Dat broertje ook dat 't filmt.quote:
Hoe kan je zo iemand bannen, ik vind het altijd wel een aardige gast.quote:
Zo'n momentje mag iedereen hebben vind ikquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:03 schreef j0rdiiii het volgende:
Geo heb niet zoveel gedaan, heeft afgelopen nacht alleen voor anderhalf uur gedaan alsof die dronken was.
Ligt toch niet aan die quad.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:57 schreef Caland het volgende:
[..]
nooit meer, keertje bijna van een berg geflikkert op vakantie. Ongeveer de enige bocht in die berg die wel een vangrail had. Geluk gehad.
Hij gaat toch gewoon te ver door meestal.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoe kan je zo iemand bannen, ik vind het altijd wel een aardige gast.
Geen flauw idee maar er is al een paar keer gewaarschuwd niet te gaan kutten in andere topicsquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoe kan je zo iemand bannen, ik vind het altijd wel een aardige gast.
Oke bedankt.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo'n momentje mag iedereen hebben vind ik
quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Geen flauw idee maar er is al een paar keer gewaarschuwd niet te gaan kutten in andere topics
quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:04 schreef DonRaja het volgende:
Vanmorgen trouwens een enorme lachstuip: mijn vrouw ging de jongens wakker maken. Na een minuut hoor ik haar gillen en voorbij de kamer rennen. Op de voet gevolgd door 2 lachende mannekes met speelgoedslangen in hun handen. En lol dat ze hadden![]()
Omdat ik ook moest lachen en ze geen standje gaf, is mijn vrouw nu al de hele dag pissig op mij
Vanmorgen trouwens een enorme lachstuip: mijn vrouw ging de jongens wakker maken. Na een minuut hoor ik haar gillen en voorbij de kamer rennen. Op de voet gevolgd door 2 lachende mannekes met speelgoedslangen in hun handen. En lol dat ze hadden![]()
Omdat ik ook moest lachen en ze geen standje gaf, is mijn vrouw nu al de hele dag pissig op mij
Ja, die zullen we nooit meer vergeten.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je verlangt naar mijn wijsheid in topic 501 hé?
Geoquote:Op donderdag 19 juli 2012 05:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee.
Yvonne, als je dit spytool'd dan straf Rens individueel, hij telt niet mee in de SC of opereerteret niet namen VBL.
Iedereen is alleen, straaf die dan ook alleen.
Volgens mij had hij een dolfijn in dat nachtbagger topic gepost.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Geen flauw idee maar er is al een paar keer gewaarschuwd niet te gaan kutten in andere topics
Pikstraf voor DonRaja!quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:04 schreef DonRaja het volgende:
Dat wordt slapen op de bank vanavondquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:04 schreef DonRaja het volgende:
Dat heb je goed gezienquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:05 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Volgens mij had hij een dolfijn in dat nachtbagger topic gepost.
Ik blijf in Brusselquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat wordt slapen op de bank vanavond
jaquote:
Heb me al meerdere male als kinderjuffrouw aangeboden, eigen schuld.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:04 schreef DonRaja het volgende:
Zijn er nog meer dan? Post ze hier ff.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik zit nu al weer bij 5.
Mijn leven.
Rens is een aardige maar tevens beetje onzekere jongeren.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij gaat toch gewoon te ver door meestal.
Ja dus met zijn post in NB.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:07 schreef stevenmac26 het volgende:
Maar Rens heeft die debielen hier heen gehaald dus
jaquote:
Je denkt toch niet dat ik zo'n slick player als jij, alleen laat met mijn vrouw hèquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb me al meerdere male als kinderjuffrouw aangeboden, eigen schuld.
Gewoon doorklikken man bij recommended rechts naast de videos.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zijn er nog meer dan? Post ze hier ff.
Sommige users wil je hier idd gewoon niet hebbenquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:07 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik heb Beach nog als newbie op het forum meegemaakt. Toen deed hij mee aan de online fok! soap of iets in die richting een soort online roleplaying game maar dan op Fok! gebaseerd op Goede Tijden Slechte Tijden.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:07 schreef stevenmac26 het volgende:
En jij was Ludo zeker?quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb Beach nog als newbie op het forum meegemaakt. Toen deed hij mee aan de online fok! soap of iets in die richting een soort online roleplaying game maar dan op Fok! gebaseerd op Goede Tijden Slechte Tijden.
Ik had de eer uiteraard.quote:
Durf ik niet meer op in te spelen. Ik ben een hele onzekere jongen sinds gisternacht.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik zo'n slick player als jij, alleen laat met mijn vrouw hè
Klopt ook wel ja, al was dat ding wel aardig gammel. Maargoed, sindsdien ben ik er een beetje huiverig voor.quote:
en je hebt je snor meequote:Op donderdag 19 juli 2012 17:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Durf ik niet meer op in te spelen. Ik ben een hele onzekere jongen sinds gisternacht.
Pas je wel een beetje op je vrouwtje dat Diablo 3 is een dodelijk spelquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:04 schreef DonRaja het volgende:
quote:18-jarige dood na 40 uur non-stop Diablo III spelen
Een tiener uit Taiwan is onlangs overleden aan het spelen van Diablo III. Hij speelde de game in een internetcafé voor maarliefst 40 uur achter elkaar, wat fataal bleek te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |