SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Ja wil je me ff verbeteren?quote:
Mijn wekker ging vanmorgen al om 4 uur, ik heb geen besef van tijd johquote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:09 schreef Skaai het volgende:
Ik ga zometeen overigens paprika's grillen en dan wraps in elkaar draaien met rucolamelange en salami denk ik. Gewoon, omdat het kan
ik heb nog 32 barbecueworsten en tien hamburgers in mijn vriezer liggen, maar het schiet niet zo op deze zomerquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:19 schreef Dwyn het volgende:
Vanavond eet ik spinazie![]()
Mijn vriezer moet weer eens een beetje leeg gegeten worden!
Daarmee had mijn mini-vriezer niet eens meer dicht gekund.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb nog 32 barbecueworsten en tien hamburgers in mijn vriezer liggen, maar het schiet niet zo op deze zomer
Nodig ons uit voor de indoor BBQquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb nog 32 barbecueworsten en tien hamburgers in mijn vriezer liggen, maar het schiet niet zo op deze zomer
Grote vriezersquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:25 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Daarmee had mijn mini-vriezer niet eens meer dicht gekund.Ik heb er nu anderhalve brood, bosbessen, spinazie, ijsblokjes, een bakje met lush-maskers (vanavond eens kijken of die er ook uit kan) en 6 stukjes vlees in liggen. En nu zit ie bomvol.
een maand op vakantie?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:51 schreef rhubarbje het volgende:
ik zeg hier trouwens ook alvast doei!
ik ga op vakantie, ik kom over een maand met 2 kilo minder wel terug (hoop ik haha)
nou niet precies, ik mis een dag of 3quote:
Als ik later groot ben wil ik een bijkeuken met zo'n big ass Amerikaanse vriezert. Met voor elk soort eten een aparte laquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:43 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Grote vriezers![]()
Zou niet meer zonder kunnen
Ik heb zo'n Amerikaans model (uit Korea), maar de binnenruimte valt me eigenlijk nog tegen. Zeker vergeleken met de kolossale buitenmaten.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Als ik later groot ben wil ik een bijkeuken met zo'n big ass Amerikaanse vriezert. Met voor elk soort eten een aparte la![]()
Nu heb ik 3 flinke laden en ik heb regelmatig ruimte te weinig. Kan je nagaan hoe weinig ruimte ik zou hebben als ik nog een frituurpan in huis zou hebben... Nu valt het redelijk mee omdat ik heel actief mijn vriezer, koelkast en voorraadkast aan het leegeten ben. Vrijdag de boel ontdooien, dan hebben we optimale ruimtebenutting als we terugkomen van vakantie met een berg Pools en Duits vlees.
quote:
ditoquote:Op donderdag 19 juli 2012 07:05 schreef Silmarwen het volgende:
An sich vind ik een paar weken slacken niet erg. Ik val daarna altijd als een speer af en dan hang ik weer even op een plateau, raak ik gefrustreerd, slack ik wat, etc etc.
Eh, dat dusquote:Op donderdag 19 juli 2012 07:05 schreef Silmarwen het volgende:
An sich vind ik een paar weken slacken niet erg. Ik val daarna altijd als een speer af en dan hang ik weer even op een plateau, raak ik gefrustreerd, slack ik wat, etc etc.
Dat kun je heel makkelijk testen door er even met je kind / kat / pak suiker op te gaan staanquote:Op donderdag 19 juli 2012 09:42 schreef Soempie het volgende:
Oh, dat is wel slim, Isa.
Ik heb geen moeite met het eten, maar wel met het sporten. Heb nu besloten om vanaf de 24e (loon) een zwemkaart te kopen en 1 keer per week te zwemmen. Kijken hoe dat gaat. En als ik onder de 90 ben mag ik van mezelf weer voorzichtig (ivm heupen en schenen) beginnen met hardlopen. Lijkt me nu echt nog niet verstandig.
En ik moet nieuwe batterijen voor de weegschaal. Hij geeft al een hele poos aan dat ze bijna leeg zijn. Van de week was ik blij dat hij al dagen 93 kg aangaf, maar toen m'n man er op ging staan was hij ook precies 93 kg. Lijkt me iets te toevallig.Nu hopen dat met de nieuwe batterijen ik niet in een keer veel meer weeg.
Ja, had er net een emmer op gezet en ook die woog 93 kg.quote:Op donderdag 19 juli 2012 09:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat kun je heel makkelijk testen door er even met je kind / kat / pak suiker op te gaan staan
Raar he?quote:Op donderdag 19 juli 2012 09:43 schreef Joene het volgende:
Maandag voor het eerst sinds januari , 4 ons aangekomen bij de dietiste. Dus weer op regime!
ik zeg ook niet dat het raar is , ik zeg gewoon dat ik er weer wat aan moet doenquote:Op donderdag 19 juli 2012 10:35 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Raar he?
Vertel ook even je eten van die week
Oh, failquote:Op donderdag 19 juli 2012 10:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, had er net een emmer op gezet en ook die woog 93 kg.
Kon hem met 1 hand tillen.
nu ben ik benieuwdquote:Op donderdag 19 juli 2012 10:35 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Raar he?
Vertel ook even je eten van die week
Patat op donderdag.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nu ben ik benieuwd
Ik ben namelijk na een stout weekend gerust 3 kilo zwaarder, dus leer mij het geheim van 4 ons
Neuken?quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:44 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Patat op donderdag.
Pannenkoeken op vrijdag.
Chinees op zondag.
En pizza op maandag..
Goede week.
En dan maar 4 ons zwaarderquote:Op donderdag 19 juli 2012 10:44 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Patat op donderdag.
Pannenkoeken op vrijdag.
Chinees op zondag.
En pizza op maandag..
Goede week.
Ja.. En niet raar ook. Want thuis staat er altijd fris in de koelkast en op het werk drinkt hij ook niet meer water, maar weer in oude gewoonte liters koffie... Dat helpt ook wel.quote:
Doe je wel de pleebril omlaag?quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:04 schreef Joene het volgende:
Over het algemeen gaat het ook gewoon goed , maar ik wil niet meer "dik" / "zwaarder" worden.
Dus nu weer netjes de kan water op het bureau. en vanmiddag pissen bij het leven natuurlijk maar goed weer water drinken en mn best doen.
Er zit geen pleebril op een pispot ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |