Men is het geloof ik al weer zatquote:
De Steam Sale inderdaadquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:12 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Men is het geloof ik al weer zatHeb na de eerste 4 drukke dagen met 8 - 12 mensen online amper nog mensen gezien. Iedereen is een beetje MC moe en het worden.
En dan is er natuurlijk nog de Steam sale
Komt door de Steam sale; als het klaar is kom ik weer.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:12 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Men is het geloof ik al weer zatHeb na de eerste 4 drukke dagen met 8 - 12 mensen online amper nog mensen gezien. Iedereen is een beetje MC moe en het worden.
En dan is er natuurlijk nog de Steam sale
quote:
Hartelijk dankquote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:08 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
De Steam Sale inderdaaden gefeliciteerd Huib!
Ja, dat heb ik ookquote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:15 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Komt door de Steam sale; als het klaar is kom ik weer.Speel ineens allerlei SP games terwijl ik dat normaal maar af en toe deed.
Dito. Zoveel games. Zo weinig tijd. Eerst nog mw3 bf3 max payne 3, diablo3 Mass effect 2+3. En dan ook nog minecraft en tf2 tussendoor..!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:58 schreef Flodder450 het volgende:
Ik heb nog helemaal niets gekocht op de Steam sales
Die mevrouw in je ui is flink bezig op de home trainer.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:55 schreef dnbrainwash het volgende:
Orc must die gekocht, is wel geniaal. Torchlight voor echt 3 euro, schijnt ook wel grappig te zijn. Verder niks bijzonders.
Sporten is gezond.quote:Op zondag 22 juli 2012 00:04 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Die mevrouw in je ui is flink bezig op de home trainer.
Ik dacht ook al..quote:
quote:Op zondag 22 juli 2012 00:52 schreef vogelkooi het volgende:
Die meet was echt en tegenvaller, dacht dat aldie en vrouw was....
Fietsen zonder lucht in je banden is erg lachwekkendquote:Op zondag 22 juli 2012 01:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
HAH!
Korte recap van de "meet":
• Malheur 10 es #1 Belgisch bier
• Vogelkooi vind dat MacDonalds-hamburgertjes vasthouden op het klooien met clitorissen lijkt (niks vragen)
• We ontmoetten een kraker die nog nooit van zijn leven kraakte
• Hij stelde zich mij heel anders voor
• Ik eet langzaam
Ben ik iets vergeten?
Het is beter dat we deze vragen niet zullen beantwoorden huib is net jarig geweest en mogelijk is tom in een slechte bui.quote:Op zondag 22 juli 2012 02:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik zit mij af te vragen; welke slowchatters hebben wij NIET besproken?
En hadden wij nou inderdaad een hekel aan (afkeer is misschien een beter woordje?) dezelfde mensen?
WELKE MEET?!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |