mee eensquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:42 schreef Memento-Mori het volgende:
Zoals ik zei, schone lei en wat Re zegt, dus alels dicht en 2 nieuwe sc's, voorkom je ook meteen mee dat je oude kliekjes mengt met nieuwe mensen, nieuwe sc's voor iedereen
Relaties SC (dus over relaties/dumpen/single zijn/datingsites/hosselen/mensen ontmoeten en de hele reutemeteut)
Psychologie SC (hoe voel je je nu/oh wat ben ik depresiief en boe fucking-hoe-gedoe)
okéquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:44 schreef Skv het volgende:
Ik ga gewoon in allebei de topics meeposten.
spuit 124578487quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:44 schreef Angel-Joy het volgende:
Wordt dit een SC over hoeveel sc's er zijn?
Nieuwe contacten kunnen gewoon slowchatten in een centraal topic. De enige reden dat die SC er überhaupt is, zodat het 'meeting' topic niet verslowchat wordt. Er kan ook in een andere SC prima worden gepraat met elkaar en dan in het normale topic gemeet worden.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mensen die geen Beta zijn.
Maar we hebben nu nog over: Hosselen, Singles, Gedumpt, Datingsite en Nieuwe contacten. Nieuwe contacten is wel iets totaal anders dan de rest.
Goed, welke kunnen bijeen geschoven worden?quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:44 schreef Godtje het volgende:
Nadeel van het voorstel van Re is dat het compleet nieuw is. Dan krijg je inderdaad 400 ontheemde users die een plek gaan zoeken. Dat kan je voor dagen/weken gaan voelen op verschillende vlakken.
Zoals HW al aangeeft die mensen willen/moeten ergens heen.
In elkaar schuiven zal je daar minder last van hebben.
R&P & Singles. Om te beginnen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Goed, welke kunnen bijeen geschoven worden?
ontheemd op een forum.....first world problems anyone?quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:44 schreef Godtje het volgende:
Nadeel van het voorstel van Re is dat het compleet nieuw is. Dan krijg je inderdaad 400 ontheemde users die een plek gaan zoeken. Dat kan je voor dagen/weken gaan voelen op verschillende vlakken.
Zoals HW al aangeeft die mensen willen/moeten ergens heen.
In elkaar schuiven zal je daar minder last van hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |