SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Het officiele GAM SC anthem voor de vrijdag:
De GAM SC SOAPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Goed bezig!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:41 schreef Solique het volgende:
Net gebeld vanuit een tweede vacature of ik mijn CV wilde sturen.
Gaat snel opeens.
Maar niet in de VS en niet naar the Dark Knight mag ik hopen..quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:42 schreef wc-eend het volgende:
Ook fijn nieuws als je met je kinderen onderweg naar de bios bent..
http://bcove.me/l19oj6ncquote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:42 schreef SuperFruitig het volgende:
Holy shit dan...
Ik dacht dat 'het wel meeviel'
*zet tv aan
Wel naar Rotterdam... En nee, we gaan naar Brave..quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:42 schreef Poit het volgende:
[..]
Maar niet in de VS en niet naar the Dark Knight mag ik hopen..
Bravequote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:49 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Wel naar Rotterdam... En nee, we gaan naar Brave..
Enjoyquote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:49 schreef wc-eend het volgende:
[..]
moet je dus alleen oppassen voor roodharige meisjesquote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:49 schreef wc-eend het volgende:
[..]
http://my-debugbar.com/wiki/IETester/HomePagequote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:52 schreef SuperFruitig het volgende:
Poit hoe fake ik IE7 op een mac?
Em hoe fake ik IE7 op een windows bak met IE9 erop?
Multiple IE of IE tester. Beide voor PC.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:52 schreef SuperFruitig het volgende:
Poit hoe fake ik IE7 op een mac?
Em hoe fake ik IE7 op een windows bak met IE9 erop?
Hoef niet veel te doen, bedrijven komen naar mij toequote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:10 schreef Poit het volgende:
[..]
Multiple IE of IE tester. Beide voor PC.
IE tester is buggy as hell, loopt veel vast en je elementen inspecteren gaat fucked up as hell..
Kwam dit ook nog tegen: http://osxdaily.com/2011/(...)c-ie7-ie8-ie-9-free/
Heb het alleen nooit geprobeerd.
tnx!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:53 schreef mschol het volgende:
[..]
http://my-debugbar.com/wiki/IETester/HomePage
Haha, JS werkt gewoon onder IE7 maar is veel kritischer met de code. 1 komma die mist kan vergeven worden door IE8 maar zal door IE7 uitgekotst worden. Het kan ook de volgorde van de te laden scripts zijn.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:30 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik heb het idee dat het voornamelijk aan de javascript ligt? Kan dat? Dat JS niet IE7 compatible is?
in de nieuwe word zit het er gewoon inquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:43 schreef koei het volgende:
Weet iemand een goede .doc naar pdf converter? Dat kan nog steeds niet standaard in word toch?
Leuk om met 4 man te doen, doodsaai (pun intendquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:12 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik van Dead 'Fetch Quest' Island moet denken... Opzich wel aardig maar zo verschrikkelijk repetitief. Ik word er een beetje moe van
Nieuw: Door de strot geramd forumgrid + kleuren! 2quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:50 schreef SpankmasterC het volgende:
DE FUCK GEBEURT ER MET HET FORUM?!! IK HEB KLEURTJES EN SHIT!!!
Heerlijk! (wel goede OP trouwens)quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:22 schreef Reintji het volgende:
[..]
Nieuw: Door de strot geramd forumgrid + kleuren! 2
Mooi he
Spank ik zag je al in het XBLA topic!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:27 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Heerlijk! (wel goede OP trouwens)
Ja he, we kunnen nog jaren vooruit!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Spank ik zag je al in het XBLA topic!
Wat zijn er toch eigenlijk veel vette xbla games en dan heb ik er ook nog 3 op de plank liggen.
GEOMETRY WARS NIET??!!!quote:
Neem ff iets lekkers meequote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:39 schreef Sharana_LV het volgende:
Blogpost klaar, nu maar eens naar de supermarkt sloffen
ik ben moeeeeeeeeehoeeeee![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:11 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Fles fanta, oreo koekjes, chocolade wolkentoetje en borrelnootjes... oh en jezelf...
Ik heb ongeveer 70% van je lijstje in huis!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:11 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Fles fanta, oreo koekjes, chocolade wolkentoetje en borrelnootjes... oh en jezelf...
i haz themquote:
Sharquote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb ongeveer 70% van je lijstje in huis!
[..]
i haz themen perenijsjes!
Ook duur!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:18 schreef SpankmasterC het volgende:
HELP!!! Ik ben zo (uurtje) klaar met werken en VERDOMD veel trek in bier! Maaarrrr de avondsupermarkt is altijd reteduur, iemand andere tips voor goedkoop bier op zo'n uur? Is de AH 2 Go wel te betalen of niet?
Kutquote:
Dit idd!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:01 schreef wc-eend het volgende:
Dank jullie allemaal schatjes
Brave was erg leuk, toffe film voor jong en oud
Jij bent er ook vroeg bij!quote:
Op een zaterdag?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:40 schreef Reintji het volgende:
[..]
7:00h op is uitslapen! ;-). Ontbijten, poepen -> fokken. Klaar
Oh jij hebt kiddies toch?quote:
Driequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:17 schreef Reintji het volgende:
[..]
DrieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
OH MYquote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:22 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Shar, je moet deze kant opkomen! Hier zijn bokkenpootjes, rolo's en thee!! (faal, boodschappen gedaan terwijl ik honger had)
Oh dat is zuur!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:40 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik was naar de bios, maar degene waar ik mee zou gaan zat in de trein vanaf utrecht en die had dus een aanrijding dus nu ben ik weer thuis, meh!
Bravequote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:00 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oh dat is zuur!
Welke film zou je gaan kijken?
Dat is heel netjes! En zeker doen want is een leuke filmquote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Brave
Ik was toch al bij de bios dus ben naar binnen gegaan, hij had het reserveringsnummer doorgestuurd dus ik heb gevraagd of ik de tickets terug kon brengen ook al waren ze betaald omdat er dus een aanrijding is, de manager kwam al aangelopen want die had ook al van de aanrijding gehoord en dat treinverkeer tot half 11 plat ligt, dus ik heb nu 2 vrijkaartjes die hij eventueel ook gewoon in groningen kan gebruiken, dus dat is nog wel netjes
quote:
Haa lot gaat klussen!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:54 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Waar is de rolmaat als je m nodig hebtik wet dat er minstens 3 ergens in huis liggen.... maar waar...
Wilde weten of mijn schoenenrekje naast mijn andere schoenenrekje paste als ik die hoek vrij zou maken. Nu maar op schatting gedaan en het pastequote:
Maar nu de hamvraag.. Heb je ze?quote:Op zondag 22 juli 2012 12:38 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Hahaha mijn vader is echt grappig
Ik had gisterenavond al mijn schoenen op bed uitgestald om daarna de rekken in te delen en daar had ik een foto van gemaakt en naar mijn ouders gestuurd. Had gezegd dat ik toch wel een probleem had en dat ik me graag wilde melden bij de Shoes Addicted Anonymous. Krijg ik net een heel officieel mailtje met daarin:
Vervelend het gevoel te hebben verslaafd te zijn. Om te beoordelen of je werkelijk tot de Shoes Addicted Anonymous (SAA) behoord, is er een eenvoudige test. Een ieder die de schoenen op de foto (bijlage) heeft voldoet aan deze belangrijke norm.
Met daarbij deze foto
[ link | afbeelding ]
Haha nee ik heb alleen maar mooie schoenen!! (hoewel fruit sommige niet zo mooi vind durf ik dat toch te zeggenquote:
Ja als we naar een groter appartement gaan wil ik ook een mooie kast laten klussen door iemandquote:Op zondag 22 juli 2012 13:06 schreef Reintji het volgende:
Chicks en schoenen. Heb er een aparte kast voor moeten klussen
quote:
Had ik voor het weekend al mee gepakt via psn plusquote:Op zondag 22 juli 2012 13:36 schreef Sharana_LV het volgende:
Bedankt voor uw aankoop in de PlayStation(R)Store.
Lara Croft and the Guardian of Light (Upgraden naar de volledige game)
Ik heb geen PSN plusquote:Op zondag 22 juli 2012 13:37 schreef Solique het volgende:
Ik ben een stuk fietsen om mijn gedachten en gevoelens op een rij te zetten voordat ik ergens deze week in elkaar stort.
[..]
Had ik voor het weekend al mee gepakt via psn plus
Gaat niet zo goed daar...?quote:Op zondag 22 juli 2012 13:37 schreef Solique het volgende:
Ik ben een stuk fietsen om mijn gedachten en gevoelens op een rij te zetten voordat ik ergens deze week in elkaar stort.
[..]
Had ik voor het weekend al mee gepakt via psn plus
ok. Vond het zelf wel aardig spelen en kan ook coop zie ik.quote:Op zondag 22 juli 2012 13:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb geen PSN plusBen benieuwd of t leuk is! Maar ondertussen is mijn PS3 alweer gekaapt en staat er mortal kombat op dus ik moet nog ff wachten
Fiets ze en doe rustig aan
Gaat wel goed, maar mijn gevoelens en gedachten spreken elkaar tegen en brengen mij aan het piekerenquote:
Over werk?quote:Op zondag 22 juli 2012 15:42 schreef Solique het volgende:
[..]
ok. Vond het zelf wel aardig spelen en kan ook coop zie ik.
Probeer rustig aan te doen, maar dit is anders
[..]
Gaat wel goed, maar mijn gevoelens en gedachten spreken elkaar tegen en brengen mij aan het piekeren
Nee, dat is opgelost. Heb onderhand al 2 vacatures lopen waar ik misschien volgende week voor op gesprek kan.quote:
Bitches be crazy!quote:Op zondag 22 juli 2012 16:24 schreef Solique het volgende:
[..]
Nee, dat is opgelost. Heb onderhand al 2 vacatures lopen waar ik misschien volgende week voor op gesprek kan.
Nee, dit gaat over/komt door een vrouw
Hmmm girlproblem... Succes ermee en als je het erover wilt hebben moet je maar een gil geven!quote:Op zondag 22 juli 2012 16:24 schreef Solique het volgende:
[..]
Nee, dat is opgelost. Heb onderhand al 2 vacatures lopen waar ik misschien volgende week voor op gesprek kan.
Nee, dit gaat over/komt door een vrouw
Hoop het ookquote:Op zondag 22 juli 2012 16:25 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Bitches be crazy!
Hoop dat je snel weer op één lijn komt met jezelf!
Tja, altijd lastig. Zeker als ze niets duidelijk laten wetenquote:Op zondag 22 juli 2012 16:39 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Hmmm girlproblem... Succes ermee en als je het erover wilt hebben moet je maar een gil geven!
Eet smakelijkquote:Op zondag 22 juli 2012 16:51 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Zo, tijd voor epische noms van mijn vader
Lekker als je zelf niet hoeft te koken!
Gewoon vragen hoe ze je ziet? Dat maakt meestal wel genoeg duidelijk!quote:Op zondag 22 juli 2012 17:17 schreef Solique het volgende:
[..]
Tja, altijd lastig. Zeker als ze niets duidelijk laten weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |