quote:Op zondag 11 december 2011 23:53 schreef Doodloper het volgende:
post dan op zn minst een plaatje dat het doet
plaatje is 1.4 MB groot, misschien ligt het daaraan?quote:Op zondag 11 december 2011 23:57 schreef Bombvis het volgende:
Nee, afbeelding doet nog steeds niks. Zie iig niks via mobiel, alleen foutmelding van plaatje
Nee, was te snel bij je reactie denk ik, toen zag ik alleen foutmelding. Na plaatsen reactie zag ik het plaatje wel. Maar ja, FOK!ken via mobiel is traag en lastigquote:Op zondag 11 december 2011 23:57 schreef gogosweden het volgende:
[..]
plaatje is 1.4 MB groot, misschien ligt het daaraan?
Jij kunt bij jezelf fappen?quote:Op maandag 12 december 2011 00:04 schreef Lokasenna het volgende:
Als vrouw heb ik teveel van deze dingen gedaan
download de foto, vink ze aan en upload! ik ben benieuwdquote:Op maandag 12 december 2011 00:04 schreef Lokasenna het volgende:
Als vrouw heb ik teveel van deze dingen gedaan
in the USA (waar deze wss vandaan komt) is 90% van de mannelijke bevolking besneden he, dus dat zal daar wel van komenquote:Op maandag 12 december 2011 00:18 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik bedoel, maar in sommige landen is het waarschijnlijk erg gebruikelijk.
Zal wel, geen last vanquote:Op maandag 12 december 2011 00:20 schreef gogosweden het volgende:
[..]
in the USA (waar deze wss vandaan komt) is 90% van de mannelijke bevolking besneden he, dus dat zal daar wel van komen
Ik kan me wel vinden in veel aangevinkte achievements, maar bij een paar denk ik; wtf.quote:Op maandag 12 december 2011 00:20 schreef Lokasenna het volgende:
[ afbeelding ]
Zo
Ik schaam me. Of eigenlijk valt dat tegen en is dat het genante.
Welke dan?quote:Op maandag 12 december 2011 00:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik kan me wel vinden in veel aangevinkte achievements, maar bij een paar denk ik; wtf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |