Zou je deze ook lessen aanbieden? (Gratis)quote:Op donderdag 19 juli 2012 01:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als ik zou zeggen dat ik haar zou doen bevestig ik het beeld alleen maar natuurlijk,
Even wat anders verzinnen. Ik zou heel vriendelijk zijn en haar gratis bijles biologie aanbieden.
Wk 2014 geen oranje slingersquote:Op donderdag 19 juli 2012 01:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nu assistent van Louis gaat helemaal goed komen bij oranje
quote:Op donderdag 19 juli 2012 01:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou je deze ook lessen aanbieden? (Gratis)
[ afbeelding ]
Ze zijn inderdaad wel lief maar in nuchtere staat... Ik weet niet of ik dat zou doen.quote:
Prima ik zeg doen. Steven regelt wel GHB voor je.quote:Op donderdag 19 juli 2012 01:07 schreef Tyron het volgende:
niemand die reageert op het meisje waar ik verliefd op ben
Jij valt toch op mannen?quote:Op donderdag 19 juli 2012 01:07 schreef Tyron het volgende:
niemand die reageert op het meisje waar ik verliefd op ben
Dat is in elke SC.quote:Op donderdag 19 juli 2012 01:08 schreef RensAjacied het volgende:
Wat een diverse mensen zitten er ook eigenlijk in deze SC
Godsamme.quote:Op donderdag 19 juli 2012 01:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou je deze ook lessen aanbieden? (Gratis)
[ afbeelding ]
Beetje zoals Dickie nu moet doen bij psv of wat?quote:
Laatste voor jou dan. Dan heb je wel genoeg meisjes wegwijs gemaakt voor 1 nacht. Dit is toch echt te jong voor mij, deze moeten nog ff rijpen in de kelder zeg maar.quote:
Toen was het echt nog een broekiequote:
Niks beters!?quote:Op donderdag 19 juli 2012 01:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Beetje zoals Dickie nu moet doen bij psv of wat?
Ik kijk jurassic park, net zoals psv een beetje isquote:
Wajoooooww.. moeilijk manquote:Op donderdag 19 juli 2012 01:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laatste voor jou dan. Dan heb je wel genoeg meisjes wegwijs gemaakt voor 1 nacht. Dit is toch echt te jong voor mij, deze moeten nog ff rijpen in de kelder zeg maar.
[ afbeelding ]
Hihihahahahohoquote:Op donderdag 19 juli 2012 01:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik kijk jurassic park, net zoals psv een beetje is
Niet liegen Tyron.. je stuurde me gister nog dat gekke youtube filmpje.quote:Op donderdag 19 juli 2012 01:08 schreef Tyron het volgende:
[..]
nee bevalve als het over christian eriksen gaat [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |