ja ben em aan het kijken, die moves. geweldigquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hij is meer fancy met vechten, da's wel mooi
Arrogante boksers vind ik meestal kneusjes, maar deze heeft een reden om arrogant te doenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:33 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ja ben em aan het kijken, die moves. geweldig
quote:
Inderdaad, dit wou ik helemaal niet typenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:32 schreef vandermar het volgende:
[..]ga je toetsenbord wassen man, er komt enkel rare meuk uit!
Feyenooitquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:34 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Inderdaad, dit wou ik helemaal niet typen
DINAMO KIEV INMAKEN![]()
Iedereen die denkt dat Feyenoord kansloos is
Underdogquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:34 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
DINAMO KIEV INMAKEN![]()
FEYENOORD IS KANSLOOSquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:34 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
DINAMO KIEV INMAKEN![]()
Wat luister jij dan op je stream?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:35 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dit meen ik echt. Als ik soms zie wat er allemaal gepost wordt door GJE en anderen.
Die fucking draak elke keerquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:36 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Wat luister jij dan op je stream?
Ik heb een vrij brede muzieksmaak, rap hoort daar ook bij.quote:
Kutmuziek.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:36 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Overloper ben je wel hèquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:35 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dit meen ik echt. Als ik soms zie wat er allemaal gepost wordt door GJE en anderen.
Noem eens wat goede rapquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:37 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik heb een vrij brede muzieksmaak, rap hoort daar ook bij.
Goede rap dan, niet Rik Ros en gansterbitchesmoney rappers
WINNNEEEquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:35 schreef vandermar het volgende:
Winnemet het shirt van de mooiste club ter wereld aan!
De (meeste) muziek waari k naar luister wordt met gevoel gemaakt en gaat niet alleen over geld,sletjes en auto's. Ik noem dat van mij geen rap maar eerder poëziequote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:36 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |