Ik ben altijd in een goede bui.quote:Op zondag 22 juli 2012 02:03 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Het is beter dat we deze vragen niet zullen beantwoorden huib is net jarig geweest en mogelijk is tom in een slechte bui.
Plan en vogel hadden een meet met elkaar.quote:Op zondag 22 juli 2012 11:55 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
WELKE MEET?!
Anywaays ik zit nu op strand met ipad! Ib4 ipad
Ik ga niks teruglezen btw
Echt he, insert senor chang GAAAYYY here.quote:
Was jij er ook?quote:Op zondag 22 juli 2012 11:59 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Echt he, insert senor chang GAAAYYY here.
EN huge ass citandel.quote:Op zondag 22 juli 2012 13:42 schreef cool15 het volgende:
[ afbeelding ]
ik ben bezig met een klein project en vroeg me af wat jullie erin willen zien, de map komt vrij als download wanneer ik klaar ben. over het algemeen zijn de torens 31 blokken van elkaar verwijderd
Een niet symmetrisch bouwwerk waardoor er in de laatste hoek geen toren als hoekpunt staat, dat is natuurlijk erg zonde want dan krijg je een lelijke hoek.quote:Op zondag 22 juli 2012 13:42 schreef cool15 het volgende:
[ afbeelding ]
ik ben bezig met een klein project en vroeg me af wat jullie erin willen zien, de map komt vrij als download wanneer ik klaar ben. over het algemeen zijn de torens 31 blokken van elkaar verwijderd
Dit.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:09 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Een niet symmetrisch bouwwerk waardoor er in de laatste hoek geen toren als hoekpunt staat, dat is natuurlijk erg zonde want dan krijg je een lelijke hoek.
ik heb al een halfuur staan terraformen ervoorquote:Op zondag 22 juli 2012 14:32 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Dit.
Tevens zou ik er niks in bouwen. Mooi leeg zo. Stel je voor dat al die mooie natuur ervoor weg moet.
dan zal ik daaraan gaan beginnenquote:
Hooooollllyyyy SHIT DA IS GROOT GA JE DAAR EEN GROTE STAD MAKEN MET GEBOUWEN ERIN?quote:Op zondag 22 juli 2012 14:35 schreef cool15 het volgende:
[..]
ik heb al een halfuur staan terraformen ervoor
en ik ben klaar met de torens en de muur
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
waar zal ik nu aan werken de barrakken of de kerk/dom
Pffffffieuw. Gebrek aan perenijsjes kan iemand aan het hart gaan!quote:Op zondag 22 juli 2012 15:50 schreef TJV het volgende:
Vandaag ging ik naar de Albert Heijn. Het is warm dus wilde ik Festini perenijsjes. Nadat ik mijn weg naar het vriesvak gemanouvreerd had, kwam ik tot de teleurstellende conclusie dat alle perenijsjes op waren. Dan kun je willekeurige andere ijsjes kopen, maar die zijn niet net zo lekker als Festini perenijsjes. Ik vroeg niet aan het personeel of ze nog Festini perenijsjes hadden, want die doen alsof ze naar het magazijn lopen maar gaan in feite het toilet bekliederen.
Maar, lieve kindertjes, niet getreurd. In het altijd mooie Amsterdam zit om de 100 meter een Albert Heijn. En welnu, bij Albert Heijn nummer 2 waren er Festini perenijsjes in overvloed. Ik heb meteen maar 3 pakken meegenomen.
Eind goed, al goed.
desnoods kan ik naar het oosten uitbreidenquote:Op zondag 22 juli 2012 15:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Hooooollllyyyy SHIT DA IS GROOT GA JE DAAR EEN GROTE STAD MAKEN MET GEBOUWEN ERIN?
IK ZOU ER OOK EEN FORT ZOALS DE BASTILLE INBOUWEN EN EEN UNIVERSITEIT EN EEN HAVEN
HOLY SHIT DAT IS EEN HOGE MUUR FUCKING GROOT EN HOGE TORENS
quote:Op zondag 22 juli 2012 18:29 schreef vogelkooi het volgende:
Owja en kathedraal! Flod weet wle hoe je dat moet doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |