Flapper lippen zeker!quote:
Ze is 15.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, gooi die PS3 aan, doe Fifa er in en laten we ter zake komen.
Is gewoon zijn moeder joh. Rond de 50 schat ik AJquote:
Je moet toch weten wat je aanbiedt op de marktquote:
Geef je vriend een boks.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Paar keer gedaan met mijn vriend
Als ik thuis ben ga ik liever online shoppen natuurlijk
Ik ben 15.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Is gewoon zijn moeder joh. Rond de 50 schat ik AJ
Doe het lekker zelf.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Geef je vriend een boks.
Hij voedt z'n vriendin goed op.
15 en dan al op FOK!quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:45 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ben 15.
En waarom kloon, ben ik niet
Volgens mij wonen we niet ver van elkaar af iigquote:
Oké, ik hou mijn mond alquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik wil niet vervelend doen maar ik moet toch iets over FUT posten.Ik dacht dat ik Maikon Leite in een pack had, maar ik had de badge en een kit van Palmeiras in 1 pack. Ook nog beide rare, heel bijzonder
Dit was de laatste post in dit topic die over FUT ging. gr gr
Het eerste wat me opviel was het topic 'Kleine tietjes'quote:
FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUT FUTquote:
Vraag ik me ook dagelijks af wat ik op FOK! doequote:Op woensdag 18 juli 2012 15:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
15 en dan al op FOK!op die leeftijd liep ik als een baas over straat, hosselen tot in de late uurtjes, voetballen met mijn matties!
Back in the old days. Waar is de tijd gebleven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |