Is koningin niks voor jou? Kun je heel vaak het volk toe zwaaienquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:13 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee, maar het is ineens zo leuk om te zwaaien!!
Nehh heb het niet zo op hoedjes en geen zin in geen inkijk!quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is koningin niks voor jou? Kun je heel vaak het volk toe zwaaien
Inkijk? Heeft de koningin dat dan? Nooit op gelet eigenlijkquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:16 schreef Evie het volgende:
[..]
Nehh heb het niet zo op hoedjes en geen zin in geen inkijk!
nee dubbele ontkenning geen zin in geen inkijk....quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Inkijk? Heeft de koningin dat dan? Nooit op gelet eigenlijk
Oh ik las weer te snel.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:17 schreef Evie het volgende:
[..]
nee dubbele ontkenning geen zin in geen inkijk....
Dacht dat mannen geoefend waren in doen alsof ze er niet naar starenquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh ik las weer te snel.
Maar dat is niet goed he.
Dan staar ik dadelijk de hele tijd als we een biertje drinken
Ik kan dat niet, zeker niet als je je er dan expres zo op kleed.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:20 schreef Evie het volgende:
[..]
Dacht dat mannen geoefend waren in doen alsof ze er niet naar starenZie het probleem niet..
Het begint pas intimiderend te worden als ze je in je ogen aankijken..
Nee daar is water voor uitgevonden.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:22 schreef Monopoly het volgende:
Ja maar ogen zijn er ook om in te verdrinken
Ik probeer vrouwen zo min mogelijk aan het huilen te makenquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En waar komt water vandaan? Precies! Vrouwenogen!
Is soms niet te voorkomen helaasquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik probeer vrouwen zo min mogelijk aan het huilen te maken
Precies, ik staar altijd naar de kont en borsten, maar dat komt puur omdat ik altijd op mijn hoede ben.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:23 schreef marbasnarf het volgende:
had laatst een onderzoek gelezen dat mannen een probleem hebben met focussen en daarom veel afdwalen met de ogen om het geheel te blijven overzien (was vroegah in de oertijd nodig voor de jacht) lijkt daardoor vaak of mannen je hele lichaam beoordelen, een man die aanstaart in je ogen moet dus flink moeite doen daarvoor
Eens. En als ik ze duidelijk wil maken dat ik van ze hou doe ik dat ook op een goede manier:quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:23 schreef marbasnarf het volgende:
had laatst een onderzoek gelezen dat mannen een probleem hebben met focussen en daarom veel afdwalen met de ogen om het geheel te blijven overzien (was vroegah in de oertijd nodig voor de jacht) lijkt daardoor vaak of mannen je hele lichaam beoordelen, een man die aanstaart in je ogen moet dus flink moeite doen daarvoor
Maar op vrouwenjacht is ook een soort jachtquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:23 schreef marbasnarf het volgende:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Eens. En als ik ze duidelijk wil maken dat ik van ze hou doe ik dat ook op een goede manier:
[ afbeelding ]
Sjah heb ook niet om die dingen gevraagd.. ik draag lekker wat ik wilquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kan dat niet, zeker niet als je je er dan expres zo op kleed.
En ik staar als ik dat wilquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:27 schreef Evie het volgende:
[..]
Sjah heb ook niet om die dingen gevraagd.. ik draag lekker wat ik wil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |