neem je eigen stang mee...quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zit nog een half jaar eraan vast
* NaRRaToR Trekt kleren uitquote:
Geef ze maar, ik heb nu toch even niets te doen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:43 schreef Evie het volgende:
[..]
Volgens mij ben je een aantal pagina's verloren.. kan ik ze je terug geven?![]()
plsquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:48 schreef Monopoly het volgende:
Zal ik een mooie goede OP maken dan maar ?
quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:48 schreef Monopoly het volgende:
Dat gaat een epische OP worden dan.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:48 schreef Monopoly het volgende:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | [img]http://i.fokzine.net/p/0s.gif[/img] [b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1845940/1/999#114369590]woensdag 18 juli 2012 16:38[/url] schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/346913]Drommeldaris[/url] het volgende:[/b] [u][b]Relaties SC[/b][/u] Kom hier met al je relatiepraat, hosselkunsten en huilie huiliemeuk. Alle sc's zijn gesloten en er zijn hiervoor 2 nieuwe sc's in de plaats gekomen. 18 augustus zal alles geëvalueerd worden en gaan we kijken hoe het verder gaat maar ik heb er het volste vertrouwen in. [ [url=http://michelerkens.nl/lameop.jpg]afbeelding[/url] ] [u][b]Spelletjes-meet[/b][/u] Op zaterdag 11 augustus is er een Royco-spelletjes-meet. Drank en vervoer worden geregeld en slaapplaatsen zijn er ook. Voor twee lucky ladies is er plek bij Royco in bed O+ Neem alleen zélf je pyjama, kussentje, deken en luchtbed mee. Bij het ochtendgloren staat Royco klaar met een overheerlijk worstenbroodjesontbijt. Dit alles voor een eigen bijdrage van: 10 [sub]graag bij aanvang voldoen[/sub]. Origineel was deze meet bedoeld voor de hosselensc, echter is die no more zoals jullie weten. Royco verwelkomt graag ook alle nieuwe mensen van deze sc op deze meet. Mocht je vragen hebben dan kun je bij [url=http://messages.fok.nl/compose.php?to=Royco1]hem[/url] terecht. [u][b]Aanwezig zijn[/b][/u]: -Joysa -Knoflookstokje -Tijnbrein -Evie -Casie -SergeantFluffy -Twi -Myraela -Faxie -Kutkloon7 -Captain_Maximum -Murdera -Silk -Magnetronthee -Ganzenbord |
quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:49 schreef Monopoly het volgende:
Oké, kost me een half uurtje ofzo, even geduld, ik paint wat moois, wat leuke info etc. Prachtige OP word dat. Tot zo
maar maar maar.. ben ik dan niet strafbaar?quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Geef ze maar, ik heb nu toch even niets te doen.
Ik ken nog wel een goede advocaatquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:50 schreef Evie het volgende:
[..]
maar maar maar.. ben ik dan niet strafbaar?
Neuh, omdat ze weten wie er dan langskomt. Ik plan altijd vrije momenten in voor momenten als dat. En je moet eens weten hoe goed dat werkt, zo'n lange zwarte pij met kap en een zeis.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:50 schreef Evie het volgende:
[..]
maar maar maar.. ben ik dan niet strafbaar?
Het zou wel impact moeten hebben, kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die vindt dat er allerlei nutteloze policies worden bedacht die niets ten goede veranderen en de gang van zaken slechts verstoren.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:40 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dit gaat echt geen impact hebben Benzin, het is hier trouwens prima
quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Neuh, omdat ze weten wie er dan langskomt. Ik plan altijd vrije momenten in voor momenten als dat. En je moet eens weten hoe goed dat werkt, zo'n lange zwarte pij met kap en een zeis.
Oke, doeiquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:54 schreef benzin het volgende:
[..]
Het zou wel impact moeten hebben, kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die vindt dat er allerlei nutteloze policies worden bedacht die niets ten goede veranderen en de gang van zaken slechts verstoren.
Als het geen impact gaat hebben dan denk ik niet dat ik in de SC´s terug kom, maar als andere mensen dit beter vinden dan is dat zo. Tijd zal het uitwijzen.
ik begon bijna te snikken iddquote:
Af en toe wordt het wel saai hoor. Dan haal ik een grapje met ze uit. Dan zeg ik "nee, ik ben hier niet voor jou, geef me de vijf" en dan doen ze dat ook nog! En dan die gezichten!quote:
geen idee tot wanneer hij een ban heeft trouwens?quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:57 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik vraag me af in welke reeks DG straks weer gaat posten
Hey niet zo laks he?! We klampen met een fikse overbevolkingquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Af en toe wordt het wel saai hoor. Dan haal ik een grapje met ze uit. Dan zeg ik "nee, ik ben hier niet voor jou, geef me de vijf" en dan doen ze dat ook nog! En dan die gezichten!
Ik dacht tot 2014quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:57 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
geen idee tot wanneer hij een ban heeft trouwens?
ghehe ohja, dat moet ik morgen ook even doenquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:01 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik ga even een nieuwe prullenbak fixen
Hoe ging je toets btw?quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:01 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik ga even een nieuwe prullenbak fixen
Nu niet, ik ben op vakantie.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:58 schreef Evie het volgende:
[..]
Hey niet zo laks he?! We klampen met een fikse overbevolkingAan het werk zeg ik!!
ssst straks evacueren ze de tent voor jij er bentquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nu niet, ik ben op vakantie.
Maar ik denk dat straks in het Midden Oosten nogal om mij gevraagd zal worden. Even mijn agenda erbij pakken.
...shit. De groeten, het bejaardentehuis in Tilburg is nog niet aan de beurt geweest!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 | [IMG=600]http://i.imgur.com/xKsMG.png[/IMG] [b]:W Van harte welkom in de nieuwe Relatie SC :W[/b] [b]:? Wat is er gebeurd met de oude SC's? :?[/b] [i] Wel, er waren iets te veel slowchat topics, dus het mes is er in gegaan. Nu zijn er nog maar twee, maar deze is het aller gezelligst. [/i] [b] *O* Oké tof, en nu? *O* [/b] [i] Gewoon lekker mee posten. Stel je voor, hossel een date, kots je ex uit, alles mag! Zolang je je maar natuurlijk een beetje aan de regels houd ;). [/i] [b] :D Heel veel plezier :D [/b] [u]Hieronder wat informatie over meets of andere zaken, dit veranderd vrij regelmatig, dus hou het goed in de gaten ;)[/u] [u][b]Spelletjes-meet[/b][/u] Op zaterdag 11 augustus is er een Royco-spelletjes-meet. Drank en vervoer worden geregeld en slaapplaatsen zijn er ook. Voor twee lucky ladies is er plek bij Royco in bed O+ Neem alleen zélf je pyjama, kussentje, deken en luchtbed mee. Bij het ochtendgloren staat Royco klaar met een overheerlijk worstenbroodjesontbijt. Dit alles voor een eigen bijdrage van: 10 [sub]graag bij aanvang voldoen[/sub]. Origineel was deze meet bedoeld voor de hosselensc, echter is die no more zoals jullie weten. Royco verwelkomt graag ook alle nieuwe mensen van deze sc op deze meet. Mocht je vragen hebben dan kun je bij [url=http://messages.fok.nl/compose.php?to=Royco1]hem[/url] terecht. [u][b]Aanwezig zijn[/b][/u]: -Joysa -Knoflookstokje -Tijnbrein -Evie -Casie -SergeantFluffy -Twi -Myraela -Faxie -Kutkloon7 -Captain_Maximum -Murdera -Silk -Magnetronthee -Ganzenbord |
Ik kom dadelijk wel naar je toequote:Op woensdag 18 juli 2012 18:08 schreef Samzz het volgende:
He verdrie, Thijs zit hier en ik zit in de andere.
Ach, ze kunnen me toch niet ontsnappen. En al die tieners die Final Destination hebben gezien snappen dat.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:05 schreef Evie het volgende:
[..]
ssst straks evacueren ze de tent voor jij er bent
dan moet je in beide postenquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:08 schreef Samzz het volgende:
He verdrie, Thijs zit hier en ik zit in de andere.
Doe datquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik kom dadelijk wel naar je toe
[..]
Ach, ze kunnen me toch niet ontsnappen. En al die tieners die Final Destination hebben gezien snappen dat.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik kom dadelijk wel naar je toe
[..]
Ach, ze kunnen me toch niet ontsnappen. En al die tieners die Final Destination hebben gezien snappen dat.
Toch moet ik wel iets aan die zeis doen. Beetje ouderwets.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:11 schreef Evie het volgende:
[..]whahaha zo mooi die film.... goed van slechte voorspelbaarheid
quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:39 schreef benzin het volgende:
Ik kom even afscheid nemen van iedereen met wie ik meer dan een jaar in de versieren SC heb gezeten![]()
Ik vind het het stomste idee ooit om topics die gewoon goed werken te sluiten. Omdat mensen zich irriteren aan het bestaan van teveel SCs??Gelukkig vond ik de sfeer van de reeks de laatste tijd sowieso niet meer wat het geweest is.
Het is een tijd heel leuk, gezellig en een steun in de rug geweest. Wie weet kom ik over een maand weer terug of spreken we elkaar ooit nog op een of andere manier.
Ik heb besloten om sowieso de komende maand, tijdens de proef, weg te blijven. Ik hoop dat andere gebruikers ook met hun voeten stemmen en de advertentieinkomsten van FOK! zullen dalen zodat het beheer inziet dat ze de verkeerde keuze hebben gemaakt. Het is vreemd om zo pro-actief goedlopende reeksen te sluiten; immers, goedlopende reeksen zijn waar ze aan verdienen.
bazooka?quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Toch moet ik wel iets aan die zeis doen. Beetje ouderwets.
Ja, dat is waar. Maar uitgaande relaties zijn zielig. Dus liever niet.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het hoort er wel een beetje bij. Alles kan kapot namelijk. Dus vooruit enzo
Dat klopt zeker.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Maar uitgaande relaties zijn zielig. Dus liever niet.
Neeeeeeeeee doeeeeee het niet!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:39 schreef benzin het volgende:
Ik kom even afscheid nemen van iedereen met wie ik meer dan een jaar in de versieren SC heb gezeten![]()
Ik vind het het stomste idee ooit om topics die gewoon goed werken te sluiten. Omdat mensen zich irriteren aan het bestaan van teveel SCs??Gelukkig vond ik de sfeer van de reeks de laatste tijd sowieso niet meer wat het geweest is.
Het is een tijd heel leuk, gezellig en een steun in de rug geweest. Wie weet kom ik over een maand weer terug of spreken we elkaar ooit nog op een of andere manier.
Ik heb besloten om sowieso de komende maand, tijdens de proef, weg te blijven. Ik hoop dat andere gebruikers ook met hun voeten stemmen en de advertentieinkomsten van FOK! zullen dalen zodat het beheer inziet dat ze de verkeerde keuze hebben gemaakt. Het is vreemd om zo pro-actief goedlopende reeksen te sluiten; immers, goedlopende reeksen zijn waar ze aan verdienen.
Nee klopt, dat moet mevrouw Dood doenquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:16 schreef Evie het volgende:
[..]
Is niet alsof hij dat zelf op hoeft te ruimen..
Ow komen ze me halen en brengen?quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:16 schreef Royco1 het volgende:
Hoezo word er vervoer geregeld bij de meet?
ja jij ging iedereen ophalen met de fiets toch...?quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:16 schreef Royco1 het volgende:
Hoezo word er vervoer geregeld bij de meet?
Weet zeker dat alle leuke mensen me zullen missen, zeker degenen die er in de begintijd ook al waren. Het is alleen jammer dat mijn afscheidspost al zo snel weggesneeuwd dat niet iedereen het zal zien.quote:
Ik heb geen fiets.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja jij ging iedereen ophalen met de fiets toch...?
Nah, geef ze wel een hand. Of ik hoest een keertje.quote:
ging? Of gaat?quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja jij ging iedereen ophalen met de fiets toch...?
kinhoest connecting people since... ?quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nah, geef ze wel een hand. Of ik hoest een keertje.
Dat kan wel geregeld wordenquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:19 schreef Monopoly het volgende:
Het is weekend dan dus ik ga gratis met het OV, als iemand me van het dichstbijzijnde station kan komen oppikken dan ?
ja... iedereen die flink harig is, mag achterinquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb geen fiets.
Maar jij hebt toch een bestelbusje voor je honden?
Oh dan kan ik voorin zittenquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:20 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja... iedereen die flink harig is, mag achterin
quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:20 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:18 schreef benzin het volgende:
[..]
Weet zeker dat alle leuke mensen me zullen missen, zeker degenen die er in de begintijd ook al waren. Het is alleen jammer dat mijn afscheidspost al zo snel weggesneeuwd dat niet iedereen het zal zien.
dan mag je idd voorinquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Oh dan kan ik voorin zittenIk ga de tondeuse over mijn koppie halen
Maar je komt dus ook?quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:20 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
SARS is overrated. Dat werkt maar eventjes. Toch maar weer eens de boeken induiken.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:19 schreef Evie het volgende:
[..]
kinhoest connecting people since... ?
Of dacht je meer aan SARS?
Nieuw virus ontwikkelen?quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
SARS is overrated. Dat werkt maar eventjes. Toch maar weer eens de boeken induiken.
was toch de bedoeling...quote:
Nee, jij bedoeld de batman meetquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:24 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
was toch de bedoeling...mits mn hondjes nog steeds mee kunnen! en anders ga ik eerder weg
Wat voor een hondjes heb je?quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:24 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
was toch de bedoeling...mits mn hondjes nog steeds mee kunnen! en anders ga ik eerder weg
Krijg het nog druk.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:23 schreef Evie het volgende:
[..]
Nieuw virus ontwikkelen?
Kan je beter in een lab doen dan in een boek..
Daar gaat de kans om van je buren af te komenquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Krijg het nog druk.
Wacht even, de kat van de buren is weer lastig.
Zo, daar hebben we geen last meer van.
U zei?
dat werd gecombineerd, of ben ik helemaal abuis nu...?quote:
Als dit topic maar niet bloedtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja je bent abuis, dit gaat over de meet van 11 augustus.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:26 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dat werd gecombineerd, of ben ik helemaal abuis nu...?
Zelfde dag ervoor?quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja je bent abuis, dit gaat over de meet van 11 augustus.
Batman marathon moeten we even een datum prikken
quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als dit topic maar niet bloedtIk bloed ook, maar ik ben geen maagd. ghihiihihih.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met de buren heb ik geen last.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:25 schreef Evie het volgende:
[..]
Daar gaat de kans om van je buren af te komen![]()
Die komkommers zijn daar ook niet voor bedoeld hequote:Op woensdag 18 juli 2012 18:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik bloed ook, maar ik ben geen maagd. ghihiihihih.
ah... nou 11 aug moet ik nog ff kijken of ik kan (hoe laat wilde je t laten beginnen?)quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De dag ervoor?quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, want we moeten ook naar de nieuwe in de bios he
uurtje of 8quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:29 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ah... nou 11 aug moet ik nog ff kijken of ik kan (hoe laat wilde je t laten beginnen?)
Ik kom niet naar de Batman meet.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik bloed ook, maar ik ben geen maagd. ghihiihihih.
En waarom nietquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kom niet naar de Batman meet.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
DAMES EN HEREN DE RODE VLAG HANGT UIT
IK HERHAAL:
DE RODE VLAG HANGT UIT
Doe geen zaken met deze vrouw!!
Koste me 5 minuten van mijn dierbare tijd ja, dit is vloeken in de kerk wat je nu doetquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:30 schreef Myraela het volgende:
Er moet wel een nieuwe header in dit topic.
Ik zal zo even een foto van je maken.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:30 schreef Myraela het volgende:
Er moet wel een nieuwe header in dit topic.
ah, nou misschien dak wel kom en dak dan savonds laat weer naar huis rijquote:
Dan is het goedquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:31 schreef Evie het volgende:
[..]
nee tegen mensen die iets hebben tegen batman
Ik vind dit veel te netjes voor jou.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Koste me 5 minuten van mijn dierbare tijd ja, dit is vloeken in de kerk wat je nu doet
Ik heb me ingehouden het is hier geen ONZ. Ik wou er nog een salamander in doenquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind dit veel te netjes voor jou.Moet op z'n minst een lama in.
quote:
quote:
Je kent ons, dat gaat wel lukken.quote:
Is het?quote:
Je bent soft aan het wordenquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb me ingehouden het is hier geen ONZ. Ik wou er nog een salamander in doen
quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]Sorry.
[..]Sorry.
[..]
Je kent ons, dat gaat wel lukken.
[..]
Is het?
Omdat het kanquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:38 schreef Myraela het volgende:
Waarom zitten sommige mensen in beide slowchats te posten.Dat soort dingen snap ik echt niet.
Omdat ik nog geen keuze had gemaakt. Nu ik dat wel heb gedaan, komen ze allemaal hier naartoe.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:38 schreef Myraela het volgende:
Waarom zitten sommige mensen in beide slowchats te posten.Dat soort dingen snap ik echt niet.
Dan kunnen ze er net zo goed 1 SC van maken. Het zijn er juist 2 zodat je een soort van verschillende topics krijgt, niet zodat je op 2 plekken met dezelfde mensen kan zitten.quote:
die mensen kunnen vast onwijs snel lezen en typen...?quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:38 schreef Myraela het volgende:
Waarom niet? Is het principe niet dat je het gezellig hebt met andere users? En ik maar denken dat ik autistisch wasquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:38 schreef Myraela het volgende:
zouden ze geloven dat ik je siamese aanhangesel ben??quote:
1 SC it is!quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan kunnen ze er net zo goed 1 SC van maken. Het zijn er juist 2 zodat je een soort van verschillende topics krijgt, niet zodat je op 2 plekken met dezelfde mensen kan zitten.
Jij moet wel hier blijven, autistje.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:40 schreef MohMi het volgende:
[..]
Waarom niet? Is het principe niet dat je het gezellig hebt met andere users? En ik maar denken dat ik autistisch was; Zij tegen wij' is op de middelbare school al kinderachtig
men.... dan gaat t helemaal snelquote:
Ik heb geen zij tegen wij, ik vind mensen hier namelijk helemaal niet erg. Ik snap niet waarom je met en tegen dezelfde mensen in verschillende topics gaat posten.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:40 schreef MohMi het volgende:
[..]
Waarom niet? Is het principe niet dat je het gezellig hebt met andere users? En ik maar denken dat ik autistisch was; Zij tegen wij' is op de middelbare school al kinderachtig
quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:40 schreef MohMi het volgende:
[..]
Maar ik ben toch voor elk topic een aanwinst, dat kan ik ze niet ontnemenquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan kunnen ze er net zo goed 1 SC van maken. Het zijn er juist 2 zodat je een soort van verschillende topics krijgt, niet zodat je op 2 plekken met dezelfde mensen kan zitten.
Is dit een opzichtige poging om in mijn broek te komen?quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:40 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
zouden ze geloven dat ik je siamese aanhangesel ben??
nee, mijn plan was om met ductape mn hoofd aan die van jou vast te tapen...quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is dit een opzichtige poging om in mijn broek te komen?
quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar ik ben toch voor elk topic een aanwinst, dat kan ik ze niet ontnemen
Eens.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar ik ben toch voor elk topic een aanwinst, dat kan ik ze niet ontnemen
Wederom; omdat het kán, daaromquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb geen zij tegen wij, ik vind mensen hier namelijk helemaal niet erg. Ik snap niet waarom je met en tegen dezelfde mensen in verschillende topics gaat posten.
Ik denk niet dat ze dat geloven nee.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:42 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee, mijn plan was om met ductape mn hoofd aan die van jou vast te tapen...
Geen sorry, veel plezier sowieso enzoquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]Sorry.
[..]Sorry.
[..]
Je kent ons, dat gaat wel lukken.
[..]
Is het?
Maar je zou het kunnen proberen, al is het maar voor de foto'squote:Op woensdag 18 juli 2012 18:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze dat geloven nee.
jammer, t was te proberen natuurlijkquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze dat geloven nee.
Ik snap al die verschillende sc's niet. Maar goed ik ben ook nieuw op fokquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet te kiezen? Je kunt toch gewoon rondhoppen?quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:44 schreef twi het volgende:
Na verloop van tijd kiezen de mensen wel het topic waar ze zich het beste in thuisvoelen, om deze reden had ik ook liever gezien dat specifieke topics samengevoegd zouden worden. Twee gloednieuwe topics waarbij we het zelf maar uit mogen zoeken is wel een beetje een faalidee. Maargoed, hopelijk zijn de meeste users wat slimmer dan de mods en zoeken ze elkaar een beetje op.
Oh ben jij er zo 1quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet te kiezen? Je kunt toch gewoon rondhoppen?
Eensch, had idd ook wel in overleg gekund of iig vragen of wij mss nog een idee hadden. Maar goed, ik heb niet de illusie dat daar iets mee gedaan gaat worden dus gaanw e maar verder waar we gebleven waren; slap ouwehoerenquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:44 schreef twi het volgende:
Na verloop van tijd kiezen de mensen wel het topic waar ze zich het beste in thuisvoelen, om deze reden had ik ook liever gezien dat specifieke topics samengevoegd zouden worden. Twee gloednieuwe topics waarbij we het zelf maar uit mogen zoeken is wel een beetje een faalidee. Maargoed, hopelijk zijn de meeste users wat slimmer dan de mods en zoeken ze elkaar een beetje op.
Slowchat-sletten idd!quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee je krijgt een SC aangewezen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik hou niet van foto's.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar je zou het kunnen proberen, al is het maar voor de foto's
Bedankt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geen sorry, veel plezier sowieso enzo
Dank jequote:Op woensdag 18 juli 2012 18:44 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
jammer, t was te proberen natuurlijk
veel plezier, maar komt vast helemaal goed!!!
Je moet wel eerst even goedgekeurd worden he.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:46 schreef MohMi het volgende:
[..]
Eensch, had idd ook wel in overleg gekund of iig vragen of wij mss nog een idee hadden. Maar goed, ik heb niet de illusie dat daar iets mee gedaan gaat worden dus gaanw e maar verder waar we gebleven waren; slap ouwehoerenEn nog een meet als cadeautje ook nog!
quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee je krijgt een SC aangewezen.
Stevenmac26 heeft een tijdje die functie gehad op FOK!. Mensen een SC aanwijzen waar ze een tijdje moeten posten.
Ik wil wel bij miauwquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Stevenmac26 heeft een tijdje die functie gehad op FOK!. Mensen een SC aanwijzen waar ze een tijdje moeten posten.
Nee, er zullen vast mensen zijn die in verschillende topics posten. Maar het is een beetje nutteloos als het twee vrijwel identieke topics worden. Dan heb ik liever dat er een flink aantal mensen hun eigen plek vinden.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:45 schreef -Miauw- het volgende:
Was Stevnmac26 jullie Geester?quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja dat is wel het leukste hequote:Op woensdag 18 juli 2012 18:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel![]()
Sterke behoefte aan afwisseling
Sinds wanneer ben jij zo chagrijnig?quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:47 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, er zullen vast mensen zijn die in verschillende topics posten. Maar het is een beetje nutteloos als het twee vrijwel identieke topics worden. Dan heb ik liever dat er een flink aantal mensen hun eigen plek vinden.
Vragen?quote:
Jij ook naar de anderequote:
Ze hebben wel gevraagd of we zelf een oplossing konden aandragen, er zijn verschillende ideeën geopperd en dit is het geworden.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:46 schreef MohMi het volgende:
[..]
Eensch, had idd ook wel in overleg gekund of iig vragen of wij mss nog een idee hadden. Maar goed, ik heb niet de illusie dat daar iets mee gedaan gaat worden dus gaanw e maar verder waar we gebleven waren; slap ouwehoerenEn nog een meet als cadeautje ook nog!
quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wiens idee was dit dan?quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ze hebben wel gevraagd of we zelf een oplossing konden aandragen, er zijn verschillende ideeën geopperd en dit is het geworden.
[..]![]()
In dat geval neem ik het meteen terug, excuus!quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ze hebben wel gevraagd of we zelf een oplossing konden aandragen, er zijn verschillende ideeën geopperd en dit is het geworden.
[..]![]()
quote:
Ik zie nu al een groot verschil dus volgens mij valt het best wel mee allemaal.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:47 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, er zullen vast mensen zijn die in verschillende topics posten. Maar het is een beetje nutteloos als het twee vrijwel identieke topics worden. Dan heb ik liever dat er een flink aantal mensen hun eigen plek vinden.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:49 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet chagrijnig! Houd je muil!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hadden je wel gemistWas je van SC gewisseld?
![]()
Wat was jouw idee?quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:50 schreef twi het volgende:
Ik vond mijn idee het beste. Uiteraard. Maar dat kwam stiekem omdat ik MohMi natuurlijk gewoon in de SC HOSSELEN reeks wilde zien komen posten.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:50 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nee, SC VERSIEREN/HOSSELEN was mijn reeks, maar als ik me verveelde kwam ik aapjes kijken bij UIT ELKAAR/DINGUSGEDOE.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hadden je wel gemistWas je van SC gewisseld?
Ah!quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:51 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, SC VERSIEREN/HOSSELEN was mijn reeks, maar als ik me verveelde kwam ik aapjes kijken bij UIT ELKAAR/DINGUSGEDOE.
Nee bah, ik kook ook gewoon het liefste iedere dag iets nieuwsquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja vind ik wel. Kliekjes, niet echt mijn ding.
Geen idee wie er het eerste mee kwam, je zou er de topics op moeten nalezen.quote:
Ik vond jouw idee ook heel goedquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:50 schreef twi het volgende:
Ik vond mijn idee het beste. Uiteraard. Maar dat kwam stiekem omdat ik MohMi natuurlijk gewoon in de SC HOSSELEN reeks wilde zien komen posten.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee bah, ik kook ook gewoon het liefste iedere dag iets nieuws
quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:51 schreef MohMi het volgende:
[..]
Wat was jouw idee?![]()
Overigens moet ik je antwoord straks teruglezen, tijd om te rijlessen!
Succes met je rijlessen, weet je nog welke kant het gas- en rempedaal zitten?quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:02 schreef twi het volgende:
1. R&P SC + SINGLES
2. UITELKAAR/GEDUMPT SC + SC HOSSELEN SC
3. 18-35 NIEUWE CONTACTEN
4. Hoe voel je je nu mergen met de hoe voel je je nu met songteksten.
5. Loslaten van je ex is geen SC, gewoon zo houden.
6. Datingsite-ervaringen is geen SC, gewoon zo houden.
De rest sluiten.
Dan heb je 4 "SC-reeksen" met volgens mij wel mensen die elkaar liggen of die ermee kunnen leven dat dingen samengevoegd worden.
5 en 6 moeten dan natuurlijk wel strenger gemod blijven.
Jahoor, jij wilde natuurlijk weer net gedumpte meisjes hosselen uit de gedumpt reeks.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:50 schreef twi het volgende:
Jij weet. Oh, wacht, jij. Nee, helemaal niet, waarom denk je dat?quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jahoor, jij wilde natuurlijk weer net gedumpte meisjes hosselen uit de gedumpt reeks.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jahoor, jij wilde natuurlijk weer net gedumpte meisjes hosselen uit de gedumpt reeks.
Op zo'n moment kun je beter niks zeggen Twiquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:53 schreef twi het volgende:
[..]
Jij weet. Oh, wacht, jij. Nee, helemaal niet, waarom denk je dat?
Aasgieren dat zijn julliequote:Op woensdag 18 juli 2012 18:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Op zo'n moment kun je beter niks zeggen Twi
Is er nog iemand voor me om te hosselen twi?quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:53 schreef twi het volgende:
[..]
Jij weet. Oh, wacht, jij. Nee, helemaal niet, waarom denk je dat?
quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is er nog iemand voor me om te hosselen twi?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hap hapquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik doe toch niks?
Ik ken dat hele topic niet eens.
dus
quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:00 schreef Evie het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Hap hap
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:00 schreef Evie het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Hap hap![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:04 schreef Hungry_Joe het volgende:
In welke SC doen ze niet aan zwaaismileys? Neem ik die.
Wat gulquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:04 schreef Evie het volgende:
[..]
Je krijgt wel een biertje van me terug op de meet![]()
Duidelijk. Thanks!quote:
quote:
hihiquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:09 schreef Evie het volgende:
[..]lief he? Ik dacht ik pak de gelegenheid ook even aan om te zwaaien..
![]()
Misschien doe ik er wel een echt bloosje of kusje bij voor je![]()
Is koningin niks voor jou? Kun je heel vaak het volk toe zwaaienquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:13 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee, maar het is ineens zo leuk om te zwaaien!!
Nehh heb het niet zo op hoedjes en geen zin in geen inkijk!quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is koningin niks voor jou? Kun je heel vaak het volk toe zwaaien
Inkijk? Heeft de koningin dat dan? Nooit op gelet eigenlijkquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:16 schreef Evie het volgende:
[..]
Nehh heb het niet zo op hoedjes en geen zin in geen inkijk!
nee dubbele ontkenning geen zin in geen inkijk....quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Inkijk? Heeft de koningin dat dan? Nooit op gelet eigenlijk
Oh ik las weer te snel.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:17 schreef Evie het volgende:
[..]
nee dubbele ontkenning geen zin in geen inkijk....
Dacht dat mannen geoefend waren in doen alsof ze er niet naar starenquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh ik las weer te snel.
Maar dat is niet goed he.
Dan staar ik dadelijk de hele tijd als we een biertje drinken
Ik kan dat niet, zeker niet als je je er dan expres zo op kleed.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:20 schreef Evie het volgende:
[..]
Dacht dat mannen geoefend waren in doen alsof ze er niet naar starenZie het probleem niet..
Het begint pas intimiderend te worden als ze je in je ogen aankijken..
Nee daar is water voor uitgevonden.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:22 schreef Monopoly het volgende:
Ja maar ogen zijn er ook om in te verdrinken
Ik probeer vrouwen zo min mogelijk aan het huilen te makenquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En waar komt water vandaan? Precies! Vrouwenogen!
Is soms niet te voorkomen helaasquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik probeer vrouwen zo min mogelijk aan het huilen te maken
Precies, ik staar altijd naar de kont en borsten, maar dat komt puur omdat ik altijd op mijn hoede ben.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:23 schreef marbasnarf het volgende:
had laatst een onderzoek gelezen dat mannen een probleem hebben met focussen en daarom veel afdwalen met de ogen om het geheel te blijven overzien (was vroegah in de oertijd nodig voor de jacht) lijkt daardoor vaak of mannen je hele lichaam beoordelen, een man die aanstaart in je ogen moet dus flink moeite doen daarvoor
Eens. En als ik ze duidelijk wil maken dat ik van ze hou doe ik dat ook op een goede manier:quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:23 schreef marbasnarf het volgende:
had laatst een onderzoek gelezen dat mannen een probleem hebben met focussen en daarom veel afdwalen met de ogen om het geheel te blijven overzien (was vroegah in de oertijd nodig voor de jacht) lijkt daardoor vaak of mannen je hele lichaam beoordelen, een man die aanstaart in je ogen moet dus flink moeite doen daarvoor
Maar op vrouwenjacht is ook een soort jachtquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:23 schreef marbasnarf het volgende:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Eens. En als ik ze duidelijk wil maken dat ik van ze hou doe ik dat ook op een goede manier:
[ afbeelding ]
Sjah heb ook niet om die dingen gevraagd.. ik draag lekker wat ik wilquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kan dat niet, zeker niet als je je er dan expres zo op kleed.
En ik staar als ik dat wilquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:27 schreef Evie het volgende:
[..]
Sjah heb ook niet om die dingen gevraagd.. ik draag lekker wat ik wil
Het is nog geen september hoorquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ook
Voor even, want ik ga zo in bad
Ik ben er nog niet uit in welk topic ik ga posten
Niet?quote:
Ach, ik post gewoon in allebei, ligt er aan waar het gezelliger is.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ook
Voor even, want ik ga zo in bad
Ik ben er nog niet uit in welk topic ik ga posten
Ja dat is dus de reden dat ik misschien meer naar het andere topic trekquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach, ik post gewoon in allebei, ligt er aan waar het gezelliger is.
Maar ik geef de voorkeur aan deze omdat hier de oude garde het blijkbaar een beetje heeft overgenomen
Dat, en de OP van het andere topic sucks
waarom vervroegd??quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Niet?
Ach ja, vakantie is vervroegd, dus ik ben ook eerder terug van vakantieDus ik dacht, kan ik nu alvast even kijken in welke sc ik ga posten
quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat is dus de reden dat ik misschien meer naar het andere topic trek
Je kamt ook altijd zo ruwquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik kom jou verdomme één keer per maand knuffelen en je haren kammen, en nog klagen ?
Oh? Eerder? Waarom dat, eerder plekje vrij waar jullie zouden gaan?quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Niet?
Ach ja, vakantie is vervroegd, dus ik ben ook eerder terug van vakantieDus ik dacht, kan ik nu alvast even kijken in welke sc ik ga posten
Hey faxie. Ja, de admins hebben toegeslagen en een hele hoop sc's om zeep geholpen.quote:
Zat Jofu achter het stuur?quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:38 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik droomde vannacht dat Mono dood was gereden door een bus, nu zie ik hem nog steeds posten
quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:38 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik droomde vannacht dat Mono dood was gereden door een bus, nu zie ik hem nog steeds posten
Die zou ik toch niet kunnen zien dan boven het stuur uitquote:
Niet veel eerder hoorquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh? Eerder? Waarom dat, eerder plekje vrij waar jullie zouden gaan?
Ik heb sicke parels gemaakt in de KLB vroegerquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zie net dat ik vroeger nog wel eens topics opende in ONZ.![]()
Ze waren wel van een hoger niveau dan ik had verwacht. Dat dan weer wel.
geregistreerd op: zaterdag 4 juni 2011 @ 14:50quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:43 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb sicke parels gemaakt in de KLB vroeger
quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Echt
Vroeger?
quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Echt
Vroeger?
ghehehequote:Op woensdag 18 juli 2012 19:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Echt
Vroeger?
Doe es linksjes.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:43 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb sicke parels gemaakt in de KLB vroeger
quote:
Haal mijn verhaal wegquote:
Ik schaam mij voor niksquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:48 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Je familie AIDS geven via een wortelga je schamen.....
quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik schaam mij voor niks
Zo heb ik Mono afgetrokken met een my little pony handpop
en de pop zeker zo weer terug in de kist van je zusje he!quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik schaam mij voor niks
Is gewoon van mij hoorquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:50 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
en de pop zeker zo weer terug in de kist van je zusje he!
quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik schaam mij voor niks
nEEquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |