Tyr nou echt kappen hoor.. vunzig mannetje.quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 01:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar beter stuur je het niet door ok? Dat is echt lullig tegenover LR.
quote:
Wist ik allang hoorquote:Op donderdag 19 juli 2012 01:29 schreef stevenmac26 het volgende:
Lr gevonden op fb, wat een schatje
bedankt rens
niet jaloers zijn mikjequote:Op donderdag 19 juli 2012 01:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tyr nou echt kappen hoor.. vunzig mannetje.
Mag ik vriendjes met je wordenquote:Op donderdag 19 juli 2012 01:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wist ik allang hoorBoeit mij ook echt geen fuck.
ajoh, je regelt wel veel met dat babyface'je van je?quote:Op donderdag 19 juli 2012 01:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wist ik allang hoorBoeit mij ook echt geen fuck. Liever niet doorsturen nee... zo graag ben ik ook weer niet op Fok!
Accepteer danquote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 01:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ajoh, je regelt wel veel met dat babyface'je van je?
sinds ik vrienden ben met steven ben ik gegroeid in mijn e-statusquote:
picsquote:Op donderdag 19 juli 2012 01:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Heb alleen maar belachelijk foto's joh 90% festival foto's en dan weet je al genoeg... eigenlijk ben ik hier niet zo heel blij mee
Die gullit fotoquote:Op donderdag 19 juli 2012 01:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Heb alleen maar belachelijk foto's joh 90% festival foto's en dan weet je al genoeg... eigenlijk ben ik hier niet zo heel blij mee
Steven heeft veel connecties jwz braddah.quote:Op donderdag 19 juli 2012 01:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Met je 500 vriendenIk heb geen eens mijn familie op Facebook jij gewoon half Fok.
Erge nog is dat ik ze allemaal ken ook nog op de dochter van Yvonne na dan, maar dat komt nogquote:Op donderdag 19 juli 2012 01:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Met je 500 vriendenIk heb geen eens mijn familie op Facebook jij gewoon half Fok.
Geef jou facebook eerst maarquote:Op donderdag 19 juli 2012 01:37 schreef Tyron het volgende:
hou op plz over facebook of geef nieuwsgierige tyron linkjes
Je kent mij net zo goed als haar dochter. Tot vandaag (eigen schuld) was ik waarschijnlijk de meest onpersoonlijke user op mijn woonplaats na in deze SCquote:Op donderdag 19 juli 2012 01:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Erge nog is dat ik ze allemaal ken ook nog op de dochter van Yvonne na dan, maar dat komt nog
Ja jullie 2 ken ik dan niet, en Rensquote:Op donderdag 19 juli 2012 01:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je kent mij net zo goed als haar dochter. Tot vandaag (eigen schuld) was ik waarschijnlijk de meest onpersoonlijke user op mijn woonplaats na in deze SC
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |