f-l0wzquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:18 schreef NJ het volgende:
Welk van die rappers heeft zich aangemeld?
En onder welke nick?
Wat een naam!quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:21 schreef Luiss het volgende:
[..]
f-l0wz
Hij is momenteel offline, gaf hem de net het andere topic dus het kan misschien ene tijdje duren voor een weerwoord.
had mijne wel multi's ?quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:21 schreef marleenhoofd- het volgende:
tvp, ik wacht op meer disses
quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:21 schreef NJ het volgende:
[..]
Wat een naam!
En welk van de kneuzen is het?
beste van de reeks tot nu toe, lekker personals, niets over moeder die neukenquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:20 schreef boem-dikkie het volgende:
Mijn diss
Vergelijk vatos locos, met rijwagens, smeur ze onder de modder als cross fords
want zelfs meisjes met legerbroeken dragen onder hun 'sterren' geen paarse boxershorts.
En die tattoes van die gast? plakplaatjes of nee, het is eigelijk gewoon zwart krijtwerk
Die linker gast heeft zn kleren uitgedeeld aan de rest van de crew, van zn nazi-tijdperk
en dat zilveren aldi draadje , om je nek? volgens mij zit er bij jullie een draadje los gast
Ik pak mn zwaard, trek een zwart pak aan, en zet met mn zwaard een S bloedend op je borstkas
Kut owja, ze zijn eigelijk ook weer zwaar into design, je weet toch , je puisten onherkenbaar photoshoppen
Je bent christelijk, dus ik blijf van je kruis, en zal je deze keer een keer niet in je kloten schoppen.
quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:16 schreef UncleJB het volgende:
Met het dissen doe ik niet mee,
ik plaats maar 3 letters; TVP
OMG dat varken in het midden achteraan whahahahaha das vast een groepie ofzoquote:
Hehe of die schutting.quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:31 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Echt ook heel gangsta zoals dat speelgoedruimteschip daar aan het dak hangt in die slaapkamer.![]()
Even terug gepaintquote:Op donderdag 2 maart 2006 13:46 schreef Canisfire het volgende:
[afbeelding]
Zie hier een prive foto van S-pr0
En als je goed kijkt weg geshopte puisten
Die auto's hebben ze er achter geshoptquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:43 schreef Grimm het volgende:
is iemand zo handig om met die nummerborden uit de voeten te kunnen?
12-gb-ht
en 48-sb-lh
Hahaquote:
Ja , echt.Ik ben al door 6/7 mensen toegevoegd en allemaal stelden ze de vraag of ik de site ( of forum , niemand zei topicquote:Arme Luiss die krijgt steeds gezeik van die lui op msn
" Guile " iddquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:20 schreef Grimm het volgende:
Die linker lijkt op dat poppetje van streetfighter
die autos zijn toch niet van hun.. die stonden daar gewoon en zij zijn er tussne in gaan staan, voor de fotoquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:43 schreef Grimm het volgende:
is iemand zo handig om met die nummerborden uit de voeten te kunnen?
12-gb-ht
en 48-sb-lh
hihi die arme jongen snapt er straks niets meer van14.gifquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:43 schreef ScienceFriction het volgende:
Fl0wz, we beginnen simpel, met wat grammatica
Ik begin een zin en jij praat mij dan na
Elke zin heeft dus een onderwerp en vaak ben jij het lijdend
“Iemand schiet jou neer”, waarschijnlijk doen ze ‘t rijdend
Want een echte gangsta doet natuurlijk met z’n matties mee
In de ene hand een wodkafles, representing “NBK”
Maar terug naar rap-les, slome fl0wz
Nederlands is simpel en schrijven do je zo:
Een werkwoord is ook essentieel, maar arbeid is niet flex?
Maar rappen is ook “werken” hoor, want zo krijg jij je cheques
Ten minste als je rappen kon, maar het zit er dus niet in
Je flow is triest, je woordenschat beperkt, ’t heeft dus echt geen zin.
Als rappen zuurstof was, had jij het nu benauwd
Je was het lijdend voorwerp en je lichaam is al koud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |