Maar ik ben toch voor elk topic een aanwinst, dat kan ik ze niet ontnemenquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan kunnen ze er net zo goed 1 SC van maken. Het zijn er juist 2 zodat je een soort van verschillende topics krijgt, niet zodat je op 2 plekken met dezelfde mensen kan zitten.
Is dit een opzichtige poging om in mijn broek te komen?quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:40 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
zouden ze geloven dat ik je siamese aanhangesel ben??
nee, mijn plan was om met ductape mn hoofd aan die van jou vast te tapen...quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is dit een opzichtige poging om in mijn broek te komen?
quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar ik ben toch voor elk topic een aanwinst, dat kan ik ze niet ontnemen
Eens.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar ik ben toch voor elk topic een aanwinst, dat kan ik ze niet ontnemen
Wederom; omdat het kán, daaromquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb geen zij tegen wij, ik vind mensen hier namelijk helemaal niet erg. Ik snap niet waarom je met en tegen dezelfde mensen in verschillende topics gaat posten.
Ik denk niet dat ze dat geloven nee.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:42 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee, mijn plan was om met ductape mn hoofd aan die van jou vast te tapen...
Geen sorry, veel plezier sowieso enzoquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]Sorry.
[..]Sorry.
[..]
Je kent ons, dat gaat wel lukken.
[..]
Is het?
Maar je zou het kunnen proberen, al is het maar voor de foto'squote:Op woensdag 18 juli 2012 18:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze dat geloven nee.
jammer, t was te proberen natuurlijkquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze dat geloven nee.
Ik snap al die verschillende sc's niet. Maar goed ik ben ook nieuw op fokquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan kunnen ze er net zo goed 1 SC van maken. Het zijn er juist 2 zodat je een soort van verschillende topics krijgt, niet zodat je op 2 plekken met dezelfde mensen kan zitten.
Je hoeft toch niet te kiezen? Je kunt toch gewoon rondhoppen?quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:44 schreef twi het volgende:
Na verloop van tijd kiezen de mensen wel het topic waar ze zich het beste in thuisvoelen, om deze reden had ik ook liever gezien dat specifieke topics samengevoegd zouden worden. Twee gloednieuwe topics waarbij we het zelf maar uit mogen zoeken is wel een beetje een faalidee. Maargoed, hopelijk zijn de meeste users wat slimmer dan de mods en zoeken ze elkaar een beetje op.
Oh ben jij er zo 1quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet te kiezen? Je kunt toch gewoon rondhoppen?
Eensch, had idd ook wel in overleg gekund of iig vragen of wij mss nog een idee hadden. Maar goed, ik heb niet de illusie dat daar iets mee gedaan gaat worden dus gaanw e maar verder waar we gebleven waren; slap ouwehoerenquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:44 schreef twi het volgende:
Na verloop van tijd kiezen de mensen wel het topic waar ze zich het beste in thuisvoelen, om deze reden had ik ook liever gezien dat specifieke topics samengevoegd zouden worden. Twee gloednieuwe topics waarbij we het zelf maar uit mogen zoeken is wel een beetje een faalidee. Maargoed, hopelijk zijn de meeste users wat slimmer dan de mods en zoeken ze elkaar een beetje op.
Slowchat-sletten idd!quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee je krijgt een SC aangewezen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik hou niet van foto's.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar je zou het kunnen proberen, al is het maar voor de foto's
Bedankt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geen sorry, veel plezier sowieso enzo
Dank jequote:Op woensdag 18 juli 2012 18:44 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
jammer, t was te proberen natuurlijk
veel plezier, maar komt vast helemaal goed!!!
Je moet wel eerst even goedgekeurd worden he.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:46 schreef MohMi het volgende:
[..]
Eensch, had idd ook wel in overleg gekund of iig vragen of wij mss nog een idee hadden. Maar goed, ik heb niet de illusie dat daar iets mee gedaan gaat worden dus gaanw e maar verder waar we gebleven waren; slap ouwehoerenEn nog een meet als cadeautje ook nog!
quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee je krijgt een SC aangewezen.
Stevenmac26 heeft een tijdje die functie gehad op FOK!. Mensen een SC aanwijzen waar ze een tijdje moeten posten.
Ik wil wel bij miauwquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Stevenmac26 heeft een tijdje die functie gehad op FOK!. Mensen een SC aanwijzen waar ze een tijdje moeten posten.
Nee, er zullen vast mensen zijn die in verschillende topics posten. Maar het is een beetje nutteloos als het twee vrijwel identieke topics worden. Dan heb ik liever dat er een flink aantal mensen hun eigen plek vinden.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:45 schreef -Miauw- het volgende:
Was Stevnmac26 jullie Geester?quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja dat is wel het leukste hequote:Op woensdag 18 juli 2012 18:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel![]()
Sterke behoefte aan afwisseling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |