HMF z'n R6 is ouder. 2005 ofzo. Met zo'n boller ontwerp zeg maar.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:46 schreef stevenmac26 het volgende:
hmf zegt [ afbeelding ]
hmf doet [ afbeelding ]
Dat is die Ro-aldquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zolang je niet de behoefde krijgt om de 3 minuten 'hoi'te zeggen mag jij een kopje koffie meedrinken.
oquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
HMF z'n R6 is ouder. 2005 ofzo. Met zo'n boller ontwerp zeg maar.
volgende keer okequote:Op donderdag 19 juli 2012 16:48 schreef Typisch het volgende:
Nooooooo.
Iedereen is welkom. Vet gezellig, paon.
Dat was mijn geniale TT. Kut steven wollah neger krijg wat.
Pak 'm!!1!!1!!1quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:48 schreef Typisch het volgende:
Nooooooo.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jullie laten die arme jongen schuimbekkend achter zijn pc zitten op deze manier.
Het is dat GGMM zo'n good2shoes is anders had een mod hem nog kunnen veranderen naar die.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:48 schreef Typisch het volgende:
Nooooooo.
Braaf bezig Geo.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:49 schreef Geo4kant het volgende:
Uhh ik bedoel, hou nou eens op met dat Poan gedoe!
Ik vind scooter rijden al gewaagd zat.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar eckte bazen rijden op
[ afbeelding ]
Dit is hmf toch?quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar eckte bazen rijden op
[ afbeelding ]
2 stuks maar deze week, verkregen bij InHolland.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:50 schreef j0rdiiii het volgende:
Heeft ie alweer diploma's erbij of zit hij nog steeds op 50?
Ik mag niet meer rijden op scooters van vriendenquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind scooter rijden al gewaagd zat.Ik heb echt niks met motoren.
Hebben jullie zijn WoW account geblokkeerdquote:
Je bedoelt als davy of de_kromme post.quote:
ookquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je bedoelt als davy of de_kromme post.
Ik vind 't wel vet. Heb alleen geen geld voor een motorrijbewijs, maar kan er wel op rijden.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind scooter rijden al gewaagd zat.Ik heb echt niks met motoren.
Ik beledig nooit.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb Yvonne niet kunnen chanteren met jouw beledigingen dus ik ben nog steeds niet zeker als moderator.
Broer van edwin is wel goed in motorrijden heb ik gehoord, top van nederland, wat zeg ik: Europa!quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind 't wel vet. Heb alleen geen geld voor een motorrijbewijs, maar kan er wel op rijden.
ah dan heb jij net al gegeten toch?quote:
Nee, ga zo lekker eten.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ah dan heb jij net al gegeten toch?
quote:
quote:Op zondag 15 juli 2012 21:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja, maar dat ligt niet aan de broek.
Jullie zaten te kutten in een topic ofzoquote:
Quad rijden is iid ook bazig ja.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:55 schreef wietparkiet het volgende:
Op een quad door het weiland scheuren is ook wel vet.
beetje koeien achterna rijden
Vitesse. Daarna FC Twente.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:55 schreef stevenmac26 het volgende:
Kut Stinho, wat ga je kijken??
Lingo of Vitesse?
Zal hem leren die belhamel.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jullie zaten te kutten in een topic ofzo
En hij heeft een ban en jij niet
Morgen je laatste schooldag ?quote:
Welk topic. En Rens heeft je zeker gedmd?quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
NBquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
jaquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Welk topic. En Rens heeft je zeker gedmd?
quote:
Oh ik dacht misschien voor zijn gescheld en bedreigingen via DM tegen mijquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Lingo is wel spannender dan Vitesse of Twente denk ikquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vitesse. Daarna FC Twente.
Voetbal >>> Lingo
nooit meer, keertje bijna van een berg geflikkert op vakantie. Ongeveer de enige bocht in die berg die wel een vangrail had. Geluk gehad.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Quad rijden is iid ook bazig ja.
Wat heeft hij gedaan?quote:
Hij heeft het erover dat jullie met zijn 2e liepen te kuttenquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh ik dacht misschien voor zijn gescheld en bedreigingen via DM tegen mijmaar dat was voor de lol. Maar dat zou wel triest zijn als ze je DM s lezen.
Maar wtf heeft hij dan gedaan?Niks ergs toch..
Denk je?quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Lingo is wel spannender dan Vitesse of Twente denk ik
Ik liep niet te kutten, hij moet voor zichzelf pratenquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij heeft het erover dat jullie met zijn 2e liepen te kutten
jaquote:
Jaquote:
Dan heeft DV nu ook een ban.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:58 schreef Geo4kant het volgende:
Misschien omdat hij naar dat topic toe linkte.. en toen daar ging kutten.. Dat had ik ook met dat R&P topic, dan vinden ze het helemaal kut.. als je er naar toe linkt
Hij stopt met fok omdat jij geen ban hebt en hij welquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik liep niet te kutten, hij moet voor zichzelf praten
ouwe geitenbreier alles goed zit je tegenwoordig hier danquote:
Wij hadden gesprekje over interwebzquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik liep niet te kutten, hij moet voor zichzelf praten
Jep, is hier wel gezelligquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:58 schreef Beach het volgende:
[..]
ouwe geitenbreier alles goed zit je tegenwoordig hier dan
Ja gisteren in dat topic. Toen ik gisteren terug zat te lezen zag ik die foto staan van hem. Zo dom weer van Rensquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:58 schreef napoleonfour het volgende:
rens ging toch dolfijnen fotos plaatsen?
Ja dat is kut voor hem.. ik zal zo eens terug lezen, volgens mij werd er niet veel ergs gezegdquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij stopt met fok omdat jij geen ban hebt en hij wel
Beter blijf je weg en hou je je vriendjes bij jequote:
Jammer dat het allemaal nep isquote:
Altijd gezellig. Als je normaal doetquote:
Waar zaten jullie danquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja dat is kut voor hem.. ik zal zo eens terug lezen, volgens mij werd er niet veel ergs gezegdIk heb 2 notes gekregen.
nb forum.quote:
Ik geloof dat ik me wel gedraag toch ?quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Altijd gezellig. Als je normaal doet.
Altijd een mooi verhaaltje van HMF, Of kapiteintje. Of misschien iemand anders.
Volgens de mensen hier niet.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik me wel gedraag toch ?
quote:Op donderdag 19 juli 2012 04:14 schreef RensAjacied het volgende:
[VBL Slowchat] #519 IK GA SLAPEN
Praat mee in VBL SC en er gaat een nieuwe leven voor je open
RensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Dat broertje ook dat 't filmt.quote:
Hoe kan je zo iemand bannen, ik vind het altijd wel een aardige gast.quote:
Zo'n momentje mag iedereen hebben vind ikquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:03 schreef j0rdiiii het volgende:
Geo heb niet zoveel gedaan, heeft afgelopen nacht alleen voor anderhalf uur gedaan alsof die dronken was.
Ligt toch niet aan die quad.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:57 schreef Caland het volgende:
[..]
nooit meer, keertje bijna van een berg geflikkert op vakantie. Ongeveer de enige bocht in die berg die wel een vangrail had. Geluk gehad.
Hij gaat toch gewoon te ver door meestal.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoe kan je zo iemand bannen, ik vind het altijd wel een aardige gast.
Geen flauw idee maar er is al een paar keer gewaarschuwd niet te gaan kutten in andere topicsquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoe kan je zo iemand bannen, ik vind het altijd wel een aardige gast.
Oke bedankt.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo'n momentje mag iedereen hebben vind ik
quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Geen flauw idee maar er is al een paar keer gewaarschuwd niet te gaan kutten in andere topics
quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:04 schreef DonRaja het volgende:
Vanmorgen trouwens een enorme lachstuip: mijn vrouw ging de jongens wakker maken. Na een minuut hoor ik haar gillen en voorbij de kamer rennen. Op de voet gevolgd door 2 lachende mannekes met speelgoedslangen in hun handen. En lol dat ze hadden![]()
Omdat ik ook moest lachen en ze geen standje gaf, is mijn vrouw nu al de hele dag pissig op mij
Vanmorgen trouwens een enorme lachstuip: mijn vrouw ging de jongens wakker maken. Na een minuut hoor ik haar gillen en voorbij de kamer rennen. Op de voet gevolgd door 2 lachende mannekes met speelgoedslangen in hun handen. En lol dat ze hadden![]()
Omdat ik ook moest lachen en ze geen standje gaf, is mijn vrouw nu al de hele dag pissig op mij
Ja, die zullen we nooit meer vergeten.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je verlangt naar mijn wijsheid in topic 501 hé?
Geoquote:Op donderdag 19 juli 2012 05:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee.
Yvonne, als je dit spytool'd dan straf Rens individueel, hij telt niet mee in de SC of opereerteret niet namen VBL.
Iedereen is alleen, straaf die dan ook alleen.
Volgens mij had hij een dolfijn in dat nachtbagger topic gepost.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Geen flauw idee maar er is al een paar keer gewaarschuwd niet te gaan kutten in andere topics
Pikstraf voor DonRaja!quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:04 schreef DonRaja het volgende:
Dat wordt slapen op de bank vanavondquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:04 schreef DonRaja het volgende:
Dat heb je goed gezienquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:05 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Volgens mij had hij een dolfijn in dat nachtbagger topic gepost.
Ik blijf in Brusselquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat wordt slapen op de bank vanavond
jaquote:
Heb me al meerdere male als kinderjuffrouw aangeboden, eigen schuld.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:04 schreef DonRaja het volgende:
Zijn er nog meer dan? Post ze hier ff.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik zit nu al weer bij 5.
Mijn leven.
Rens is een aardige maar tevens beetje onzekere jongeren.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij gaat toch gewoon te ver door meestal.
Ja dus met zijn post in NB.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:07 schreef stevenmac26 het volgende:
Maar Rens heeft die debielen hier heen gehaald dus
jaquote:
Je denkt toch niet dat ik zo'n slick player als jij, alleen laat met mijn vrouw hèquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb me al meerdere male als kinderjuffrouw aangeboden, eigen schuld.
Gewoon doorklikken man bij recommended rechts naast de videos.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zijn er nog meer dan? Post ze hier ff.
Sommige users wil je hier idd gewoon niet hebbenquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:07 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik heb Beach nog als newbie op het forum meegemaakt. Toen deed hij mee aan de online fok! soap of iets in die richting een soort online roleplaying game maar dan op Fok! gebaseerd op Goede Tijden Slechte Tijden.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:07 schreef stevenmac26 het volgende:
En jij was Ludo zeker?quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb Beach nog als newbie op het forum meegemaakt. Toen deed hij mee aan de online fok! soap of iets in die richting een soort online roleplaying game maar dan op Fok! gebaseerd op Goede Tijden Slechte Tijden.
Ik had de eer uiteraard.quote:
Durf ik niet meer op in te spelen. Ik ben een hele onzekere jongen sinds gisternacht.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik zo'n slick player als jij, alleen laat met mijn vrouw hè
Klopt ook wel ja, al was dat ding wel aardig gammel. Maargoed, sindsdien ben ik er een beetje huiverig voor.quote:
en je hebt je snor meequote:Op donderdag 19 juli 2012 17:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Durf ik niet meer op in te spelen. Ik ben een hele onzekere jongen sinds gisternacht.
Pas je wel een beetje op je vrouwtje dat Diablo 3 is een dodelijk spelquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:04 schreef DonRaja het volgende:
quote:18-jarige dood na 40 uur non-stop Diablo III spelen
Een tiener uit Taiwan is onlangs overleden aan het spelen van Diablo III. Hij speelde de game in een internetcafé voor maarliefst 40 uur achter elkaar, wat fataal bleek te zijn.
mooi shirt dat welquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Ga nooit een weddenschap aan welke een sombrero met zich meebrengt.
Ik moest wel hardop lachen om die fotoquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Ga nooit een weddenschap aan welke een sombrero met zich meebrengt.
Watquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:14 schreef napoleonfour het volgende:
geen idee
Tilburg
wat is dit steven?
Mafkezen ook echt, net als zo'n koppeltje in Korea ofzo dat zolang WoW had gespeeld dat hun baby verhongerd was.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Pas je wel een beetje op je vrouwtje dat Diablo 3 is een dodelijk spel
[..]
Inderdaadquote:
Zegt toch wel iets over de kwalitiet die blizzard aflevertquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mafkezen ook echt, net als zo'n koppeltje in Korea ofzo dat zolang WoW had gespeeld dat hun baby verhongerd was.
op je facebookquote:
Waar heb je het over manquote:
Nee die gekke jappen staan zelfs voor Pokemon en Duffy de Disney beer in de rij.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Zegt toch wel iets over de kwalitiet die blizzard aflevert
Dat is dan ook weer waarquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee die gekke jappen staan zelfs voor Pokemon en Duffy de Disney beer in de rij.
Wat die mafkezen allemaal doen heeft niets met kwaliteit te maken.
Of de lag die ze daar hebben...quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Zegt toch wel iets over de kwalitiet die blizzard aflevert
quote:
Ja dus?quote:
waarom tilburgquote:
Zo'n chinees had een klasgenoot in de brand gestoken, omdat ie dacht hij een mage was.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mafkezen ook echt, net als zo'n koppeltje in Korea ofzo dat zolang WoW had gespeeld dat hun baby verhongerd was.
Is minder erg, daar heb je er nog genoeg vanquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zo'n chinees had een klasgenoot in de brand gestoken, omdat ie dacht hij een mage was.
Ik vind hem wel in casquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Napoleon is zijn vijanden aan het analyseren voordat hij binnenvalt met zijn troepen.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:18 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik heb natuurlijk allemaal echte info ingevuld
En bij opleiding denk je direct aan Tilburg, is gewoon logischquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:18 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik heb natuurlijk allemaal echte info ingevuld
Ja oké.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is minder erg, daar heb je er nog genoeg van
Gewoon random dingen man,en wil 1 zijn met Raja,Kapi en jouquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]nee maar van alle plekken op nederland kies je fucking tilburg
ga weg man pokemon is kanker baasquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:19 schreef wietparkiet het volgende:
Maar sowieso aziaten en videogamesdie shit gaat echt ver
*jijquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gewoon random dingen man,en wil 1 zijn met Raja,Kapi en jou
Ik ben allochtoon dus ik mag jou zeggenquote:
Ik heb ooit eens DDR filmpje gezien van een paar chinezen(?). Dat was écht serieuze life or dead shit voor die gastenquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:19 schreef wietparkiet het volgende:
Hij heeft zijn opleidingen verzonnen laat gaan.quote:
Begint mijn bondgenoot tegen game afkortingen nou ook mee te doen>?quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens DDR filmpje gezien van een paar chinezen(?). Dat was écht serieuze life or dead shit voor die gasten
Ze trouwen zelfs met game personages daar.. ik vraag me dan altijd af bij het lezen van dat soort berichten hoe de sex dan gaat. Zullen de originele makers van de game dan speciaal voor die persoon een sex versie maken?quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:19 schreef wietparkiet het volgende:
Dance dance revolution ?quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens DDR filmpje gezien van een paar chinezen(?). Dat was écht serieuze life or dead shit voor die gasten
De DDR zat vol met Chinezen, ja.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
die heb je in europa ook hoor.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik heb toch niet over de producties man![]()
ik heb het over de gasten die het spelen
Stuk of 40-45.quote:
Sorry, Dance Dance Revolutionquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij heeft zijn opleidingen verzonnen laat gaan.
[..]
Begint mijn bondgenoot tegen game afkortingen nou ook mee te doen>?
dat denk jij, alles is een voor op gezet plan door de joden en de amerikanen. eerst veel verliezen lijden om vervolgens de duitsers in twee kampen te splitsen en zelf een staat te beginnen. dit niet wetenquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet echt historische kennis he? Toen bestond de DDR nog niet
Ik was wel aan het rellen, tegen Davy.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:25 schreef DonRaja het volgende:
Wat is het trouwens weer belachelijk hard gegaan met de SC-topics vannacht![]()
Heb ik weer een potentiële rel gemist?
Ruig.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik was wel aan het rellen, tegen Davy.
vet hoorquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daar ga je weer de mist in, het was een onderdeel van de War on Terror van Bush. De Duitsers werden gefinancierd door Al Qaeda en de Borg.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
dat denk jij, alles is een voor op gezet plan door de joden en de amerikanen. eerst veel verliezen lijden om vervolgens de duitsers in twee kampen te splitsen en zelf een staat te beginnen. dit niet weten
Geo was dronken en ging los op Davy.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:25 schreef DonRaja het volgende:
Wat is het trouwens weer belachelijk hard gegaan met de SC-topics vannacht![]()
Heb ik weer een potentiële rel gemist?
Het is wachten op Erwin nuquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:26 schreef Typisch het volgende:
Allemaal andere mensen hier, dat kan mijn autistische ik niet aan hoor.
Rellenquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Geo was dronken en ging los op Davy.
Al was dit wel erg laat. Ik heb tot 3 uur geprobeerd wat relletjes te beginnen door Tyron een beetje op te stoken ben uiteindelijk gaan slapen om vervolgens die shit pas terug te kunnen lezen. Al was de foto van Caland die een broer van Immers blijkt te zijn wel even een grappig momentje.
Niet zo he El Snorroquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
RellenAls een mongool gedragen bedoel je.
Nee rellen. Hij was echt ruig bezig.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
RellenAls een mongool gedragen bedoel je.
srry skktljequote:
Voor altijdquote:
Bans worden niet besproken op het forum !quote:
Ik bevind me wel in het Feyenoord-kamp.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:26 schreef Typisch het volgende:
Allemaal andere mensen hier, dat kan mijn autistische ik niet aan hoor.
oh dat wist ik niet okequote:Op donderdag 19 juli 2012 17:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bans worden niet besproken op het forum !
Oei, daar kan jij wel eens gelijk in hebben!quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Daar ga je weer de mist in, het was een onderdeel van de War on Terror van Bush. De Duitsers werden gefinancierd door Al Qaeda en de Borg.
Kan die wel weer op zijn oude account gaan posten ja, iedereen weet toch al wie het is.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Voor altijd
Hij is boos dat Geo geen ban heeft en hij wel
Morph is er gewoon hoorquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waar is Morph hij is toch terug van vakantie?
Ik had niet zoveel gezopen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Vies dronken was je ook he, voor anderhalf uur dat wel.
Die is denk ik samen met Edwin in een ander subforum.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waar is Morph hij is toch terug van vakantie?
Welkomquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:29 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Ik bevind me wel in het Feyenoord-kamp.
Jij mag blijven.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:29 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Ik bevind me wel in het Feyenoord-kamp.
dan ik ookquote:
Jep.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:32 schreef wietparkiet het volgende:
Ik ben een utrechter ben ik dan ook voor FC Utrecht ?
Niet zo doen, je weet dat je ons liever hebt dan de PSV-ers (en zelfs het gros van de Ajacieden)quote:
Dat van die PSV-ers is wel waar jaquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet zo doen, je weet dat je ons liever hebt dan de PSV-ers (en zelfs het gros van de Ajacieden)
Ik ben technisch gezien een ramptoerist-supporter aangezien ik begin vorig seizoen m'n eerste seizoenskaart had.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:32 schreef GGMM het volgende:
Sinds Feyenoord 2e is geworden zijn er wel erg veel Feyenoorders hier. Wat een succcessupporters
Als je van leuk voetbal houdt niet.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:32 schreef wietparkiet het volgende:
Ik ben een utrechter ben ik dan ook voor FC Utrecht ?
Waar ben je heen gegaan bij PSV of Groningen?quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:33 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Ik ben technisch gezien een ramptoerist-supporter aangezien ik begin vorig seizoen m'n eerste seizoenskaart had.
Ik seizoen 11-12 precies niet.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:33 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Ik ben technisch gezien een ramptoerist-supporter aangezien ik begin vorig seizoen m'n eerste seizoenskaart had.
Hey, jij vriendje! Dat mag je toch niet doen?quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:34 schreef j0rdiiii het volgende:
dit is het begin van zapeliiiiinnnnnnnnn
quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hey, jij vriendje! Dat mag je toch niet doen?
Ik zag hier laatst een Zeppelin vliegenquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:34 schreef j0rdiiii het volgende:
Best een lekkeerwijf is dat.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:34 schreef j0rdiiii het volgende:
Paar maandjes terug ook gezien ja. Ding was echt moeilijk groot.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zag hier laatst een Zeppelin vliegen.. was echt koeliejoelie
Van Bommel zoekt even wat extra steun want anders blijft opa niet staanquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]
Net of die eerste van links achter die ander in de kont neukt.
Hoezo net of.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]
goeiequote:Op donderdag 19 juli 2012 17:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een matig schijt elftal.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]
Zo op het veld kunnen ze dat niet maken er zijn kinderen aanwezig.quote:
Ach, Willems is dat wel gewend toch.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zo op het veld kunnen ze dat niet maken er zijn kinderen aanwezig.
Omg ik heb het er ook opquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:41 schreef GGMM het volgende:
Godver, zit ik hier naar ieniemienie en die andere mongool te kijken terwijl er voetbal bezig is.
Van geluk zeker eindelijk vakantie! is toch mooi man.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:41 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!Huilen
Ik ga elk jaar de klas missenquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Van geluk zeker eindelijk vakantie! is toch mooi man.
Vitesse tegen plofkip.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:43 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja was er een beetje stil van. Wie voetbalt er?
Vitessequote:Op donderdag 19 juli 2012 17:43 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja was er een beetje stil van. Wie voetbalt er?
Jij kraamt echt steeds vaker onzin uit.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:43 schreef Jojoortje het volgende:
ZES ZES KLEUTERS OP EEN KLEUTERVERBLIJF!
Heeft Aisatti nog getekend eigenlijk?quote:
Nog niet.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heeft Aisatti nog getekend eigenlijk?
Nog niet, ze zijn het nog niet eens over het salaris.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heeft Aisatti nog getekend eigenlijk?
Welke groep geef je ook alweer les? Zing je ook wel eens voor ze?quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:44 schreef Jojoortje het volgende:
TWEE TWEE TWEE KLEUTERS OP EEN KLEUTERVERBLIJF!!!!!!!!!
Robert M. leest mee, plaag hem niet zo.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:45 schreef Jojoortje het volgende:
EINZ EINZ KLEUTER OP EEN KLEUTERVERBLIJF!!!!!!!!!
Groep 1 en 5.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Welke groep geef je ook alweer les? Zing je ook wel eens voor ze?
quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Robert M. leest mee, plaag hem niet zo.
Je mag bijna naar huis !quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:45 schreef Jojoortje het volgende:
EINZ EINZ KLEUTER OP EEN KLEUTERVERBLIJF!!!!!!!!!
Deze neem ik even mee naar achterquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Robert M. leest mee, plaag hem niet zo.
Hij heeft toch Raiola?quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nog niet.
Die achterlijke zaakwaarnemer is het behoorlijk aan het verneuken voor hem
Sigi Marleyquote:
Oh, alle Lens transfers zijn een drama, die gast blijft maar met aanvullende eisen komen.quote:
Wie is datquote:
De man van Ritaquote:
Verdonk?quote:
Erwinquote:
Dan mag ie weer weg toch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |