hij woonde dichtbij schiphol.quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wapenveld - Zwolle is niet echt een grote afstand.
directe treinverbinding tochquote:
kan welquote:
Klopt ja ik ben trots.quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:40 schreef Littlerabbit het volgende:
2711 (gemiddeld 5 per dag)
2863 (gemiddeld 40 per dag)
Je hebt je oude account inmiddels overtroffen Sjakka
Sowieso met je keyboard een lange treinreis maken lijkt mij ook een rampquote:Op donderdag 19 juli 2012 00:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
kan welmaar die werkt niet vaak
quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sowieso met je keyboard een lange treinreis maken lijkt mij ook een ramp.
niet meer vervelen toch?quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sowieso met je keyboard een lange treinreis maken lijkt mij ook een ramp.
Stekker in de prullenbak leggen en de rest erbij fantaserenquote:Op donderdag 19 juli 2012 00:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
niet meer vervelen toch?gewoon lekker pingelen in de tren
ja toch. of gewoon arregaat meenemenquote:Op donderdag 19 juli 2012 00:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stekker in de prullenbak leggen en de rest erbij fantaseren
Jij wil ze te jong maar ik zal het een poging geven met de zoekopdracht 'jailbait'quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het is ruk tijd wie post er even wat mooie vrouwen?
Waar is davy ?quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij wil ze te jong maar ik zal het een poging geven met de zoekopdracht 'jailbait'
Alsjeblieft.
[ afbeelding ]
Mwa opzich.quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij wil ze te jong maar ik zal het een poging geven met de zoekopdracht 'jailbait'
Alsjeblieft.
[ afbeelding ]
ja ik hou ff pauzequote:Op donderdag 19 juli 2012 00:58 schreef RensAjacied het volgende:
Godverdomme kom maar niet verder, aan rechercheur Tyron heb je ook niet veel
Ja kan andere keer toch ookquote:Op donderdag 19 juli 2012 01:02 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja ik hou ff pauze
ik kijk the walking dead
Als ik zou zeggen dat ik haar zou doen bevestig ik het beeld alleen maar natuurlijk,quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alsjeblieft.
[ afbeelding ]
hoef je me gvd nog niet te ontslaan als danny fucking blindquote:Op donderdag 19 juli 2012 01:04 schreef RensAjacied het volgende:
Tyron sorry dat ik je moet ontslaan maar mijn werk zit erop.
Danny is zelf weg gegaanquote:Op donderdag 19 juli 2012 01:04 schreef Tyron het volgende:
[..]
hoef je me gvd nog niet te ontslaan als danny fucking blind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |