Zou je deze ook lessen aanbieden? (Gratis)quote:Op donderdag 19 juli 2012 01:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als ik zou zeggen dat ik haar zou doen bevestig ik het beeld alleen maar natuurlijk,
Even wat anders verzinnen. Ik zou heel vriendelijk zijn en haar gratis bijles biologie aanbieden.
Wk 2014 geen oranje slingersquote:Op donderdag 19 juli 2012 01:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nu assistent van Louis gaat helemaal goed komen bij oranje
quote:Op donderdag 19 juli 2012 01:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou je deze ook lessen aanbieden? (Gratis)
[ afbeelding ]
Ze zijn inderdaad wel lief maar in nuchtere staat... Ik weet niet of ik dat zou doen.quote:
Prima ik zeg doen. Steven regelt wel GHB voor je.quote:Op donderdag 19 juli 2012 01:07 schreef Tyron het volgende:
niemand die reageert op het meisje waar ik verliefd op ben
Jij valt toch op mannen?quote:Op donderdag 19 juli 2012 01:07 schreef Tyron het volgende:
niemand die reageert op het meisje waar ik verliefd op ben
Dat is in elke SC.quote:Op donderdag 19 juli 2012 01:08 schreef RensAjacied het volgende:
Wat een diverse mensen zitten er ook eigenlijk in deze SC
Godsamme.quote:Op donderdag 19 juli 2012 01:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou je deze ook lessen aanbieden? (Gratis)
[ afbeelding ]
Beetje zoals Dickie nu moet doen bij psv of wat?quote:
Laatste voor jou dan. Dan heb je wel genoeg meisjes wegwijs gemaakt voor 1 nacht. Dit is toch echt te jong voor mij, deze moeten nog ff rijpen in de kelder zeg maar.quote:
Toen was het echt nog een broekiequote:
Niks beters!?quote:Op donderdag 19 juli 2012 01:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Beetje zoals Dickie nu moet doen bij psv of wat?
Ik kijk jurassic park, net zoals psv een beetje isquote:
Wajoooooww.. moeilijk manquote:Op donderdag 19 juli 2012 01:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laatste voor jou dan. Dan heb je wel genoeg meisjes wegwijs gemaakt voor 1 nacht. Dit is toch echt te jong voor mij, deze moeten nog ff rijpen in de kelder zeg maar.
[ afbeelding ]
Hihihahahahohoquote:Op donderdag 19 juli 2012 01:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik kijk jurassic park, net zoals psv een beetje is
Niet liegen Tyron.. je stuurde me gister nog dat gekke youtube filmpje.quote:Op donderdag 19 juli 2012 01:08 schreef Tyron het volgende:
[..]
nee bevalve als het over christian eriksen gaat [ afbeelding ]
Hou je bek eens over dat filmpje dat jij stuurde naar mij zodat ik hem zou laten zienquote:Op donderdag 19 juli 2012 01:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Niet liegen Tyron.. je stuurde me gister nog dat gekke youtube filmpje.
Post gewoon manquote:Op donderdag 19 juli 2012 01:13 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hou je bek eens over dat filmpje dat jij stuurde naar mij zodat ik hem zou laten zien
Hmmn wel der tietjes lekker strak in die bikini.quote:Op donderdag 19 juli 2012 01:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laatste voor jou dan. Dan heb je wel genoeg meisjes wegwijs gemaakt voor 1 nacht. Dit is toch echt te jong voor mij, deze moeten nog ff rijpen in de kelder zeg maar.
[ afbeelding ]
Waar haal je dit vandaan?quote:Op donderdag 19 juli 2012 01:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou niet liegen Tyr niet tof van je.quote:Op donderdag 19 juli 2012 01:13 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hou je bek eens over dat filmpje dat jij stuurde naar mij zodat ik hem zou laten zien
Ik ga ze gewoon weer kijkenquote:Op donderdag 19 juli 2012 01:14 schreef napoleonfour het volgende:
ik heb ze allemaal gezien steven, best leuke films maar nu ik zoooo oud ben gewoon te nep
Davy is al de hele dag zowat niet geweest hier manquote:Op donderdag 19 juli 2012 01:14 schreef RensAjacied het volgende:
Davy wanneer komt die skypegroepsgesprek dan?
Er komt een deel 4! eindelijk.quote:Op donderdag 19 juli 2012 01:14 schreef napoleonfour het volgende:
ik heb ze allemaal gezien steven, best leuke films maar nu ik zoooo oud ben gewoon te nep
quote:
Oeh gaan we over op koosnaampjes Mikje?quote:Op donderdag 19 juli 2012 01:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nou niet liegen Tyr niet tof van je.
Dr.Mikey > Tyronquote:
Oh jammer, want zijn zonnebril foto heeft veel meer SWAG dan de mijnequote:Op donderdag 19 juli 2012 01:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Davy is al de hele dag zowat niet geweest hier man
3d?quote:
DMquote:Op donderdag 19 juli 2012 01:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Oh jammer, want zijn zonnebril foto heeft veel meer SWAG dan de mijne
Tyr wat heb ik je aangedaan?quote:Op donderdag 19 juli 2012 01:15 schreef Tyron het volgende:
[..]
Oeh gaan we over op koosnaampjes Mikje?
[..]
Dr.Mikey > Tyron
niet in het topic posten
quote:
Je moet geen enge fimpjes meer sturen.quote:
Davy vroeg laatst ook om een foto van Steven dus dat scheelt. Maar bij beide geef ik ze niet.quote:
oh okequote:Op donderdag 19 juli 2012 01:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je moet geen enge fimpjes meer sturen.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 01:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je moet geen enge fimpjes meer sturen.
Foto stond gewoon in mijn fobo een tijd langquote:Op donderdag 19 juli 2012 01:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Davy vroeg laatst ook om een foto van Steven dus dat scheelt. Maar bij beide geef ik ze niet.
Was laatst toch ook een topic over jou dat er geen foto's beschikbaar over je waren?quote:Op donderdag 19 juli 2012 01:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Foto stond gewoon in mijn fobo een tijd lang
whutquote:Op donderdag 19 juli 2012 01:20 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Was laatst toch ook een topic over jou dat er geen foto's beschikbaar over je waren?
Heb je geen mooie pics van die ex van je .quote:Op donderdag 19 juli 2012 01:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Foto stond gewoon in mijn fobo een tijd lang
Nu niet gaan doen alsof je van niets weet. I dont swing that way.. probeer Davy.quote:
Is best een lange tijd terug hoorquote:Op donderdag 19 juli 2012 01:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Oh al een tijd terug.
Ik kan nergens foto's van Stevenmac26 vinden!
Nee niet meerquote:Op donderdag 19 juli 2012 01:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heb je geen mooie pics van die ex van je .
Wat een lekker wijf was dat man.. Zit ze ook op Fok!?quote:
Ik had toen niet eens Fok! Hoe weet ik dan dit topicquote:Op donderdag 19 juli 2012 01:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Is best een lange tijd terug hoor
Zat ze tochquote:Op donderdag 19 juli 2012 01:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat een lekker wijf was dat man.. Zit ze ook op Fok!?
Geen flauw idee, maar topic is van 271 dagen terugquote:Op donderdag 19 juli 2012 01:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik had toen niet eens Fok! Hoe weet ik dan dit topic
ik heb nog wel fotos van de moeder van katinka.quote:
Die zit in een rolstoel hequote:Op donderdag 19 juli 2012 01:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik heb nog wel fotos van de moeder van katinka.
ja, met een papegaai op der schouder en een hond die haar ondersteund.quote:
Ik ben serieusquote:Op donderdag 19 juli 2012 01:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja, met een papegaai op der schouder en een hond die haar ondersteund.
ja ik ookquote:
Hou je bek man ik heb niks gestuurd!quote:Op donderdag 19 juli 2012 01:29 schreef stevenmac26 het volgende:
Lr gevonden op fb, wat een schatje
bedankt rens
link plzquote:Op donderdag 19 juli 2012 01:29 schreef stevenmac26 het volgende:
bedankt rens
Klopt, maar zag dat je bevriend met iemand bent gewordenquote:Op donderdag 19 juli 2012 01:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hou je bek man ik heb niks gestuurd!
Neequote:
Maar beter stuur je het niet door ok? Dat is echt lullig tegenover LR.quote:Op donderdag 19 juli 2012 01:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Klopt, maar zag dat je bevriend met iemand bent geworden
Tyr nou echt kappen hoor.. vunzig mannetje.quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 01:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar beter stuur je het niet door ok? Dat is echt lullig tegenover LR.
quote:
Wist ik allang hoorquote:Op donderdag 19 juli 2012 01:29 schreef stevenmac26 het volgende:
bedankt rens
niet jaloers zijn mikjequote:Op donderdag 19 juli 2012 01:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tyr nou echt kappen hoor.. vunzig mannetje.
Mag ik vriendjes met je wordenquote:Op donderdag 19 juli 2012 01:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wist ik allang hoorBoeit mij ook echt geen fuck.
ajoh, je regelt wel veel met dat babyface'je van je?quote:Op donderdag 19 juli 2012 01:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wist ik allang hoorBoeit mij ook echt geen fuck. Liever niet doorsturen nee... zo graag ben ik ook weer niet op Fok!
Accepteer danquote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 01:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ajoh, je regelt wel veel met dat babyface'je van je?
sinds ik vrienden ben met steven ben ik gegroeid in mijn e-statusquote:
picsquote:Op donderdag 19 juli 2012 01:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Heb alleen maar belachelijk foto's joh 90% festival foto's en dan weet je al genoeg... eigenlijk ben ik hier niet zo heel blij mee
Die gullit fotoquote:Op donderdag 19 juli 2012 01:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Heb alleen maar belachelijk foto's joh 90% festival foto's en dan weet je al genoeg... eigenlijk ben ik hier niet zo heel blij mee
Steven heeft veel connecties jwz braddah.quote:Op donderdag 19 juli 2012 01:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Met je 500 vriendenIk heb geen eens mijn familie op Facebook jij gewoon half Fok.
Erge nog is dat ik ze allemaal ken ook nog op de dochter van Yvonne na dan, maar dat komt nogquote:Op donderdag 19 juli 2012 01:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Met je 500 vriendenIk heb geen eens mijn familie op Facebook jij gewoon half Fok.
Geef jou facebook eerst maarquote:Op donderdag 19 juli 2012 01:37 schreef Tyron het volgende:
hou op plz over facebook of geef nieuwsgierige tyron linkjes
Je kent mij net zo goed als haar dochter. Tot vandaag (eigen schuld) was ik waarschijnlijk de meest onpersoonlijke user op mijn woonplaats na in deze SCquote:Op donderdag 19 juli 2012 01:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Erge nog is dat ik ze allemaal ken ook nog op de dochter van Yvonne na dan, maar dat komt nog
Ja jullie 2 ken ik dan niet, en Rensquote:Op donderdag 19 juli 2012 01:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je kent mij net zo goed als haar dochter. Tot vandaag (eigen schuld) was ik waarschijnlijk de meest onpersoonlijke user op mijn woonplaats na in deze SC
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |