Dit. Dan maar DvhN tourpoule en Tourcoach.quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:03 schreef DecoAoreste het volgende:
Oké, nu weet ik zeker dat ik niet meedoe aan deze shit.
Ja, en twee sprinters, Dat word dus ook 100% Cavendish neem ik aan. Slechts negen renners kunnen selecteren en zo strak per categorie, daar gaan nauwelijks verschillen ontstaan. het gaat dus om de voorspellingen per dag...quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
en "2 klassementsrenners", 100 procent van Nederland gaat toch zeker Froome daar invullen?
Ik vond het ook wel leuk dat je een kopman kon uitkiezen wiens punten verdubbelen.
Maar goed, nu ga ik mijn team nog niet uitkiezen.
Ik vind het wel leuk iets te doen waar zoveel mogelijk Fokkers aan mee doen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit. Dan maar DvhN tourpoule en Tourcoach.
Bijna hetzelfde als die van mij, heb alleen geen Rodriguez en Evans.quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:31 schreef Koudspel het volgende:
Mijn vaste team:
Froome
Contador
Rodriguez
Valverde
Evans
Quintana
Van Garderen
Sagan
Cav
Goede keus?
Als je als hetero man geen Merel hebt gekozen ben je een hele grote.quote:
Tourcoach is dat wat? Leuker dan dit?quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:43 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Nu de regels zijn veranderd in negatieve zin wil ik niet meer meedoen. Ik ga wel kijken naar andere alternatieven. Tourcoach is wel vaste prik bij mij.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |