f-l0wzquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:18 schreef NJ het volgende:
Welk van die rappers heeft zich aangemeld?
En onder welke nick?
Wat een naam!quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:21 schreef Luiss het volgende:
[..]
f-l0wz
Hij is momenteel offline, gaf hem de net het andere topic dus het kan misschien ene tijdje duren voor een weerwoord.
had mijne wel multi's ?quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:21 schreef marleenhoofd- het volgende:
tvp, ik wacht op meer disses
quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:21 schreef NJ het volgende:
[..]
Wat een naam!
En welk van de kneuzen is het?
beste van de reeks tot nu toe, lekker personals, niets over moeder die neukenquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:20 schreef boem-dikkie het volgende:
Mijn diss
Vergelijk vatos locos, met rijwagens, smeur ze onder de modder als cross fords
want zelfs meisjes met legerbroeken dragen onder hun 'sterren' geen paarse boxershorts.
En die tattoes van die gast? plakplaatjes of nee, het is eigelijk gewoon zwart krijtwerk
Die linker gast heeft zn kleren uitgedeeld aan de rest van de crew, van zn nazi-tijdperk
en dat zilveren aldi draadje , om je nek? volgens mij zit er bij jullie een draadje los gast
Ik pak mn zwaard, trek een zwart pak aan, en zet met mn zwaard een S bloedend op je borstkas
Kut owja, ze zijn eigelijk ook weer zwaar into design, je weet toch , je puisten onherkenbaar photoshoppen
Je bent christelijk, dus ik blijf van je kruis, en zal je deze keer een keer niet in je kloten schoppen.
quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:16 schreef UncleJB het volgende:
Met het dissen doe ik niet mee,
ik plaats maar 3 letters; TVP
OMG dat varken in het midden achteraan whahahahaha das vast een groepie ofzoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |