Hoezo mijn redenaties ?quote:
Nee serieus, Justin Bieber heeft echt wel talent.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:00 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
OKE SORRY. RIK ROOS IS GEWOON KUT.
Steen heeft best harde nummers, Fock Steen is prima.quote:
Wat wil je hiermee bereiken?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Kijk Rijst, goed nummer!!11!!!1 Kijk, Draak staat erachter, goed nummertjen!!1!1!1
Nee. Je hoeft niet iedereen een goede muzikant te noemen, dat heet een mening hebben.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:05 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wat wil je hiermee bereiken?
Ik geef je wel gelijk dan. Rick Ross heeft veel geld dus het moet wel een goede "muzikant" zijn.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee. Je hoeft niet iedereen een goede muzikant te noemen, dat heet een mening hebben.
Maar zeggen dat iemand niets kan slaat gewoon als een pik op een drumstel.
Hij kan idd wel iets. Langzaam op een beat praten en het woord fuck in iedere zin stoppen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee. Je hoeft niet iedereen een goede muzikant te noemen, dat heet een mening hebben.
Maar zeggen dat iemand niets kan slaat gewoon als een pik op een drumstel.
Wanneer hou je nou op? Je komt uit fucking Friesland man.quote:
Ik dacht dat het wel toepasselijk is. Iedereen kan geld verdienen met muziek, zolang fuck you maar in het nummer zit.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:09 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wanneer hou je nou op? Je komt uit fucking Friesland man.
Wat ben je toch een baas.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Even een toepasselijke UI ingesteld
Wie is dat?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Even een toepasselijke UI ingesteld
Montoya is een RBquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:10 schreef Reemi het volgende:
Wie is de beste zilveren Spaanse LB? Montoya of Lora?
Welke rapper heb jij in je ui?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:11 schreef Thorb het volgende:
Al 5k op mijn keepertje, bin is 12 maar die zal ik wel niet krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |