Je had de hele tour geen punten en vandaag alles Ofzo ?quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:56 schreef Mani89 het volgende:
Zonder Valverde toch nog 158 punten gehaald
Briljant goede ploeg gekozen dan !quote:
Voorseizoen goed gevolgd of geluk ?quote:
Welquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:43 schreef mikerw het volgende:
ik weet niet of alles al is doorgerekend, zal wel niet, maar nu FOKForum op nr1!!
ik had Martin, Cancellara en SSanchezquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:09 schreef Sethje het volgende:
159 erbij vandaagmorgen de tijdrit, helaas T Martin en SS Sanchez kwijt.
Idd. Niemand had dit denk ik verwacht. Volgend jaar staan we op 1!!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:57 schreef RemcoW23 het volgende:
Hmmm tweede, ruime achterstand op Wielerflits. Gaan we morgen ook niet meer goedmaken. Toch een prima prestatie
Gevalletje bloeddoping bij Wielerflits, kan niet anders.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:57 schreef RemcoW23 het volgende:
Hmmm tweede, ruime achterstand op Wielerflits. Gaan we morgen ook niet meer goedmaken. Toch een prima prestatie
Ik heb het over de punten.quote:Op zondag 22 juli 2012 15:11 schreef Ferdii het volgende:
Ik denk het dagklassement,
Ik hoop dat we daar nog wat in kunnen doen. Heb het idee dat wij als FOK veel voor sprinters met sagan als kopman hebben gekozen terwijl Wielerflits meer voor het algemeen klassement met klimmers is gegaan met wiggo als kopman.
Ben benieuwd of wij die laatste etappe nog wat kunnen betekenen
quote:Op zondag 22 juli 2012 18:30 schreef RemcoW23 het volgende:
Het lijkt er op of dat we hebben gewonnen......
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |