Hou je bek eens over dat filmpje dat jij stuurde naar mij zodat ik hem zou laten zienquote:Op donderdag 19 juli 2012 01:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Niet liegen Tyron.. je stuurde me gister nog dat gekke youtube filmpje.
Post gewoon manquote:Op donderdag 19 juli 2012 01:13 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hou je bek eens over dat filmpje dat jij stuurde naar mij zodat ik hem zou laten zien
Hmmn wel der tietjes lekker strak in die bikini.quote:Op donderdag 19 juli 2012 01:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laatste voor jou dan. Dan heb je wel genoeg meisjes wegwijs gemaakt voor 1 nacht. Dit is toch echt te jong voor mij, deze moeten nog ff rijpen in de kelder zeg maar.
[ afbeelding ]
Waar haal je dit vandaan?quote:Op donderdag 19 juli 2012 01:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laatste voor jou dan. Dan heb je wel genoeg meisjes wegwijs gemaakt voor 1 nacht. Dit is toch echt te jong voor mij, deze moeten nog ff rijpen in de kelder zeg maar.
[ afbeelding ]
Nou niet liegen Tyr niet tof van je.quote:Op donderdag 19 juli 2012 01:13 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hou je bek eens over dat filmpje dat jij stuurde naar mij zodat ik hem zou laten zien
Ik ga ze gewoon weer kijkenquote:Op donderdag 19 juli 2012 01:14 schreef napoleonfour het volgende:
ik heb ze allemaal gezien steven, best leuke films maar nu ik zoooo oud ben gewoon te nep
Davy is al de hele dag zowat niet geweest hier manquote:Op donderdag 19 juli 2012 01:14 schreef RensAjacied het volgende:
Davy wanneer komt die skypegroepsgesprek dan?
Er komt een deel 4! eindelijk.quote:Op donderdag 19 juli 2012 01:14 schreef napoleonfour het volgende:
ik heb ze allemaal gezien steven, best leuke films maar nu ik zoooo oud ben gewoon te nep
quote:
Oeh gaan we over op koosnaampjes Mikje?quote:Op donderdag 19 juli 2012 01:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nou niet liegen Tyr niet tof van je.
Dr.Mikey > Tyronquote:
Oh jammer, want zijn zonnebril foto heeft veel meer SWAG dan de mijnequote:Op donderdag 19 juli 2012 01:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Davy is al de hele dag zowat niet geweest hier man
3d?quote:
DMquote:Op donderdag 19 juli 2012 01:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Oh jammer, want zijn zonnebril foto heeft veel meer SWAG dan de mijne
Tyr wat heb ik je aangedaan?quote:Op donderdag 19 juli 2012 01:15 schreef Tyron het volgende:
[..]
Oeh gaan we over op koosnaampjes Mikje?
[..]
Dr.Mikey > Tyron
niet in het topic posten
quote:
Je moet geen enge fimpjes meer sturen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |