Met je vriendje afspreken? Of was jij dat niet met het vriendje op FOK!?quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Vraag ik me ook dagelijks af wat ik op FOK! doe
Bij mij: "in haar mond klaarkomen"quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Het eerste wat me opviel was het topic 'Kleine tietjes'
Even die PoHi doorspittenquote:
Jawel, ben ik, en nu?quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:48 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Met je vriendje afspreken? Of was jij dat niet met het vriendje op FOK!?
Dat zeggen ze hier allemaal om hard to get te spelen bij jou manquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:48 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Lolquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Waarom kijken na een koers die doorgaans 1 of 2 jaar na dato nog van uitslag veranderd wordt?
Dan kan je zeggen, goh! Ik was erbij!quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Waarom kijken na een koers die doorgaans 1 of 2 jaar na dato nog van uitslag veranderd wordt?
Niet zo doen tegen m'n brada.quote:
Vertel eens iets danquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je mag hier wel posten maar je moet wel iets over FUT weten om mijn posts te snappen
Vroeger ging ik regelmatig naar de Champs elysees (o.i.d.) om de aankomst te kijkenquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan kan je zeggen, goh! Ik was erbij!
Wat doe ik dan?quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Niet zo doen tegen m'n brada.
Je vroeg wat je elke dag hier deed. Dus ik vroeg of je misschien hier kwam om met hem te afspreken (digitaal daten? ken het zelf niet maar is misschien iets nieuws?). Je gaf alleen geen antwoordquote:
Dat was zij niet maar zij heeft óók een fokker als vriendjequote:Op woensdag 18 juli 2012 15:48 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik ben 1x op de Champs Elysees geweestquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vroeger ging ik regelmatig naar de Champs elysees (o.i.d.) om de aankomst te kijken
Beetje agressiefquote:
Over bronze packsquote:
Oh nee, we hebben irl ook een relatie hoor, net zoals Omdatappel en Furdinand.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:51 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je vroeg wat je elke dag hier deed. Dus ik vroeg of je misschien hier kwam om met hem te afspreken (digitaal daten? ken het zelf niet maar is misschien iets nieuws?). Je gaf alleen geen antwoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |