der blinden is eenoog koning..quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Winne slecht vinden
Beste rapper van NL'se bodem!
Hoedenplank en verre oostenquote:
Ik klik, achteraf tot mijn spijt, weleens die filmpjes hier aan en daar zit weinig bij waarvan ik denk dat klinkt wel goedquote:
check Dont kick the chairquote:
Ik luister naar hiphop in het algemeen en soms R&B. Slow jams vind ik weer te gay. Old skool ( Tupac, biggie, dre, nate dogg, ice cube, mos def ) tot wat nu wordt gemaakt ( Meek Mill, The Game, YMCMB behalve nicky minaj, Childish Gambino, Rick Ross, Wiz Khalifa, Waka Flocka etc.)quote:
Hier luisterde ik 6 jaar geleden al naarquote:
Vitessequote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:40 schreef marcie216 het volgende:
zometeen de loting voor Twente/Vitesse en Heerenveen.
Feyenoord is niet kansloos, maar het wordt een zware kluif hoor
Mooi wedstrijd gisteren of niet?quote:
mooie goalquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:37 schreef poker4lifee het volgende:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/127516027
deze man met h2h helemaal weggespeeldbij 6-0 ging hij achterin rondtikken. Aardig wat skillgoals gemaakt
Als je nou eens luistert naar de teksten van sommige nrs kan je weten dat het gewoon prima muziek is. Je hoeft het niet goed te vinden je weet dat sommige nrs gewoon met gevoel zijn gemaaktquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik klik, achteraf tot mijn spijt, weleens die filmpjes hieraan en daar zit weinig bij waarvan ik denk dat klinkt wel goed
Ik ben nu bij mijn vriend, dan kijk ik sowieso geen voetbal. Alleen kampioenswedstrijd van Ajax geluisterd op de radio. Mijn vriend is Ajacied.quote:
Jij was toen dumbfounded aan het hypen dus heb ik zo'n album gedownload. Ik shuffelde iets van 2500 nummers en steeds als ik dacht deze moet ik verwijderen was het dumbfoundedquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:44 schreef Rijst het volgende:
[..]
Als je nou eens luistert naar de teksten van sommige nrs kan je weten dat het gewoon prima muziek is. Je hoeft het niet goed te vinden je weet dat sommige nrs gewoon met gevoel zijn gemaakt![]()
Als je deze 2 gaat vergelijken bijv. dan is het hetzelfde als je Slipknot en Coldplay met elkaar gaat vergelijken![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:45 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ben nu bij mijn vriend, dan kijk ik sowieso geen voetbal. Alleen kampioenswedstrijd van Ajax geluisterd op de radio. Mijn vriend is Ajacied.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |