....nou whooptiedoo. Je kijkt in het forum, ziet een centrale slowchat en je klikt erop.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:44 schreef Godtje het volgende:
Nadeel van het voorstel van Re is dat het compleet nieuw is. Dan krijg je inderdaad 400 ontheemde users die een plek gaan zoeken. Dat kan je voor dagen/weken gaan voelen op verschillende vlakken.
Zoals HW al aangeeft die mensen willen/moeten ergens heen.
In elkaar schuiven zal je daar minder last van hebben.
Juist wel, mooi man. Beetje discussiemateriaal tussendoorquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:44 schreef Myraela het volgende:
Houd alleen de "serieuze" discussies van bijvoorbeeld firefly wel lekker apart. Want die wil je niet in een slowchat hebben constant.
Linkjes my man.quote:
Wat ik eerder al aangaf.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Goed, welke kunnen bijeen geschoven worden?
Eens.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nieuwe contacten kunnen gewoon slowchatten in een centraal topic. De enige reden dat die SC er überhaupt is, zodat het 'meeting' topic niet verslowchat wordt. Er kan ook in een andere SC prima worden gepraat met elkaar en dan in het normale topic gemeet worden.
Of ze voegen elkaar toe op MSN. Als je juist uit bent op het krijgen van nieuwe contacten, is dat geen onlogische zet. Bij een normale SC kan ik wel begrijpen dat het z'n charme dan verliest.
Moddenquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:47 schreef -Strawberry- het volgende:
Hoe doen andere subfora dat eigenlijk? Die hebben toch vaak ook maar 1 á 2 slowchats?
Als je dan maar geen topickaaps krijgt. Toen het versierentopic even gesloten was, werd er ineens in normale topics geslowchat en geheel off-topic gegaan.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:47 schreef Memento-Mori het volgende:
wat een gedoe, alles dicht, 2 nieuwe sc's, medje met uitleg en klaar, de users vinden imho hun weg wel hoor
Te veel gedoe voor de modjes.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Waarom is het eigenlijk een probleem om verschillende slowchats te hebben?
Hij gaat opzich nog wel goed. Kan beter natuurlijk, maar het komt altijd wel weer op z'n pootjes terecht. Het is geen topic die z'n eigen SC wil.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:47 schreef Godtje het volgende:
Datingsite ervaringen zou ik laten bestaan zonder SC maar daar lijkt niemand op te willen modden
Dan maar dicht
no shit dat is makkelijker te doen r&p is breedquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:47 schreef -Strawberry- het volgende:
Hoe doen andere subfora dat eigenlijk? Die hebben toch vaak ook maar 1 á 2 slowchats?
oftewel relaties ja, relaties is groter dan liefdesrelaties hequote:Op woensdag 18 juli 2012 14:47 schreef Myraela het volgende:
Datingsite-ervaringen #217: Met ballen
[SC Hosselen #643] Steven en Mono in de boom :$
De kunst van het loslaten van je ex #208 - De regenachtige zomer
Mensen van 25-35 jaar die graag nieuwe contacten willen opdoen #15
[Uitelkaar/gedumpt SC] #179 Openen geen nieuwe!
[25-35 jaar: nieuwe contacten SC] #108 42!
[Singles] Massagestaven voor je wang en houten degens.
Ik zou dat allemaal bij elkaar doen alsin versieren/contacten.
Eenschquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:47 schreef Myraela het volgende:
Dan kan je praten over gevoelens, maar dan euhm, niet echt praten. Je hoeft ook geen antwoord te verwachten.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:44 schreef Myraela het volgende:
De "hoe veel je je nu" is echt teringzooi om even een woord of gedachten te posten, lekker boeiend. Zou nog beter in ONZ of MEN of een speciaal forum met pure randomness passen. Wat het in R&P doet snap ik niet.
Dan ligt daar het probleem. Als er niet gemod wordt heb je er zo weer een wildgroei aan SCs bij.quote:
Ja, vooral die reeks van het loslaten van je ex, wat totaal geen SC is. Echt een goed plan joh.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:47 schreef Myraela het volgende:
hoezo?quote:
Dar zit ook een probleem maar dat is voor Yvonne om dat aan te pakken wat wel nodig is.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan ligt daar het probleem. Als er niet gemod wordt heb je er zo weer een wildgroei aan SCs bij.
Sc's waar honderden mensen in posten lijkt me ook niet handig moddenquote:
Modden is makkelijker gezegd dan gedaan, ik heb het hier ook weleens zien ontsporen en dan is er geen houden aan hoorquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan ligt daar het probleem. Als er niet gemod wordt heb je er zo weer een wildgroei aan SCs bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |