SPOILER: Minecraft SC Servers!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic Chick
Topicventjes/vrouwtjes:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
[ Bericht 1% gewijzigd door MineraalWater op 20-07-2012 13:57:24 ]
Jij hebt het al vaak genoeg gehad nuquote:
Vaak genoeg?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:57 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Jij hebt het al vaak genoeg gehad nu
van wie nietquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:58 schreef drumstickNL het volgende:
Daarnaast zijn je TT's ook niet echt lovenswaardig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
GTA SAquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:19 schreef Gtaboy107 het volgende:
Sorry Big Smoke, volgende keer weer zoveel mis schieten?
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:25 schreef Ame_thyst het volgende:
in guildwars 2 zit een NPC die Mender heet
http://www.flabber.nl/lin(...)new-kids-deel-4-3203quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik ga het spel kopen en die Mender de hele tijd slopen
Haha, go Menderquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:29 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
http://www.flabber.nl/lin(...)new-kids-deel-4-3203
Bestemmingsplan vs Mender. Mender is de oude man!
/carequote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:38 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Nou zeg, zoiets zeg je niet als mod
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:50 schreef Lorrelies het volgende:
Wat zijn vrouwen toch vreselijk!Als je dat 'maandenlang' denkt is dat waarschijnlijk ook de reden dat hij gefriendzoned isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
HALLO!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kiek tooltje wel die spytoolquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:24 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Vraag het aan gogosweden anders, het schijnt dat hij er verstand van heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nr 7 ja!
Gezien? Ok mooi
Oh gelukkig, ik wilde je al quoten maar dat was gelukkig niet nodigquote:
neequote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:26 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Oh gelukkig, ik wilde je al quoten maar dat was gelukkig niet nodig
Heb jij advies voor de vriend van lorrelies?
quote:
Fucking bijna 1000 posts en dan zeggen dat je me nooit ziet postenquote:
Mender wat?!?quote:
Toch blijf je een kutnewbie als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:29 schreef Mender het volgende:
[..]
Fucking bijna 1000 posts en dan zeggen dat je me nooit ziet posten
rrrage.... hihi ik weet niet wat ik heb deze avond)
okquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:29 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Toch blijf je een kutnewbie als je begrijpt wat ik bedoel.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:29 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik checkte was jij toch echt de grootste newbie in dit topicquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:29 schreef Nozem. het volgende:
[..]
En waar is dat plekje waar je je koters even af kunt zetten?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:33 schreef mschol het volgende:
[..]
waar is de parkeerplaats met oprit die vol staat met auto's?
Smaland! De beste plek op aarden!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:41 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
En waar is dat plekje waar je je koters even af kunt zetten?
Wie de fuck ben jij dan weer?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 03:43 schreef grassmoon het volgende:
ik doe niks, als je dit leest stokstaart. heb nergens rechten voor
Waar was dit?quote:
ja ik wil wel mee!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Oh ennne morgentjes gaan die gevangenis voor vliegbeessies en ik dus een pilsje drinken in Utrecht, waren er nog mensen die meewilden?
thxquote:Op zaterdag 21 juli 2012 09:09 schreef vogelkooi het volgende:
EN !!!!!
HUIB DIE IS JARIG EN IEDEREEN DIE VIERT FEEST!!!!
PLAN DIE MAG NIET MEE DOEN OMDAT DIE ZIEK IS GEWEEST!!!!
FIJNE DAG HUIB!!!!!
Men is het geloof ik al weer zatquote:
De Steam Sale inderdaadquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:12 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Men is het geloof ik al weer zatHeb na de eerste 4 drukke dagen met 8 - 12 mensen online amper nog mensen gezien. Iedereen is een beetje MC moe en het worden.
En dan is er natuurlijk nog de Steam sale
Komt door de Steam sale; als het klaar is kom ik weer.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:12 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Men is het geloof ik al weer zatHeb na de eerste 4 drukke dagen met 8 - 12 mensen online amper nog mensen gezien. Iedereen is een beetje MC moe en het worden.
En dan is er natuurlijk nog de Steam sale
quote:
Hartelijk dankquote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:08 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
De Steam Sale inderdaaden gefeliciteerd Huib!
Ja, dat heb ik ookquote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:15 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Komt door de Steam sale; als het klaar is kom ik weer.Speel ineens allerlei SP games terwijl ik dat normaal maar af en toe deed.
Dito. Zoveel games. Zo weinig tijd. Eerst nog mw3 bf3 max payne 3, diablo3 Mass effect 2+3. En dan ook nog minecraft en tf2 tussendoor..!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:58 schreef Flodder450 het volgende:
Ik heb nog helemaal niets gekocht op de Steam sales
Die mevrouw in je ui is flink bezig op de home trainer.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:55 schreef dnbrainwash het volgende:
Orc must die gekocht, is wel geniaal. Torchlight voor echt 3 euro, schijnt ook wel grappig te zijn. Verder niks bijzonders.
Sporten is gezond.quote:Op zondag 22 juli 2012 00:04 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Die mevrouw in je ui is flink bezig op de home trainer.
Ik dacht ook al..quote:
quote:Op zondag 22 juli 2012 00:52 schreef vogelkooi het volgende:
Die meet was echt en tegenvaller, dacht dat aldie en vrouw was....
Fietsen zonder lucht in je banden is erg lachwekkendquote:Op zondag 22 juli 2012 01:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
HAH!
Korte recap van de "meet":
• Malheur 10 es #1 Belgisch bier
• Vogelkooi vind dat MacDonalds-hamburgertjes vasthouden op het klooien met clitorissen lijkt (niks vragen)
• We ontmoetten een kraker die nog nooit van zijn leven kraakte
• Hij stelde zich mij heel anders voor
• Ik eet langzaam
Ben ik iets vergeten?
Het is beter dat we deze vragen niet zullen beantwoorden huib is net jarig geweest en mogelijk is tom in een slechte bui.quote:Op zondag 22 juli 2012 02:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik zit mij af te vragen; welke slowchatters hebben wij NIET besproken?
En hadden wij nou inderdaad een hekel aan (afkeer is misschien een beter woordje?) dezelfde mensen?
WELKE MEET?!quote:
Ik ben altijd in een goede bui.quote:Op zondag 22 juli 2012 02:03 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Het is beter dat we deze vragen niet zullen beantwoorden huib is net jarig geweest en mogelijk is tom in een slechte bui.
Plan en vogel hadden een meet met elkaar.quote:Op zondag 22 juli 2012 11:55 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
WELKE MEET?!
Anywaays ik zit nu op strand met ipad! Ib4 ipad
Ik ga niks teruglezen btw
Echt he, insert senor chang GAAAYYY here.quote:
Was jij er ook?quote:Op zondag 22 juli 2012 11:59 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Echt he, insert senor chang GAAAYYY here.
EN huge ass citandel.quote:Op zondag 22 juli 2012 13:42 schreef cool15 het volgende:
[ afbeelding ]
ik ben bezig met een klein project en vroeg me af wat jullie erin willen zien, de map komt vrij als download wanneer ik klaar ben. over het algemeen zijn de torens 31 blokken van elkaar verwijderd
Een niet symmetrisch bouwwerk waardoor er in de laatste hoek geen toren als hoekpunt staat, dat is natuurlijk erg zonde want dan krijg je een lelijke hoek.quote:Op zondag 22 juli 2012 13:42 schreef cool15 het volgende:
[ afbeelding ]
ik ben bezig met een klein project en vroeg me af wat jullie erin willen zien, de map komt vrij als download wanneer ik klaar ben. over het algemeen zijn de torens 31 blokken van elkaar verwijderd
Dit.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:09 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Een niet symmetrisch bouwwerk waardoor er in de laatste hoek geen toren als hoekpunt staat, dat is natuurlijk erg zonde want dan krijg je een lelijke hoek.
ik heb al een halfuur staan terraformen ervoorquote:Op zondag 22 juli 2012 14:32 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Dit.
Tevens zou ik er niks in bouwen. Mooi leeg zo. Stel je voor dat al die mooie natuur ervoor weg moet.
dan zal ik daaraan gaan beginnenquote:
Hooooollllyyyy SHIT DA IS GROOT GA JE DAAR EEN GROTE STAD MAKEN MET GEBOUWEN ERIN?quote:Op zondag 22 juli 2012 14:35 schreef cool15 het volgende:
[..]
ik heb al een halfuur staan terraformen ervoor
en ik ben klaar met de torens en de muur
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
waar zal ik nu aan werken de barrakken of de kerk/dom
Pffffffieuw. Gebrek aan perenijsjes kan iemand aan het hart gaan!quote:Op zondag 22 juli 2012 15:50 schreef TJV het volgende:
Vandaag ging ik naar de Albert Heijn. Het is warm dus wilde ik Festini perenijsjes. Nadat ik mijn weg naar het vriesvak gemanouvreerd had, kwam ik tot de teleurstellende conclusie dat alle perenijsjes op waren. Dan kun je willekeurige andere ijsjes kopen, maar die zijn niet net zo lekker als Festini perenijsjes. Ik vroeg niet aan het personeel of ze nog Festini perenijsjes hadden, want die doen alsof ze naar het magazijn lopen maar gaan in feite het toilet bekliederen.
Maar, lieve kindertjes, niet getreurd. In het altijd mooie Amsterdam zit om de 100 meter een Albert Heijn. En welnu, bij Albert Heijn nummer 2 waren er Festini perenijsjes in overvloed. Ik heb meteen maar 3 pakken meegenomen.
Eind goed, al goed.
desnoods kan ik naar het oosten uitbreidenquote:Op zondag 22 juli 2012 15:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Hooooollllyyyy SHIT DA IS GROOT GA JE DAAR EEN GROTE STAD MAKEN MET GEBOUWEN ERIN?
IK ZOU ER OOK EEN FORT ZOALS DE BASTILLE INBOUWEN EN EEN UNIVERSITEIT EN EEN HAVEN
HOLY SHIT DAT IS EEN HOGE MUUR FUCKING GROOT EN HOGE TORENS
quote:Op zondag 22 juli 2012 18:29 schreef vogelkooi het volgende:
Owja en kathedraal! Flod weet wle hoe je dat moet doen.
Ik geloof het niet en mn map staat toch op peacefullquote:Op zondag 22 juli 2012 19:52 schreef vogelkooi het volgende:
Als en soort verkeers drempels die plat zijn vanboven. Met 1.3 kunnen mobs op slabs spwanen, toch?
Ik kom de volgende keer niet in ieder gevalquote:Op zondag 22 juli 2012 21:26 schreef vogelkooi het volgende:
Ik en Aldie waren het er wel over eens dat lorre volgende keer wel moet komen, onze mascotte is het wel waard om te mogen genieten van ons gezelschap.
Is het niet plan?
Ik geef je groot gelijk hoor.quote:
Oh ik wilde een reply typen op mijn telefoon maar ik drukte op send ofzoquote:Op zondag 22 juli 2012 21:49 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ik geef je groot gelijk hoor.
Maar eh, misschien als jullie het eens in Leiden houden dat ik dan langs kom.
Maar niet alleen, neh neh neh neeeh neeeeh
Nee het was een "ontmoeting"quote:Op zondag 22 juli 2012 22:19 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Het was verdomme geen "meet"
quote:Op zondag 22 juli 2012 23:21 schreef SoldMayor het volgende:
Hoi
Nee ik speel geen Minecraft.
Maar de TT.![]()
Jeugdsentiment.
ONLY '90S KIDS WILL GET THISquote:Op zondag 22 juli 2012 23:21 schreef SoldMayor het volgende:
Hoi
Nee ik speel geen Minecraft.
Maar de TT.![]()
Jeugdsentiment.
ohquote:Op maandag 23 juli 2012 00:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Sterf in een mierennest
okequote:Op maandag 23 juli 2012 00:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Sterf in een mierennest
Hoezo op je pik getrapt!quote:Op maandag 23 juli 2012 10:10 schreef vogelkooi het volgende:
Niet haten op de meet! Door zo afkeurend te doen verberg je dat je eigenlijk wel wilde komen maar niet durft. Bang voor gezichtsverlies dus je ga je maar bad-ass gedragen
Volgende keer in Overijssel en ik kom.quote:Op maandag 23 juli 2012 10:10 schreef vogelkooi het volgende:
Niet haten op de meet! Door zo afkeurend te doen verberg je dat je eigenlijk wel wilde komen maar niet durft. Bang voor gezichtsverlies dus je ga je maar bad-ass gedragen
Nee die zombies doen al net zo raar als in DayZ.quote:Op maandag 23 juli 2012 11:31 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Iets om je zombie addictie mee te feeden?
quote:Changelog
Maybe: Made creepers stronger - Relevant logs from #minecraft on freenode on July 19th
Depending on difficulty, they do more damage now:
Easy: 16.6% more damage
Normal: 33.3% more damage
Hard: 50% more damage
Improved performance
Accelerated chunk loading
Decreased lag spike frequency
Made the Nether less laggy
Made chat work smoothly even when the server is laggy
Decreased unnecessary world updates
Decreased packets sent between client and server
Added VSync
Has to be toggled manually in options.txt
Added Fullscreen mode
Has to be toggled manually in options.txt
You can now use decimals when /tp'ing to specific coordinates
Fixed some bugs
Fixed existing signs not showing text
Fixed Mob Spawners all looking like pig spawners
Fixed cmd+c, cmd+x & cmd+v not working on OS X
Fixed sneaking players' nameplates not staying hidden when loading the chunks the sneaking players are in
Fixed multiple chunks often not displaying
Fixed trying to spawn an entity that is not a mob via spawner editing crashing the game
Fixed higher server-set view distances instantly kicking joining players
Fixed sections above Y=191 becoming invisible when loading worlds
Fixed not completely generated chunks not updating to visually when walking into them
Fixed compasses not pointing to spawn but to X=8 & Z=8 after respawning
Fixed other players' fishing lines looking like they start from their feet
Maybe: Fixed a bug with Unbreaking-enchanted tools and destroying blocks
Fixed being able to move LAN servers in the server list and crashing the game
Fixed opening SP worlds to LAN, saving and quitting it leaving the server running and showing up in the server list
Fixed pushing a minecart with the movement keys causing the camera to shake in the direction pressed
Fixed potion effects losing their graphical effects when traveling between dimensions
Fixed ghast's fireballs getting stuck mid-air when unloading their chunk, might apply to fire charges and blaze's fireballs as well
Fixed the last slot in the opened creative inventory's hotbar being one pixel too short on all but the survival inventory tabs and a few pixels being off on the survival inventory tab
Fixed blocks disappearing when you placing them under yourself and jumping
Fixed the client trying to trample crops instead of letting the server dictate trampling
kijk naar de TTquote:Op maandag 23 juli 2012 14:49 schreef vogelkooi het volgende:
Waarom heeft :
[Minecraft SC #6] Notch vetzak De meeste vieuws van alle SC's?
Ah vandaarquote:Op zondag 22 juli 2012 22:09 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Oh ik wilde een reply typen op mijn telefoon maar ik drukte op send ofzo![]()
Ik wilde zeggen dat die meet van Aldie en kooi sowieso niet iets was waar ik bij had willen zijn, of jij er nou wel of niet bij bent
Goede vraag; volgende TT: Notch klootzak / papzak / vetklepquote:Op maandag 23 juli 2012 14:49 schreef vogelkooi het volgende:
Waarom heeft :
[Minecraft SC #6] Notch vetzak De meeste vieuws van alle SC's?
Wat heb jij trouwens met de tweede e van 'een'?quote:Op maandag 23 juli 2012 15:29 schreef vogelkooi het volgende:
Zal mijn pick in jou dispenser stoppen? Lijkt me wel en goed experiment.
Ja, hier wel maar nog nooit gegeten. In dat opzicht zijn de bammetjes thuis goedkoper. In Frankrijk wel flink lopen snaaien bij de Subway.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:54 schreef drumstickNL het volgende:
Verdomme; wij hebben hier nergens een subway in de buurt zitten.
Tussen het zuipen door hebben we even ge snackt, bij kaarslichtquote:Op maandag 23 juli 2012 19:52 schreef Timwonnacott het volgende:
Subway heerlijke broodjesMaar ja, jullie hadden het niet over eten gehad alleen drinken! Had ik dat geweten...
Hey! Dat was wel een verrekte lekker broodje. Gewoon brood kiezen en dan zeven soorten vlees erop laten mikken, heerlijk dat!quote:Op maandag 23 juli 2012 19:46 schreef vogelkooi het volgende:
Owja 6 euro voor 15 cm broodje bij de subway uitgeven kan ook alleen aldie
quote:Op maandag 23 juli 2012 20:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Repo: [Minecraft SC #75] Zal ik mijn pick in jouw dispenser stoppen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |