SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaste onderdelen
• De etappe van vandaag
• Groep die de Alpe d’Huez beklimt
• De rondemiss
• Live schakeling naar Erik & Wytse
• Culinaire tips van de Rabo kok
• Gert komt uit de kas
• Tour du Sofa klassement
• Muzikale bijdrage van Danny Vera & Dries Roelvink
• Elke maandag en vrijdag voetbalnieuws van Johan Derksen.
Vragen stellen?
Je kunt vragen stellen door te mailen naar kijkersvragen@tourdujour.nl of door te twitteren met #tourdujour.
Aflevering gemist?
Terugkijken kan via RTL XL of de mp4 die je kunt vinden op SigaarSnor. Meestal vind je vrij snel na de uitzending in dit topic ook een .mp4-link naar de uitzending.
Tour du Sofa
Verder is er dit jaar een soort spel, daarmee kun je tijdens de etappe allemaal dingen voorspellen en dergelijke. Meer informatie vind je op Tour du Sofa
NummersSPOILER: Danny Vera, Gertje Jakobs & Mooi Wark en Dries RoelvinkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GastenlijstSPOILER: Gasten t/m di 10/7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hahahaha dat gezicht. Ik voel mij een wrakOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:27 schreef waaromniet1988 het volgende:
Hahahaha dat gezicht. Ik voel mij een wrak![]()
![]()
Jullie staan 12e......,...... Van de 12 lolOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Die meid links heeft wel wat testosteronbolletjes geslikt denk ik."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Ah damn, je kunt merken dat ik moe word.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:29 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Je geeft ze wel makkelijk voor he..
Wie kopt m in?![]()
Bergop.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:29 schreef Travel. het volgende:
Ik snap dat fietsen nog steeds niet.
Ze rijden maar 170km per groep, dus 17 per persoon in een uur?"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Bergop ja.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:29 schreef Travel. het volgende:
Ik snap dat fietsen nog steeds niet.
Ze rijden maar 170km per groep, dus 17 per persoon in een uur?![]()
Nee joh gekkiequote:Op woensdag 18 juli 2012 23:29 schreef Khaleesi het volgende:
Beter hadden ze voor een keertje een Ronde mister![]()
Oh en Frank..
Tuurlijk een abnormaal hoge concentratie diuretica zat normaal al in zijn lichaam. Bij iemand die al 1000 x getest is in zijn leven, is het toevallig juist deze keer pas geconstateerd. Heel natuurlijk idd.![]()
![]()
Ik kan geen uur lang fietsen, daar ben ik wel jaloers opquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je een jaloerse opmerking mbt haar uiterlijk maakte![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:29 schreef Khaleesi het volgende:
Beter hadden ze voor een keertje een Ronde misterLijkt me een goed idee.
![]()
Nederland heeft geen bergenOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Dries overkill.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:29 schreef Khaleesi het volgende:
Beter hadden ze voor een keertje een Ronde mister![]()
Dat is echt geen straf. Gewoon maar blijven trappen, bergie op en bergie af.
JALALALALALAlol gertje
![]()
![]()
Is toch heerlijk man, niks mis mee.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:32 schreef FZN05 het volgende:
En dat voor die 2 seconden dan een cameraploeg naar die kas wordt gestuurd...![]()
En mijn broer ondertussen bij hem zijn vrouwtje.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:32 schreef Ajacied422 het volgende:
EN GERTJE KOMT BIJ JE LANGS DEZE ZOMER![]()
Al die kas-itempjes werden op 1 dag opgenomenquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:32 schreef FZN05 het volgende:
En dat voor die 2 seconden dan een cameraploeg naar die kas wordt gestuurd...![]()
![]()
Nee, is live.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:33 schreef THEFXR het volgende:
dat in de kas is toch lang vantevoren opgenomen!"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
OB gebruik ik ook.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:34 schreef Karina het volgende:
Kijken er zoveel vrouwen naar dit programma? Met al die vrouwenreclames.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Verplicht meekijken. Je weet wel wie er hier onder de plak zit.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:34 schreef Karina het volgende:
Kijken er zoveel vrouwen naar dit programma? Met al die vrouwenreclames.![]()
Hehe ik heb geen plak gelukkig.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:36 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Verplicht meekijken. Je weet wel wie er hier onder de plak zit.![]()
Voila.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Met wodka en dan ergens anders insteken zeker?Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:37 schreef Paxcon het volgende:
Vervelende reclame met die kinderen zeker, Karina?Hoe raad je het zo. En Mac is vies.
![]()
Beter gewoon naar een snackbar gaan.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zon bigmac is best lekker, alleen volgens mij is die kaas stiekem plastic ofzo.![]()
Ik vind de Burgerking lekkerder, of eigenlijk nog liever gewoon de snackbar.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zon bigmac is best lekker, alleen volgens mij is die kaas stiekem plastic ofzo.![]()
Als er 1 reclame is die ik niet snap is het die wel. Welke fotografie student, en ik kan het weten, want ik was er zelf 1, gaat er uit een vliegtuig en foto shoot doen. MET EEN FUCKING MOBIEL. Echt WTFquote:![]()
![]()
Helpt mijn vagina beter te beschermen.
Snik, ik mis rtl7Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:38 schreef RemcoW23 het volgende:
Chilly gel.. Was gewoon met warm water, smerige trut.![]()
"Kill the Braavosi, bring the girl!"![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:38 schreef RemcoW23 het volgende:
Chilly gel.. Was gewoon met warm water, smerige trut.![]()
![]()
![]()
BK heeft geen bamihapjequote:Op woensdag 18 juli 2012 23:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind de Burgerking lekkerder, of eigenlijk nog liever gewoon de snackbar.![]()
![]()
Links is een man met een staart."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Meer dan de gemiddelde Aygo denk ik, maar dat zegt meer over die Aygo's
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
ahh tfoe zemmelquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:41 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Dat kennen ze in dat boerenland niet nee.![]()
Ze hebben het de hele tijd over vermogen en dan komt die schaatser met het geniale idee dat pk veel belangrijker is.
gr gr![]()
14uur vliegen voor 50sec judo.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:41 schreef Khaleesi het volgende:
Nee klopt Dennis is totaal niet arrogant![]()
![]()
En dan die mensen die in zon ding spugen en dan dat luikje weer dichtdoenquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Vandaar liever de snackbarOf de Febo die heeft ook bamischijven.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 18-07-2012 23:42:54 ]![]()
Grote markt deja vu.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
En dan die mensen die in zon ding spugen en dan dat luikje weer dichtdoenmaar dan met kroketten vies volk
![]()
![]()
allemaal tegelijk ws.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:33 schreef THEFXR het volgende:
dat in de kas is toch lang vantevoren opgenomen!![]()
Gewoon bij de balie vragenquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
En dan die mensen die in zon ding spugen en dan dat luikje weer dichtdoen![]()
![]()
Je bent in de war met Dennis.quote:"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
2 man en een paardenkop.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:44 schreef Travel. het volgende:
Ik zie het programma niet bij de top 25, dus < 500.000 kijkers ?![]()
21equote:Op woensdag 18 juli 2012 23:44 schreef Travel. het volgende:
Ik zie het programma niet bij de top 25, dus < 500.000 kijkers ?Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Rooks vond dat toen maar niks al die aandacht.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Rooks is ook echt helemaal niets veranderd he. En die PDM bolletjestrui met Cafe de Colombia is echt geweldig.![]()
Preciesquote:
Da's een vuile hond in positieve zin
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
en nog een boek van Gert ook.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:47 schreef Djokotron het volgende:
Uitgelachen worden door Danny én Ben vd Burgspring dan meteen voor de trein
![]()
Van Hummel is niet zo van de humor. Zo eentje die gelijk gaat meppen als je een grapje tegen m maakt in de kroeg
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Levende bewijs dat 2 niet meer weet als 1.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:47 schreef Van_Poppel het volgende:
Neefje van Hummeltje is ook niet al te snugger![]()
![]()
Ben en Gert ?quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:49 schreef Sheepcidus het volgende:
Zouden die mensen nou ook een dopingtest moeten doen![]()
EPO kuurtje voor een uurtje hometrainert.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:49 schreef Sheepcidus het volgende:
Zouden die mensen nou ook een dopingtest moeten doen![]()
![]()
Ging wel een gif rond gisteren dat hij op zo'n leeg plein z'n dansje deed.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:49 schreef Djokotron het volgende:
Iemand gifje nog van Dries die wordt afgevoerd van gister? Hoogtepuntje was dat.![]()
Waarom mag Genee er niet bij zijn.Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ja zag ik maar die niet.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:50 schreef Alcatranz. het volgende:
[..]
Ging wel een gif rond gisteren dat hij op zo'n leeg plein z'n dansje deed.![]()
![]()
Pak hem DennisOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Kijk mij, ik ben dennis van der geest!
Hij stealt Dries zijn shine...."Kill the Braavosi, bring the girl!"![]()
Tuurlijk Iran heeft het weer gedaanOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
nee Mongoliequote:Op woensdag 18 juli 2012 23:52 schreef waaromniet1988 het volgende:
Tuurlijk Iran heeft het weer gedaan![]()
Dries Zong voor het eerst een zinnetje liveOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Kk AhOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Stealt?quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:52 schreef Khaleesi het volgende:
Kijk mij, ik ben dennis van der geest!
Hij stealt Dries zijn shine....![]()
![]()
Ja ik hoorde het ookquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:53 schreef waaromniet1988 het volgende:
Dries Zong voor het eerst een zinnetje live![]()
![]()
Dubbele stem deed hij in zijn eentje, dat zie ik zelfs de grote uit de jaren '70 niet doen!quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:53 schreef waaromniet1988 het volgende:
Dries Zong voor het eerst een zinnetje live
![]()
![]()
![]()
Same. Beter laten ze die gast van die AH reclame een keer optreden daar. Wansmaak woensdag ofzoquote:![]()
![]()
0906-belmij ?quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:54 schreef cap het volgende:
Vagina reclame direct na wielrenprogramma???![]()
heerlijk hoe het hier altijd in ene leegstroomt om klokslag 12 uur
"Kill the Braavosi, bring the girl!"![]()
Maar dat is het nog niet, dussssss ter lering ende vermaeck...
Durex ook al, moet nie gekker worduh.![]()
![]()
Echte hoolies blijven nog even hangen en gaan naar Mart voor de afterpartyquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:58 schreef Khaleesi het volgende:
heerlijk hoe het hier altijd in ene leegstroomt om klokslag 12 uur
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Wel goed om te zien dat er (zelfs op een familiezender als RTL4) gewoon blote piemels en scheldende Wytses in beeld kunnen komen. Wat dat betreft is Nederland toch een fijn landje.![]()
vroeger was de pin up club om 23.00 uurquote:Op donderdag 19 juli 2012 00:07 schreef Veerboot het volgende:
Wel goed om te zien dat er (zelfs op een familiezender als RTL4) gewoon blote piemels en scheldende Wytses in beeld kunnen komen. Wat dat betreft is Nederland toch een fijn landje.![]()
![]()
Wedden dat er weer hele kuddes SGP stemmers hierover boos kunnen worden? Misschien hebben ze al ergens een klacht ingediendPaardelul !!!![]()
Echte SGP'ers hebben geen tv.quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:35 schreef Anno2012 het volgende:
Wedden dat er weer hele kuddes SGP stemmers hierover boos kunnen worden? Misschien hebben ze al ergens een klacht ingediend![]()
Heb het uitzendinkie gemist ja toch bergie op bergie af kan jou het schelen lekker kijken man heerlijk ja toch.![]()
Menno Büch ook. Dat was nog extremer. Dan neukten ze in een bak bruine vla of in een WigWam.quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:16 schreef THEFXR het volgende:
[..]
vroeger was de pin up club om 23.00 uur
Die mogen geen tv kijken. Zelfs Rouvoet heeft geen TV.quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:35 schreef Anno2012 het volgende:
Wedden dat er weer hele kuddes SGP stemmers hierover boos kunnen worden? Misschien hebben ze al ergens een klacht ingediend
Is Christen Unie, ik weet het, maar zelfde laken een pak.
quote:
dat was goor,jaquote:Op donderdag 19 juli 2012 02:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Menno Büch ook. Dat was nog extremer. Dan neukten ze in een bak bruine vla of in een WigWam.![]()
Ik voorspel een berg gelul, met zijn tong half uit zijn bek.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:28 schreef macca728 het volgende:
[..]
Oh dan zal Gert of weinig zeggen of veel (om Danielle te imponeren)![]()
Is het raar dat ik nu al mijn broek uit heb voor Danielle![]()
Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:31 schreef Veerboot het volgende:
Maandag is Diekstra overigens te gast in de studio (samen met Johan Derksen)quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:34 schreef Veerboot het volgende:
programma is dan een cross-over tussen Tour du Jour en De Spelen.![]()
Ja, zoiets. In ieder geval nog gepresenteerd door Wilfred vanuit de TdJ-studio. Vanaf volgende week donderdag (26 juli) komen de uitzendingen vanuit Londen, en dan dus met Rick Nieman.quote:![]()
Ja, eigenlijk wel, of je moet Google afbeeldingen geopend hebben natuurlijk.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Is het raar dat ik nu al mijn broek uit heb voor Danielle
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barēa, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Rick trekt me niet zo heel erg, ik kijk eigenlijk nooit naar zijn programma's.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:42 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Ja, zoiets. In ieder geval nog gepresenteerd door Wilfred vanuit de TdJ-studio. Vanaf volgende week donderdag (26 juli) komen de uitzendingen vanuit Londen, en dan dus met Rick Nieman.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barēa, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Ah, ook direct vanuit Londen? Denk dat Genee dat heel graag had gedaanquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:42 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Ja, zoiets. In ieder geval nog gepresenteerd door Wilfred vanuit de TdJ-studio. Vanaf volgende week donderdag (26 juli) komen de uitzendingen vanuit Londen, en dan dus met Rick Nieman.![]()
![]()
Vanuit het Holland Heineken House. Had Wilfred ook mooi aan de karaoke gekund.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:46 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ah, ook direct vanuit Londen? Denk dat Genee dat heel graag had gedaan![]()
![]()
![]()
Kunnen ze moeilijk maken nadat ze een paar jaar lang Sjek belachelijk hebben gemaakt omdat hij vanaf locatie uitzendt.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:46 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ah, ook direct vanuit Londen? Denk dat Genee dat heel graag had gedaanOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Heineken betaalt dit; dat Sjek feestje in Zuid-Afrika werd door de belastingbetaler betaald.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Kunnen ze moeilijk maken nadat ze een paar jaar lang Sjek belachelijk hebben gemaakt omdat hij vanaf locatie uitzendt.![]()
Inderdaad.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Heineken betaalt dit; dat Sjek feestje in Zuid-Afrika werd door de belastingbetaler betaald.![]()
Oh ok.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Heineken betaalt dit; dat Sjek feestje in Zuid-Afrika werd door de belastingbetaler betaald.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Dries Roelvink kan vast ook wel de nummertjes van Danny overnemen. Als je eenmaal tweestemmig kan zingen kan 'Tomorrow will be mine' geen enkel probleem voor je zijn.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:49 schreef Paul-89 het volgende:
Dus Danny Vera moet maandagavond zowel in London als in Naaldwijk zijn ?![]()
Dat is echt een kul-argumentquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Heineken betaalt dit; dat Sjek feestje in Zuid-Afrika werd door de belastingbetaler betaald.Were making, were making!
Radio Soulwax!![]()
Een uitzending tijdens de OS vanuit de betreffende stad vind ik, ook voor de NOS, wel een toegevoegde waarde hebben. Sporters die medailles winnen, kunnen dan aanschuiven aan tafel. Zag je vorige keren dan ook gebeuren.
De kritiek op de show van Jack was vooral dat hij in een compound in Zuid-Afrika (of zoals dit jaar in een vissenkom op het dak van een hotel in Polen) ging zitten en steeds speciaal gasten moest laten invliegen. Het had wat mij betreft inderdaad geen toegevoegde waarde dat ze daar zaten. Vanuit de studio in Hilversum was het programma niet wezenlijk anders (lees: even saai). Voetballers of staf van het Nederlands Elftal schoven toch niet aan.
Maar goed, vermoeiende discussie. Geld moet rollen!![]()
Emile Roemer enquote:
Scheelt dat je daar doorgaans niks aan mist.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:24 schreef Karina het volgende:
Ik sla het eerste stukje over, eerst even NL 1 kijken over Ben Johnson.
Mis ik wel de Miss denk ikMovistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Die dope slikkert?quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:24 schreef Karina het volgende:
Ik sla het eerste stukje over, eerst even NL 1 kijken over Ben Johnson.
Mis ik wel de Miss denk ikOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Wilfred.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:26 schreef Van_Poppel het volgende:
Welke idioot nodigt Emile Roemer uit?![]()
Oh jij gaat weer voor de gespierde negerquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Bij VI Oranje was hij na Buma de slechtste gast. Het is zonde dat ze die populist een podium geven.quote:![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Oh jij gaat weer voor de gespierde negerTuurlijk, ik kan altijd dromen heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Derksen kon vandaag niet, vandaar.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bij VI Oranje was hij na Buma de slechtste gast. Het is zonde dat ze die populist een podium geven.![]()
Veel plezierquote:
Nu leg je de lat gelijk wel erg laag.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:30 schreef Karina het volgende:
[..]Nou ja, beter dan Roemer in ieder geval.
Beter dan voor hem ja.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:33 schreef Specularium het volgende:
Verstandige keuze om Danielle naast Gert te zetten.![]()
![]()
Geen hoor- wederhoor van Johan. Slecht. En dan loopt ie op anderen te kankeren.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Alles over die contracten en dat je geen SP moet stemmen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:33 schreef Paxcon het volgende:
Kut ik zat ff niet op te letten. Wat had Johan verkeerd gezegd?Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Moet je sowieso niet.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:34 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Alles over die contracten en dat je geen SP moet stemmen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: