SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic.It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
Try real lifequote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:34 schreef Daalder82 het volgende:
Over interstellaire liften gesproken: ik heb wel zin in een goede scifi waarin mijn fantasie wat wordt geprikkeld.
Film of boek?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:34 schreef Daalder82 het volgende:
Over interstellaire liften gesproken: ik heb wel zin in een goede scifi waarin mijn fantasie wat wordt geprikkeld.
Film, liefst een animatiefilm. Ik heb een animatiefilm als heavy metal al gezien (uiteraard de versie uit 81).quote:
District 9 al gezien?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:37 schreef Daalder82 het volgende:
[..]
Film, liefst een animatiefilm. Ik heb een animatiefilm als heavy metal al gezien (uiteraard de versie uit 81).
Deze film is uiteraard zo cult dat niemand hem hier kent
Maar dat is dan weer geen animatie... Ehrm, Dead Space misschien? Tikje morbide, dat wel.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:41 schreef Daalder82 het volgende:
[..]
Cool. Nee, die zet ik in het rijtje om te kijken..
Mijn suggesties zijn wel met wat horror erinquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:47 schreef Daalder82 het volgende:
Damn, ik loop achter met de films, gelukkig is daarvoor de online videotheek.
Mwah, ik kijk welquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:49 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Mijn suggesties zijn wel met wat horror erin
9 http://www.imdb.com/title/tt0472033/quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:41 schreef Daalder82 het volgende:
[..]
Cool. Nee, die zet ik in het rijtje om te kijken..
Dead Space is cool! Heb de animatiefilm hier, echt tof. Er is er nog een gemaakt, maar die moet ik nog kijken.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:42 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Maar dat is dan weer geen animatie... Ehrm, Dead Space misschien? Tikje morbide, dat wel.
Ik ken alleen het spel.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dead Space is cool! Heb de animatiefilm hier, echt tof. Er is er nog een gemaakt, maar die moet ik nog kijken.
Sommige danquote:
Dead Space: Downfall is meer een prequel naar de game, en de tweede anime een brug tussen 1 en 2.quote:
Ah. Dan maar ns kijken, en daarna het spel uitspelenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dead Space: Downfall is meer een prequel naar de game, en de tweede anime een brug tussen 1 en 2.
Je kan deel 2 meteen doen na deel 1, heb ik ook gedaan. Er worden wat meer characters uitgediept om het geheel wat logischer te maken. Maar als je de games speelt mis je niets eigenlijk, tenzij je echt in de mythe zit van de serie.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:01 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ah. Dan maar ns kijken, en daarna het spel uitspelen
Zit er ook een film tussen Deadspace 1 en 2? Of kan ik 2 ook gelijk daarna uitspelen?
Dag schatzschenquote:
Samzzchenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |