Wie is dat?quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Moet je eens tegen GJE spelen
Dan win je
quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:32 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
DIE ENE DIE JE GISTER IN JE MOND HAD HAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nice. Als een baas gewoon vakantie vieren nuquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:32 schreef StijnDa het volgende:
[..]
2e wel primaMaar je moet 70% goed halen, wat wel meer is dan normaal.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:32 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
DIE ENE DIE JE GISTER IN JE MOND HAD HAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHHAHaha, nee joh, ik had het ergens anders, hi ha ho.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik heb een stijve ....quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Haha, nee joh, ik had het ergens anders, hi ha ho.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Haha, nee joh, ik had het ergens anders, hi ha ho.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
We zijn als echte bazen door het forum gaan 'lopen' en hebben wat meisjes/vrouwen mee naar 'huis' gebrachtquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:34 schreef StijnDa het volgende:
Wat heb ik gemist? Waarom hangen er opeens vrouwen rond hier?
Ah.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:36 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
We zijn als echte bazen door het forum gaan 'lopen' en hebben wat meisjes/vrouwen mee naar 'huis' gebracht
Daar heb ik een hekel aan.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:37 schreef stoereboii het volgende:
[..]met al die vrouwen hier beetje haantjesgedrag toch
quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wij hebben ook een hekel aan SB, dus hebben we met zijn alle iets gemeen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |