SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaste onderdelen
• De etappe van vandaag
• Groep die de Alpe d’Huez beklimt
• De rondemiss
• Live schakeling naar Erik & Wytse
• Culinaire tips van de Rabo kok
• Gert komt uit de kas
• Tour du Sofa klassement
• Muzikale bijdrage van Danny Vera & Dries Roelvink
• Elke maandag en vrijdag voetbalnieuws van Johan Derksen.
Vragen stellen?
Je kunt vragen stellen door te mailen naar kijkersvragen@tourdujour.nl of door te twitteren met #tourdujour.
Aflevering gemist?
Terugkijken kan via RTL XL of de mp4 die je kunt vinden op SigaarSnor. Meestal vind je vrij snel na de uitzending in dit topic ook een .mp4-link naar de uitzending.
Tour du Sofa
Verder is er dit jaar een soort spel, daarmee kun je tijdens de etappe allemaal dingen voorspellen en dergelijke. Meer informatie vind je op Tour du Sofa
NummersSPOILER: Danny Vera, Gertje Jakobs & Mooi Wark en Dries RoelvinkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GastenlijstSPOILER: Gasten t/m di 10/7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hahahaha dat gezicht. Ik voel mij een wrakOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:27 schreef waaromniet1988 het volgende:
Hahahaha dat gezicht. Ik voel mij een wrak![]()
![]()
Jullie staan 12e......,...... Van de 12 lolOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Die meid links heeft wel wat testosteronbolletjes geslikt denk ik."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Ah damn, je kunt merken dat ik moe word.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:29 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Je geeft ze wel makkelijk voor he..
Wie kopt m in?![]()
Bergop.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:29 schreef Travel. het volgende:
Ik snap dat fietsen nog steeds niet.
Ze rijden maar 170km per groep, dus 17 per persoon in een uur?"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Bergop ja.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:29 schreef Travel. het volgende:
Ik snap dat fietsen nog steeds niet.
Ze rijden maar 170km per groep, dus 17 per persoon in een uur?![]()
Nee joh gekkiequote:Op woensdag 18 juli 2012 23:29 schreef Khaleesi het volgende:
Beter hadden ze voor een keertje een Ronde mister![]()
Oh en Frank..
Tuurlijk een abnormaal hoge concentratie diuretica zat normaal al in zijn lichaam. Bij iemand die al 1000 x getest is in zijn leven, is het toevallig juist deze keer pas geconstateerd. Heel natuurlijk idd.![]()
![]()
Ik kan geen uur lang fietsen, daar ben ik wel jaloers opquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je een jaloerse opmerking mbt haar uiterlijk maakte![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:29 schreef Khaleesi het volgende:
Beter hadden ze voor een keertje een Ronde misterLijkt me een goed idee.
![]()
Nederland heeft geen bergenOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Dries overkill.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:29 schreef Khaleesi het volgende:
Beter hadden ze voor een keertje een Ronde mister
Forum Opties Forumhop: Hop naar: