Inderdaad nu zijn het topics waarbij het lijkt alsof Tong 80 een meester in humor is.quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Toen had je nog echt humor in onz waar ik soms zowat piste in mijn broek van het lachen
Ja maar toen was het nog origineel en nu uitgemolken iddquote:Op donderdag 19 juli 2012 00:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In Onz moeten ze een grap leren waarderen en niet tot in eeuwigheid willen uitmelken/overtreffen. Dat maakt het zo treurig voor mij.
Dit dusquote:Op donderdag 19 juli 2012 00:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Inderdaad nu zijn het topics waarbij het lijkt alsof Tong 80 een meester in humor is.
ik weet heus wel dat het ondervraagt is, maar had geen zin om het te verbeterenquote:Op donderdag 19 juli 2012 00:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En ik huil om je spelling op dit moment
Het is spelling en geen gramamaticaquote:Op donderdag 19 juli 2012 00:35 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik weet heus wel dat het ondervraagt is, maar had geen zin om het te verbeteren
ik ga in de nacht echt niet op de grammatica letten klootzak
Ik half 2009 en een beetje 2010 en toen is het fout gegaan.quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb tussen 2007 en 2009? alleen maar mee gelezen. Blijkbaar is er daarna iets misgegaan met mijn leven.
Ook toen was een originele grap al snel 10 topics waar de ene user nog grappiger wilde zijn dan de andere hoor. Al begrijp ik best dat het onderling leuk is als je elkaar beter kent (Dat zal ook heus zo voor een buitenstaander in deze SC zijn) maar als buitenstaander denk je toch wel 'Wtf is dit'quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar toen was het nog origineel en nu uitgemolken idd
Je stopte weer met groeien?quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik half 2009 en een beetje 2010 en toen is het fout gegaan.
Is hetzelfde, heb het zelfs ff opgezocht.quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is spelling en geen gramamatica
hmf en stokstaartquote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ook toen was een originele grap al snel 10 topics waar de ene user nog grappiger wilde zijn dan de andere hoor. Al begrijp ik best dat het onderling leuk is als je elkaar beter kent (Dat zal ook heus zo voor een buitenstaander in deze SC zijn) maar als buitenstaander denk je toch wel 'Wtf is dit'
[..]
Je stopte weer met groeien?
Oh ja jij was TjackaAFCA he?quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]![]()
Nee, toen maakte ik een account aan.
Valt me tegen Steef.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |