Je had de hele tour geen punten en vandaag alles Ofzo ?quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:56 schreef Mani89 het volgende:
Zonder Valverde toch nog 158 punten gehaald
Briljant goede ploeg gekozen dan !quote:
Voorseizoen goed gevolgd of geluk ?quote:
Welquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:43 schreef mikerw het volgende:
ik weet niet of alles al is doorgerekend, zal wel niet, maar nu FOKForum op nr1!!
ik had Martin, Cancellara en SSanchezquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:09 schreef Sethje het volgende:
159 erbij vandaagmorgen de tijdrit, helaas T Martin en SS Sanchez kwijt.
Idd. Niemand had dit denk ik verwacht. Volgend jaar staan we op 1!!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:57 schreef RemcoW23 het volgende:
Hmmm tweede, ruime achterstand op Wielerflits. Gaan we morgen ook niet meer goedmaken. Toch een prima prestatie
Gevalletje bloeddoping bij Wielerflits, kan niet anders.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:57 schreef RemcoW23 het volgende:
Hmmm tweede, ruime achterstand op Wielerflits. Gaan we morgen ook niet meer goedmaken. Toch een prima prestatie
Ik heb het over de punten.quote:Op zondag 22 juli 2012 15:11 schreef Ferdii het volgende:
Ik denk het dagklassement,
Ik hoop dat we daar nog wat in kunnen doen. Heb het idee dat wij als FOK veel voor sprinters met sagan als kopman hebben gekozen terwijl Wielerflits meer voor het algemeen klassement met klimmers is gegaan met wiggo als kopman.
Ben benieuwd of wij die laatste etappe nog wat kunnen betekenen
quote:Op zondag 22 juli 2012 18:30 schreef RemcoW23 het volgende:
Het lijkt er op of dat we hebben gewonnen......
Idem...., alleen heb ik iets minder punten.quote:Op zondag 22 juli 2012 19:06 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik heb net mijn resultaten bekeken. Ik zat iets meer dan 100 plaatsen van een top 1000 plek in het algemeen klassement. Er zijn renners die heel veel punten hebben gehaald voor mij zoals een Sagan en er zijn renners die de hele tour hebben gereden en niks hebben gescoord (Leipheimer). Zelfs een Renshaw en Rojas hebben meer punten gescoord.
Ik heb nu meer door hoe dit spel gespeeld moet worden. Volgend jaar ben ik terug.
Bij mij staat het ook nog niet bij Ranglijsten of bij Subpoules.quote:Op zondag 22 juli 2012 20:49 schreef RemcoW23 het volgende:
Hij heeft mijn punten hier nog niet bijgewerkt. Alleen de punten zonder de Natourse bonuspunten. Wazig.
Oja thx, zie het nu ook. Weinig bonuspunten gehaald dus moet het doen met de 15.400e plaatsquote:Op zondag 22 juli 2012 20:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bij mij staat het ook nog niet bij Ranglijsten of bij Subpoules.
Maar het staat wel bij Etappeselectie, en dan selecteer Totaal Overzicht.
Bij mij staat daar dat ik 2812 punten heb en dat betekent de 1089e plaats in het algemeen klassement.
Ik ben nog wel benieuwd op welke plek ik ben geëindigd in de Fok subpoule, hopelijk werken ze dat snel bij.
Eigenlijk had je Valverde moeten doen als Movistar fanquote:Op zondag 22 juli 2012 20:59 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Oja thx, zie het nu ook. Weinig bonuspunten gehaald dus moet het doen met de 15.400e plaats.
Tussen Wiggins (406) en Sagan (408) maakt het kopmanschap erg weinig uit, maar met Evans ben je dit jaar best genaaid.
Ja, dan had ik nu 35.000e gestaanquote:Op zondag 22 juli 2012 21:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eigenlijk had je Valverde moeten doen als Movistar fan
Idd jaquote:Op maandag 23 juli 2012 13:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nu is ook de plek in de subpoule bekend en ik ben daar erg tevreden mee
15e plaats voor Koekoekopdefiets!
En helemaal geniaal van de subpoule top10. Misschien is dit al gebeurd maar zou hier niet een leuk frontpage artikeltje van gemaakt kunnen worden? Het toch een landelijk iets wat we hebben gewonnen en dat mag gevierd worden
Prachtig. In elk geval nog een illustratie erbij. Desnoods gewoon een statistiekje van het punterverloop tussen wielerflits en Fok!. En zijn er al reacties van wielerflits bekend? Zo ja, die ook graag toevoegen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:01 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Idd jaEven kijken of ik nog kan schrijven
.
FOK! Forum eerste in Telesport Tourpoule
Het FOK! Forum heeft zondagavond de eerste plaats in de Telesport Tourpoule voor subpoules behaald. Het forum bleef daarmee bijna 3300 subleagues voor.
FOK! Forum, met 194 forumleden in de subpoule, moest in de laatste week de strijd aangaan met de subpoule van het welbekende Wielerflits. De overige subpoules in de top 10 hadden in de eerste twee weken van de 99e editie van de Tour de France al een grote achterstand op de twee concurrenten opgelopen.
Vrijdagavond nam het FOK! Forum voor het eerst in bijna drie weken de eerste plaats van Wielerflits over, om deze één dag later na de tijdrit alweer af te moeten staan. Op de slotdag behaalde "ons" forum dusdanig veel punten dat de eindoverwinning alsnog een feit was. Het forum van FOK! behaalde in totaal 3064 punten, elf meer dan Wielerflits. Op de derde plaats eindigde CyclingFever met 3001 punten. Deelnemer "Jeroen Pouw" deed namens FOK! de grootste duit in het zakje.
De Telesport Tourpoule is een landelijke poule die in het teken van de Tour de France staat. Deelnemers moeten renners kiezen waarmee uiteindelijk punten worden behaald. Prijzen worden er voor de prestatie van FOK! niet weggegeven. Alleen onder individuele deelnemers worden prijzen verdeeld.
Op- of aanmerkingen. Zeg het maar jongens
Oh kan je meerdere poules doen? Even uitzoeken danquote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat stukje over ene Jeroen Pouw klopt niet helemaal want als je op zijn naam klikt zie je dat hij ook bij de Wielerflits subpoule meedeed. Dus hij heeft juist niet het verschil gemaakt.
Dit. Dan maar DvhN tourpoule en Tourcoach.quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:03 schreef DecoAoreste het volgende:
Oké, nu weet ik zeker dat ik niet meedoe aan deze shit.
Ja, en twee sprinters, Dat word dus ook 100% Cavendish neem ik aan. Slechts negen renners kunnen selecteren en zo strak per categorie, daar gaan nauwelijks verschillen ontstaan. het gaat dus om de voorspellingen per dag...quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
en "2 klassementsrenners", 100 procent van Nederland gaat toch zeker Froome daar invullen?
Ik vond het ook wel leuk dat je een kopman kon uitkiezen wiens punten verdubbelen.
Maar goed, nu ga ik mijn team nog niet uitkiezen.
Ik vind het wel leuk iets te doen waar zoveel mogelijk Fokkers aan mee doen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit. Dan maar DvhN tourpoule en Tourcoach.
Bijna hetzelfde als die van mij, heb alleen geen Rodriguez en Evans.quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:31 schreef Koudspel het volgende:
Mijn vaste team:
Froome
Contador
Rodriguez
Valverde
Evans
Quintana
Van Garderen
Sagan
Cav
Goede keus?
Als je als hetero man geen Merel hebt gekozen ben je een hele grote.quote:
Tourcoach is dat wat? Leuker dan dit?quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:43 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Nu de regels zijn veranderd in negatieve zin wil ik niet meer meedoen. Ik ga wel kijken naar andere alternatieven. Tourcoach is wel vaste prik bij mij.
Tourcoach is ongeveer hetzelfde als de oude AD Rondemaster. Je koopt elke dag (afhankelijk van de etappe) renners en je verkoopt ze weer afhankelijk van de etappe. Leuker dan dit is persoonlijk voor iedereen. Ik hou gewoon van zulke poules/spellen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Tourcoach is dat wat? Leuker dan dit?
TDF / TourCoach (de vervanger van Rondemaster) #3quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Tourcoach is dat wat? Leuker dan dit?
Alleen: nu zijn de selecties van al die teams toch nog helemaal niet bekend? Ik wacht wel tot dat definitief is.quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:57 schreef Arcee het volgende:
[..]
TDF / TourCoach (de vervanger van Rondemaster) #3
Wie heb jij dan? Zijn rodri en evans geen goede keuzes?quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:36 schreef Momo... het volgende:
[..]
Bijna hetzelfde als die van mij, heb alleen geen Rodriguez en Evans.![]()
Iedereen gaat hetzelfde volgens mij invullen.
Jawel, maar je hebt meerdere opties daarvoorquote:Op zondag 16 juni 2013 21:18 schreef Koudspel het volgende:
[..]
Wie heb jij dan? Zijn rodri en evans geen goede keuzes?
Jouw site?quote:
Dat klinkt wel leukquote:Op donderdag 13 juni 2013 18:47 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Tourcoach is ongeveer hetzelfde als de oude AD Rondemaster. Je koopt elke dag (afhankelijk van de etappe) renners en je verkoopt ze weer afhankelijk van de etappe. Leuker dan dit is persoonlijk voor iedereen. Ik hou gewoon van zulke poules/spellen.
Reclame maakt me niet uit. Wel een bazensite en leuke combinatie van Tourcoach en Telegraaf (oud).quote:
Haha mooie woorden!quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:11 schreef Mercurial het volgende:
[..]
Reclame maakt me niet uit. Wel een bazensite en leuke combinatie van Tourcoach en Telegraaf (oud).
Die speel ik zelf. Ik moet even wennen aan de regels daarvan.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:28 schreef iwz het volgende:
http://www.sportpools.net is ook wel een leuke
Ik doe ook mee.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:36 schreef AceBreda het volgende:
We zitten nu op 7 deelnemers in de FokFoum Tourpool van Scorito, op naar de 100!
Deelnemers tot nu toe zijn:
- Paprikapoeder
- nieb
- AceBreda
- WCpot
- RobinRaanhuis
- Slobeend
Aanmelden via deze link: http://www.scorito.com/tour2013/fok-forum-tourpoule
idd ff wennen. Heb van alle poules hier 't meest mee zitten puzzelen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:34 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Die speel ik zelf. Ik moet even wennen aan de regels daarvan.
Die is zeker leuk. Doe ik elk jaar aan mee. Met alle drie de grote rondes trouwens.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:28 schreef iwz het volgende:
http://www.sportpools.net is ook wel een leuke
Gejoined, ben nummer 91quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:36 schreef AceBreda het volgende:
We zitten nu op 7 deelnemers in de FokFoum Tourpool van Scorito, op naar de 100!
- Paprikapoeder
- nieb
- AceBreda
- WCpot
- RobinRaanhuis
- Slobeend
Cavendish 1quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:57 schreef Nickskuh het volgende:
Jullie voorspellingen van de top 3 in de eerste etappe?
Honderd gaat vast wel lukken. Ik doe mee.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:36 schreef AceBreda het volgende:
I'm inquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:36 schreef AceBreda het volgende:
- Paprikapoeder
- nieb
- AceBreda
- WCpot
- RobinRaanhuis
- Slobeend
Vriendenleagues.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:17 schreef appelen het volgende:
Op de valreep toch ook maar meegedaanzijn er geen subpoules meer dit jaar?
Ik doe ook meequote:Op woensdag 19 juni 2013 18:36 schreef AceBreda het volgende:
- Paprikapoeder
- nieb
- AceBreda
- WCpot
- RobinRaanhuis
- Slobeend
Post boven jequote:Op zaterdag 29 juni 2013 09:46 schreef Bugno het volgende:
Wat heeft de Telegraaf weer een onding gefabriceerd.
Ik zou willen vragen: WAAR kan ik de Fok! vriendenleague vinden? WAAR ?!?!?
Oopsquote:
Het is echt verschrikkelijk. We hebben met ons bedrijf een paar jaar met de Telegraaf-poule meegedaan, dat was best grappig. Had ik scorito maar eerder gevonden, dan hadden we die site dit jaar kunnen gebruiken.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 09:46 schreef Bugno het volgende:
Wat heeft de Telegraaf weer een onding gefabriceerd.
Waarschijnlijk niet.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:49 schreef dwerg het volgende:
Overigens heeft de Telegraaf-poule nu ongeveer de helft van het aantal deelnemers dat ze vorig jaar hadden (52.000 om 101.000). Zal dat nog bijtrekken?
Ja kan niet. Toen ik em aanmaakte kreeg je die link die je kan versturen aan vrienden/kennissenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 09:49 schreef Bugno het volgende:
[..]
OopsI'm in
Maar goed, zonder link zou je die ook moeten kunnen vinden, toch? Call me sstupid, maar ik kan geen plek vinden waar ik vriendenleagues kan zoeken
heb vandaag meegedaan maar was ook de laatste keerquote:
Waarschijnlijk 20 omdat je iemand die je in de voorspelling in de top 3 had gezet daadwerkelijk in de top 3 is geëindigd (zo kom ik er iig aan), waar de overige 4 dan bij jou vandaan komen geen idee. (wellicht door de plaats in het klassement van iemand in je team)quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb 24 maar ik weet niet echt waar dat op is gebaseerd, wat een vaag spel is dit.
Bij de top 3 die je moet voorspellen kan je 20 punten verdienen als de voorspelde renner(s) inderdaad in de top 3 eindigt/eindigen. Heb je de plaats goed voorspeld krijg je weer 10 punten extra.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:17 schreef inZanity het volgende:
Hoe werkt dit spel nou precies? Ik heb welgeteld 0 punten gepakt gisteren óók niet door één van m'n vaste renners.
Ik vind het echt een aanfluiting dit spel. De vorige opzet was echt 1000 keer beter..
Nog steeds niet hierquote:Op zondag 30 juni 2013 18:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
bij mij doet de site het op dit moment niet, zal wel overbelast zijn.
Toch knap dat ze het spel na al die uren eindelijk aan de praat hebben gekregen...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |