SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:Derium (Patje1987)
Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zie anders al 3 in de OP dus de TT klopt niet
Ja Rijst had jouw vingerpost en die van Crook naar haar gedm'dquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:09 schreef Kamikazie het volgende:
Wie is die andere vrouw dan? Die van 18?
En wat was de reactie?quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:09 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja Rijst had jouw vingerpost en die van Crook naar haar gedm'd
nog maar een keerquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:08 schreef marcie216 het volgende:
Welke formatie geeft een oranje ding bij 352? er is geen Fernandez in 352, en hij linkt 1x dubbel, en 1x nationaliteit. Dan krijgt hij met andere formatie toch gewoon 9 chem
Ik denk omdat ze zo goed is dat ze de moeilijkste nummers op Expert speeltquote:
Een 4222 krijgt toch geen oranje in een 352?quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat dacht je van alles met 2 spitsen?
Ligt aan de positie van je spelerquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:16 schreef Rijst het volgende:
[..]
Een 4222 krijgt toch geen oranje in een 352?
waarom niet?quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:16 schreef Rijst het volgende:
[..]
Een 4222 krijgt toch geen oranje in een 352?
ik zit erg krap bij kas, en dat moet ik dan bij 6 spelers gaan doenquote:
ik wel.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:20 schreef Fifut het volgende:
Hé jongens missen jullie Dudeweiser ook zo?
Niks mis mee.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:18 schreef Kamikazie het volgende:
Zij heeft een FOKker als vriendje? De fuck is dat voor raar iets dan?
Mijn mening is de enige die er toe doet toch? Wel jammer dat je dat meisje hebt weggejaagd kan ik haar niet meer vervelen. Had ik maar niet zo lang moeten uitslapenquote:
Pics.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:24 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Niks mis mee.
Hoi, ik ben Rijst's zusje.
Moet eigenlijk FC Jos Brink zijn, maar zo heet het MLS team ook. Dus vandaar alleen Jos Brink. Kan ook dit elftal naar een andere (overleden) BN' er vernoemen. Iemand suggesties?quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:24 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Niks mis mee.
ah leuk, de meisjes versie van GJE.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:24 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Niks mis mee.
zover laten wij het nooit komen!quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:25 schreef Toefjes het volgende:
Kijk uit met binnenhalen van al die meisjes. Straks gaat het offtopic geleuter over bh-bandjes, GTST en schoenen
Ik heb laatst Gossip Girl een aflevering met een half oog gekeken (mijn zus had het opstaan) was niet eens zo saai als ik dacht dat het was.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:25 schreef Toefjes het volgende:
Kijk uit met binnenhalen van al die meisjes. Straks gaat het offtopic geleuter over bh-bandjes, GTST en schoenen
http://nl.wikipedia.org/wiki/Frits_Philipsquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Moet eigenlijk FC Jos Brink zijn, maar zo heet het MLS team ook. Dus vandaar alleen Jos Brink. Kan ook dit elftal naar een andere (overleden) BN' er vernoemen. Iemand suggesties?
Sugar Lee Hooperquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Moet eigenlijk FC Jos Brink zijn, maar zo heet het MLS team ook. Dus vandaar alleen Jos Brink. Kan ook dit elftal naar een andere (overleden) BN' er vernoemen. Iemand suggesties?
Ik kan ook FIFA spelen hoor, verlies alleen altijd.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:25 schreef Toefjes het volgende:
Ik moet toegeven, met een ex met een half/schuin/ongeinteresseerd oog met Glee meegekeken. Maar sommige liedjes vond ik nog wel mooi vertolkt ookquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:26 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik heb laatst Gossip Girl een aflevering met een half oog gekeken (mijn zus had het opstaan) was niet eens zo saai als ik dacht dat het was.
nohomo
PS3? Xbox?quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik kan ook FIFA spelen hoor, verlies alleen altijd.
Hahah. Zolang we niet alle seizoenen zelf gaan downloaden is er nog niks aan de hand (hoop ik ) ....quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik moet toegeven, met een ex met een half/schuin/ongeinteresseerd oog met Glee meegekeken. Maar sommige liedjes vond ik nog wel mooi vertolkt ookMaar dat houden we onder ons he?
Jawel, maar niet via internet. Normaal praat ik helemaal niet tegen meisjes, nu durf ik wel iets te zeggen. Is al een vooruitgang hoor!!quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ze kunnen gewoon niet normaal met mensen omgaan van een ander geslacht, is niet erg
Zolang we het niet in eigen tijd kijken, en verplicht met een ongeinteresseerd/schuin/half oog meekijken als het moet is het goedquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hahah. Zolang we niet alle seizoenen zelf gaan downloaden is er nog niks aan de hand (hoop ik ) ....
My thoughts exactlyquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:18 schreef Kamikazie het volgende:
Zij heeft een FOKker als vriendje? De fuck is dat voor raar iets dan?
Dat is een win-win situatie voor iedereen. Want wij kunnen dan zeggen dat GJE is verslagen door een meisjequote:Op woensdag 18 juli 2012 15:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Moet je eens tegen GJE spelen
Dan win je
Welke pik?quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:30 schreef Rijst het volgende:
[..]
Oh snap. Mensen worden nu op hun pik getrapt
Dat is al gebeurd. Met mij trouwens ookquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:31 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat is een win-win situatie voor iedereen. Want wij kunnen dan zeggen dat GJE is verslagen door een meisje
DIE ENE DIE JE GISTER IN JE MOND HAD HAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHHAquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
Wie is dat?quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Moet je eens tegen GJE spelen
Dan win je
quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:32 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
DIE ENE DIE JE GISTER IN JE MOND HAD HAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nice. Als een baas gewoon vakantie vieren nuquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:32 schreef StijnDa het volgende:
[..]
2e wel primaMaar je moet 70% goed halen, wat wel meer is dan normaal.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:32 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
DIE ENE DIE JE GISTER IN JE MOND HAD HAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHHAHaha, nee joh, ik had het ergens anders, hi ha ho.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik heb een stijve ....quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Haha, nee joh, ik had het ergens anders, hi ha ho.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Haha, nee joh, ik had het ergens anders, hi ha ho.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
We zijn als echte bazen door het forum gaan 'lopen' en hebben wat meisjes/vrouwen mee naar 'huis' gebrachtquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:34 schreef StijnDa het volgende:
Wat heb ik gemist? Waarom hangen er opeens vrouwen rond hier?
Ah.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:36 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
We zijn als echte bazen door het forum gaan 'lopen' en hebben wat meisjes/vrouwen mee naar 'huis' gebracht
Daar heb ik een hekel aan.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:37 schreef stoereboii het volgende:
[..]met al die vrouwen hier beetje haantjesgedrag toch
quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wij hebben ook een hekel aan SB, dus hebben we met zijn alle iets gemeen
[..]
Hey, AJ. Wat doe jij hier?quote:
[..]
[..]
quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:37 schreef stoereboii het volgende:
[..]met al die vrouwen hier beetje haantjesgedrag toch
Yeej, voel me thuisquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
E-vaginaquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:41 schreef DannyDeko het volgende:
Denk dat Angel-joy dr e-penis toch wel heel erg gegroeid is ondertussen, met al die aandacht hier.
Als ik een penis had was die nu zeker 50 cm jaquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:41 schreef DannyDeko het volgende:
Denk dat Angel-joy dr e-penis toch wel heel erg gegroeid is ondertussen, met al die aandacht hier.
Flapper lippen zeker!quote:
Ze is 15.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, gooi die PS3 aan, doe Fifa er in en laten we ter zake komen.
Is gewoon zijn moeder joh. Rond de 50 schat ik AJquote:
Je moet toch weten wat je aanbiedt op de marktquote:
Geef je vriend een boks.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Paar keer gedaan met mijn vriend
Als ik thuis ben ga ik liever online shoppen natuurlijk
Ik ben 15.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Is gewoon zijn moeder joh. Rond de 50 schat ik AJ
Doe het lekker zelf.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Geef je vriend een boks.
Hij voedt z'n vriendin goed op.
15 en dan al op FOK!quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:45 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ben 15.
En waarom kloon, ben ik niet
Volgens mij wonen we niet ver van elkaar af iigquote:
Oké, ik hou mijn mond alquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik wil niet vervelend doen maar ik moet toch iets over FUT posten.Ik dacht dat ik Maikon Leite in een pack had, maar ik had de badge en een kit van Palmeiras in 1 pack. Ook nog beide rare, heel bijzonder
Dit was de laatste post in dit topic die over FUT ging. gr gr
Het eerste wat me opviel was het topic 'Kleine tietjes'quote:
FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUTquote:
Vraag ik me ook dagelijks af wat ik op FOK! doequote:Op woensdag 18 juli 2012 15:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
15 en dan al op FOK!op die leeftijd liep ik als een baas over straat, hosselen tot in de late uurtjes, voetballen met mijn matties!
Back in the old days. Waar is de tijd gebleven
Met je vriendje afspreken? Of was jij dat niet met het vriendje op FOK!?quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Vraag ik me ook dagelijks af wat ik op FOK! doe
Bij mij: "in haar mond klaarkomen"quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Het eerste wat me opviel was het topic 'Kleine tietjes'
Even die PoHi doorspittenquote:
Jawel, ben ik, en nu?quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:48 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Met je vriendje afspreken? Of was jij dat niet met het vriendje op FOK!?
Dat zeggen ze hier allemaal om hard to get te spelen bij jou manquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:48 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Lolquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Waarom kijken na een koers die doorgaans 1 of 2 jaar na dato nog van uitslag veranderd wordt?
Dan kan je zeggen, goh! Ik was erbij!quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Waarom kijken na een koers die doorgaans 1 of 2 jaar na dato nog van uitslag veranderd wordt?
Niet zo doen tegen m'n brada.quote:
Vertel eens iets danquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je mag hier wel posten maar je moet wel iets over FUT weten om mijn posts te snappen
Vroeger ging ik regelmatig naar de Champs elysees (o.i.d.) om de aankomst te kijkenquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan kan je zeggen, goh! Ik was erbij!
Wat doe ik dan?quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Niet zo doen tegen m'n brada.
Je vroeg wat je elke dag hier deed. Dus ik vroeg of je misschien hier kwam om met hem te afspreken (digitaal daten? ken het zelf niet maar is misschien iets nieuws?). Je gaf alleen geen antwoordquote:
Dat was zij niet maar zij heeft óók een fokker als vriendjequote:Op woensdag 18 juli 2012 15:48 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik ben 1x op de Champs Elysees geweestquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vroeger ging ik regelmatig naar de Champs elysees (o.i.d.) om de aankomst te kijken
Beetje agressiefquote:
Over bronze packsquote:
Oh nee, we hebben irl ook een relatie hoor, net zoals Omdatappel en Furdinand.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:51 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je vroeg wat je elke dag hier deed. Dus ik vroeg of je misschien hier kwam om met hem te afspreken (digitaal daten? ken het zelf niet maar is misschien iets nieuws?). Je gaf alleen geen antwoord.
Ik ook, maar niet voor de koers, hele mooie winkels en autogarages daarquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ben 1x op de Champs Elysees geweest
Onder de lakensquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ben agressief, kom vechten dan.
Ja dat wil ik zien. GJE die wordt geslagen door een meid.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ben agressief, kom vechten dan.
Hoe kan een autogarage nou mooi zijn? Domme belg ...quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:53 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ik ook, maar niet voor de koers, hele mooie winkels en autogarages daar
En de excelletjes van Pascalquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Met economische model uitgewerkt hoe je optimale winst kan behalen.
Hoezo ook?quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:53 schreef vandermar het volgende:
In het keldertje is ook zo'n mokkel die iedereen daar al heeft afgewerktzo gingen de geruchten tenminste, ik ben de username even kwijt in ieder geval
Ben 1 keer gebitchslappedquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:54 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja dat wil ik zien. GJE die wordt geslagen door een meid.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:54 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hoe kan een autogarage nou mooi zijn? Domme belg ...
Kom goed, ik heb karate gedaan en kickboks nu 2x per week.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:54 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja dat wil ik zien. GJE die wordt geslagen door een meid.
Fuck. Tijd om lief te gaan doen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Kom goed, ik heb karate gedaan en kickboks nu 2x per week.
Killbitchquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Kom goed, ik heb karate gedaan en kickboks nu 2x per week.
Dunno, misschien jij ook?quote:
Oh? Waarom voel ik me niet aangesproken.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:55 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Daarmee zegt hij dat jij dat ook bent!!
Beetje grof dit.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:53 schreef vandermar het volgende:
In het keldertje is ook zo'n mokkel die iedereen daar al heeft afgewerktzo gingen de geruchten tenminste, ik ben de username even kwijt in ieder geval
quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:53 schreef Toefjes het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)iendin-met-dode-hond
Die reacties
FUT doen we volgende topic wel weer.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:56 schreef marcie216 het volgende:
Darksonic, welke formatie geeft oranje aan bij 352 LM en RM ?
Nou en, Europees kampioene karate ken ik lekkerquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:57 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Alleen als je mij pijn doet
Dus beter doen jullie allemaal lief.
Nee hoor, ik niet.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dunno, misschien jij ook?En er zal vast nog wel iemand zijn die dat doet
quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:57 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Alleen als je mij pijn doet
Dus beter doen jullie allemaal lief.
Geen idee, daar heb ik dus geen verstand vanquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:56 schreef marcie216 het volgende:
Darksonic, welke formatie geeft oranje aan bij 352 LM en RM ?
quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:56 schreef marcie216 het volgende:
iemand, welke formatie geeft oranje aan bij 352 LM en RM ?
Ja dus?quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nou en, Europees kampioene karate ken ik lekker
Fittie?quote:
Ik vind jou wel toevoeging aan dit topic. Kom je vaker langs?quote:
Ik speelde gister tegen een spanjaard die bij 4-0 achterstand de mic indeedquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:59 schreef Toefjes het volgende:
Ik ga zo proberen een Duits of Engels jochie les te geven met IF Bale
Sjaak afhaakquote:
Haha hij scheldt je uit voor hoerquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik speelde gister tegen een spanjaard die bij 4-0 achterstand de mic indeedhet enige dat eruit kwam was
Maricona
Hijo de puta
Hjio de grande puta
Nee, hoerenzoonquote:
Ik speelde laatst tegen een Fransman met een Engels bronze team die allemaal dingen zei waar ik niks van verstond, maar ik won wel 2-1quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik speelde gister tegen een spanjaard die bij 4-0 achterstand de mic indeedhet enige dat eruit kwam was
Maricona
Hijo de puta
Hjio de grande puta
Misschienquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:59 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik vind jou wel toevoeging aan dit topic. Kom je vaker langs?
Ik ben zo zenuwachtig om nu een blauwtje te lopen
Herkenbaar jaquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Maricona
Hijo de puta
Hjio de grande puta
Ik zie soms wel een luidsprekers icoontje, maar hoor nooit wat ze zeggen. Soms echt reuze jammer.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Maricona
Hijo de puta
Hjio de grande puta
Jaquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:02 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Herkenbaar jaen bij jullie ook nog Golaso de Iniestaaa zeker?
Gisteren een heel potje lang na keukenmachines enzo zitten luisteren, die vent zat in de keuken te gamen ofzo. Tering wat een herrie.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zie soms wel een luidsprekers icoontje, maar hoor nooit wat ze zeggen. Soms echt reuze jammer.
Okugo's schot is ganz geilquote:
De IF is een CBquote:
Oja?quote:
Hij komt deze week als IF CBquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Oja?
Even checken. Heb hem nu op CDM, naast Balchan. 2 tanks, ik zweer het
Mwa, misschien Ababio eruit voor IF okugo, en dan CDM Zavarise ofzoquote:
Leuk dat je er was.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
David Beckham
Oké ik voeg echt niks toe aan jullie topic, dus ga er weer vandaar
quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
David Beckham
Denk White, zou ik wel doen iigquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:08 schreef laucas het volgende:
Okugo ga ik wel kopen denk ik.
Wie zal ik eruit flikkeren? White of Attakora? Cuesta mag lekker blijven staan.
[..]
David Beckham
[..]
David Beckham
Paar jaar terug op een feestje, was het afgelopen en als laatste draaiden ze dit, stond een vriend van mij op de dansvloer met de handen in de lucht en met zijn dronken kop te zwaaienquote:
Zal ik 1 maken? Xbox toch? Of is dit voor je ps3?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat is een leuk 3-5-2 team voor rond de 45k
Zemmel hij zit op de xbox.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zal ik 1 maken? Xbox toch? Of is dit voor je ps3?
Hij het ook een ps3 dacht ikquote:
Xbox en het liefst geen Russenquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zal ik 1 maken? Xbox toch? Of is dit voor je ps3?
quote:
quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maak jij er dan ook een zemmelpot
quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:17 schreef Rijst het volgende:
Stef met dit team geef ik altijd batta
[ afbeelding ]
Kutteam.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:18 schreef vandermar het volgende:
http://futhead.com/12/squad/1486080
groeten aan je voeten
piemelteamquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:17 schreef Rijst het volgende:
Stef met dit team geef ik altijd batta
[ afbeelding ]
Eto'o en Welliton heb ik net verkocht hahaquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:18 schreef vandermar het volgende:
http://futhead.com/12/squad/1486080
groeten aan je voeten
haha, geestigquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Eto'o en Welliton heb ik net verkocht haha
Dan doe je Nilmar en Fernandinho of Nilmar en Rossi!quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Eto'o en Welliton heb ik net verkocht haha
quote:
Thanks zal straks eens puzzelenquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan doe je Nilmar en Fernandinho of Nilmar en Rossi!
Hij heeft toch 99 shot power?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:29 schreef GuRBuH het volgende:
Douglao <3 Met 1-2tjes het veld over een versiert een pingel
How much voor die Negeriaan?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:34 schreef detennismaster het volgende:
Ik word gek, nog 60K moet er verkopen uit mijn tradepile om mijn team af te ronden.
[ afbeelding ]
Chiellini - Lucio - pacey argentijnquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/1486255
Hoe kan ik dit verder invullen qua verdediging?
quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:50 schreef Rijst het volgende:
[..]
ey jij bent echt kk nep ik ga nooit meer tegen je spelen![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:50 schreef Rijst het volgende:
[..]
ey jij bent echt kk nep ik ga nooit meer tegen je spelen![]()
I know, dat werkt dus nietquote:
Aaaaaaahw wat een lief aapje daar helemaal rechtsquote:
IF Kalu Uchequote:
Even je afro bij laten knippen?quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:07 schreef Thorb het volgende:
Zo nieuw kapseltje. Zie net de uitslag van de tour, Evans goed bezig
Een lagere Cabaye. Zijn EK kapsel, niet futheadquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Even je afro bij laten knippen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:10 schreef Rijst het volgende:
Tenniskneus ik heb je 100 trade offers gestuurd.
gr gr
Wie dan, IF Shawcross?quote:
Pics?quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:09 schreef Thorb het volgende:
[..]
Een lagere Cabaye. Zijn EK kapsel, niet futhead
Nog steeds dat team met zoveel blauw?quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:16 schreef Toefjes het volgende:
Hoera, weer een wedstrijd gewonnenBij 1-3 achter disconnecte de tegenstander.
Nee, dit was met MLS Brons. Maar heb alle sterspelers op de bank zitten, dus moet steeds tegen teams met 74 rating. Dat is lastig.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nog steeds dat team met zoveel blauw?
Jammer, van verliezen leer je meer!quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:16 schreef Toefjes het volgende:
Hoera, weer een wedstrijd gewonnenBij 1-3 achter disconnecte de tegenstander.
Heb ik ook last van.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, dit was met MLS Brons. Maar heb alle sterspelers op de bank zitten, dus moet steeds tegen teams met 74 rating. Dat is lastig.
BOVEN JE OPAquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:23 schreef Toefjes het volgende:
Rijst, haal weer eens wat vrouwen naar dit topic? 25-30 jaar svp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |