Ja, en twee sprinters, Dat word dus ook 100% Cavendish neem ik aan. Slechts negen renners kunnen selecteren en zo strak per categorie, daar gaan nauwelijks verschillen ontstaan. het gaat dus om de voorspellingen per dag...quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
en "2 klassementsrenners", 100 procent van Nederland gaat toch zeker Froome daar invullen?
Ik vond het ook wel leuk dat je een kopman kon uitkiezen wiens punten verdubbelen.
Maar goed, nu ga ik mijn team nog niet uitkiezen.
Ik vind het wel leuk iets te doen waar zoveel mogelijk Fokkers aan mee doen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit. Dan maar DvhN tourpoule en Tourcoach.
Bijna hetzelfde als die van mij, heb alleen geen Rodriguez en Evans.quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:31 schreef Koudspel het volgende:
Mijn vaste team:
Froome
Contador
Rodriguez
Valverde
Evans
Quintana
Van Garderen
Sagan
Cav
Goede keus?
Als je als hetero man geen Merel hebt gekozen ben je een hele grote.quote:
Tourcoach is dat wat? Leuker dan dit?quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:43 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Nu de regels zijn veranderd in negatieve zin wil ik niet meer meedoen. Ik ga wel kijken naar andere alternatieven. Tourcoach is wel vaste prik bij mij.
Tourcoach is ongeveer hetzelfde als de oude AD Rondemaster. Je koopt elke dag (afhankelijk van de etappe) renners en je verkoopt ze weer afhankelijk van de etappe. Leuker dan dit is persoonlijk voor iedereen. Ik hou gewoon van zulke poules/spellen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Tourcoach is dat wat? Leuker dan dit?
TDF / TourCoach (de vervanger van Rondemaster) #3quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Tourcoach is dat wat? Leuker dan dit?
Alleen: nu zijn de selecties van al die teams toch nog helemaal niet bekend? Ik wacht wel tot dat definitief is.quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:57 schreef Arcee het volgende:
[..]
TDF / TourCoach (de vervanger van Rondemaster) #3
Wie heb jij dan? Zijn rodri en evans geen goede keuzes?quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:36 schreef Momo... het volgende:
[..]
Bijna hetzelfde als die van mij, heb alleen geen Rodriguez en Evans.![]()
Iedereen gaat hetzelfde volgens mij invullen.
Jawel, maar je hebt meerdere opties daarvoorquote:Op zondag 16 juni 2013 21:18 schreef Koudspel het volgende:
[..]
Wie heb jij dan? Zijn rodri en evans geen goede keuzes?
Jouw site?quote:
Dat klinkt wel leukquote:Op donderdag 13 juni 2013 18:47 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Tourcoach is ongeveer hetzelfde als de oude AD Rondemaster. Je koopt elke dag (afhankelijk van de etappe) renners en je verkoopt ze weer afhankelijk van de etappe. Leuker dan dit is persoonlijk voor iedereen. Ik hou gewoon van zulke poules/spellen.
Reclame maakt me niet uit. Wel een bazensite en leuke combinatie van Tourcoach en Telegraaf (oud).quote:
Haha mooie woorden!quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:11 schreef Mercurial het volgende:
[..]
Reclame maakt me niet uit. Wel een bazensite en leuke combinatie van Tourcoach en Telegraaf (oud).
Die speel ik zelf. Ik moet even wennen aan de regels daarvan.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:28 schreef iwz het volgende:
http://www.sportpools.net is ook wel een leuke
Ik doe ook mee.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:36 schreef AceBreda het volgende:
We zitten nu op 7 deelnemers in de FokFoum Tourpool van Scorito, op naar de 100!
Deelnemers tot nu toe zijn:
- Paprikapoeder
- nieb
- AceBreda
- WCpot
- RobinRaanhuis
- Slobeend
Aanmelden via deze link: http://www.scorito.com/tour2013/fok-forum-tourpoule
idd ff wennen. Heb van alle poules hier 't meest mee zitten puzzelen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:34 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Die speel ik zelf. Ik moet even wennen aan de regels daarvan.
Die is zeker leuk. Doe ik elk jaar aan mee. Met alle drie de grote rondes trouwens.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:28 schreef iwz het volgende:
http://www.sportpools.net is ook wel een leuke
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |