abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114537716
Eerste keer dat ik het mee mag maken in mijn FOK!-subpoule debuut. Extra drank voor alle FOK!-hooligans vanavond _O_
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
  zondag 22 juli 2012 @ 19:06:56 #52
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_114538562
Ik heb net mijn resultaten bekeken. Ik zat iets meer dan 100 plaatsen van een top 1000 plek in het algemeen klassement. Er zijn renners die heel veel punten hebben gehaald voor mij zoals een Sagan en er zijn renners die de hele tour hebben gereden en niks hebben gescoord (Leipheimer :')). Zelfs een Renshaw en Rojas hebben meer punten gescoord.

Ik heb nu meer door hoe dit spel gespeeld moet worden. Volgend jaar ben ik terug.
pi_114540105
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 19:06 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik heb net mijn resultaten bekeken. Ik zat iets meer dan 100 plaatsen van een top 1000 plek in het algemeen klassement. Er zijn renners die heel veel punten hebben gehaald voor mij zoals een Sagan en er zijn renners die de hele tour hebben gereden en niks hebben gescoord (Leipheimer :')). Zelfs een Renshaw en Rojas hebben meer punten gescoord.

Ik heb nu meer door hoe dit spel gespeeld moet worden. Volgend jaar ben ik terug.
Idem...., alleen heb ik iets minder punten.
En Fok! winnaar van de subpoules w/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_114542495
Hij heeft mijn punten hier nog niet bijgewerkt. Alleen de punten zonder de Natourse bonuspunten. Wazig.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_114542854
quote:
12s.gif Op zondag 22 juli 2012 20:49 schreef RemcoW23 het volgende:
Hij heeft mijn punten hier nog niet bijgewerkt. Alleen de punten zonder de Natourse bonuspunten. Wazig.
Bij mij staat het ook nog niet bij Ranglijsten of bij Subpoules.

Maar het staat wel bij Etappeselectie, en dan selecteer Totaal Overzicht.
Bij mij staat daar dat ik 2812 punten heb en dat betekent de 1089e plaats in het algemeen klassement.

Ik ben nog wel benieuwd op welke plek ik ben geëindigd in de Fok subpoule, hopelijk werken ze dat snel bij.
pi_114543001
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 20:56 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Bij mij staat het ook nog niet bij Ranglijsten of bij Subpoules.

Maar het staat wel bij Etappeselectie, en dan selecteer Totaal Overzicht.
Bij mij staat daar dat ik 2812 punten heb en dat betekent de 1089e plaats in het algemeen klassement.

Ik ben nog wel benieuwd op welke plek ik ben geëindigd in de Fok subpoule, hopelijk werken ze dat snel bij.
Oja thx, zie het nu ook. Weinig bonuspunten gehaald dus moet het doen met de 15.400e plaats :').

Tussen Wiggins (406) en Sagan (408) maakt het kopmanschap erg weinig uit, maar met Evans ben je dit jaar best genaaid.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_114543056
quote:
12s.gif Op zondag 22 juli 2012 20:59 schreef RemcoW23 het volgende:

[..]

Oja thx, zie het nu ook. Weinig bonuspunten gehaald dus moet het doen met de 15.400e plaats :').

Tussen Wiggins (406) en Sagan (408) maakt het kopmanschap erg weinig uit, maar met Evans ben je dit jaar best genaaid.
Eigenlijk had je Valverde moeten doen als Movistar fan :P
pi_114543080
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 21:00 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Eigenlijk had je Valverde moeten doen als Movistar fan :P
Ja, dan had ik nu 35.000e gestaan :D _O-

BIER! *O*
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_114543233
Netjes , eindplek voor mij ergens in de 16000 volgend jaar weer . Te weinig sprinters dit jaar en een hoop pech met de valpartij naar Metz .
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  zondag 22 juli 2012 @ 21:17:46 #60
6509 vanDaal
-isme-er-eentje
pi_114543784
Mooi resultaat van de subpoule, hoop dat ik er met mijn 2084e plek (niet heel bijzonder) aan heb kunnen bijdragen.
pi_114546295
6827e algemeen. Niet slecht voor een debutant. De tourpoule op komt ook op mijn lijstje van vaste managerspelen.
Als er overigens een olympische spelen managerspel zou zijn, dan zou ik me zelfs in het klootschieten gaan verdiepen om te kijken wie de beste kans maakt op medailles :P

En Fok! bewijst dat je het klassement dus toch pas op de Champs Elyssee kan winnen, chapeau!
pi_114546758
Plaats 5471 van de 101601 deelnemers. Hier mag ik best trots op zijn vind ik.
Beter iets moois verliezen, dan dat je het nooit hebt gehad.
pi_114563268
Nu is ook de plek in de subpoule bekend en ik ben daar erg tevreden mee :)

15e plaats voor Koekoekopdefiets!

En helemaal geniaal van de subpoule top10. Misschien is dit al gebeurd maar zou hier niet een leuk frontpage artikeltje van gemaakt kunnen worden? Het toch een landelijk iets wat we hebben gewonnen en dat mag gevierd worden :P
  maandag 23 juli 2012 @ 13:36:55 #64
102912 crv
Screwed up
pi_114563599
:') plaats 16269

met dank aan al mijn (tegen-/uit-)vallende renners :(
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
  Redactie Sport maandag 23 juli 2012 @ 14:48:53 #65
109131 crew  sportfreak
pi_114565835
Plaats 8 in de subpoule en 458e algemeen, goed resultaat voor mij :)

En had nog hoger kunnen zijn omdat ik tot drie keer toe de etappewinnaar wel in mijn team had maar niet geselecteerd.
pi_114571704
Plaats 65 en plaats 6668 algemeen. Niet bijzonder goed maar ik ben wel tevreden. Ik volg het wielrennen pas sinds kort en zo'n tourpoule maakt het toch wel wat leuker :P Ik ga proberen om ook de andere rondes te volgen, iig de Vuelta.
pi_114605162
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 13:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nu is ook de plek in de subpoule bekend en ik ben daar erg tevreden mee :)

15e plaats voor Koekoekopdefiets!

En helemaal geniaal van de subpoule top10. Misschien is dit al gebeurd maar zou hier niet een leuk frontpage artikeltje van gemaakt kunnen worden? Het toch een landelijk iets wat we hebben gewonnen en dat mag gevierd worden :P
Idd ja :D Even kijken of ik nog kan schrijven :P.

FOK! Forum eerste in Telesport Tourpoule

Het FOK! Forum heeft zondagavond de eerste plaats in de Telesport Tourpoule voor subpoules behaald. Het forum bleef daarmee bijna 3300 subleagues voor.

FOK! Forum, met 194 forumleden in de subpoule, moest in de laatste week de strijd aangaan met de subpoule van het welbekende Wielerflits. De overige subpoules in de top 10 hadden in de eerste twee weken van de 99e editie van de Tour de France al een grote achterstand op de twee concurrenten opgelopen.

Vrijdagavond nam het FOK! Forum voor het eerst in bijna drie weken de eerste plaats van Wielerflits over, om deze één dag later na de tijdrit alweer af te moeten staan. Op de slotdag behaalde "ons" forum dusdanig veel punten dat de eindoverwinning alsnog een feit was. Het forum van FOK! behaalde in totaal 3064 punten, elf meer dan Wielerflits. Op de derde plaats eindigde CyclingFever met 3001 punten. Deelnemer "JeroenPouw" scoorde namens FOK! de meeste punten.

De Telesport Tourpoule is een landelijke poule die in het teken van de Tour de France staat. Deelnemers moeten renners kiezen waarmee uiteindelijk punten worden behaald. Prijzen worden er voor de prestatie van FOK! niet weggegeven. Alleen onder individuele deelnemers worden prijzen verdeeld.

Op- of aanmerkingen. Zeg het maar jongens :D

[ Bericht 1% gewijzigd door RemcoW23 op 24-07-2012 15:32:43 ]
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_114605752
quote:
12s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 15:01 schreef RemcoW23 het volgende:

[..]

Idd ja :D Even kijken of ik nog kan schrijven :P.

FOK! Forum eerste in Telesport Tourpoule

Het FOK! Forum heeft zondagavond de eerste plaats in de Telesport Tourpoule voor subpoules behaald. Het forum bleef daarmee bijna 3300 subleagues voor.

FOK! Forum, met 194 forumleden in de subpoule, moest in de laatste week de strijd aangaan met de subpoule van het welbekende Wielerflits. De overige subpoules in de top 10 hadden in de eerste twee weken van de 99e editie van de Tour de France al een grote achterstand op de twee concurrenten opgelopen.

Vrijdagavond nam het FOK! Forum voor het eerst in bijna drie weken de eerste plaats van Wielerflits over, om deze één dag later na de tijdrit alweer af te moeten staan. Op de slotdag behaalde "ons" forum dusdanig veel punten dat de eindoverwinning alsnog een feit was. Het forum van FOK! behaalde in totaal 3064 punten, elf meer dan Wielerflits. Op de derde plaats eindigde CyclingFever met 3001 punten. Deelnemer "Jeroen Pouw" deed namens FOK! de grootste duit in het zakje.

De Telesport Tourpoule is een landelijke poule die in het teken van de Tour de France staat. Deelnemers moeten renners kiezen waarmee uiteindelijk punten worden behaald. Prijzen worden er voor de prestatie van FOK! niet weggegeven. Alleen onder individuele deelnemers worden prijzen verdeeld.

Op- of aanmerkingen. Zeg het maar jongens :D
Prachtig. In elk geval nog een illustratie erbij. Desnoods gewoon een statistiekje van het punterverloop tussen wielerflits en Fok!. En zijn er al reacties van wielerflits bekend? Zo ja, die ook graag toevoegen.
Misschien wordt het bericht dan te lang, maar een overzicht van diegene die de punten gescoord hebben voor Fok! (de top 10 eindklassement dus) is ook een optie. Dan jouw bericht op de frontpage en op foksport en misschien in de mededelingen krijgen en klaar is Kees!
pi_114605842
Dat stukje over ene Jeroen Pouw klopt niet helemaal want als je op zijn naam klikt zie je dat hij ook bij de Wielerflits subpoule meedeed. Dus hij heeft juist niet het verschil gemaakt.
pi_114605844
Puntenverloop kun je dat helemaal terughalen? Wielerflits-forum heeft amper gereageerd hierop, meer op de Tour zelf.

Top 10 subpoule kun je gewoon screenshot maken als plaatje, had ik hierboven al gedaan. Top 10 FOK!ers kan je ook screenshotje doen. Volgens mij kunnen ze op FOK! gewoon 2 screenshots naast elkaar zetten, neemt minder ruimte in.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_114605857
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 15:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat stukje over ene Jeroen Pouw klopt niet helemaal want als je op zijn naam klikt zie je dat hij ook bij de Wielerflits subpoule meedeed. Dus hij heeft juist niet het verschil gemaakt.
Oh kan je meerdere poules doen? Even uitzoeken dan :D
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_114605889
En vertel nog over hoe uitzinnig van vreugde wij waren van deze overwinning en dat het nog lang onrustig bleef in het TDF subforum.
pi_114605914
_O- CaspervanIerssel in het bericht gezet.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_114605947
Waar is PBerends als je m nodig hebt. Die is wel van de onzinnige artikeltjes :D
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_114605950
Maar nu snapt een leek niet waarom je de nummer twee noemt ipv de nummer één.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')