Tis ook niet meer dan een schets op van dat semitransparante papier.quote:
Ja, deze is gemaakt door mn neefje inclusief de keuken. Als jullie willen kun je vast een keer langsrijden om hem int eggie te zien.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:13 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wat bedoel je met tuinplaatje? Die tekening? Die is zo onduidelijk als op de foto.
[..]
Staat die bij je ouders ja? Dies wel erg mooi.
Zo een uitstraling zoeken wij ook. Wel met een stenen muur ipv. hout, maar met inderdaad van die dikke eiken palen, mooie houtverbindingen en zo een prachtige dakconstructie.
Oh ja, dat is je neef inderdaad! Ik ben zelf natuurlijk weer fricking eigenwijs en denk dat ik het zelf kan, dus het wordt een DIY-projectquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:17 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, deze is gemaakt door mn neefje inclusief de keuken. Als jullie willen kun je vast een keer langsrijden om hem int eggie te zien.
Wel echt supertof hoor, dan zou ik echt nooit meer verhuizen met zoiets in de tuin
Oh, mn vader heeft wel veel meegeholpen, en dat dak moet je ook echt met zn 2en doen volgens mij... En een timmerman erbij hebben is soms best handig lijkt mequote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:24 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Oh ja, dat is je neef inderdaad! Ik ben zelf natuurlijk weer fricking eigenwijs en denk dat ik het zelf kan, dus het wordt een DIY-project. Als ie der staat zullen we inderdaad nog wel even moeten blijven wonen hiero
.
Alleen de deuren of de complete ensuite?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:43 schreef StrawberryChocolateDip het volgende:
Wow, ik wil even zeggen dat ik SUPER jaloers ben op jullie mooie deuren..
Als ik nu ga verhuizen wil ik dat ook!
Maar helaas zijn ik en mijn vriend echt GEEN klussers. Zou niet weten hoe je dat ingodsnaam moet maken.
Mijn complimenten!
Enig idee hoeveel het zou kosten als je zoiets laat doen?![]()
Succes met de tuin
Dát! Hallelujah wat grootquote:Op zondag 29 juli 2012 21:28 schreef PriemGirl het volgende:
Whaoohhhh... Wat een giga tuin straks![]()
Goei busy
Daar kun je menig leuke feestjes geven straks
![]()
Jep, hier:quote:Op zondag 29 juli 2012 21:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wow!
Heb je ook een plattegrondje van de oude en de nieuwe situatie? Ik vind het lastig om er een beeld bij te krijgen...
Haha klopt. Maar ze is het wel.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:09 schreef amaranta het volgende:
[..]
Die staat niet op de foto. (tongsmiley)
Nou, we hebben wel gemerkt dat hoe meer partijen je hebt, des te ingewikkelder het wordt.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:52 schreef Cybersijp het volgende:
Grond kun je nooit genoeg hebben, wij zouden ook graag met vier buren aan "onze"kant een stuk van de achterbuurman aankopen, maar die geeft geen sjoege tot nu toe !
we kunnen je tips zeker wel gebruiken qua planten. Dus we gaan je denk ik nog wel om raad vragenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:19 schreef kaasplankje het volgende:
Leuk, ik ben benieuwd naar de tuininrichting.
Wow, respect. Wordt erg mooi!quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:35 schreef bleiblei het volgende:
Tel hierbij op dat we alles met z'n tweetjes doen en voornamelijk met de hand, dan kunnen we best trots zijn tot dusver!
Is dat dat spul met zo een golfplaat "golf" erin? Of heb je het ook gewoon strak? De strakke variant kon ik alleen de dure versie vinden. Die golfplaat variant is niet ideaal, maar zou evt. ook kunnen.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:45 schreef lezzer het volgende:
Daar heb je toch van dat spul voor op rol? Of is dat die dure oplossing?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |