SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic.It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
Try real lifequote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:34 schreef Daalder82 het volgende:
Over interstellaire liften gesproken: ik heb wel zin in een goede scifi waarin mijn fantasie wat wordt geprikkeld.
Film of boek?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:34 schreef Daalder82 het volgende:
Over interstellaire liften gesproken: ik heb wel zin in een goede scifi waarin mijn fantasie wat wordt geprikkeld.
Film, liefst een animatiefilm. Ik heb een animatiefilm als heavy metal al gezien (uiteraard de versie uit 81).quote:
District 9 al gezien?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:37 schreef Daalder82 het volgende:
[..]
Film, liefst een animatiefilm. Ik heb een animatiefilm als heavy metal al gezien (uiteraard de versie uit 81).
Deze film is uiteraard zo cult dat niemand hem hier kent
Maar dat is dan weer geen animatie... Ehrm, Dead Space misschien? Tikje morbide, dat wel.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:41 schreef Daalder82 het volgende:
[..]
Cool. Nee, die zet ik in het rijtje om te kijken..
Mijn suggesties zijn wel met wat horror erinquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:47 schreef Daalder82 het volgende:
Damn, ik loop achter met de films, gelukkig is daarvoor de online videotheek.
Mwah, ik kijk welquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:49 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Mijn suggesties zijn wel met wat horror erin
9 http://www.imdb.com/title/tt0472033/quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:41 schreef Daalder82 het volgende:
[..]
Cool. Nee, die zet ik in het rijtje om te kijken..
Dead Space is cool! Heb de animatiefilm hier, echt tof. Er is er nog een gemaakt, maar die moet ik nog kijken.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:42 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Maar dat is dan weer geen animatie... Ehrm, Dead Space misschien? Tikje morbide, dat wel.
Ik ken alleen het spel.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dead Space is cool! Heb de animatiefilm hier, echt tof. Er is er nog een gemaakt, maar die moet ik nog kijken.
Sommige danquote:
Dead Space: Downfall is meer een prequel naar de game, en de tweede anime een brug tussen 1 en 2.quote:
Ah. Dan maar ns kijken, en daarna het spel uitspelenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dead Space: Downfall is meer een prequel naar de game, en de tweede anime een brug tussen 1 en 2.
Je kan deel 2 meteen doen na deel 1, heb ik ook gedaan. Er worden wat meer characters uitgediept om het geheel wat logischer te maken. Maar als je de games speelt mis je niets eigenlijk, tenzij je echt in de mythe zit van de serie.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:01 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ah. Dan maar ns kijken, en daarna het spel uitspelen
Zit er ook een film tussen Deadspace 1 en 2? Of kan ik 2 ook gelijk daarna uitspelen?
Dag schatzschenquote:
Samzzchenquote:
Van hetzelfde JKquote:
Mwoah, alweer.. was een lange koffie hoor, terwijl de kleine hiernaast op bed lagquote:
Alles schön?quote:
Dat is het belangrijkste tochquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:20 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Mwoah, alweer.. was een lange koffie hoor, terwijl de kleine hiernaast op bed lag
Ze is net naar huis, was gezellig..
Daarom..quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Alles schön?
[..]
Dat is het belangrijkste toch
Ja! Morgen m'n eerste aquarium update als het goed is!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Alles schön?
[..]
Dat is het belangrijkste toch
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja! Morgen m'n eerste aquarium update als het goed is!
Ja, ik hoop het! Ik kreeg vandaag een mail dat hij verstuurd is, dus morgen zou hij er moeten zijnquote:
Tofquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik hoop het! Ik kreeg vandaag een mail dat hij verstuurd is, dus morgen zou hij er moeten zijn.
De planten komen donderdag al.
Whutquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Tof![]()
Hier deze week niet veel meer dan werk-updates. Nu al 23 uur erop zitten en de werkweek is pas 2 dagen oud
...
Gister van 6.30 tot 17.30 en vandaag van 6.30 tot 18.30quote:
ok ik dacht dat ik er al veel had op zitten deze week maar jij wint. Ben nu ook nog bezig. Zal nog wel een uur of twee / drie duren schat ik zo. ik zit deze week nu aan een uur of 20.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Tof![]()
Hier deze week niet veel meer dan werk-updates. Nu al 23 uur erop zitten en de werkweek is pas 2 dagen oud
...
Da's niet zo gek veel vroeger dan ik. Maar ik slaap meestal door op mijn werk met twee ogen open.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:36 schreef MPG het volgende:
Maargoed, morgen dus 6.30 tot als het goed is 14.30 werken, dus nu wel bedtijd, gok ik zo, aangezien ik om 6.00 de deur uit moet...
Welterusten![]()
Weet ik niet, ik heb wel chips gehad.quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:44 schreef El_Thijs het volgende:
Zo, ben ik weer
Zoveel is er niet bijgekomen
Als et maar lekker isquote:
Ja sowieso maar er moet wel wat afquote:
zeker wel... al veel oudjes positief op getest....quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ja sowieso maar er moet wel wat af
Morgen ff plaspillen halen, schijnt ook doping te zijn
Dat heb ik nou nooit..quote:Op woensdag 18 juli 2012 07:50 schreef Samzz het volgende:
Mogguh. Gisteren kats in slaap gevallen
.
Nodig is een groot woord. Zal vanavond even kijkenquote:Op woensdag 18 juli 2012 10:02 schreef NaRRaToR het volgende:
Leuke fiets JKik heb inmiddels al nieuwe uitlaatbochten dus ik ga als ik weer financieel wat beter zit zo'n Yoshimura bestellen. Had jij nu ook nog spul nodig van JC Motors?
Hou je mond..quote:
Sorry! Haha. Ja, goed! Warm! Al staat er vandaag een lekker windjequote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:48 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben ook maar = wakker geworden?
Does not compute....
Moet je perse eenzaam zijn om het leuk te vinden om nieuwe mensen te leren kennen?quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:06 schreef Monedita het volgende:
Moet je perse eenzaam zijn om hier te posten?
Neequote:Op woensdag 18 juli 2012 12:07 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Moet je perse eenzaam zijn om het leuk te vinden om nieuwe mensen te leren kennen?
quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:08 schreef Monedita het volgende:
[..]
Nee![]()
In 1 van de topics staat in de OP dat het voor eenzame mensen is
Niet dusquote:In navolging van het Eenzame jongeren tussen 18-25 jaar topic willen we graag een verzamelplek voor mensen tussen de 25-35 jaar maken. Dit omdat we ervan overtuigd zijn dat er meer mensen van onze leeftijd zijn die ook wel eens nieuwe contacten zouden willen opdoen.
Hoi mono.quote:
Dan kom ik meedoenquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:09 schreef Pien85 het volgende:
[..]
[..]
Niet dus![]()
Jongeren van 18-25 zijn wellicht eenzaam, wij niet
[..]
Hoi mono.
Ik ben ook niet eenzaam hoorquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:06 schreef Monedita het volgende:
Moet je perse eenzaam zijn om hier te posten?
Gezelligquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:10 schreef Monopoly het volgende:
Ik kwam even buurten, en misschien wel een leuk contactje op doen
quote:
Was voor Msmessyquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
ZomaarIk ben nog wel zo aardig geweest voor je
Wees welkom en join the funquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:10 schreef Monopoly het volgende:
Ik kwam even buurten, en misschien wel een leuk contactje op doen
quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:14 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Wees welkom en join the fun
@Henrivo: Tssss
Voorstellen in 't andere topicquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:14 schreef Monopoly het volgende:
Maar goed dames, ik ben een leuke jongen van 25 jaar.
Woonachtig in Rotterdam. Lief en eerlijk. PM me gewoon , doe eens gek
Ik mag weer niet?quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:14 schreef Monopoly het volgende:
Maar goed dames, ik ben een leuke jongen van 25 jaar.
Woonachtig in Rotterdam. Lief en eerlijk. PM me gewoon , doe eens gek
Ik heb je liever onderop schatquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben niet van de heren. Mocht ik het wel zijn sta je bovenop mijn lijstje
2 topicsquote:
JKquote:
Doe datquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:17 schreef Monedita het volgende:
[..]
Dankje, ik ga me zo eens even voorstellen in het andere topic
Hier schijnt de zon.quote:
Hier is het bewolkt en het waait aardig...quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hier schijnt de zon.
En technisch gezien schijnt de zon altijd, of je hem nu ziet of niet
Lunchen met warm etenquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:20 schreef henrivo het volgende:
Wakker worden met een zak chips, energie drink en een peuk. Gewoon, omdat het kan
Dat klinkt beter dan zijn ontbijt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:22 schreef Monedita het volgende:
[..]
Lunchen met warm etenGewoon omdat het kan
Iemand moet het zijnquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:21 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Hier is het bewolkt en het waait aardig...
smartass
Zo wordt toch half Nederland wakker?quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:20 schreef henrivo het volgende:
Wakker worden met een zak chips, energie drink en een peuk. Gewoon, omdat het kan
zonde van de peukquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:20 schreef henrivo het volgende:
Oja! Ook een goed idee voor zometeenquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Iemand moet het zijn
[..]
Zo wordt toch half Nederland wakker?
Dadelijk kibbeling halen
Hoax! Vrouwen poepen niet!quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:29 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Dat is te gezond![]()
Van ontbijtkoek ga je wel goed p..p.n
Ouwe hosselaarquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Samen een keertje Döner eten in Rotterdam ?
Mijn lijf is geen vuilnisbakquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:29 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Dat is te gezond![]()
Van ontbijtkoek ga je wel goed p..p.n
Waar komt die niet zo fijne geur dan vandaan als jullie zo af en toe van het toilet komen?quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:31 schreef henrivo het volgende:
[..]
Hoax! Vrouwen poepen niet!
Alhoewel?
Ja waarom ook nietquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Samen een keertje Döner eten in Rotterdam ?
Niemand zal dat ooit bewerenquote:
'sup man?quote:
Je houd niet van lelietjes-van-dale en rozenquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:33 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Waar komt die niet zo fijne geur dan vandaan als jullie zo af en toe van het toilet komen?
Druk op het werk hiero, en allemaal gezeik tussendoor.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Niemand zal dat ooit beweren
[..]
'sup man?
Halen? De swagger boys komen het maar met de scooter brengen, houd ze van de straat.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:34 schreef Monedita het volgende:
[..]
Laat je het serieus bezorgen? Doner haal je toch gewoon even
klopt, mijn collega is onderweg!quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:34 schreef Monedita het volgende:
[..]
Laat je het serieus bezorgen? Doner haal je toch gewoon even
Ik eet 9,9 van de 10x geen eens ontbijtquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:35 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Jawel maar niet als ontbijt en zeker niet te vaak.
je moet gewoon eten wat je lekker vindt zeg ik altijdquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:35 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Jawel maar niet als ontbijt en zeker niet te vaak.
deze zaak bezorgt niet, geloof je toch nietquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:36 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Halen? De swagger boys komen het maar met de scooter brengen, houd ze van de straat.
Doe maar weer zoquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:37 schreef henrivo het volgende:
[..]
Ik hebber anders wel genoeg in zien gaan![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zou ze dan boycotten...quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:37 schreef rival het volgende:
[..]
deze zaak bezorgt niet, geloof je toch niet
roflquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:37 schreef henrivo het volgende:
[..]
Ik hebber anders wel genoeg in zien gaan![]()
![]()
![]()
![]()
Eigenwijze mensen zijn niet leuk nee, daar kan je niet veel meequote:Op woensdag 18 juli 2012 12:35 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Druk op het werk hiero, en allemaal gezeik tussendoor.
Ik heb hulp gekregen van eoa afgeserveerde gedetacheerde, maar die levert me eerlijk gezegd alleen maar meer werk op, dat eigenwijze stuk vreten..
Maar verder is alles wel ok eigenlijk..
natuurlijk wel, lekker ff toeren met de autoquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:38 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Ik zou ze dan boycotten...
Je gaat zelf toch niet je huis uit?
5 minuten toeren naar de shop?quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:40 schreef rival het volgende:
[..]
natuurlijk wel, lekker ff toeren met de auto
Doe ik ookquote:
Ik ook, maar ik begin dat gekut een beetje zat te worden...quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Eigenwijze mensen zijn niet leuk nee, daar kan je niet veel meeBitchslappen en be done with it
En het is bijna weekend he
* El_Thijs is altijd optimistisch
Dan is het wel minder en snap ik wel dat je er genoeg van krijgtquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:51 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik begin dat gekut een beetje zat te worden...
Spelen wel meer dingen ondertussen..
quote:
Suckered inquote:
Nog één rondje koffie doen en een beetje cyaankali over het dienblad heen morsen..quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan is het wel minder en snap ik wel dat je er genoeg van krijgtKan je er niets aan doen of laten doen?
Heel goedquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:08 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nog één rondje koffie doen en een beetje cyaankali over het dienblad heen morsen..
Ik ga ook zo ff lekker naar wat vrienden...quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Heel goed
Ik ga een stukje toeren, weet nog niet waarheen
Even lekker naar buiten!
Tsja, ik ben vanavond weg, anders had je een bakkie kunnen komen doen. Ben pas om 21.30 thuis..quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Heel goed
Ik ga een stukje toeren, weet nog niet waarheen
Even lekker naar buiten!
Hoax! FOK!kers hébben geen vrienden.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:16 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Ik ga ook zo ff lekker naar wat vrienden...
Ik ben ook geen echte...quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:38 schreef henrivo het volgende:
[..]
Hoax! FOK!kers hébben geen vrienden.
Herken de trollquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:40 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Ik ben ook geen echte...
aantal posts: 532
In 5 jaar net 532 posts geplaatst... nou poeh poeh!
Niet zo schijterig.. Vecht voor je vrijheid!!!quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ok, wsl komt er een slotje op dit topic
Heb m'n best gedaan, ik werd alleen maar uitgescholdenquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:39 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Niet zo schijterig.. Vecht voor je vrijheid!!!
SC Relaties #1quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:40 schreef Re het volgende:
--------
Wegens overmatig succes zijn de slowchats voortaan gebundeld, wij verwelkomen jullie in onze nieuwe succesreeksen SC Relaties of SC Psychologie
--------
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |