SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Ja wil je me ff verbeteren?quote:
Mijn wekker ging vanmorgen al om 4 uur, ik heb geen besef van tijd johquote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:09 schreef Skaai het volgende:
Ik ga zometeen overigens paprika's grillen en dan wraps in elkaar draaien met rucolamelange en salami denk ik. Gewoon, omdat het kan
ik heb nog 32 barbecueworsten en tien hamburgers in mijn vriezer liggen, maar het schiet niet zo op deze zomerquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:19 schreef Dwyn het volgende:
Vanavond eet ik spinazie![]()
Mijn vriezer moet weer eens een beetje leeg gegeten worden!
Daarmee had mijn mini-vriezer niet eens meer dicht gekund.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb nog 32 barbecueworsten en tien hamburgers in mijn vriezer liggen, maar het schiet niet zo op deze zomer
Nodig ons uit voor de indoor BBQquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb nog 32 barbecueworsten en tien hamburgers in mijn vriezer liggen, maar het schiet niet zo op deze zomer
Grote vriezersquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:25 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Daarmee had mijn mini-vriezer niet eens meer dicht gekund.Ik heb er nu anderhalve brood, bosbessen, spinazie, ijsblokjes, een bakje met lush-maskers (vanavond eens kijken of die er ook uit kan) en 6 stukjes vlees in liggen. En nu zit ie bomvol.
een maand op vakantie?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:51 schreef rhubarbje het volgende:
ik zeg hier trouwens ook alvast doei!
ik ga op vakantie, ik kom over een maand met 2 kilo minder wel terug (hoop ik haha)
nou niet precies, ik mis een dag of 3quote:
Als ik later groot ben wil ik een bijkeuken met zo'n big ass Amerikaanse vriezert. Met voor elk soort eten een aparte laquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:43 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Grote vriezers![]()
Zou niet meer zonder kunnen
Ik heb zo'n Amerikaans model (uit Korea), maar de binnenruimte valt me eigenlijk nog tegen. Zeker vergeleken met de kolossale buitenmaten.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Als ik later groot ben wil ik een bijkeuken met zo'n big ass Amerikaanse vriezert. Met voor elk soort eten een aparte la![]()
Nu heb ik 3 flinke laden en ik heb regelmatig ruimte te weinig. Kan je nagaan hoe weinig ruimte ik zou hebben als ik nog een frituurpan in huis zou hebben... Nu valt het redelijk mee omdat ik heel actief mijn vriezer, koelkast en voorraadkast aan het leegeten ben. Vrijdag de boel ontdooien, dan hebben we optimale ruimtebenutting als we terugkomen van vakantie met een berg Pools en Duits vlees.
quote:
ditoquote:Op donderdag 19 juli 2012 07:05 schreef Silmarwen het volgende:
An sich vind ik een paar weken slacken niet erg. Ik val daarna altijd als een speer af en dan hang ik weer even op een plateau, raak ik gefrustreerd, slack ik wat, etc etc.
Eh, dat dusquote:Op donderdag 19 juli 2012 07:05 schreef Silmarwen het volgende:
An sich vind ik een paar weken slacken niet erg. Ik val daarna altijd als een speer af en dan hang ik weer even op een plateau, raak ik gefrustreerd, slack ik wat, etc etc.
Dat kun je heel makkelijk testen door er even met je kind / kat / pak suiker op te gaan staanquote:Op donderdag 19 juli 2012 09:42 schreef Soempie het volgende:
Oh, dat is wel slim, Isa.
Ik heb geen moeite met het eten, maar wel met het sporten. Heb nu besloten om vanaf de 24e (loon) een zwemkaart te kopen en 1 keer per week te zwemmen. Kijken hoe dat gaat. En als ik onder de 90 ben mag ik van mezelf weer voorzichtig (ivm heupen en schenen) beginnen met hardlopen. Lijkt me nu echt nog niet verstandig.
En ik moet nieuwe batterijen voor de weegschaal. Hij geeft al een hele poos aan dat ze bijna leeg zijn. Van de week was ik blij dat hij al dagen 93 kg aangaf, maar toen m'n man er op ging staan was hij ook precies 93 kg. Lijkt me iets te toevallig.Nu hopen dat met de nieuwe batterijen ik niet in een keer veel meer weeg.
Ja, had er net een emmer op gezet en ook die woog 93 kg.quote:Op donderdag 19 juli 2012 09:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat kun je heel makkelijk testen door er even met je kind / kat / pak suiker op te gaan staan
Raar he?quote:Op donderdag 19 juli 2012 09:43 schreef Joene het volgende:
Maandag voor het eerst sinds januari , 4 ons aangekomen bij de dietiste. Dus weer op regime!
ik zeg ook niet dat het raar is , ik zeg gewoon dat ik er weer wat aan moet doenquote:Op donderdag 19 juli 2012 10:35 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Raar he?
Vertel ook even je eten van die week
Oh, failquote:Op donderdag 19 juli 2012 10:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, had er net een emmer op gezet en ook die woog 93 kg.
Kon hem met 1 hand tillen.
nu ben ik benieuwdquote:Op donderdag 19 juli 2012 10:35 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Raar he?
Vertel ook even je eten van die week
Patat op donderdag.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nu ben ik benieuwd
Ik ben namelijk na een stout weekend gerust 3 kilo zwaarder, dus leer mij het geheim van 4 ons
Neuken?quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:44 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Patat op donderdag.
Pannenkoeken op vrijdag.
Chinees op zondag.
En pizza op maandag..
Goede week.
En dan maar 4 ons zwaarderquote:Op donderdag 19 juli 2012 10:44 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Patat op donderdag.
Pannenkoeken op vrijdag.
Chinees op zondag.
En pizza op maandag..
Goede week.
Ja.. En niet raar ook. Want thuis staat er altijd fris in de koelkast en op het werk drinkt hij ook niet meer water, maar weer in oude gewoonte liters koffie... Dat helpt ook wel.quote:
Doe je wel de pleebril omlaag?quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:04 schreef Joene het volgende:
Over het algemeen gaat het ook gewoon goed , maar ik wil niet meer "dik" / "zwaarder" worden.
Dus nu weer netjes de kan water op het bureau. en vanmiddag pissen bij het leven natuurlijk maar goed weer water drinken en mn best doen.
Er zit geen pleebril op een pispot ?quote:
oh bummer zegquote:Op vrijdag 20 juli 2012 08:36 schreef laiveneertiekje het volgende:
Wat goed SQ!!!!
Ik zou dit weekend in totaal zo'n 100 kilometer gaan skaten..
Maar ik voelde me gisteravond beroerd, vannacht allemaal rare dromen over LOTR gehad, en ik heb nu flinke koorts, maar kan iig overeind zitten zonder al te misselijk te zijn...
Ik vrees dus dat het allemaal niet gaat lukken...
hier had ik plannen om vanavond eindelijk weer eens naar de sportschool te gaan.. maar ik donderde vanmorgen zowat van mijn voeten af!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 08:36 schreef laiveneertiekje het volgende:
Wat goed SQ!!!!
Maar ik voelde me gisteravond beroerd, vannacht allemaal rare dromen over LOTR gehad, en ik heb nu flinke koorts, maar kan iig overeind zitten zonder al te misselijk te zijn...
ik had afgelopen nacht, nachtmerries over de GI Joe film (die van 2009). Horror films kijken voor het slapen gaan, is nooit goed.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 08:36 schreef laiveneertiekje het volgende:
Wat goed SQ!!!!
Wellicht vet afgevallen en spieren opgebouwd?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:18 schreef marcb1974 het volgende:
Wie liegt er nou, mijn weegschaal of mijn riem. Mijn riem kan een gaatje strakker zonder te krap te zitten, maar de weegschaal laat zien dat ik een kilo zwaarder ben dan van de week
Lijkt me bijna onmogelijk gezien hetgeen hij hier post.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:37 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Wellicht vet afgevallen en spieren opgebouwd?
Oke, ja dat heb ik niet gevolgdquote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:16 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Lijkt me bijna onmogelijk gezien hetgeen hij hier post.
Met de hoeveelheid beweging die ik krijg kan dat haast niet nee. Het enige dat ik nu heb verzonnen is dat ik weer vocht vasthoud.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:37 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Wellicht vet afgevallen en spieren opgebouwd?
Ja, flauw dat het op was.... Maar het stukje taart was wel lekker...quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:33 schreef YPPY het volgende:
Goed gedaan Vicky!
Geen chocoladetaart helaas. Het enige toetje met chocolade was op, dus maar thee genomen. Feestje was gezellig, morgen naar de sportschool, ik wil ook zulke spierballen kweken als een vriendin heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Advies is altijd welkom !!quote:Op maandag 23 juli 2012 14:08 schreef Soempie het volgende:
Maikel, heel veel succes! Wil je van mensen hier advies over je schema?
waarin ben je lastig dan? want er staat iig vis en vlees en gluten op het menu..quote:Op maandag 23 juli 2012 14:29 schreef MaikelS het volgende:
[..]
Advies is altijd welkom !!Ben alleen een lastige eter dusja =D
En bedankt!
En fruit zelfs!quote:Op maandag 23 juli 2012 14:30 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
waarin ben je lastig dan? want er staat iig vis en vlees en gluten op het menu..
Bij het samenstellen van mijn menu ben ik gewoon gaan kijken naar producten die voor mij lekker zijn, en toch ook gezond.quote:Op maandag 23 juli 2012 14:30 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben wel benieuwd hoe je je menu hebt samengesteld!
Ik ben lastig met beleg, groenten en fruit.. Ik lust van alles wat, maar niet alles.. Daarnaast hoeven ze bij mij niet met andere vis dan kibbeling en lekkerbek aan te komen hoor..quote:Op maandag 23 juli 2012 14:30 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
waarin ben je lastig dan? want er staat iig vis en vlees en gluten op het menu..
Mee eensquote:Op maandag 23 juli 2012 16:03 schreef laiveneertiekje het volgende:
Maikel, het lijkt mij overdag zo weinig... En 's avonds is het lastig in te schatten of het genoeg groentes en alles bevat... Je bent man, en dan mag je best veel eten hoor, zeker als ik je beweging erbij ziet..
Je kan beter wat langzamer afvallen, dan heel snel, en het dan niet vast kunnen houden..
Ligt er ook een beetje aan of zo'n beker of 500 ml is natuurlijk... En een pistolet met een ei als lunch vind ik weinig voor een volwassen man die zoveel sport. Bovendien krijg je van een appel niet veel anders binnen dan vitaminen en suiker. Gooi je die appel in een bakje yoghurt, heb je al een nuttiger tussendoortje.quote:Op maandag 23 juli 2012 16:05 schreef Stormqueen het volgende:
Weinig? Brinta, een pistolet, een beker yoghurt (500 ml) en fruit vind ik redelijk normaal eigenlijk...
Kan je wellicht je excel sheet delen? Alle beetjes helpen!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:44 schreef Sometimes het volgende:
Mijn ticker mag uit de OP![]()
Ga 'm niet meer bijhouden. Mijn huidige doel is stabiel blijven. Dat gaat nu - al- een maand goed.
Ben in totaal 40 kilo kwijt, waarvan 30 in de laatste 9 maanden.
Blijf ik het komende jaar op dit niveau (ben paar jaar geleden al eens 40 kilo afgevallen en toen 30 kilo teruggejojo'd) dan ben ik dik tevreden. Dan wordt het tijd om weer eens een nieuw plan te gaan maken om verder te gaan.
Mijn excel overzicht blijf ik uiteraard wel dagelijks bijhouden, dat heb ik echt nodig.
En dit topic volgen helpt ook trouwens, dus dat blijf ik zeker ook doen.
Zo'n bijzonder sheet is het niet hoor, gewoon een kolommetje met de datum en eentje met het gewicht.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:05 schreef MaikelS het volgende:
[..]
Kan je wellicht je excel sheet delen? Alle beetjes helpen!
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:13 schreef Barretje80 het volgende:
net terug van de sportschool.
3 keer doodgegaan.. maar het voelt nu zoooo lekker
ik vind dat juist wel handig, hoef ik ook geen verleidingen te weerstaanquote:Op woensdag 25 juli 2012 13:22 schreef Tink89 het volgende:
[..]![]()
Hebben jullie ook zo'n issues met eten als het zo warm is? Heb echt nergens trek in...
Xx
Ik hoor dat steeds, maar bij werkt dat helaas niet zo.quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:22 schreef Tink89 het volgende:
[..]![]()
Hebben jullie ook zo'n issues met eten als het zo warm is? Heb echt nergens trek in...
Xx
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mental note: geen pint B&J naar binnen werken als je maag niks meer gewend is
disclaimer
quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:41 schreef Stormqueen het volgende:
ik had gister wel een enorme snaaibui. Toen heb ik een pint B&J soldaat gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke smaak B&J?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mental note: geen pint B&J naar binnen werken als je maag niks meer gewend is
Twiddel
Eerste hit op google: http://www.nyscf.org/quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
NYSCF... onze jumbo heeft ook maar drie smaken ofzo
Namaakquote:Op woensdag 25 juli 2012 13:54 schreef Stormqueen het volgende:
Ai, typo. New York Super Fudge Chunk dus.
En ALDI is geen B&J's
quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:40 schreef summer2bird het volgende:
Nee dus.
Namaak B&J gekocht.
Net een vierde opgesmikkeld en terug de koelkast in geduwd.
Zo. Vandaag niet meer![]()
een vierde deel, niet een vierde beker...quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:03 schreef Barreltje het volgende:
[..]![]()
![]()
hier een waterijsje op!![]()
en ik heb vandaag echt reuze trek!volgens mij was mijn lunch ook iets te weinig
![]()
lijstje:
O: fruit moes zakje ( geen idee hoe ik het beter kan omschrijen) + dubbele boterham met filet americain
![]()
t: fruit moes zakje
L: couscous/spinazie mengsel met witvis en wat rauwkost
t: waterijsje
t: banaan
D: BBQ !!![]()
maar ik heb nu dus onwijs trekzal wel door mijn enorme suiker inname komen
![]()
t:
ohhhh!!!quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
een vierde deel, niet een vierde beker...
Oooh haha!quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:03 schreef Barreltje het volgende:
[..]![]()
![]()
hier een waterijsje op!![]()
en ik heb vandaag echt reuze trek!volgens mij was mijn lunch ook iets te weinig
![]()
lijstje:
O: fruit moes zakje ( geen idee hoe ik het beter kan omschrijen) + dubbele boterham met filet americain
![]()
t: fruit moes zakje
L: couscous/spinazie mengsel met witvis en wat rauwkost
t: waterijsje
t: banaan
D: BBQ !!![]()
maar ik heb nu dus onwijs trekzal wel door mijn enorme suiker inname komen
![]()
t:
ik zou ze in de vriezer leggen...quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:05 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Oooh haha!
Nee, een vierde deel van een beker!
En de instandwaterijsjes liggen in de koelkast
Jaaah, ik heb zo'n halve koelkast met vriesgedeeltequote:Op woensdag 25 juli 2012 15:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zou ze in de vriezer leggen...
quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
een vierde deel, niet een vierde beker...
Dat zal em leren ja!quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nou, hier een nieuwe weegschaal. Geeft een kilo meer aan.Heb daarna een stroopwafel gepakt.
![]()
Saladequote:Op woensdag 25 juli 2012 13:22 schreef Tink89 het volgende:
[..]![]()
Xx
Salade en fruitquote:
quote:
En na Atkins, wat ga je dan anders doen dan je nu doet?quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:08 schreef oinkoink12 het volgende:
Ben ook weer begonnen, na 4 maanden stabiel zijn heeft mijn nieuwe functie (veel zitten weinig lopen) zijn vruchten(lees vetlaag) afgeworpen, ben in 2 maanden tijd ruim 8 kilo aangekomen van 93 naar 101.
Aangezien ik altijd had gezegd dat ik nooit meer over de 100 zou blijven de dag daarna weer gestart met een atkins variant. Doel is om 11 kilo kwijt te raken in 1,5 tot 2 maanden. Sporten verhoogd van 5 naar 9 uur in de week en ontbijten zullen me daarbij moeten helpen.
Begonnen op 23-07 met 101,0 kilo
Tussendoelen die ik wil behalen:
03-08 98 kilo
17-08 95 kilo
01-09 92 kilo (zo laag ben ik in 8 jaar niet geweest)
Einddoel:
15-09 89 kilo
Het ontbijt er denk ik inhouden. En minder frisdrank drinken (dronk ik op mijn oude werk nooit, maar hier is t gratis en geen supermarkt in de buurtquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:29 schreef Sometimes het volgende:
[..]
En na Atkins, wat ga je dan anders doen dan je nu doet?
en als het gratis is dan MOET je het natuurlijk wel nemen..quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:05 schreef oinkoink12 het volgende:
[..]
Het ontbijt er denk ik inhouden. En minder frisdrank drinken (dronk ik op mijn oude werk nooit, maar hier is t gratis en geen supermarkt in de buurt)
Drink geen koffie, maar zit idd nu elke dag een fles bar le duc weg te tankenquote:Op donderdag 26 juli 2012 16:21 schreef Barreltje het volgende:
[..]
en als het gratis is dan MOET je het natuurlijk wel nemen..
de koffie thee en water zijn vast ook gratis??
Nee t zijn dan ook de lunches die heel vaak "gehaald" worden. Ik heb het gewoon teveel laten vieren onder het mom "ik sport toch vier keer per week dus t maakt niet uit"quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:30 schreef laiveneertiekje het volgende:
Maar wat eet je dan op een dag? Ik kan me niet voorstellen dat je alleen van frisdrank 8 kilo aankomt in 2 maanden....
En al enig idee hoe je dat gaat ontwijken?quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:31 schreef oinkoink12 het volgende:
[..]
Nee t zijn dan ook de lunches die heel vaak "gehaald" worden. Ik heb het gewoon teveel laten vieren onder het mom "ik sport toch vier keer per week dus t maakt niet uit"
Ik kan me slecht voorstellen dat het door die cola komt dat je je slecht voelde.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:33 schreef MaikelS het volgende:
Ook al is het cola zero, dat gaat je enorm tegenwerken... ik zelf dronk in het verleden ook enorm veel cola light / zero maar merk toch wel dat ik nu vaker water met een scheutje ranja voor de smaak een veel fitter gevoel heb... daarnaast is het ook nog eens gezonder.
Ik heb even gekeken en er zit ongeveer 6 gram suikers en 30 kcal in het portie wat ik per dag eet.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 06:56 schreef Barretje80 het volgende:
welkom Junkie Xl..
ik vind dat er in je ontbijt nogal veel suikers zitten. cruesli zit boordevol suikers, en de vruchtenyoghurt is ook niet van zichzelf zoet
wil je perse met een melk product ontbijten? probeer eens brinta of havermout.. met melk/yoghurt.. dan ben je al meteen wat suikers per dag kwijt.
verder vind ik de liter cola zero ook een beetje .. ehm.. apart..
voor 's avonds als snack is een bakje yoghurt vaak voldoende..
Ik denk dat geen probleem is, 2 jaar terug was ik 34 kilo te zwaar en dat ging me ook prima af.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 06:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
Junkie, is hardlopen verstandig als je 44 kilo te zwaar bent? Misschien handig om daar even kritisch naar te kijken, want als je iets beschadigt ben je verder van huis en waarschijnlijk zwaarder (en gedemotiveerder) dan ooit wanneer de boel weer genezen is. Als dikkerdje zet wandelen ook al veel zoden aan de dijk, alleen moet je dan wel proberen dat vaker dan 2 keer per week te doen.
Wow wat een resultaat, echt supergoed dat dit je gelukt is!!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:07 schreef Klonk het volgende:
Tadaaa, door een post elders kwam ik op het idee deze foto's hier ook te dumpen. Ik heb hier in het verleden vaak genoeg rondgehangen maar mijn BMI bleef zakken en moest dus naar de buren toe, maar aangezien ik in het begin nog vaak hier was hebben jullie ook het recht om het resultaat te zien.
Vanmorgen had ik mijn streefgewicht na 4 en een half jaar eindelijk bereikt, om dat te vieren gaan we vanavond uit eten
Voor:
[ afbeelding ]
Na
[ afbeelding ]
Wat je met wat wilskracht en een goeie dieetiste al niet kunt bereiken
Op die onderste foto zie je er ook helemaal niks van.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:20 schreef Klonk het volgende:
Zit er nog steeds, zie eruit alsof ik van een tweeling ben bevallen, weet eigenlijk niet zo goed wat ik daarmee moet, heb er geen last van ( een goed hemd doet wonderen) loop nooit in de blote bast en dat soort operaties zijn voor eigen rekening en niet geheel zonder risico.
voorlopig niet, op de een of andere manier hoort het nu bij me en is een soort van permanente waarschuwing ofzoquote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:25 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Op die onderste foto zie je er ook helemaal niks van.
Dat is wel erg jammer ja dat dat soort operaties zo duur zijn en niet vergoed worden. Het is maar of je het er zelf voor over hebt.
Met zo'n instelling kom je er wel.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:56 schreef junkiexp het volgende:
Ik heb even gekeken en er zit ongeveer 6 gram suikers en 30 kcal in het portie wat ik per dag eet.
Geen vetten.
Melk drink ik niet en Yoghurt krijg ik echt niet weg.
Dit is Optimel, ik dacht dat dat goed voor je was of is dat weer een martketing truuk?)
Ja ik drink nu eenmaal frisdrank, en een liter zijn maar 3 grote bekers. ik drink nu eenmaal veel.
Thee lust ik niet en water ben ik in de avond wel klaar mee![]()
133 kilo bij 1 meter 87quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:32 schreef junkiexp het volgende:
Sow Klonk, dat is een verschil zeg![]()
![]()
Wat woog je op die bovenste foto en bij welke lengte?
Respect hoor!
Pardon?quote:
Zo dan ben je echt wel een kilo of 55 kwijt denk ik?quote:
57quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:34 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Zo dan ben je echt wel een kilo of 55 kwijt denk ik?
Je ziet er ook een stuk gezonder uit overigens!
Zowel light dranken als Optimel achtige zaken zijn bijna altijd gezoet met zoetstoffen in plaats van suiker. Daar reageert je lichaam wat vreemd op omdat het denkt dat er suiker aan komt.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:34 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Pardon?
Met een liter cola Zero krijg ik 3.2 kcal binnen, dat is toch niks?
bij mij is het nu erg vreemd, ik fiets 2008 erg veel, rustig begonnen met 3000 km in het eerste jaar, 8000 in het jaar daarop maar de jaren daarna telkens tussen de 11 en 12 duizend per jaar.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:52 schreef Sometimes het volgende:
Goed gedaan Klonk!
Ik vind voor en na foto's van mezelf veel te confronterend. Sta sowieso niet graag op de foto.
Overtollig vel is irritant; bij de buik zie je het eigenlijk alleen zelf omdat er toch altijd wel kleding voor zit. Bovenste binnenkant van bovenbenen is een rotplek en onder de kin ook. Tenminste bij mij.
Wohooooow!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:07 schreef Klonk het volgende:
Tadaaa, door een post elders kwam ik op het idee deze foto's hier ook te dumpen. Ik heb hier in het verleden vaak genoeg rondgehangen maar mijn BMI bleef zakken en moest dus naar de buren toe, maar aangezien ik in het begin nog vaak hier was hebben jullie ook het recht om het resultaat te zien.
Vanmorgen had ik mijn streefgewicht na 4 en een half jaar eindelijk bereikt, om dat te vieren gaan we vanavond uit eten
Voor:
[ afbeelding ]
Na
[ afbeelding ]
Ik squash veel en intensief en dat zie je voornamelijk terug in mijn benen. Op genoemde plek na dan.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:58 schreef Klonk het volgende:
[..]
bij mij is het nu erg vreemd, ik fiets 2008 erg veel, rustig begonnen met 3000 km in het eerste jaar, 8000 in het jaar daarop maar de jaren daarna telkens tussen de 11 en 12 duizend per jaar.
dus mijn armen en benen zijn goed in vorm, zoals je ziet dunnen staken maar bij mijn buik is het een zooitje, voor de rest nergens geen last van vetkwabbels ofzo. dus dat is dan wel weer fijn.
Klonkjequote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:07 schreef Klonk het volgende:
Voor:
[ afbeelding ]
Na
[ afbeelding ]
Veel te weinig!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:40 schreef summer2bird het volgende:
Vandaag:
O: mix tussen muesly en cruesly met yoghurt
M: maaltijdsalade met tonijn
A: patatje (met frikandel vrees ik![]()
)
te veel, te weinig?
S: géén. Ja, 20 minuten fietsen en boodschappen doen.
Goed ideequote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:53 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Veel te weinig!
Waar zijn de groente en fruit?
Salade is geen groente
Kan je bij je patat en frikandel niet snel wat groente roerbakken? Of om mijn part een blik dop/wortelen erbij.
Vanavond nog een bakje yoghurt met 2 stuks fruit erdoor?
Klonk, diep respect en het is gewoon ook niet makkelijk. Afvallen is 1 ding maar zo blijven een tweede en ben met je eens, kapsalon is gewoon lekkerder dan een gezonde maaltijd.
Heel erg goed gedaan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voelt goed... vooral als ik bedenk dat ik niet zo licht ben geweest als ik nu ben sinds ik mijn vriend leerde kennen, zo'n 3,5 jaar geleden. Weet wel dat ik er nog niet ben, maar moest een motivatie-manier vinden. Dit setje foto's blijft ergens hangen waar ik het vaak kan zien. Zo als ik was, zo word ik nooit meer!
XxK&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
Lekker kersenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:54 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Goed idee
Ik snij straks een appeltje door en nog wat kersen
Salade is toch groente?
Ohquote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:00 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Lekker kersen
1 kg sla bevat 150 kcal.
Tonijn, dressing e.d. bevatten natuurlijk wel wat kcal maar qua voedingstoffen (vitamines) doet sla niet zoveel.
Txs... Ben er nog lang niet. Voor een bmi onder de 30 nog een kilo of 4 te gaan en voor een gezond bmi nog zo'n 15 kilo. Sta nu een half jaartje stil, redelijk bewust, en ga er na de vakantie weer tegenaan. Niet dat ik me nu ga zitten vol vreten, maar als het zo warm is als nu, is op gewicht blijven voldoende uitdagingquote:
*boks*quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:24 schreef junkiexp het volgende:
Het ergste aan het afvallen vind ik dat ik de biertjes wat vaker moet laten staan.
Dronk eigenlijk elke avond wel een paar biertjes, dat ga ik nu beperken tot vrijdag, zaterdag en zondag.
Zeker als het warm is wordt dat wel moeilijk want het is zo lekker
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 08:17 schreef Silmarwen het volgende:
Nou, Knut/GI is gisteren opgenomen op de IC. Heel lang verhaal, pijn op de borst, hoge koorts en erg benauwd. Bloeduitslagen en CTG waren niet ok. Ze denken aan een ontsteking van het hartzakje, de hartspier of een hartinfarct.
On the brightside, is hij al ruim 2 kilo kwijt in een week en heb ik geen eetlust.
Waar ik benieuwd naar ben, is of jij afvalt van het skaten?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 09:22 schreef laiveneertiekje het volgende:
Klonk en Tink, wat zien jullie er alweer goed uit! Respect zeg!!!
En Sil, wat schrikken zeg.... Hopen dat ze er snel achterkomen wat er mis is, en dat hij zich snel beter gaat voelen..
Gisteren 32,5 km geskate in de hitte, en daarna de verleiding van een ijsje weerstaan.. Nu die lijn weer door zien te zetten.
Geen best lijstje..!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:28 schreef summer2bird het volgende:
Burp
O: kom met meusly, cruesly, en appel.
L: geen, late O
T: gekookt eitje
A: gezonde maaltijd.
S: geen, want lui.
Ik ben misselijkquote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:58 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Geen best lijstje..!
Tussen ontbijt en avondeten alleen een gekookt eitje. Volgens mij weet je best dat dat veel te weinig is.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 08:17 schreef Silmarwen het volgende:
Nou, Knut/GI is gisteren opgenomen op de IC. Heel lang verhaal, pijn op de borst, hoge koorts en erg benauwd. Bloeduitslagen en CTG waren niet ok. Ze denken aan een ontsteking van het hartzakje, de hartspier of een hartinfarct.
On the brightside, is hij al ruim 2 kilo kwijt in een week en heb ik geen eetlust.
Je volgt het cots dieet??quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:28 schreef summer2bird het volgende:
Burp
O: kom met meusly, cruesly, en appel.
L: geen, late O
T: gekookt eitje
A: gezonde maaltijd.
S: geen, want lui.
Welk dieet?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:34 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je volgt het cots dieet??
Sterkte voor knut.
Wat is hatsa purgeren?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ze is al misselijk dus hatsa ook even purgeren!
Prima plan!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ze is al misselijk dus hatsa ook even purgeren!
Met andere woorden, je lijstjes gaan echt nergens over.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:39 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Wat is hatsa purgeren?![]()
En ik heb al een stukje quische gehad tussendoor
Niemand anders noemt dat zo, alleen mensen die therapie hebben (gehad)quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja dat is een sjiek therapiewoord voor even lekker brokken omdat je een kiwi te veel op hebt.
Ik ben ook geen volleerd dieetmens hequote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Met andere woorden, je lijstjes gaan echt nergens over.
Ik bedoel het niet afzeikerig, maar met dit soort lijstjes ga je echt niets bereiken. Daarom is dit topic zo fijn, omdat er hier genoeg mensen lijstjes posten waar je zelf ook iets mee kunt. En als je er echt niet uit komt, is het dan geen idee om eens met een diëtist te praten en te overleggen?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:43 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik ben ook geen volleerd dieetmens he
ik ook niet maar ik weet wel dat jouw lijstje niet echt gezond/goed klinkt..quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:43 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik ben ook geen volleerd dieetmens he
Voor een dieetist moet je betalen en dat willen mijn ouders niet.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:46 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik bedoel het niet afzeikerig, maar met dit soort lijstjes ga je echt niets bereiken. Daarom is dit topic zo fijn, omdat er hier genoeg mensen lijstjes posten waar je zelf ook iets mee kunt. En als je er echt niet uit komt, is het dan geen idee om eens met een diëtist te praten en te overleggen?
Ik werd ook echt uberlaat wakker. 12:30 uur oid.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:51 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik ook niet maar ik weet wel dat jouw lijstje niet echt gezond/goed klinkt..
Veel te weinig en niet gevarieerd..
Ligt ook aan je verzekeringquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:51 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Voor een dieetist moet je betalen en dat willen mijn ouders niet.
Vinden ze onzin
Sterkte voor Knut, tering was rot zeg![]()
Als ik misselijk ben - wat niet vaak gebeurt gelukkig - dan moet ik echt aan een gekookt eitje denken.quote:
Omdat die anders wegmoet hequote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:16 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Als ik misselijk ben - wat niet vaak gebeurt gelukkig - dan moet ik echt aan een gekookt eitje denken.
Welke verzekering betaalt de diëtist nog voor advies bij afvallen?quote:
Bij welke verzekeringen? Want het werd uit het basispakket gehaald door de regering en toen werd verwacht dat verzekeringsmaatschappijen het wel zouden opnemen in de aanvullende verzekeringen. Laatste berichten die ik heb gezien is dat ze dat dus niet hadden gedaan, waardoor diëtisten veel van hun klanten verloren.quote:Op zondag 29 juli 2012 09:14 schreef laiveneertiekje het volgende:
Dietist zit toch nog wel in aanvullende verzekeringen?
Het zijn er niet heel veel, maar in dit overzicht vind ik er nog wel een paar. Maar er zit toch wel heel vaak een flink aantal aanvullende eisen bij...quote:Op zondag 29 juli 2012 10:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bij welke verzekeringen? Want het werd uit het basispakket gehaald door de regering en toen werd verwacht dat verzekeringsmaatschappijen het wel zouden opnemen in de aanvullende verzekeringen. Laatste berichten die ik heb gezien is dat ze dat dus niet hadden gedaan, waardoor diëtisten veel van hun klanten verloren.
Unive top aanvullend?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Welke verzekering betaalt de diëtist nog voor advies bij afvallen?
Je sport ook veel hè vick? Dus ik denk dat je ook naar het vetpercentage moet gaan kijken.quote:Op zondag 29 juli 2012 10:10 schreef Vicky het volgende:
Netjes BE!
ik.blijf hangen op 76,6 (-14,1 kg ).. Kom er niet onder.
Komende weken weinig sporten. Ik heb een overbelaste schouder, ga vrijdag weer op vakantie en de week daarna naar de Efteling en een.kleine ingreep aan mijn arm...
Er zijn er idd nog een paar zie ik nuquote:
WTF is dit nu weerquote:Op zondag 29 juli 2012 17:18 schreef Etoile het volgende:
Hello ladies,
Ik kom even binnenvallen met een vrijpostig vraagje. Is er hier misschien iemand geinteresseerd in zo goed als nieuwe laarzen van Duo Boots? Ze zijn maat 37 met kuitwijdte 43. Ik heb ze twee keer gedragen, maar ze zijn te groot. Dacht dat ik hier misschien wel iemand kon vinden die ik er blij mee kan maken. Originele aankoopbon is aanwezig. PM maar bij interesse
Plaatje:
[ afbeelding ]
Er lijkt toch iets te veranderen per 2013. Dieetadvisering keert misschien terug in het basispakket. Alleen zal er wel minder vergoed worden dan in 2011, dus het zal niet voor 100% vergoed worden.quote:Op zondag 29 juli 2012 10:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bij welke verzekeringen? Want het werd uit het basispakket gehaald door de regering en toen werd verwacht dat verzekeringsmaatschappijen het wel zouden opnemen in de aanvullende verzekeringen. Laatste berichten die ik heb gezien is dat ze dat dus niet hadden gedaan, waardoor diëtisten veel van hun klanten verloren.
-3.5 de eerste week geëindigd, best blij mee. Nog 7,5 te gaan.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:22 schreef oinkoink12 het volgende:
Vandaag een beetje een semi ingecalculeerde baaldag, beste vriend viert zijn verjaardag hier en we gingen barbecueën en zodoende hoop vlees binnengekregen.
O: brinta wakeup en 100 gr kaas
L: 3 gebakken eieren en een appel
D: 3 stokjes saté 4 frikandellen en 2 hamburgers. Halve komkommer en 20 cherry tomaatjes.
toetjes: 3 raketjes
Zat vanmorgen op -4,5 kilo, ik zou blij zijn als dat morgenochtend nog zo is
Ik heb niet teruggelezen dus wellicht dat ik in gebaande paden treed, maar wat denk je te winnen met het op deze manier verliezen van kilo's?quote:Op maandag 30 juli 2012 14:23 schreef oinkoink12 het volgende:
[..]
-3.5 de eerste week geëindigd, best blij mee. Nog 7,5 te gaan.
Ontbijt : Wake up met water
Lunch: Maaltijdsalade caesar.
T: Halve bak magere franse kwark met 2 ons frambozen.
Diner: Restje sate van gister met wat gras.
Ik doe sinds 2009 elke februari en augustus rond de 10 kilo afvallen, en dan kom ik in de overige maanden tussen de 4 en 8 kilo weer aan. Waardoor ik netto altijd wat overhou. Ben nu 23 kilo lichter dan februari 2009.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:30 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb niet teruggelezen dus wellicht dat ik in gebaande paden treed, maar wat denk je te winnen met het op deze manier verliezen van kilo's?
Ga je op deze manier blijven eten? Want doe je dat niet dan is het vlgs mij vrijwel gegarandeerd dat die 11 kilo er binnen 4 weken weer aanzitten...
een eierkoek als ontbijt lijkt me wat weinig en boordevol suikers ?!?quote:Op maandag 30 juli 2012 19:36 schreef junkiexp het volgende:
oinkoink12, dan heb je dus ook heel je kledingcollectie in 2 maten of hoe moet ik dat zien?
Ik ben nu een week opweg en het gaat best lekker, afgelopen zaterdag een bbq maar ik heb een paar stukjes vlees en wat stokbrood op.
Ik laat niet alles verpesten want dan houd ik het toch niet vol.
Vandaag:
O: Eierkoek zonder beleg
T: Appel
L: 4 Maisboterhammen met kipfilet en 10+ kaas
T: Banaan
D: Nasi goreng
T: Rijstwafel met 10+ kaas
En ik heb de goede snack gevonden, geschraapte wortels, 300 gram bij de ah voor ¤1,00
quote:mevrouw: bent u boven de 18
ik: ja
mevrouw: heeft u geen medische aandoeningen
ik: niet dat ik weet
mevrouw: bent u boven de 50 kilo
ik : nou... dat moet wel lukken hoor![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
mini-helicopterquote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:11 schreef helicopter het volgende:
Hmm... voor morgen eindelijk maar eens een afspraak met de dokter gemaakt. Ik ben al 3 weken zo misselijk en ellendig dat ik niet heb kunnen sporten. Ik slaap ook slecht op het moment.
Eens kijken of de dokter kan achterhalen wat de oorzaak kan zijn.. het enige dat ik kan verzinnen is iets met mijn gal(blaas). Ik krijg het zelf in ieder geval niet onder controle/opgelost. Pfff...
Ik reageerde daar gelukkig vrolijker op.quote:
Maar dat gaat ook weer over!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:55 schreef helicopter het volgende:
[..]
Ik reageerde daar gelukkig vrolijker op.Van zwanger zijn word je dik.
9 kilo in nog geen twee dagenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je valt wel snel af van zo'n bevalling
Oja, we moeten nog BBQ-en!quote:
Dat is vrij weinigquote:
We hebben nu wel een aardig stukje ruimte erbij, dus jah!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:07 schreef helicopter het volgende:
[..]
Oja, we moeten nog BBQ-en!Zullen we weer een poging wagen om iets te plannen?
ja geen idee, mijn baarmoeder is nog ongebruiktquote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:08 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is vrij weinigIk was totaal 9 kilo aangekomen, dus ruim 3,5 kilo kind, placenta en water, kom je daar gauw op uit.
dat weet ik, dat vinden ze kut!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:05 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik ben vanmorgen maar eens los gegaan op de keuken, daar van alles uitgezocht en opgeruimd. Je gaat er iig minder door snoepen doordat je bezig bent...
Over een uurtje mag ik met mijn drie pleegkittens naar de dierenarts voor de eerste enting + chip.. Ben benieuwd wat ze ervan vinden..
Ik kwam van die dingetjes tegen die je om wijnglazen kan hangen om zo te weten welke van jou is... Echt al jaren geleden gekregen, en ze zaten nog netjes in de verpakking..quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat weet ik, dat vinden ze kut!
wat was je mooiste vondst?
Ik heb een jaar of drie terug eens een blikje lychees gevonden met FL. 1,49 er op
op een verjaardag een biertje krijgen dat al jaren over datum is en een complete schimmelbrok consumeren met je eerste slokquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:00 schreef helicopter het volgende:
Mijn schoonouders hadden een keertje een fles bitterlemon uit de kelder gehaald die 6 jaar over de datum was. Daar was gewoon een hele biotoop in ontstaan.
Bij ons is het inderdaad wel aan te raden van bier de datum te checken! Dat gaat amper op bij ons.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
op een verjaardag een biertje krijgen dat al jaren over datum is en een complete schimmelbrok consumeren met je eerste slok
(bij ons gebeurt dàt iig niet)
Klopt helemaal, maar ik moest even vroeg van huis en wilde even iets in mijn maag hebben, ik ben me er van bewustquote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:23 schreef Barreltje het volgende:
[..]
een eierkoek als ontbijt lijkt me wat weinig en boordevol suikers ?!?
of ben ik nu echt een sonja-bakker-n00bje?
Oink?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Oink, je zou nog een (deel van) je maisboterhammen kunnen vervangen door volkoren.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:09 schreef Silmarwen het volgende:
Met Knut gaat het beter, maar ik kom niet toe aan dieeten op de een of andere manier. Heb nu 2 dagen vrij om voor Knut te zorgen, en de kids, en het huishouden, en de financieen, en de was, etc etc. En alles alleen. Ben echt dood op, dieet boeit me gewoon even geen ene fuck en ik ben al blij als ik tijd heb voor een tussendoortje, laat staan iets gezonds.
DPMeh dat alles meh is.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:09 schreef Silmarwen het volgende:
Met Knut gaat het beter, maar ik kom niet toe aan dieeten op de een of andere manier. Heb nu 2 dagen vrij om voor Knut te zorgen, en de kids, en het huishouden, en de financieen, en de was, etc etc. En alles alleen. Ben echt dood op, dieet boeit me gewoon even geen ene fuck en ik ben al blij als ik tijd heb voor een tussendoortje, laat staan iets gezonds.
DPMeh dat alles meh is.
Ga je dan ook weer verder met je blog?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 07:19 schreef Isabeau het volgende:
Na 2 weken aanrotzooien met angst en beven op de weegschaal gaan staan. Viel reuze meeIk had mezelf al veel zwaarder gegokt en ik was maar een kilo zwaarder dan de laatste keer en dat is zo'n 'snel weg-kilo' als ik weer oplet.
Oh echt?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:41 schreef Bloem_83 het volgende:
Ga je dan ook weer verder met je blog?Vind het leuk om te lezen!
overcompensatie?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh echt?Het ging fout omdat ik een dieet had gekozen wat echt niet uit te voeren was zeg
Dat was met 3 hele maaltijden op een dag waarvoor je 3x echt moest gaan koken
En ik was er nog aan begonnen ook, wat een fiasco
Maar wie maakt er dan ook een dieet waarbij je constant in de keuken staat
ohh en dat plannen heb ik ook..quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:55 schreef Isabeau het volgende:
Hoe bedoel je?
Ik heb bij mij wel door dat het fout gaat als ik niet plan. Als ik een helder plan voor de hele week heb liggen dan volg ik dat keurig op, ga ik me niet te buiten aan snaaierij en kook ik netjes elke avond slank en maak mijn lunch voor de volgende dag ook direct klaar.
Zonder plan ben ik stuurloos heb ik al door
Herkenbaar +1quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:04 schreef Barreltje het volgende:
ohh en dat plannen heb ik ook..
als ik bedenk ( en koop) wat we die week gaan eten dan komt het goed.. heb ik 's ochtends geen idee wat ik 's avonds ga eten.. dan is het de hele dag eigenlijk al drama!
Hoe dat zo?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:07 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb voor de derde dag groentesoepgelukkig de laatste ook
Je zou dit op een tegeltje moeten zetten.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:15 schreef Stormqueen het volgende:
Het was een leuk experiment, 48 uur enkel planten eten. Resultaten: een cracker met kaas smaakt beter dan ooit, je beert drie putten vol en het resultaat ruikt zoet. Nu weer vlees kaas alles.
whehehequote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:28 schreef lezzer het volgende:
[..]
Je zou dit op een tegeltje moeten zetten.
Heb je daar nog plaats voor in dat hok van je?
ja, zo gaat dat... waarom een hele week slecht eten?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:48 schreef marcb1974 het volgende:
Snif, een week niet goed eten en er zit weer een hele ruime kilo aan
Stress, pijn, motivatiegebrek. En gewoon dom eigenlijk dusquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, zo gaat dat... waarom een hele week slecht eten?
Dank!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ben er 25 in een half jaar kwijt geraakt hoor, dus het kan
Succes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |