Weggespoeld?quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:18 schreef alors het volgende:
Zo ik dacht even dat iedereen weggespoeld of weggewaaid was.
quote:
0 regen gehad hierquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:21 schreef themauster het volgende:
Het regent hier al de hele dagDaar wordt je toch depressief van.
In Hilversummie was het ook best redelijk weer. Wel bewolkt, maar volgens mij geen regen gevallen...quote:
Ach volgende week naar het zonnige Zweden( als het daar niet regent danquote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:31 schreef Sirolf het volgende:
Die man aan de microfoon bij de studio in Nijmegen nu!![]()
Volgende week naar het zonnige Zeelandquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:27 schreef themauster het volgende:
[..]
Ach volgende week naar het zonnige Zweden( als het daar niet regent dan)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe foto![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:55 schreef Pino112 het volgende:
GeilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe fotoBoot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:55 schreef Pino112 het volgende:
Blijft lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe foto![]()
Ik wou dat ik kon fappen, dan deed ik dat even stiekem onder m'n bureau
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
De fuck. Dat had een 3rdRock post kunnen zijnquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Blijft lekker![]()
Nice, waar ga je ongeveer heen?quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:27 schreef themauster het volgende:
[..]
Ach volgende week naar het zonnige Zweden( als het daar niet regent dan)
Ik dacht dat vrouwen het juist stiekem konden doen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Blijft lekker![]()
Ik post al een poosje mee hier, dat heeft zijn weerslagquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:13 schreef henkde_j het volgende:
[..]
De fuck. Dat had een 3rdRock post kunnen zijn
Ik gok dat mannen daar beter in zijn, al heb ik dat gelukkig nog nooit gezien op het werk. Ook geen behoefte aan trouwensquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:15 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ik dacht dat vrouwen het juist stiekem konden doen.
Hmm nog nooit geweest. Maar weet wel dat het in dat gebied vaak wel chill weer is.quote:
neuh.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:13 schreef henkde_j het volgende:
[..]
De fuck. Dat had een 3rdRock post kunnen zijn
behoorlijke faal en dan voornamelijk op de cam. Op FM was het maar evenquote:
Op FM ook nog lang genoeg.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:42 schreef hole1988 het volgende:
[..]
behoorlijke faal en dan voornamelijk op de cam. Op FM was het maar even
Hermafrodiet wannabequote:Op woensdag 18 juli 2012 20:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Blijft lekker![]()
Nee hoor, valt wel mee. De bui is al afgezakt. Volgens mij moet ik dat soort foto's ook niet op kantoor bekijkenquote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:04 schreef minthy het volgende:
Dagoduck! Je haar, wat kort!
Staat je goed
Slaap lekker dan maar, mop!quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En hij wordt nog serener, want ik ga slapen![]()
.
haaaaaaaaaaai!quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 09:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Meneer Dag.
Blijft een mooi fragment.
Hoorde het net ook. Erg leuk jaquote:Op donderdag 19 juli 2012 09:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Meneer Dag.
Blijft een mooi fragment.
Het was idd om te janken zo slechtquote:Op donderdag 19 juli 2012 10:50 schreef FZN05 het volgende:
Waar haalde Giel al die positieve reacties op de cover van The Opposites vandaag?
http://www.3fm.nl/data/cache/xml/sms-latest50.xml
WAUW WAUW WAUW TE GEK HEE! staat standaard in z'n eigen beeldschermen ingebrand, denk ik.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:50 schreef FZN05 het volgende:
Waar haalde Giel al die positieve reacties op de cover van The Opposites vandaag?
quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:50 schreef FZN05 het volgende:
heb niet gekeken maar dit kan over 2 mensen gaan: ilse delange en duffy...ik gok op de laatste in dit gevalquote:Op donderdag 19 juli 2012 13:17 schreef Sersjee het volgende:
Eitje, die lunchbox voor maandag. Na het zien van de eerste plaat heb ik al gestemd. maar geen zingende berggeit.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:36 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
heb niet gekeken maar dit kan over 2 mensen gaan: ilse delange en duffy...ik gok op de laatste in dit geval
Je luistert niet. Er is er maar één. De rest is nep.quote:
Ik ben voor. Meer Heemskerkers op de radio!quote:
Deze koning:quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:48 schreef JaneDoe het volgende:
ik hoor nog bij "de JEUGD van tegenwoordig"![]()
maar wie is het nouhouuuuu![]()
ik heb de radio eens een kwartier uit staan...quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:53 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik ben voor. Meer Heemskerkers op de radio!
19?! Fuck.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
All That She Wants
Ook alweer 19 jaar oud. Au.
Uit de tijd dat zomers nog lekker waren.
ik was groot ace of base fan! had een grote kartonnen cd-standaard en een heuptasje! en ik was verliefd op de blonde zangeres Malin Berggrenquote:Op donderdag 19 juli 2012 14:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
All That She Wants
ik was 12 of 13! dan mag dat....quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:33 schreef Sersjee het volgende:
Een heuptasje én verliefd op die blonde? Dat botst.
Confronterende info.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
All That She Wants
WAT.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
All That She Wants
moet wel eerlijk zeggen dat ik Ace of Base pas leerde kennen bij Wheel of Fortune en leerde waarderen bij The Sign. daarna met terugwerkende kracht de eerdere singles ook goed gaan vinden hoorquote:
Ik vond ze meteen tof.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
moet wel eerlijk zeggen dat ik Ace of Base pas leerde kennen bij Wheel of Fortune en leerde waarderen bij The Sign. daarna met terugwerkende kracht de eerdere singles ook goed gaan vinden hoor
ik was verliefd op die blonde, Malinquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vond ze meteen tof.M'n zusje kocht de CD en ze vond een van de twee Bases knap.
Volgens mij wel ja, die andere had als bijnaam Buddha dat weet ik nog.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik was verliefd op die blonde, Malinwaarschijnlijk viel je zusje op de slankere van de 2? Jonas, dat was volgens mij de broer van de 2 zangeressen...
yup, dat was Ulf Ekberg. het enige niet familielid. Jonas had als bijnaam Joker.....quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja, die andere had als bijnaam Buddha dat weet ik nog.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
yup, dat was Ulf Ekberg. het enige niet familielid. Jonas had als bijnaam Joker.....
kak, waarom weet ik dit?
ik ga volgende week met mijn vaderquote:
Je bent een avondje uit, hollander.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:57 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik ga volgende week met mijn vaderIk neem nu wel zelf drinken mee ik ga geen 3 1/2 euro betalen voor een flesje drinken
maakt me niks uit gaat om het principe 3,5 euro voor een half liter flesje sinas/cola is gewoon diefstalquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Je bent een avondje uit, hollander.
Ik smokkel ook altijd mijn eigen drinken naar binnen. Prijzen in de bios zijn altijdquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:57 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik ga volgende week met mijn vaderIk neem nu wel zelf drinken mee ik ga geen 3 1/2 euro betalen voor een flesje drinken
Neem je ook een biertje mee naar het cafe?quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:59 schreef Evertjan het volgende:
[..]
maakt me niks uit gaat om het principe 3,5 euro voor een half liter flesje sinas/cola is gewoon diefstal
is wat anders ik ga naar de bios voor de film niet voor de cola of popcornquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Neem je ook een biertje mee naar het cafe?
Nederlander!!!!quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:01 schreef Evertjan het volgende:
[..]
is wat anders ik ga naar de bios voor de film niet voor de cola of popcorn
Wat voor TV heb jij?quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:09 schreef minthy het volgende:
Ik ga gewoon nooit naar de bios, scheelt helemaal veel geld!
Zo'n hele oude breedbeeld, een echte beeldbuisquote:
Je zou toch eens een biosje moeten doen. Daar gebruiken zequote:Op donderdag 19 juli 2012 23:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Zo'n hele oude breedbeeld, een echte beeldbuis![]()
Niks geen plasma, lcd, LED of andere hippige zooi. Arme luis hier
Werkelijk faptastisch, maar ik kan mijn geld wel anders gebruikenquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Je zou toch eens een biosje moeten doen. Daar gebruiken ze
[ afbeelding ]
om het scherm te voorzien van een film. Fapfapfapfapfap vet vet
Babiesquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Werkelijk faptastisch, maar ik kan mijn geld wel anders gebruiken![]()
Daarnaast zie ik het niet zitten om alleen te gaan, dan blijf ik liever thuis. Vrienden zitten allemaal tot aan hun nek in de drekluiers, die gaan echt niet meer mee
Ik vind het daadwerkelijk ontzettend leuk en interessant spul, kleine kinderen. Helaas schijn je dan de eerste 30 jaar niet meer weg te kunnen, wat voor de single-mensen onder ons af en toe wat vervelend is...quote:
Aanhankelijke schijtfabrieken zijn etquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vind het daadwerkelijk ontzettend leuk en interessant spul, kleine kinderen. Helaas schijn je dan de eerste 30 jaar niet meer weg te kunnen, wat voor de single-mensen onder ons af en toe wat vervelend is...
Of dat je in de kroeg hangt en dat ze dan tegen 23u al thuis moeten zijn, omdat ze de oppas niet nog langer in hun huis willen laten zitten. Tikje jammer
En toch vind ik ze leuk... Behalve als de luier vol zitquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:35 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Aanhankelijke schijtfabrieken zijn et
Joh, als ik die kleine van m'n broer zie, smelt ik als sneeuw voor de zon. Wat een tof kindje is datquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:37 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ben overigens, als de dag aanbreekt dat ik zelf zo'n koter heb (wat met mijn vriendin reeel is...), waarschijnlijk al deze uitspraken vergeten.
Maar tot die tijd.![]()
![]()
Heb jij een vriendin?!111quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:37 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ben overigens, als de dag aanbreekt dat ik zelf zo'n koter heb (wat met mijn vriendin reeel is...), waarschijnlijk al deze uitspraken vergeten.
Maar tot die tijd.![]()
![]()
Sinds medio april 2006 al ook. Ik snap ook niet dat ze niet wegrent hoorquote:
Yup... Kon met m'n gereedschap zwaaien wat ik wou, unbreakablequote:
Wowquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:41 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Sinds medio april 2006 al ook. Ik snap ook niet dat ze niet allang wegrent hoor
Die ronde billen.. damn yoquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Yup... Kon met m'n gereedschap zwaaien wat ik wou, unbreakable
Nog 7 dagen en 10 uur en 6 minutenquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:47 schreef minthy het volgende:
Vervelend ook, al die vakantieverhalen en iedereen die op vakantie gaat. Ik moet verdomme nog een maand
33 uurquote:
Frankrijkquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
33 uur
dan knalt deze jongen naar frankrijk
Lekker enthousiast!quote:
quote:
Ik gun het jullie van harte hoor, het is geen afgunst/misgunnen. Ik ben het zelf alleen zo zat, wil ook vakantiequote:Op donderdag 19 juli 2012 23:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
33 uur
dan knalt deze jongen naar frankrijk
Over 24 uur is dark knight rises afgelopen
Ik gok thuis. Heel misschien dat ik nog naar Frankrijk jakker, maar dat is nog afhankelijk van of ik zin heb om alleen te gaan. Treurig, hè?quote:
Ah, daar in de buurt ben ik in 2005 geweest (Arnay le Duc, iets meer naar het oosten).quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
huisje van schoonouders in de Morvan
Het is er zo geniaal stil. Zo. Enorm. Stil.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah, daar in de buurt ben ik in 2005 geweest (Arnay le Duc, iets meer naar het oosten).
Mooi gebied
Hou op!!!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:02 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het is er zo geniaal stil. Zo. Enorm. Stil.
Zin in. Niet normaal.
Sorryquote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:05 schreef minthy het volgende:
Ja halloooow, geef ik aan dat ik er van baal dat iedereen op vakantie gaat, gaan jullie het hier ook nog ff uitgebreid lopen bespreken
Geeft niks jong, ik vind je nog steeds liefquote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:17 schreef minthy het volgende:
Jongens, fijne avond/nacht!
Ben er zat van, ben in een pestbui en ga op de bank hangen![]()
Tot over een paar uurtjes
Ik denk van de Super Ninja Turtlesquote:
twitter:AlanHungover twitterde op vrijdag 20-07-2012 om 01:20:29Kurt Cobain killed himself one month after Justin Bieber was born..He knew. reageer retweet
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:14 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kleding van SPanje op de OS.
Ziet er goed uit.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:14 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kleding van SPanje op de OS.
Oh, had niet door dat 'ie als GP gedraaid werd. Zwaar bedenkelijkquote:
Ja Coen en Sander vinden het ook niks, dat kon je duidelijk merken toen, maarja nu is het 'democratisch' gekozen dus dan mag je er niks kwaads over zeggenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:29 schreef minthy het volgende:
Green Day![]()
Was daar niet veel commentaar op hier?
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:31 schreef themauster het volgende:
Even. Morgenochtend om 7 uur richting Zweden
.
Die hadden jaaaaren geleden al moeten ophouden met muziek maken. Deze plaat bewijst dat maar weer es.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:29 schreef minthy het volgende:
Green Day![]()
Was daar niet veel commentaar op hier?
Enjoy!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:31 schreef themauster het volgende:
.
Zwedenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:31 schreef themauster het volgende:
.
thanks for the tip!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:52 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga niet spoileren maar ik wil wel kwijt dat The Dark Knight Rises een erg vette film is. Haalt het net niet bij The Dark Knight, maar nog steeds een dikke 8.5 voor deze film. Tom Hardy als bad guy Bane is geweldig, Catwoman valt wat tegen. Sfeertje is weer lekker duister en ik kan iedereen aanraden die TDKR gaat kijken nog ff BB en TDK vantevoren te kijken mocht je ze niet helemaal meer in je hoofd hebben zitten.....
Ach, ontzettende bladharkquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:42 schreef -BladHark- het volgende:
Green Day
Hele leuke megahit, Green Day is een leuke band!
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Luister 3FM alleen nog maar in de auto, die spaarzame momenten (schande eigenlijk), maar hoorde dat Bert van Lent zijn contract niet verlengd wordt??
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:34 schreef Qunix het volgende:
Hoi, ik had wel Stenders s'middags grotendeels meegepikt.
Ik zie alleen maar dat vlak met kleurtjes bovenin, of mis ik nog meer?quote:
wb waar was je geweest??quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:11 schreef Timo20 het volgende:
Gooooooooeeeeeeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
![]()
Daar zijn we weer, terug van vakantietijd voor de 1e EW in 3 weken.
neem je wel je eigen chips en drinken mee?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:12 schreef wolfrolf het volgende:
Zometeen afreizen naar Pathe de Kuip voor TDKR
Nee man ik krijg ¤1 korting op een large popcornquote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:14 schreef Evertjan het volgende:
[..]
neem je wel je eigen chips en drinken mee?
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:14 schreef Evertjan het volgende:
[..]
neem je wel je eigen chips en drinken mee?
Vakantie zul je bedoelenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:16 schreef Timo20 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKKKKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNDDDDDDDDDD!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Van zondag t/m gisteren naar Oostkapelle, Zeeland geweest met m`n vriendin. Was erg gezelligquote:
Oeh jaloers. Ik wil `m per se in Belgie zien (want Kinepolis, dus betere bioscoop) en daar gaat ie dinsdag pas in premiere. Nog ff wachten dusquote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:12 schreef wolfrolf het volgende:
Zometeen afreizen naar Pathe de Kuip voor TDKR
True, nog 1,5 weekquote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:18 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Vakantie zul je bedoelen3 focking weken JWZ
Metropolis Antwerpen? Bazenbios. Maar die franse regel ondertiteltekst moeten ze als 2e regel doenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:23 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Oeh jaloers. Ik wil `m per se in Belgie zien (want Kinepolis, dus betere bioscoop) en daar gaat ie dinsdag pas in premiere. Nog ff wachten dus
Nee Kinepolis Hasseltquote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Metropolis Antwerpen? Bazenbios. Maar die franse regel ondertiteltekst moeten ze als 2e regel doen
Ondertitels zijn sowieso irritant. Ik ga ze altijd automatisch lezen terwijl ik dat niet wil, maar mijn ogen worden er naartoe getrokken op de een of andere manier. Waarom hebben ze geen voorstellingen zonder ondertitels?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Metropolis Antwerpen? Bazenbios. Maar die franse regel ondertiteltekst moeten ze als 2e regel doen
Da's irritant ja.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |