SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Het officiele GAM SC anthem voor de vrijdag:
De GAM SC SOAPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Goed bezig!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:41 schreef Solique het volgende:
Net gebeld vanuit een tweede vacature of ik mijn CV wilde sturen.
Gaat snel opeens.
Maar niet in de VS en niet naar the Dark Knight mag ik hopen..quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:42 schreef wc-eend het volgende:
Ook fijn nieuws als je met je kinderen onderweg naar de bios bent..
http://bcove.me/l19oj6ncquote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:42 schreef SuperFruitig het volgende:
Holy shit dan...
Ik dacht dat 'het wel meeviel'
*zet tv aan
Wel naar Rotterdam... En nee, we gaan naar Brave..quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:42 schreef Poit het volgende:
[..]
Maar niet in de VS en niet naar the Dark Knight mag ik hopen..
Bravequote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:49 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Wel naar Rotterdam... En nee, we gaan naar Brave..
Enjoyquote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:49 schreef wc-eend het volgende:
[..]
moet je dus alleen oppassen voor roodharige meisjesquote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:49 schreef wc-eend het volgende:
[..]
http://my-debugbar.com/wiki/IETester/HomePagequote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:52 schreef SuperFruitig het volgende:
Poit hoe fake ik IE7 op een mac?
Em hoe fake ik IE7 op een windows bak met IE9 erop?
Multiple IE of IE tester. Beide voor PC.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:52 schreef SuperFruitig het volgende:
Poit hoe fake ik IE7 op een mac?
Em hoe fake ik IE7 op een windows bak met IE9 erop?
Hoef niet veel te doen, bedrijven komen naar mij toequote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:10 schreef Poit het volgende:
[..]
Multiple IE of IE tester. Beide voor PC.
IE tester is buggy as hell, loopt veel vast en je elementen inspecteren gaat fucked up as hell..
Kwam dit ook nog tegen: http://osxdaily.com/2011/(...)c-ie7-ie8-ie-9-free/
Heb het alleen nooit geprobeerd.
tnx!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:53 schreef mschol het volgende:
[..]
http://my-debugbar.com/wiki/IETester/HomePage
Haha, JS werkt gewoon onder IE7 maar is veel kritischer met de code. 1 komma die mist kan vergeven worden door IE8 maar zal door IE7 uitgekotst worden. Het kan ook de volgorde van de te laden scripts zijn.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:30 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik heb het idee dat het voornamelijk aan de javascript ligt? Kan dat? Dat JS niet IE7 compatible is?
in de nieuwe word zit het er gewoon inquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:43 schreef koei het volgende:
Weet iemand een goede .doc naar pdf converter? Dat kan nog steeds niet standaard in word toch?
Leuk om met 4 man te doen, doodsaai (pun intendquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:12 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik van Dead 'Fetch Quest' Island moet denken... Opzich wel aardig maar zo verschrikkelijk repetitief. Ik word er een beetje moe van
Nieuw: Door de strot geramd forumgrid + kleuren! 2quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:50 schreef SpankmasterC het volgende:
DE FUCK GEBEURT ER MET HET FORUM?!! IK HEB KLEURTJES EN SHIT!!!
Heerlijk! (wel goede OP trouwens)quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:22 schreef Reintji het volgende:
[..]
Nieuw: Door de strot geramd forumgrid + kleuren! 2
Mooi he
Spank ik zag je al in het XBLA topic!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:27 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Heerlijk! (wel goede OP trouwens)
Ja he, we kunnen nog jaren vooruit!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Spank ik zag je al in het XBLA topic!
Wat zijn er toch eigenlijk veel vette xbla games en dan heb ik er ook nog 3 op de plank liggen.
GEOMETRY WARS NIET??!!!quote:
Neem ff iets lekkers meequote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:39 schreef Sharana_LV het volgende:
Blogpost klaar, nu maar eens naar de supermarkt sloffen
ik ben moeeeeeeeeehoeeeee![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:11 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Fles fanta, oreo koekjes, chocolade wolkentoetje en borrelnootjes... oh en jezelf...
Ik heb ongeveer 70% van je lijstje in huis!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:11 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Fles fanta, oreo koekjes, chocolade wolkentoetje en borrelnootjes... oh en jezelf...
i haz themquote:
Sharquote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb ongeveer 70% van je lijstje in huis!
[..]
i haz themen perenijsjes!
Ook duur!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:18 schreef SpankmasterC het volgende:
HELP!!! Ik ben zo (uurtje) klaar met werken en VERDOMD veel trek in bier! Maaarrrr de avondsupermarkt is altijd reteduur, iemand andere tips voor goedkoop bier op zo'n uur? Is de AH 2 Go wel te betalen of niet?
Kutquote:
Dit idd!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:01 schreef wc-eend het volgende:
Dank jullie allemaal schatjes
Brave was erg leuk, toffe film voor jong en oud
Jij bent er ook vroeg bij!quote:
Op een zaterdag?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:40 schreef Reintji het volgende:
[..]
7:00h op is uitslapen! ;-). Ontbijten, poepen -> fokken. Klaar
Oh jij hebt kiddies toch?quote:
Driequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:17 schreef Reintji het volgende:
[..]
DrieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
OH MYquote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:22 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Shar, je moet deze kant opkomen! Hier zijn bokkenpootjes, rolo's en thee!! (faal, boodschappen gedaan terwijl ik honger had)
Oh dat is zuur!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:40 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik was naar de bios, maar degene waar ik mee zou gaan zat in de trein vanaf utrecht en die had dus een aanrijding dus nu ben ik weer thuis, meh!
Bravequote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:00 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oh dat is zuur!
Welke film zou je gaan kijken?
Dat is heel netjes! En zeker doen want is een leuke filmquote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Brave
Ik was toch al bij de bios dus ben naar binnen gegaan, hij had het reserveringsnummer doorgestuurd dus ik heb gevraagd of ik de tickets terug kon brengen ook al waren ze betaald omdat er dus een aanrijding is, de manager kwam al aangelopen want die had ook al van de aanrijding gehoord en dat treinverkeer tot half 11 plat ligt, dus ik heb nu 2 vrijkaartjes die hij eventueel ook gewoon in groningen kan gebruiken, dus dat is nog wel netjes
quote:
Haa lot gaat klussen!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:54 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Waar is de rolmaat als je m nodig hebtik wet dat er minstens 3 ergens in huis liggen.... maar waar...
Wilde weten of mijn schoenenrekje naast mijn andere schoenenrekje paste als ik die hoek vrij zou maken. Nu maar op schatting gedaan en het pastequote:
Maar nu de hamvraag.. Heb je ze?quote:Op zondag 22 juli 2012 12:38 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Hahaha mijn vader is echt grappig
Ik had gisterenavond al mijn schoenen op bed uitgestald om daarna de rekken in te delen en daar had ik een foto van gemaakt en naar mijn ouders gestuurd. Had gezegd dat ik toch wel een probleem had en dat ik me graag wilde melden bij de Shoes Addicted Anonymous. Krijg ik net een heel officieel mailtje met daarin:
Vervelend het gevoel te hebben verslaafd te zijn. Om te beoordelen of je werkelijk tot de Shoes Addicted Anonymous (SAA) behoord, is er een eenvoudige test. Een ieder die de schoenen op de foto (bijlage) heeft voldoet aan deze belangrijke norm.
Met daarbij deze foto
[ link | afbeelding ]
Haha nee ik heb alleen maar mooie schoenen!! (hoewel fruit sommige niet zo mooi vind durf ik dat toch te zeggenquote:
Ja als we naar een groter appartement gaan wil ik ook een mooie kast laten klussen door iemandquote:Op zondag 22 juli 2012 13:06 schreef Reintji het volgende:
Chicks en schoenen. Heb er een aparte kast voor moeten klussen
quote:
Had ik voor het weekend al mee gepakt via psn plusquote:Op zondag 22 juli 2012 13:36 schreef Sharana_LV het volgende:
Bedankt voor uw aankoop in de PlayStation(R)Store.
Lara Croft and the Guardian of Light (Upgraden naar de volledige game)
Ik heb geen PSN plusquote:Op zondag 22 juli 2012 13:37 schreef Solique het volgende:
Ik ben een stuk fietsen om mijn gedachten en gevoelens op een rij te zetten voordat ik ergens deze week in elkaar stort.
[..]
Had ik voor het weekend al mee gepakt via psn plus
Gaat niet zo goed daar...?quote:Op zondag 22 juli 2012 13:37 schreef Solique het volgende:
Ik ben een stuk fietsen om mijn gedachten en gevoelens op een rij te zetten voordat ik ergens deze week in elkaar stort.
[..]
Had ik voor het weekend al mee gepakt via psn plus
ok. Vond het zelf wel aardig spelen en kan ook coop zie ik.quote:Op zondag 22 juli 2012 13:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb geen PSN plusBen benieuwd of t leuk is! Maar ondertussen is mijn PS3 alweer gekaapt en staat er mortal kombat op dus ik moet nog ff wachten
Fiets ze en doe rustig aan
Gaat wel goed, maar mijn gevoelens en gedachten spreken elkaar tegen en brengen mij aan het piekerenquote:
Over werk?quote:Op zondag 22 juli 2012 15:42 schreef Solique het volgende:
[..]
ok. Vond het zelf wel aardig spelen en kan ook coop zie ik.
Probeer rustig aan te doen, maar dit is anders
[..]
Gaat wel goed, maar mijn gevoelens en gedachten spreken elkaar tegen en brengen mij aan het piekeren
Nee, dat is opgelost. Heb onderhand al 2 vacatures lopen waar ik misschien volgende week voor op gesprek kan.quote:
Bitches be crazy!quote:Op zondag 22 juli 2012 16:24 schreef Solique het volgende:
[..]
Nee, dat is opgelost. Heb onderhand al 2 vacatures lopen waar ik misschien volgende week voor op gesprek kan.
Nee, dit gaat over/komt door een vrouw
Hmmm girlproblem... Succes ermee en als je het erover wilt hebben moet je maar een gil geven!quote:Op zondag 22 juli 2012 16:24 schreef Solique het volgende:
[..]
Nee, dat is opgelost. Heb onderhand al 2 vacatures lopen waar ik misschien volgende week voor op gesprek kan.
Nee, dit gaat over/komt door een vrouw
Hoop het ookquote:Op zondag 22 juli 2012 16:25 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Bitches be crazy!
Hoop dat je snel weer op één lijn komt met jezelf!
Tja, altijd lastig. Zeker als ze niets duidelijk laten wetenquote:Op zondag 22 juli 2012 16:39 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Hmmm girlproblem... Succes ermee en als je het erover wilt hebben moet je maar een gil geven!
Eet smakelijkquote:Op zondag 22 juli 2012 16:51 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Zo, tijd voor epische noms van mijn vader
Lekker als je zelf niet hoeft te koken!
Gewoon vragen hoe ze je ziet? Dat maakt meestal wel genoeg duidelijk!quote:Op zondag 22 juli 2012 17:17 schreef Solique het volgende:
[..]
Tja, altijd lastig. Zeker als ze niets duidelijk laten weten
mja, dat is ook niet echt een volledig antwoord of bevestiging.quote:Op zondag 22 juli 2012 17:40 schreef koei het volgende:
[..]
Gewoon vragen hoe ze je ziet? Dat maakt meestal wel genoeg duidelijk!
FLODDERRRRRRRrrrrrrRRRRrrrRRR 450!quote:Op zondag 22 juli 2012 18:05 schreef Flodder450 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)eft_kort_lontje.html
QWaarom zit die ene zo te kankeren?quote:Op zondag 22 juli 2012 18:05 schreef Flodder450 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)eft_kort_lontje.html
Lekker gegeten?quote:
Zeg tegen haar dat je wilt dat ze duidelijkheid geeft, als ze dat niet doet houdt ze je aan t lijntje en er dan mee kappen, dat ben je niet waard. Her loss.quote:Op zondag 22 juli 2012 18:08 schreef Solique het volgende:
[..]
mja, dat is ook niet echt een volledig antwoord of bevestiging.
Misschien weet ze het zelf ook nog niet. 1 goede poging nog doen en als de reactie daarop niet is zoals gewenst verder gaan want dan vindt ze je voor nu iig niet leuk genoeg helaasquote:Op zondag 22 juli 2012 18:08 schreef Solique het volgende:
[..]
mja, dat is ook niet echt een volledig antwoord of bevestiging.
Dit idd. Andersom zou zij ook duidelijkheid willen hebben dus waarom mag jij er niet om vragen.quote:Op zondag 22 juli 2012 22:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Zeg tegen haar dat je wilt dat ze duidelijkheid geeft, als ze dat niet doet houdt ze je aan t lijntje en er dan mee kappen, dat ben je niet waard. Her loss.
En dit ook! En super mooie animatie!!quote:
Binnenkort maar eens gaan kijkenquote:
eensquote:Op zondag 22 juli 2012 22:51 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
En dit ook! En super mooie animatie!!
quote:
quote:Op zondag 22 juli 2012 22:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Zeg tegen haar dat je wilt dat ze duidelijkheid geeft, als ze dat niet doet houdt ze je aan t lijntje en er dan mee kappen, dat ben je niet waard. Her loss.
quote:Op zondag 22 juli 2012 22:49 schreef koei het volgende:
[..]
Misschien weet ze het zelf ook nog niet. 1 goede poging nog doen en als de reactie daarop niet is zoals gewenst verder gaan want dan vindt ze je voor nu iig niet leuk genoeg helaas
Ja, dat is ook weer zo maar tochquote:Op zondag 22 juli 2012 22:51 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dit idd. Andersom zou zij ook duidelijkheid willen hebben dus waarom mag jij er niet om vragen.
Pro-tip, je snikkel ineens tevoorschijn halen en kijken wat ze er mee doet is GEEN goed idee.quote:Op maandag 23 juli 2012 08:10 schreef Solique het volgende:
Mogguh
[..]
[..]
[..]
Ja, dat is ook weer zo maar toch
Vanavond maar eens doorvragen en anders aankomend weekend dan zie ik der toch.
Niet? Damn, daar ging het dus misquote:Op maandag 23 juli 2012 08:15 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Pro-tip, je snikkel ineens tevoorschijn halen en kijken wat ze er mee doet is GEEN goed idee.
Dark Knight Risesquote:Op maandag 23 juli 2012 08:54 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Iemand nog iets leuks te vertellen?
Helaas deze week geen tijd om die te gaan bekijken..quote:
Weinig momenteelquote:Op maandag 23 juli 2012 08:54 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Iemand nog iets leuks te vertellen?
quote:Op maandag 23 juli 2012 08:57 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Helaas deze week geen tijd om die te gaan bekijken..
Oh dat klinkt best wel depriquote:
Kan er niets aan doen, soms moeten bepaalde dingen voor gaan...quote:
meh beetje depri en zal nog wel even aanhouden, denkquote:
ff serieus, die film is zoooooooooo goed hij begint met een dikkequote:Op maandag 23 juli 2012 09:02 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Kan er niets aan doen, soms moeten bepaalde dingen voor gaan...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en daarna gaat hijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., om vervolgensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. te gaan halen en die shit volledigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. En dan dat einde, OMG!
kortom, kijken dus!Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!![]()
quote:Op maandag 23 juli 2012 09:06 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ff serieus, die film is zoooooooooo goed hij begint met een dikkeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en daarna gaat hijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., om vervolgensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. te gaan halen en die shit volledigHopelijk volgende week tijd ervoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. En dan dat einde, OMG!
kortom, kijken dus!What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Door dat meisje?quote:Op maandag 23 juli 2012 09:05 schreef Solique het volgende:
[..]
meh beetje depri en zal nog wel even aanhouden, denkWhat about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Was te verwachten dat Bol dat deed, maar wat is er gebeurd?quote:Op maandag 23 juli 2012 09:09 schreef Sharana_LV het volgende:
Wat een nacht
En die max payne is van bol.com gehaaldIt's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.![]()
Sorry maar als je nu al zegt dat je er depri van dat meisje bent haar gewoon opbellen en als ze geen volwassen gesprek aan kan gaan en duidelijk kan zijn zeggen dat het weekend dan ook niet door hoeft te gaan en verder het zootje afkappen, ze is het vast niet waard om zo kut over te voelenquote:Op maandag 23 juli 2012 09:05 schreef Solique het volgende:
[..]
meh beetje depri en zal nog wel even aanhouden, denk![]()
Heeft je lichaam stom gedaan?quote:Op maandag 23 juli 2012 09:09 schreef Sharana_LV het volgende:
Wat een nacht
En die max payne is van bol.com gehaaldWhat about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
o.a maar combinatie van dingen. Heb het weer eens helemaal gehad.quote:quote:Op maandag 23 juli 2012 09:09 schreef Sharana_LV het volgende:
Wat een nacht
En die max payne is van bol.com gehaald
Dat was te verwachten, zo'n groot prijsverschil kan niet normaal wezen.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique![]()
Zoiets was ik inderdaad ook al aan het typen.quote:Op maandag 23 juli 2012 09:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Sorry maar als je nu al zegt dat je er depri van dat meisje bent haar gewoon opbellen en als ze geen volwassen gesprek aan kan gaan en duidelijk kan zijn zeggen dat het weekend dan ook niet door hoeft te gaan en verder het zootje afkappen, ze is het vast niet waard om zo kut over te voelen
In mijn mening moet het begin van een relatie/liefde niet zo tergend moeizaam zijn.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Maar het gaat toch juist allemaal beter. De kwestie van werk lijkt zich op te lossen zonder dat je er al te veel moeite voor hoeft te doen. En als werk beter wordt kun je ook weer uit gaan kijken naar een huisje voor jezelf...quote:Op maandag 23 juli 2012 09:12 schreef Solique het volgende:
[..]
o.a maar combinatie van dingen. Heb het weer eens helemaal gehad.
[..]
Dat was te verwachten, zo'n groot prijsverschil kan niet normaal wezen.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Amenquote:Op maandag 23 juli 2012 09:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Sorry maar als je nu al zegt dat je er depri van dat meisje bent haar gewoon opbellen en als ze geen volwassen gesprek aan kan gaan en duidelijk kan zijn zeggen dat het weekend dan ook niet door hoeft te gaan en verder het zootje afkappen, ze is het vast niet waard om zo kut over te voelenIt's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
Niet elke relatie hoeft met zonneschijn te beginnen, maar als je al niet eens normaal kunt praten en mensen aan het lijntje houdt is ze imo niet de juiste persoon voor solique, die verdiend wel beter.quote:Op maandag 23 juli 2012 09:13 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Zoiets was ik inderdaad ook al aan het typen.
In mijn mening moet het begin van een relatie/liefde niet zo tergend moeizaam zijn.![]()
Dat gebed ken ik niet.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Nee zonneschijn zeg ik ook absoluut niet maar zo'n begin lijkt me gewoon niet goed.quote:Op maandag 23 juli 2012 09:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Niet elke relatie hoeft met zonneschijn te beginnen, maar als je al niet eens normaal kunt praten en mensen aan het lijntje houdt is ze imo niet de juiste persoon voor solique, die verdiend wel beter.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Oeh, vanmiddag (denk ik, anders vanavond) gamescomkaartjes weggeven
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Ah zal wel iets van deze regio zijnquote:It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
Ach, ik maak mijzelf gewoon te druk om niets.
Zie het allemaal wel en anders is het over en heeft ze pech.
Ga ik maar weer terug naar mijn forever alone statusJe mag ze ook gewoon aan mij geven hoorquote:Op maandag 23 juli 2012 09:16 schreef Pheno het volgende:
Oeh, vanmiddag (denk ik, anders vanavond) gamescomkaartjes weggeven
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
De kat begon.quote:
Ik zei om half 12 dat ze naar bed moesten, dus ze sprintte allebei netjes naar hun kamer. Ik heb daar nog geen licht dus mijn lava/glitter lamp staat daar nu alleen. Kat blijft achter snoer haken, lamp wordt van de vensterbannk op de grond getrokken, overal glasscherven, die vloeistof en die glitters, het lag zelfs in de gang. Twee uur bezig geweest met schoonmaken in het donker, toen had ik zoveel gebukt en geschrobt dat lichaam schreeuwde, had koortsachtig iets gekregen en bleef maar overgeven van de pijn. Uiteindelijk 3 uur slaap gehad en ben helemaal kapot. Als ik straks thuis kom kan ik weer verder schoonmaken want zag nog allemaal spul op de muren zitten die k vergeten ben![]()
![]()
Deze kant op graagquote:Op maandag 23 juli 2012 09:16 schreef Pheno het volgende:
Oeh, vanmiddag (denk ik, anders vanavond) gamescomkaartjes weggeven![]()
![]()
Liever forever alone dan een zeikwijf.quote:Op maandag 23 juli 2012 09:17 schreef Solique het volgende:
Ach, ik maak mijzelf gewoon te druk om niets.
Zie het allemaal wel en anders is het over en heeft ze pech.
Ga ik maar weer terug naar mijn forever alone status
[..]
Je mag ze ook gewoon aan mij geven hoor![]()
Dat is wel zoquote:Op maandag 23 juli 2012 09:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Liever forever alone dan een zeikwijf.
Maar wordt dat forever alone ook zat
Dat is heel smerig spul inderdaad, dat heb je niet zomaar opgeruimd. En kan me voorstellen dat jouw lichaam daar aan het einde van de dag niet vrolijk van werd.quote:Op maandag 23 juli 2012 09:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
De kat begon.
Ik zei om half 12 dat ze naar bed moesten, dus ze sprintte allebei netjes naar hun kamer. Ik heb daar nog geen licht dus mijn lava/glitter lamp staat daar nu alleen. Kat blijft achter snoer haken, lamp wordt van de vensterbannk op de grond getrokken, overal glasscherven, die vloeistof en die glitters, het lag zelfs in de gang. Twee uur bezig geweest met schoonmaken in het donker, toen had ik zoveel gebukt en geschrobt dat lichaam schreeuwde, had koortsachtig iets gekregen en bleef maar overgeven van de pijn. Uiteindelijk 3 uur slaap gehad en ben helemaal kapot. Als ik straks thuis kom kan ik weer verder schoonmaken want zag nog allemaal spul op de muren zitten die k vergeten benWhat about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Ik heb makkelijk praten omdat ik geen vrijgezel ben maar ben het met Shar eens dat je beter voor jezelf kunt kiezen dan met een zeikerd samen te zijn.quote:Op maandag 23 juli 2012 09:19 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat is wel zo
Maar wordt dat forever alone ook zatWhat about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
pff wat een gedoe weer, en zeker jouw lichaam gaat dat niet pikken.quote:Op maandag 23 juli 2012 09:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
De kat begon.
Ik zei om half 12 dat ze naar bed moesten, dus ze sprintte allebei netjes naar hun kamer. Ik heb daar nog geen licht dus mijn lava/glitter lamp staat daar nu alleen. Kat blijft achter snoer haken, lamp wordt van de vensterbannk op de grond getrokken, overal glasscherven, die vloeistof en die glitters, het lag zelfs in de gang. Twee uur bezig geweest met schoonmaken in het donker, toen had ik zoveel gebukt en geschrobt dat lichaam schreeuwde, had koortsachtig iets gekregen en bleef maar overgeven van de pijn. Uiteindelijk 3 uur slaap gehad en ben helemaal kapot. Als ik straks thuis kom kan ik weer verder schoonmaken want zag nog allemaal spul op de muren zitten die k vergeten ben| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
Ja, wil best voor mijzelf kiezen maar blijkbaar denken sommige gevoelens daar anders over.quote:Op maandag 23 juli 2012 09:20 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik heb makkelijk praten omdat ik geen vrijgezel ben maar ben het met Shar eens dat je beter voor jezelf kunt kiezen dan met een zeikerd samen te zijn.
Heerlijk in gevecht met jezelf zijn
Wanhopig aan iemand gaan klampen schiet ook niet op. Of je moet een episch huishouden als Al Bundy krijgen.quote:Op maandag 23 juli 2012 09:19 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat is wel zo
Maar wordt dat forever alone ook zatOp dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Mortal Kombat met jezelfquote:Op maandag 23 juli 2012 09:21 schreef Solique het volgende:
[..]
Ja, wil best voor mijzelf kiezen maar blijkbaar denken sommige gevoelens daar anders over.
Heerlijk in gevecht met jezelf zijn
Dat ben ik ook niet van planquote:Op maandag 23 juli 2012 09:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wanhopig aan iemand gaan klampen schiet ook niet op. Of je moet een episch huishouden als Al Bundy krijgen.
Dat zou wel een episch huishouden wezenFatalityquote:
oh,wait| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
Ik kan je daar helaas geen adviezen in geven. Ben zelf wat betreft liefde altijd behoorlijk recht door zee. Heb wat verkeerde keuzes gemaakt en daar ook last van gehad maar nooit zo'n gevecht met mezelf gehad.quote:Op maandag 23 juli 2012 09:21 schreef Solique het volgende:
[..]
Ja, wil best voor mijzelf kiezen maar blijkbaar denken sommige gevoelens daar anders over.
Heerlijk in gevecht met jezelf zijnWhat about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Je bent nog super jong, geniet er nog ff van straks zit je jaren vastquote:Op maandag 23 juli 2012 09:19 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat is wel zo
Maar wordt dat forever alone ook zat![]()
Dat ook inderdaad, er is nog tijd zat voor samen zijn. Nu heb je nog alle vrijheid van de wereld.quote:Op maandag 23 juli 2012 09:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je bent nog super jong, geniet er nog ff van straks zit je jaren vastWhat about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Nu vind ik het wel mooi geweest, geen zin om er meer aan te denken.
Tijd voor koffieIk zal altijd een warhoofd blijven in de liefdequote:Op maandag 23 juli 2012 09:23 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik kan je daar helaas geen adviezen in geven. Ben zelf wat betreft liefde altijd behoorlijk recht door zee. Heb wat verkeerde keuzes gemaakt en daar ook last van gehad maar nooit zo'n gevecht met mezelf gehad.super jongquote:Op maandag 23 juli 2012 09:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je bent nog super jong, geniet er nog ff van straks zit je jaren vast
Dat zijn er meer en die redden zich ook primaquote:Op maandag 23 juli 2012 09:25 schreef Solique het volgende:
Nu vind ik het wel mooi geweest, geen zin om er meer aan te denken.
Tijd voor koffie
[..]
Ik zal altijd een warhoofd blijven in de liefdeja ik ben er ook eentje
Nog half uurtje en dan ook aan de koffie
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
Ik ben geen warhoofd in de liefde maar dat geeft nog niet altijd garanties!quote:Op maandag 23 juli 2012 09:27 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Dat zijn er meer en die redden zich ook primaja ik ben er ook eentje
Nog half uurtje en dan ook aan de koffie
Gewoon lekker doen waar je je goed bij voelt
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Dat doe ik ook zeker, ik vermaak mij prima in Hengeloquote:Op maandag 23 juli 2012 09:29 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik ben geen warhoofd in de liefde maar dat geeft nog niet altijd garanties!
Gewoon lekker doen waar je je goed bij voelt
Maar jij hebt toch een relatie of niet?quote:Op maandag 23 juli 2012 09:33 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Dat doe ik ook zeker, ik vermaak mij prima in HengeloWhat about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Geenquote:Op maandag 23 juli 2012 09:33 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Maar jij hebt toch een relatie of niet?
Maar wel kiddies toch? Of ben ik nu ernstig in de war?quote:What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Ernstig in de warquote:Op maandag 23 juli 2012 09:39 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Maar wel kiddies toch? Of ben ik nu ernstig in de war?
Damn met wie zit ik jou dan te verwarren. Was je erbij bij sony?quote:What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Dan ga ik vandaag wel met jou daten want Poit gaat gewoon met de familie naar efteling en ik mag niet eens mee als verloofde zijndequote:![]()
![]()
Gelijk afblazen, dit kan niet natuurlijkquote:Op maandag 23 juli 2012 09:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dan ga ik vandaag wel met jou daten want Poit gaat gewoon met de familie naar efteling en ik mag niet eens mee als verloofde zijnde
is volkomen normaal in de shariaquote:Op maandag 23 juli 2012 09:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dan ga ik vandaag wel met jou daten want Poit gaat gewoon met de familie naar efteling en ik mag niet eens mee als verloofde zijnde
Are you brave enough to fear?
Is goedquote:Op maandag 23 juli 2012 09:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dan ga ik vandaag wel met jou daten want Poit gaat gewoon met de familie naar efteling en ik mag niet eens mee als verloofde zijndeIk moet wel werken helaas maar tja daarna kun je gelijk meedrinken aan de bar
Ik ben ook aan het werk maar drank klinkt goedquote:Op maandag 23 juli 2012 09:45 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Is goedIk moet wel werken helaas maar tja daarna kun je gelijk meedrinken aan de bar
![]()
![]()
JA DIT DUSquote:Op maandag 23 juli 2012 09:44 schreef Solique het volgende:
[..]
Gelijk afblazen, dit kan niet natuurlijk![]()
![]()
Poit moest zich schamen! Heeft ie eindelijk de kans om met zijn mooie verloofde te pronken, doet ie het niet...What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Hmm, ik heb nog nergens bericht van gehad.quote:Op maandag 23 juli 2012 09:09 schreef Sharana_LV het volgende:
Wat een nacht
En die max payne is van bol.com gehaaldDavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit![]()
Helaas bestelling geannuleerd.
Kijk maar bij bestelstatus op bol.comWhat about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
hehe en als mijn collega's op tijd naar huis willen is er in hengelo nog een kroeg die halve prijs hanteert vandaagquote:Op maandag 23 juli 2012 09:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik ben ook aan het werk maar drank klinkt goed
Ik heb ook nog geen mail gezien idd en geen geld terug, maar online staat hij geannuleerdquote:Op maandag 23 juli 2012 09:54 schreef wc-eend het volgende:
Mijn bestelling is ook geannuleerd en heb geld teruggestort gekregen. Nog geen mail gezien.![]()
Geld zal vandaag pas teruggestort zijn dus dan heb je dat morgen denk ik pas.quote:Op maandag 23 juli 2012 09:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb ook nog geen mail gezien idd en geen geld terug, maar online staat hij geannuleerd
Vind het ook niet netjes dat ze niet even een mail sturen!What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Nee zie dat vanzelf wel verschijnen. Jammer wel!quote:Op maandag 23 juli 2012 09:59 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Geld zal vandaag pas teruggestort zijn dus dan heb je dat morgen denk ik pas.
Vind het ook niet netjes dat ze niet even een mail sturen!![]()
Chick! Jij kon niet! Heb het je nog aangeboden!quote:Op maandag 23 juli 2012 09:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D![]()
Melsje is maar een Gemenerd. Maar ik ga de python in. LatertjesOp donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Algemeen bekendquote:Op maandag 23 juli 2012 10:24 schreef Poit het volgende:
Melsje is maar een Gemenerd. Maar ik ga de python in. Latertjes
Geniet van je dag
Toen kon ik al lang geen vrij meer nemen van het werk! *huilt*quote:Op maandag 23 juli 2012 10:17 schreef Poit het volgende:
[..]
Chick! Jij kon niet! Heb het je nog aangeboden!![]()
Oh maar dat maakt het verhaal anders. Dus technisch gezien mag je wel mee Melz, zou ik Poit toch niet aan de kant schuiven als verloofde.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Weet iemand hoe ik direct (mail / telefoon) contact op kan nemen met Microsoft / XBL? Ik heb echt mad issues met mijn account maar ik kan nergens iets vinden
Waar bel je naartoe als je problemen hebt met je XBL account bijvoorbeeld?![]()
Jamaar ik hoorde het pas zaterdag en dan kan ik geen vrij vragen voor maandag als hij echt wou dat ik mee ging had hij t wel eerder gevraagd maar hij was mij vergetenquote:Op maandag 23 juli 2012 10:50 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Oh maar dat maakt het verhaal anders. Dus technisch gezien mag je wel mee Melz, zou ik Poit toch niet aan de kant schuiven als verloofde.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-07-2012 10:55:57 ]![]()
Als je hier: http://support.xbox.com/nl-NL/contact-us wat meuk invult kun je ze jou laten bellen, dat werkt best ok. Volgens mij staat daar ook hun telefoonnummer bij trouwensquote:Op maandag 23 juli 2012 10:51 schreef SuperFruitig het volgende:
Weet iemand hoe ik direct (mail / telefoon) contact op kan nemen met Microsoft / XBL? Ik heb echt mad issues met mijn account maar ik kan nergens iets vinden
Waar bel je naartoe als je problemen hebt met je XBL account bijvoorbeeld?Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.![]()
Top doe ik dat even!quote:Op maandag 23 juli 2012 10:55 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Als je hier: http://support.xbox.com/nl-NL/contact-us wat meuk invult kun je ze jou laten bellen, dat werkt best ok. Volgens mij staat daar ook hun telefoonnummer bij trouwens![]()
![]()
naar hun PR.quote:Op maandag 23 juli 2012 10:51 schreef SuperFruitig het volgende:
Waar bel je naartoe als je problemen hebt met je XBL account bijvoorbeeld?Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Hij zou je toch nooit vergeten! 24/7 on his mindquote:Op maandag 23 juli 2012 10:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jamaar ik hoorde het pas zaterdag en dan kan ik geen vrij vragen voor maandag als hij echt wou dat ik mee ging had hij t wel eerder gevraagd maar hij was mij vergeten
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
het werkte prima met de debugquote:Maar daar heb je dan weer geen kont aan een account
quote:Op maandag 23 juli 2012 10:50 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Oh maar dat maakt het verhaal anders. Dus technisch gezien mag je wel mee Melz, zou ik Poit toch niet aan de kant schuiven als verloofde.
Maar ik wist het ook niet eerder Melsje..
Maar ik denken aan je bij het in de rij staan. Sterker nog, ik gil je naam in de Python!Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
quote:Op maandag 23 juli 2012 11:11 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Hij zou je toch nooit vergeten! 24/7 on his mind![]()
![]()
Doe dat maar niet, anders heeft je familie al zo'n raar idee van mij als ik ze ontmoetquote:Op maandag 23 juli 2012 11:40 schreef Poit het volgende:
[..]
Maar ik denken aan je bij het in de rij staan. Sterker nog, ik gil je naam in de Python!
alhoewel.... als ik zie ze duurt dat waarschijnlijk toch 5 minuten voor ik weer iets moron achtigs doe![]()
![]()
Lunchtijd
Dat vraagt om een recordquote:Op maandag 23 juli 2012 11:40 schreef Poit het volgende:
[..]
Maar ik denken aan je bij het in de rij staan. Sterker nog, ik gil je naam in de Python!
quote:Op maandag 23 juli 2012 11:40 schreef Poit het volgende:
[..]
Maar ik denken aan je bij het in de rij staan. Sterker nog, ik gil je naam in de Python!Je moet dames JOUW naam laten schreeuwen, niet andersom
Please sir. When moon? When Mustang?![]()
dat doe ik niet in de Efteling Rossjequote:Op maandag 23 juli 2012 11:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]Je moet dames JOUW naam laten schreeuwen, niet andersom
Sprookjesbosquote:Op maandag 23 juli 2012 12:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat kan toch prima in de droomvlucht?
"Zeg meisje, wil jij de grote boze wolf van dichtbij zien?"Are you brave enough to fear?
Bel je voor een afspraak in het ziekenhuis, hebben ze pas in november tijd
Je op de lijst laten zetten dat als iemand afbelt je er tussen mag, werkt altijd wel. Zijn genoeg mensen die uiteindelijk niet kunnen.quote:Op maandag 23 juli 2012 16:04 schreef Rossdale het volgende:
Bel je voor een afspraak in het ziekenhuis, hebben ze pas in november tijd![]()
Privatiseren die hapquote:Op maandag 23 juli 2012 16:04 schreef Rossdale het volgende:
Bel je voor een afspraak in het ziekenhuis, hebben ze pas in november tijd![]()
![]()
november is een prima tijd om in het ziekenhuis te liggen.quote:Op maandag 23 juli 2012 16:04 schreef Rossdale het volgende:
Bel je voor een afspraak in het ziekenhuis, hebben ze pas in november tijdAre you brave enough to fear?
Poit, is het druk in de Efteling? Wil misschien over twee weken gaan maar ben een beetje bang dat het heel druk is, dan is het een beetje zonde van m'n geldRitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk![]()
Waarvoor moet je in het ziekenhuis zijn? Want dat speelt natuurlijk ook mee.quote:Op maandag 23 juli 2012 16:04 schreef Rossdale het volgende:
Bel je voor een afspraak in het ziekenhuis, hebben ze pas in november tijdWhat about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Afspraak met MDL-arts.quote:Op maandag 23 juli 2012 16:45 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Waarvoor moet je in het ziekenhuis zijn? Want dat speelt natuurlijk ook mee.Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Thanks, ga ik vragenquote:Op maandag 23 juli 2012 16:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je op de lijst laten zetten dat als iemand afbelt je er tussen mag, werkt altijd wel. Zijn genoeg mensen die uiteindelijk niet kunnen.
Dat is een nogal drukbezochte arts idd. En als je klachten niet super ernstig zijn kun je pas later terecht.quote:What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
![]()
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!![]()
Ross, misschien kun je wachttijdbemiddeling aanvragen via/bij je verzekeraar.
Ik weet niet of ze het ook doen hoor, ligt maar helemaal aan de ernst van de klacht. Maar je kunt het altijd proberen.
Of gewoon zelf meerdere zkh'en in de regio bellen. Kan nooit kwaad![]()
Damn, 1 stukje buik vergeten in de smeren vanmiddag... Ram verbrand, en laat dat nou net het stuk zijn waar je bh eindigt.. auwtsjWhat about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!![]()
Het was druk maar niet te druk. Gemiddelde wachttijd was rond de middag zo'n 30 minuten..quote:Op maandag 23 juli 2012 16:35 schreef koei het volgende:
Poit, is het druk in de Efteling? Wil misschien over twee weken gaan maar ben een beetje bang dat het heel druk is, dan is het een beetje zonde van m'n geldOp donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Eerste seizoen Game of Thrones afgekeken, voorspelt veel moois voor 2e seizoen!Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Mogguh
Epic show.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:33 schreef SpankmasterC het volgende:
Eerste seizoen Game of Thrones afgekeken, voorspelt veel moois voor 2e seizoen!
En het tweede seizoen is zelfs nog beter
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst![]()
Heerlijkquote:
Jammer dat ik moet werken| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
Ja, datquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
spoiler: er zijn geen badscènes van dragongirl meerquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:33 schreef SpankmasterC het volgende:
Eerste seizoen Game of Thrones afgekeken, voorspelt veel moois voor 2e seizoen!Are you brave enough to fear?
Ga ik zeker doen, misschien wel terrasje op.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 08:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
als je klaar bent met werken van de zon genieten!
Zon is in tuin weg om 19:00 door andere huizen
bom d'r opquote:Op dinsdag 24 juli 2012 08:30 schreef Solique het volgende:
[..]
Ga ik zeker doen, misschien wel terrasje op.
Zon is in tuin weg om 19:00 door andere huizen
Are you brave enough to fear?
terrasjequote:Op dinsdag 24 juli 2012 08:30 schreef Solique het volgende:
[..]
Ga ik zeker doen, misschien wel terrasje op.
Zon is in tuin weg om 19:00 door andere huizen![]()
![]()
Ik heb rondgekeken en zag dat de wachttijd in Tilburg maar 5 weken was ipv 15 weken in Breda. Ik wacht even of ze me in Breda ergens tussen kunnen schuiven, anders probeer ik het in Tilburgquote:Op maandag 23 juli 2012 18:55 schreef SummerBreeze het volgende:
Ross, misschien kun je wachttijdbemiddeling aanvragen via/bij je verzekeraar.
Ik weet niet of ze het ook doen hoor, ligt maar helemaal aan de ernst van de klacht. Maar je kunt het altijd proberen.
Of gewoon zelf meerdere zkh'en in de regio bellen. Kan nooit kwaad
Mijn verzekeraar is niet echt bekend in deze streek (Salland Verzekeringen), betwijfel dus ook of ze iets voor me kunnen doen.Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Ga je mee?quote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 08:22 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
spoiler: er zijn geen badscènes van dragongirl meer
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Nicequote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:33 schreef SpankmasterC het volgende:
Eerste seizoen Game of Thrones afgekeken, voorspelt veel moois voor 2e seizoen!
Seizoen 2 vond ik ook tof.
Geweldige serie
- Djehoetie / Jehuty -![]()
Niet geschoten, altijd mis. En praat me niet over wachttijden van MDLquote:Op dinsdag 24 juli 2012 08:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb rondgekeken en zag dat de wachttijd in Tilburg maar 5 weken was ipv 15 weken in Breda. Ik wacht even of ze me in Breda ergens tussen kunnen schuiven, anders probeer ik het in Tilburg
Mijn verzekeraar is niet echt bekend in deze streek (Salland Verzekeringen), betwijfel dus ook of ze iets voor me kunnen doen.
of ze bekend zijn maakt vaak niet uit. Ziektekostenverzekeraars hebben contarcten met bepaalde zorgverleners (ziekenhuizen dus in dit geval). Cliënten van verzekeraar A hebben voorrang op cliënten van verzekeraar B als A verzekerd is bij de gecontracteerde verzekeraar.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 08:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb rondgekeken en zag dat de wachttijd in Tilburg maar 5 weken was ipv 15 weken in Breda. Ik wacht even of ze me in Breda ergens tussen kunnen schuiven, anders probeer ik het in Tilburg
Mijn verzekeraar is niet echt bekend in deze streek (Salland Verzekeringen), betwijfel dus ook of ze iets voor me kunnen doen.
Maar aangezien Salland Verzekeringen een kleintje is/lijkt te zijn zullen cliënten van de grote verzekeraars (i.e. Uvit (Unive/VGZ/IZZ-IZA/Trias), ZorgEnZekerheid en Zilveren Kruis) eerder voorrang krijgen dan jij.
En ik zou gewoon meteen met Tilburg bellen en je bij Breda op de wachtlijst laten houden. Zolang je minimaal 24 uur van te voren één van de twee afbelt is er niets aan de hand.![]()
Fuck... niet goed geslapen vannacht dus niet gaan hardlopen vanmorgen
Vanmiddag is het waarschijnlijk te laat om te lopen en vanavond hebben we een bbq en kan ik dus niet gaan lopen. FUUUUUUUUUUUUUUUWhat about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Je kunt toch wel een keer zonder?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:35 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Fuck... niet goed geslapen vannacht dus niet gaan hardlopen vanmorgen
Vanmiddag is het waarschijnlijk te laat om te lopen en vanavond hebben we een bbq en kan ik dus niet gaan lopen. FUUUUUUUUUUUUUUU![]()
Zou wel willen maar ik ga uit het werk al gelijk door naar tante want ik eet daar! Maar we kunnen binnenkort wel ff terrassenquote:![]()
![]()
Ja hoor makkelijk maar heb al sinds woensdag niet meer gesport dus dat keertje is al heel wat dagen geleden. En daar kan ik niet zo goed tegen.quote:What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Jij moet een lijstje gaan maken mevrouwtje, dan kan ik bestellenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:41 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja hoor makkelijk maar heb al sinds woensdag niet meer gesport dus dat keertje is al heel wat dagen geleden. En daar kan ik niet zo goed tegen.![]()
![]()
Ik zal mijn moeder even via de ipad lastig vallen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jij moet een lijstje gaan maken mevrouwtje, dan kan ik bestellenWhat about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Gezellig. Dat kan altijd, sowieso mooie dagen deze weekquote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Zou wel willen maar ik ga uit het werk al gelijk door naar tante want ik eet daar! Maar we kunnen binnenkort wel ff terrassen
Ik vertrek morgen en ben pas in het weekend terug dus als het na het weekend nog mooiw eer is doen we terrasjequote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:42 schreef Solique het volgende:
[..]
Gezellig. Dat kan altijd, sowieso mooie dagen deze week![]()
![]()
Oke! Wij hebben hier alles al klaar staan dus wachten op jouquote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:42 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik zal mijn moeder even via de ipad lastig vallen.![]()
![]()
Is goedquote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik vertrek morgen en ben pas in het weekend terug dus als het na het weekend nog mooiw eer is doen we terrasje
Bijna klaar, heb je nog aanraders? Met hoeveel mensen bestellen we nu?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Oke! Wij hebben hier alles al klaar staan dus wachten op jouWhat about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Met 3quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:53 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Bijna klaar, heb je nog aanraders? Met hoeveel mensen bestellen we nu?Aanraders genoeg, weet niet wat je zoekt?
![]()
Ken je skin drink? Een gezichtscreme?What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Skin drink heb ik nog nooit gebruikt, kun je t beste ff de reviews lezen die er onder staan als je op de .co.uk site kijktquote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:56 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ken je skin drink? Een gezichtscreme?en gezichtscreme hangt beetje van je huidtype af! Ik gebruik nu enzymon
![]()
![]()
slacker!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:41 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja hoor makkelijk maar heb al sinds woensdag niet meer gesport dus dat keertje is al heel wat dagen geleden. En daar kan ik niet zo goed tegen.- Djehoetie / Jehuty -![]()
Ja de revieuws zijn goed maar voor de zekerheid ga ik toch ene keertje langs de lush in DB om die uit te proberen. Heb toch een te moeilijke huid om zomaar te bestellen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Skin drink heb ik nog nooit gebruikt, kun je t beste ff de reviews lezen die er onder staan als je op de .co.uk site kijkten gezichtscreme hangt beetje van je huidtype af! Ik gebruik nu enzymon
I know, voel me er ook niet relaxt bij. Ben nu compleet uit mijn ritme.quote:What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Besteld, 183 pondquote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:10 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja de revieuws zijn goed maar voor de zekerheid ga ik toch ene keertje langs de lush in DB om die uit te proberen. Heb toch een te moeilijke huid om zomaar te bestellen.![]()
![]()
Damnquote:
Dit is nog niet eens mijn grootste bestellingquote:maar er staat nog redelijk wat in mijn kastje
![]()
Mijn collega en ik zijn wat verslaafd dus nemen altijd teveel![]()
![]()
Moet ook maar eens wat meer gaan uitgeven (weet alleen niet waar aanquote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dit is nog niet eens mijn grootste bestellingmaar er staat nog redelijk wat in mijn kastje
![]()
Mijn collega en ik zijn wat verslaafd dus nemen altijd teveel)
Kan je wel weer even vooruit
Niet uitgeven om het uitgeven, lekker sparen voor als je straks woning hebtquote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:33 schreef Solique het volgende:
[..]
Moet ook maar eens wat meer gaan uitgeven (weet alleen niet waar aan)
Kan je wel weer even vooruit![]()
![]()
Sparen ben ik goed inquote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Niet uitgeven om het uitgeven, lekker sparen voor als je straks woning hebt
Woning gaat nog wel even duren, tenzij ik snel een betere baan vind
Mijn woning duurde ook lang, maar wel fijn als je dan gelijk spulletjes kunt kopen en veel dingen die je wilt ipv dat je dan steeds alles in gedeeltes moet kopenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:35 schreef Solique het volgende:
[..]
Sparen ben ik goed in
Woning gaat nog wel even duren, tenzij ik snel een betere baan vind![]()
![]()
Dat is zeker wel een voordeel.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mijn woning duurde ook lang, maar wel fijn als je dan gelijk spulletjes kunt kopen en veel dingen die je wilt ipv dat je dan steeds alles in gedeeltes moet kopen
Eerst maar eens een baan fixen
Yepsquote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:37 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat is zeker wel een voordeel.
Eerst maar eens een baan fixen
Buh bezig met een rot package![]()
![]()
Lunchtijd
Packages bouwenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Yeps
Buh bezig met een rot package
Dark Knight Rises spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
Strakx bbq![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:55 schreef SocialDisorder het volgende:
Dark Knight Rises spoiler:Moet zeggen dat ik wel genoten heb van de nieuwe Batman film met een bak popcornSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Djehoetie / Jehuty -![]()
oehquote:
Ik heb er ook echt zin in!quote:
Lekker buiten in het zonnetje zitten, nog een beetje de benen bij laten kleuren met lekkere noms.
Wat wil je nog meer?What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Weinigquote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:08 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik heb er ook echt zin in!
Lekker buiten in het zonnetje zitten, nog een beetje de benen bij laten kleuren met lekkere noms.
Wat wil je nog meer?
Ik ga vanavond maar naar de super om te kijken wat ik ga eten.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
Stokbroodje met tomaat, uit kaas en kruiden uit de oven!!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:09 schreef Solique het volgende:
[..]
Weinig
Ik ga vanavond maar naar de super om te kijken wat ik ga eten.
Das lekker. Of met gehakt en geraspte kaas of zo'n luxe brood van de ah kopen, in stukken snijden en die in de grilpan grillen! Daar doe je dan zalm met roomkaas op of rauwe ham met meloen of geitenkaas met kiflet.
Zo kan ik nog wel even doorgaan...What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Hou aub op... als ik dit allemaal lees...*kwijl*quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:21 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Stokbroodje met tomaat, uit kaas en kruiden uit de oven!!
Das lekker. Of met gehakt en geraspte kaas of zo'n luxe brood van de ah kopen, in stukken snijden en die in de grilpan grillen! Daar doe je dan zalm met roomkaas op of rauwe ham met meloen of geitenkaas met kiflet.
Zo kan ik nog wel even doorgaan...- Djehoetie / Jehuty -![]()
wij eten vanavond lekker kaasschnitzel, aardappeltjes en spinazie. En dat is vooral omdat SC-tje spinazie zo lekker vindt![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:21 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Stokbroodje met tomaat, uit kaas en kruiden uit de oven!!
Zo kan ik nog wel even doorgaan...![]()
Krijg gelijk honger, nog uur wachten.
Bwoah, laatste dag werken voor de vakantie en het gaat nog een latertje worden ook
GEEN SI-HIN!Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Ik wil vandaag ook sporten maar tis veel te warm.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:41 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja hoor makkelijk maar heb al sinds woensdag niet meer gesport dus dat keertje is al heel wat dagen geleden. En daar kan ik niet zo goed tegen.
Kheb al sinds september 2007 niet meer gesport
I am the Milkman! My milk is delicious!![]()
Tijd om het terras op te gaan![]()
Heb net 20 min pilates gedaan thuis, dus das beter als nietsquote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:12 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ik wil vandaag ook sporten maar tis veel te warm.
Kheb al sinds september 2007 niet meer gesport
En fiets elke dag 15 km. Als het zo warm is sport ik gewoon thuis met oefeningen.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Ik ga me er bijna gek bij voelen dat ik niet sport. En opgelaten dat ik niet dun ben. Het gaat hier namelijk steeds vaker over gezond eten, sporten en op gewicht komen/ blijven. Het lijkt verdomme wel een topic in LIF![]()
oh nee daar sport ik niet zo zeer voor. Ik ben gewoon sportief aangelegd en vind dat een hele fijne manier om mijn hoofd vrij te maken.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:41 schreef SummerBreeze het volgende:
Ik ga me er bijna gek bij voelen dat ik niet sport. En opgelaten dat ik niet dun ben. Het gaat hier namelijk steeds vaker over gezond eten, sporten en op gewicht komen/ blijven. Het lijkt verdomme wel een topic in LIFWhat about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Het is een SC daar wordt nou eenmaal off-topic gepraat ... verder snap ik wel heel goed wat je bedoeld hoor, ik voel mij altijd extreem lui als ik weer eens op de bank met een game zit en de rest t over sporten heeftquote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:41 schreef SummerBreeze het volgende:
Ik ga me er bijna gek bij voelen dat ik niet sport. En opgelaten dat ik niet dun ben. Het gaat hier namelijk steeds vaker over gezond eten, sporten en op gewicht komen/ blijven. Het lijkt verdomme wel een topic in LIF![]()
Maar niet te druk om maken babe![]()
![]()
oke ik wist niet mensen zich daar zo vervelend bij voelen...
nou van mij zullen jullie dan niets meer horen.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Dat hoeft toch ook weer niet? Post lekker wat je wil, niet jezelf censureren!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:00 schreef Lotje-Plusone het volgende:
nou van mij zullen jullie dan niets meer horen.als jij ergens blij van wordt vinden we dat leuk om te horen!
Vooral als Lotje blij van mij wordt!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:08 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Dat hoeft toch ook weer niet? Post lekker wat je wil, niet jezelf censureren!als jij ergens blij van wordt vinden we dat leuk om te horen!
![]()
Je piemel maakt inderdaad vrouwen in heel het land érg gelukkig!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:09 schreef Poit het volgende:
[..]
Vooral als Lotje blij van mij wordt!![]()
[ afbeelding ]Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Hoezo niets? Er wordt toch nergens gezegd dat je er niet over mag praten? Ik snap gewoon wat SB bedoeld maar er moet gewoon over andere onderwerpen gepraat worden. Straks gaan we niet meer over relaties praten want dat is zielig voor de mensen die single zijn, niet meer over kinderen want dat is zielig voor de mensen die nog geen kids hebben.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:00 schreef Lotje-Plusone het volgende:
nou van mij zullen jullie dan niets meer horen.
Gewoon lekker ouwehoeren![]()
![]()
Heul niet..quote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:09 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Je piemel maakt inderdaad vrouwen in heel het land érg gelukkig!
Lieverd, hij is heel niet actief nu. Bespaar al m'n skillz voor jou!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
HOEZO NIET!
anders moeten we het toch even over die verloving hebben heur ..Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
* SpankmasterC plaatst een gifje van die dude die klaarkomt in Scary Movie en daarmee die chick tegen het plafond ramt maar kan hem even niet vinden dus dan maar zo!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Lieverd, hij is heel niet actief nu. Bespaar al m'n skillz voor jou!Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:42 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
* SpankmasterC plaatst een gifje van die dude die klaarkomt in Scary Movie en daarmee die chick tegen het plafond ramt maar kan hem even niet vinden dus dan maar zo!
Inderdaad, al geldt het bovenstaande voor elke GAM SC'er behalve AQuilaquote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:08 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Dat hoeft toch ook weer niet? Post lekker wat je wil, niet jezelf censureren!als jij ergens blij van wordt vinden we dat leuk om te horen!
Tip van de dag: google niet op "cum explosion gif"......quote:
En Flodder!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:43 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Inderdaad, al geldt het bovenstaande voor elke GAM SC'er behalve AQuilaOp woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Inderdaad!quote:
Dit is ook wel toepasselijk voor Poit en Shar Spank
Je doet je Vlaamse bloed eer aan!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Inderdaad!
Dit is ook wel toepasselijk voor Poit en Shar Spank
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:42 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
* SpankmasterC plaatst een gifje van die dude die klaarkomt in Scary Movie en daarmee die chick tegen het plafond ramt maar kan hem even niet vinden dus dan maar zo!Hilarisch stukje!
Vanavond mijn eerste avondje me-time sinds de man terug is, hebben jullie nog PSN of ipad spel aanbevelingen?Chase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.![]()
Ik kan mij nog herinneren dat dit bestandje vrij populair was bij Essentquote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:42 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
* SpankmasterC plaatst een gifje van die dude die klaarkomt in Scary Movie en daarmee die chick tegen het plafond ramt maar kan hem even niet vinden dus dan maar zo!
Was dat niet American Pie?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:42 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Kan ook allebei zijn offcourse
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
Forum Opties Forumhop: Hop naar: