My thoughts exactlyquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:18 schreef Kamikazie het volgende:
Zij heeft een FOKker als vriendje? De fuck is dat voor raar iets dan?
Dat is een win-win situatie voor iedereen. Want wij kunnen dan zeggen dat GJE is verslagen door een meisjequote:Op woensdag 18 juli 2012 15:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Moet je eens tegen GJE spelen
Dan win je
Welke pik?quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:30 schreef Rijst het volgende:
[..]
Oh snap. Mensen worden nu op hun pik getrapt
Dat is al gebeurd. Met mij trouwens ookquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:31 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat is een win-win situatie voor iedereen. Want wij kunnen dan zeggen dat GJE is verslagen door een meisje
DIE ENE DIE JE GISTER IN JE MOND HAD HAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHHAquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
Wie is dat?quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Moet je eens tegen GJE spelen
Dan win je
quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:32 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
DIE ENE DIE JE GISTER IN JE MOND HAD HAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nice. Als een baas gewoon vakantie vieren nuquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:32 schreef StijnDa het volgende:
[..]
2e wel primaMaar je moet 70% goed halen, wat wel meer is dan normaal.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:32 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
DIE ENE DIE JE GISTER IN JE MOND HAD HAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHHAHaha, nee joh, ik had het ergens anders, hi ha ho.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik heb een stijve ....quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Haha, nee joh, ik had het ergens anders, hi ha ho.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |